Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

+37
TGR
Jeanette
Fred
nisavi
Dawn
xxDila
Atelier Madame
loura
Merai
pitbullgup
Lejow
Prosecco
TNMN
Lynn_
smooch
Raindrop
Moezie
Roze Roos
Chocolate Cookie
VanillaRose
Inge
Pien
Monte
Angela_1986
Sterre
Snoes
Lady4
bolus26
Snoopy
Susan
Roxi3
Gizmo
Caro
May
Tania
Gigi_
Jordana
41 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Snoes ma 28 feb 2011 - 22:28

Jordana, weet je al wat je wilt/wat je gaat doen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Moezie ma 28 feb 2011 - 22:35

Ja dat vraag ik me ook af..
In deze relatie zit geen toekomst...

Maar vraag me af wat haar nog tegen houdt om niet weg te gaan.. Zo behandel je je partner toch niet als je van elkaar houdt scratch
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Inge di 1 maa 2011 - 1:07

Jordana, hoe is het met je?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  pitbullgup di 1 maa 2011 - 1:10

Sorry dat ik het zeg maar wat een laffe eikel!!! Hij ziet er geen toekomst meer in maar durft er zelf geen punt achter te zetten... zelfs als je het direct vraagt krijg je een laf ontwijkend antwoord. BAH!

Dit gaat nooit meer goed komen ook al kies je er voor om te blijven.....en je wordt er op deze manier alleen maar telkens door op je ziel getrapt en ongelukkig van.
Hoe moeilijk het ook is kies voor jezelf en ga op eigenbenen verder. Ga vast andere woonruimte zoeken en zet dingen voor het huis in gang!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana di 1 maa 2011 - 1:57

Ik ben nou ziek geworden en ik denk op dit moment eerst even aan mijzelf dan aan ons.
Ik heb nog niet echt een beslissing genomen,Langzaam aan ben ik dingen voor mijzelf op een rijtje aan het zetten.

Ik kom er wel maar ik heb tijd nodig.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Inge di 1 maa 2011 - 1:58

Beterschap!
Groot gelijk dat je nu eerst aan jezelf denkt!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Merai wo 2 maa 2011 - 7:11

Lieve Jordana,

Ik ben een paar dagen weggeweest dus zie nu dit topic pas. Je weet wel hoe ik er over denk maar ik ga het nog een keer zeggen: Kies voor jezelf! Ik weet dat je het moeilijk vind, ik weet dat je er tegenop ziet om je koophuis te verkopen, etc. etc. Maar je bent al veel te lang ongelukkig in deze relatie en er zit geen toekomst meer in, dat heeft hij met deze opmerking heel erg duidelijk gemaakt. Hou de eer aan jezelf en ga! Uitstellen heeft geen enkele zin, nu voel je je al maanden slecht doordat het maar door blijft sluimeren, terwijl je als het uit is aan een herstel kunt werken. Je kunt het!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 3:39

Dan is het voor mij afgelopen.

Niet alleen omdat hij niet wilt trouwen en ik wel, maar de manier waarop zoiets gebracht wordt vind ik echt niet kunnen. Zo'n man zou ik niet willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  loura do 3 maa 2011 - 22:20

Punk'd schreef:Dan is het voor mij afgelopen.

Niet alleen omdat hij niet wilt trouwen en ik wel, maar de manier waarop zoiets gebracht wordt vind ik echt niet kunnen. Zo'n man zou ik niet willen.


Eens... Alleen weet ik niet haar situatie maar ik las iets dat ze samen een huis hebben? Dan maakt de keus om weg te gaan natuurlijk wel moeilijker. Echt een vervelende situatie want je moet dan beginnen aan een nieuwe leven en dat is eng.

Ik kan van mezelf alleen maar zeggen dat toen het over ging met mijn ex ik ook bang was maar uiteindelijk werd mijn leven veel beter! En was ik blij dat ik toch de stap had genomen om weg te gaan.

succes.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Atelier Madame vr 4 maa 2011 - 4:18

Ik vind het
1) een rotopmerking
2) een aso-actie
3) een ondoordachte zin

Want blijkbaar zou die persoon mij wel gunnen dat ik ga trouwen
maar hij gunt het zichzelf niet met mij?

:cyclops:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  xxDila vr 4 maa 2011 - 5:05

Ik heb de rest van de reacties niet gelezen, maar alleen de openingspost..

Ik zou mijn spullen pakken en terug naar mijn ouders gaan. Ik zou het opvatten als een verkapte vorm van zeggen dat het uit is. En dat hij te laf is om letterlijk te zeggen; het is uit.
Evil or Very Mad
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 7:22

Meiden,
Jullie zijn allemaal te lief.
6 pagina's vol getikt met lieve teksten om Jordana te steunen en tips te geven, maar kom op, jullie hebben toch wel door dat ze zich niks aantrekt van jullie goedbedoelde adviezen?
Ik snap je niet Jordana, ik snap niet waarom je dit topic opent, als je wéét wat er gezegd gaat worden.
Ik snap niet wat je nu nog wil horen.
Ik snap niet dat je nog in deze relatie zit.
Misschien moet je stoppen met topics openen over hoe slecht je relatie wel niet is, want dat weten we nu, en je weet wat wij je adviseren...

(er zijn vast mensen die vinden dat ik heel hard ben, maar volgens mij zeg ik nu wat veel mensen denken)
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 8:22

En waarom denk jij zo hard te mogen zijn, Dawn? Je kent haar? Je weet hoelang ze al een relatie heeft? Jij weet wat ze denkt, doet en wat ze met onze adviezen doet?

Als je haar ook maar een beetje zou kennen, dan zou je weten dat ze niet voor niets een topic opent en hierover praat. Omdat ze daadwerkelijk op een punt zit waarop ze haar relatie wil verlaten, maar momenteel nog in dubio zit. En dat is niet vreemd na een relatie van zeven jaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 9:20

ABE schreef:En waarom denk jij zo hard te mogen zijn, Dawn? Je kent haar? Je weet hoelang ze al een relatie heeft? Jij weet wat ze denkt, doet en wat ze met onze adviezen doet?

Nou ja, hard... het is mijn visie op hetgeen dat Jordana zelf zegt in de posts die volgen na haar vraag.
En nee, natuurlijk ken ik haar niet, maar geld dat niet voor de meeste mensen hier op het forum?


Als je haar ook maar een beetje zou kennen, dan zou je weten dat ze niet voor niets een topic opent en hierover praat. Omdat ze daadwerkelijk op een punt zit waarop ze haar relatie wil verlaten, maar momenteel nog in dubio zit. En dat is niet vreemd na een relatie van zeven jaar.

En het is zeker geen peace of cake om een relatie na zeven jaar te beeindigen, dat zal ik nooit beweren...
Maar de manier waarop ze op reacties geeft, geeft mij niet het idee dat ze ook maar iets doet met de adviezen oid.
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 9:30

Dawn schreef:
ABE schreef:En waarom denk jij zo hard te mogen zijn, Dawn? Je kent haar? Je weet hoelang ze al een relatie heeft? Jij weet wat ze denkt, doet en wat ze met onze adviezen doet?

Nou ja, hard... het is mijn visie op hetgeen dat Jordana zelf zegt in de posts die volgen na haar vraag.
En nee, natuurlijk ken ik haar niet, maar geld dat niet voor de meeste mensen hier op het forum?


Als je haar ook maar een beetje zou kennen, dan zou je weten dat ze niet voor niets een topic opent en hierover praat. Omdat ze daadwerkelijk op een punt zit waarop ze haar relatie wil verlaten, maar momenteel nog in dubio zit. En dat is niet vreemd na een relatie van zeven jaar.

En het is zeker geen peace of cake om een relatie na zeven jaar te beeindigen, dat zal ik nooit beweren...
Maar de manier waarop ze op reacties geeft, geeft mij niet het idee dat ze ook maar iets doet met de adviezen oid.
Dat idee heb ik ook wel, maar denk je dat ze dat na jouw reactie dat wél doet? Nee. Het enige wat reacties als de jouwe bij Jordana oproepen, is nog meer verdriet. Wie weet is dit wel de enige plaats waar ze het even kwijt kan, even hart luchten en ze kan weer even verder. En dan komt er zo'n bijdehand grietje om de hoek gluren die wel even denkt haar ongezouten mening te kunnen geven, die geen enkele meerwaarde heeft. Harteloos. En het is echt niet zo dat ze na jouw reactie ineens het licht ziet en een punt achter haar relatie zet. Zoiets heeft tijd nodig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 9:37

Helemaal eens met Maple.

Ik vind niet dat het onze taak is om Jordana eens hard aan te pakken. Ze zit met een heel groot dilemma, een hele moeilijke keuze. Natuurlijk is het makkelijk om als buitenstander te zeggen dat die relatie niet goed zit. Maar jeetje, probeer dat maar eens in te zien als je er midden in zit, wanneer je continu van hot naar her wordt gegooid qua gevoelens.

Ik denk niet dat Jordana haar keuze maakt aan de hand van de reacties hier op 't forum, wat voor reactie je ook geeft. Maar als zij baat heeft aan steun omdat ze het echt even niet meer weet, dan geef ik haar dat op dit moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 9:51

Dat idee heb ik ook wel, maar denk je dat ze dat na jouw reactie dat wél doet? Nee. Het enige wat reacties als de jouwe bij Jordana oproepen, is nog meer verdriet. Wie weet is dit wel de enige plaats waar ze het even kwijt kan, even hart luchten en ze kan weer even verder. En dan komt er zo'n bijdehand grietje om de hoek gluren die wel even denkt haar ongezouten mening te kunnen geven, die geen enkele meerwaarde heeft. Harteloos. En het is echt niet zo dat ze na jouw reactie ineens het licht ziet en een punt achter haar relatie zet. Zoiets heeft tijd nodig.

Is een forum niet een plek waar je je 'ongezouten' mening mag geven?
(mijn reactie was ook niet voor haar bedoeld, maar voor iedereen die zo lief is om een berichtje naar Jordana te sturen en daar vervolgens toch niks mee bereiken)
Nou, dit is de mijne, en echt, zo harteloos is dat niet.
Ik stap geheel blanco in deze discussie, geef mijn mening, en wordt meteen als 'harteloos' bestempeld?
Overdrijven is ook een vak.
En je kunt nou eenmaal niet altijd iedereen met zijden handschoentjes aanpakken...
Welkom in de grote mensen wereld.


Laatst aangepast door Dawn op vr 4 maa 2011 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Susan vr 4 maa 2011 - 9:54

Dawn schreef:
En je kunt nou eenmaal niet altijd iedereen met zijden handschoentjes aanpakken...

Er is hier geen enkele noodzaak om haar niet met zijden handschoentjes aan te pakken, dat is puur je eigen keuze, dus wel of niet kunnen lijkt me niet aan de orde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 9:55

Dawn, ik zal het je even uitleggen. Dit is een forum ja, en we discussiëren op dit forum, ja. Maar op dit forum hebben we verschillend soorten discussies. De échte discussies, waar je inderdaad recht voor je raap kunt zijn en ongezouten je mening mag strooien. Maar zo zijn er ook topics als deze, van mensen die adviezen vragen, een luisterend oor willen. Jij noemt dit een discussie, maar perosonlijk zie ik dat dus níét als een discussie, maar gewoon als een opening voor iemand om even de hart te luchten. En natuurlijk mag jij zeggen wat je ervan vindt, maar breng daar dan wel enige vorm van nuance in aan. Je hoeft haar niet te betuttelen, maar dat wat jij doet, is een compleet ander uiterste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Susan vr 4 maa 2011 - 9:57

En zelfs in échte discussies kun je best af en toe proberen wat genuanceerder te reageren als je merkt dat je met een ongezouten mening iemand om persoonlijke redenen erg kwetst. Vind ik dan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 9:59

Eens met Maple. Ik krijg een beetje een 'moet je horen wie het zegt' idee bij jouw posts Dawn, en je onderschrift in combinatie met dit topic maakt het des te pijnlijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 10:03

Moet je horen wie het zegt?
Want? Kun je dat uitleggen?
En inderdaad, mijn onderschrift is pijnlijk... daar ben ik me van bewust, maar ik haal hem niet weg.
En deze post van Jordana was inderdaad misschien niet met het doel om een discussie op te starten, maar de discussie wordt op gang gebracht omdat men reageert op mijn post..
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:04

Dawn schreef: maar de discussie wordt op gang gebracht omdat men reageert op mijn post..
Type plaat voor d'r kop.


Laatst aangepast door Maple op vr 4 maa 2011 - 10:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 10:05

Hmm waarschijnlijk heb ik inderdaad een plaat voor mijn kop.
Want ik snap nog steeds niet hoe je over iemand die je niet kent kan zeggen, moet je horen wie het zegt...
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Susan vr 4 maa 2011 - 10:06

Ik denk ook niet dat iemand verwacht dat je je onderschrift weghaalt, maar wel dat je misschien een beetje kunt dimmen met je reacties in dit topic.

Maar blijkbaar vind jij jouw recht om overal jouw ongezouten mening te ventileren in alle gevallen zwaarder wegen dan het gevoel van degene aan wie het gericht is. Ongeacht waar het over gaat.


Laatst aangepast door Susan op vr 4 maa 2011 - 10:08; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 4 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum