Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

+37
TGR
Jeanette
Fred
nisavi
Dawn
xxDila
Atelier Madame
loura
Merai
pitbullgup
Lejow
Prosecco
TNMN
Lynn_
smooch
Raindrop
Moezie
Roze Roos
Chocolate Cookie
VanillaRose
Inge
Pien
Monte
Angela_1986
Sterre
Snoes
Lady4
bolus26
Snoopy
Susan
Roxi3
Gizmo
Caro
May
Tania
Gigi_
Jordana
41 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:12

Ik snap niet dat je het nog op kunt brengen, maar ik heb begrip voor je keuze, ondanks dat je weet hoe ik erover denk..

Ik hoop alleen niet dat je over 2 maand weer hetzelfde typt, en dan weer and so on.. No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:13

_Donnaa schreef:Ik snap niet dat je het nog op kunt brengen, maar ik heb begrip voor je keuze, ondanks dat je weet hoe ik erover denk..

Ik hoop alleen niet dat je over 2 maand weer hetzelfde typt, en dan weer and so on.. No

+ 1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:26

Jordana schreef:
James schreef:Maar kijk je het al niet heel lang aan?

Ja echt al heel lang..

Maar hoe moeilijk ik vind om te zeggen. Ik doe het op mijn manier.. Ik ben echt blij met jullie antwoorden maar ik kan het nou nog niet uitmaken.. Dan weet ik gewoon dat ik spijt ga krijgen..

Je hoeft het ook niet voor ons uit te maken Wink Maar je blijft om de 2 maand hetzelfde zeggen. Je zit op dat moment in dezelfde cirkel, met dezelfde uitspraken en hetzelfde verdriet. En dat komt steeds weer terug. Ik denk dat je je af moet vragen hoelang je hier nou door moet gaan. Want elke keer kijk je het weer aan en elke keer gaat het mis. Is dit niet een manier van jezelf constant blijven kwellen? Waarom blijf je in de situatie hangen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Merai vr 3 jun 2011 - 4:31

James schreef:
Jordana schreef:
James schreef:Maar kijk je het al niet heel lang aan?

Ja echt al heel lang..

Maar hoe moeilijk ik vind om te zeggen. Ik doe het op mijn manier.. Ik ben echt blij met jullie antwoorden maar ik kan het nou nog niet uitmaken.. Dan weet ik gewoon dat ik spijt ga krijgen..

Je hoeft het ook niet voor ons uit te maken Wink Maar je blijft om de 2 maand hetzelfde zeggen. Je zit op dat moment in dezelfde cirkel, met dezelfde uitspraken en hetzelfde verdriet. En dat komt steeds weer terug. Ik denk dat je je af moet vragen hoelang je hier nou door moet gaan. Want elke keer kijk je het weer aan en elke keer gaat het mis. Is dit niet een manier van jezelf constant blijven kwellen? Waarom blijf je in de situatie hangen?

+1, ook eens met Donnaa.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:32

James schreef:Maar kijk je het al niet heel lang aan?
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana vr 3 jun 2011 - 4:34

Ik weet inderdaad hoe sommige denken en ik heb echt respect voor hun mening.
Ik heb nou met hem afgesproken dat we dit zo doen en als er dan geen verandering in zit is het echt klaar...

Ik ga me niet langer meer kwellen.. Ik heb nou eindelijk een keuze gemaakt...
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:34

Heeft het verbreken van die vriendschap te maken met het verdriet en de angst van je man wat betreft vreemdgaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:35

Jordana schreef:Ik weet inderdaad hoe sommige denken en ik heb echt respect voor hun mening.
Ik heb nou met hem afgesproken dat we dit zo doen en als er dan geen verandering in zit is het echt klaar...

Ik ga me niet langer meer kwellen.. Ik heb nou eindelijk een keuze gemaakt...

Maar dat is het 'm juist, dat zeg je elke keer. Ik bedoel er niks verkeerds mee hoor, maar heb je dat zelf wel door?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana vr 3 jun 2011 - 4:35

Nee dat is een keuze geweest die ik zelf heb genomen en daar weet hij niets van af..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana vr 3 jun 2011 - 4:38

James schreef:
Jordana schreef:Ik weet inderdaad hoe sommige denken en ik heb echt respect voor hun mening.
Ik heb nou met hem afgesproken dat we dit zo doen en als er dan geen verandering in zit is het echt klaar...

Ik ga me niet langer meer kwellen.. Ik heb nou eindelijk een keuze gemaakt...

Maar dat is het 'm juist, dat zeg je elke keer. Ik bedoel er niks verkeerds mee hoor, maar heb je dat zelf wel door?

Ja ik weet het.. Ik weet ook dat ik de afgelopen tijd en nu nog steeds in een cirkel zit waar ik maar niet uit kwam.. Het ene negatieve in het andere en zo gingen we maar door.. Ik heb nou geprobeerd eruit te komen door dit en ik geef het echt de allllllleeerrlaatste kans.. En als het mislukt is het echt klaar...
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Burn vr 3 jun 2011 - 4:43

Lieve Jor,

Ik hoop dat je over 2 maand kan zeggen dat het
- of weer harstikke goedf gaat met jullie
- Of dat je voor jezelf hebt gekozen, en dat het goed met je gaat!

Ik hoop echt niet dat je dan nog in deze cirkel zit, ik hoop dat je hier snel uit komt!

Dikke knuf hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 19:14

Vervelend dat je nog in deze situatie zit!

Maar je hebt hem moeten smeken om je vast te pakken nadat hij zijn schouders op haalde? En toen pas pakte hij je pas vast?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 19:36

Ik denk dat het een beetje mosterd na de maaltijd (goh, ik voel me nu net Viva-like, daar strooien ze met die uitdrukking :P) is, om hier nu reacties te lezen als 'ga toch bij hem weg' en 'kies voor jezelf' etc, nadat je eigenlijk al voor jezelf hebt besloten wat je gaat doen. Jordana heeft voor nu een beslissing genomen en daar heeft ze sowieso al veel over getwijfeld. En wie weet gaat het geleidelijk aan beter.
't Is ook wel makkelijk om als buitenstaander te zeggen dat ze maar bij hem weg moet gaan, natuurlijk Wink Maar hij heeft vast ook zijn fijne kanten. Ik bedoel, er is nog altijd iets waarvoor ze bij hem wil blijven, 't is geen in- en insleche jongen. En mocht die verandering niet komen, dan hoop ik dat ze in de tussentijd voldoende moed bij elkaar heeft verzameld zodat ze wel bij hem wet kan gaan.
't Is ook geen beslissing die je even zomaar maakt, je relatie verbreken. De één heeft daar een langere aanloop voor nodig dan de ander. En, wie weet ziet hij het licht en gaat het straks langzaamaan beter. De tijd zal het leren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 20:22

Haha Maple, dat het niet makkelijk is en tijd kost begrijp ik heus echt wel en met mij vast nog vele anderen. Ik begrijp alleen niet dat ze het nog 2 maanden geeft en tegelijk zegt dat ze mijn lef had willen hebben want dat klinkt alsof ze haar keuze al gemaakt heeft. Ik vraag me dan ook af wat ze denkt dat er nog gaat veranderen. Natuurlijk zou ze mss willen zien dat hij nu de wereld op zijn kop zet om haar te behouden maar die kans acht ze dan ook niet groot met dit soort uitspraken en ik eerlijk gezegd ook niet. Dat zegt overigens niet dat zij dat niet waard is maar meer dat hij haar niet waard is... Als ze het nog 2 maanden aan wil kijken is dat absoluut prima maar ze vraagt hier onze mening... Daar hoeft ze niets mee te doen maar mijn mening veranderd daar niet door. Oh en hij zal vast niet in en inslecht zijn maar ik weet precies hoe het voelt als je iemand moet smeken om je vast te houden... Dat is niet leuk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 0:15

@JOrdana: Ik heb vorig jaar ook voor mezelf een tijd gekozen wat ik de relatie toen nog de laatste kans wilde geven.
Een half jaar had ik ervoor uit getrokken en ik heb dat half jaar zo hard eraan gewerkt maar helaas was het voor mij toch echt klaar na dat half jaar.
En ook pas toen kon ik echt en beslissing nemen om ermee te stoppen en niet eerder.

Dus ik wil je mee geven dat je ook echt de tijd ervoor moet nemen die JIJ ervoor nodig hebt. Pas dan sta je ook 100% achter je eigen keuze wat die ook mag zijn.

Verder wil ik je er sterkte mee wensen want makkelijk is het niet !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 0:40

Ik kan me eigenlijk wel heel goed voorstellen dat Jordana er lang over doet om de definitieve knoop door te hakken van bij hem weggaan. Het is een grote stap en die wordt gevoelsmatig alleen maar groter als je een lange relatie hebt gehad. Vaak neem je dan in je relatie al deels afscheid van elkaar en werk je (onbewust) naar een einde toe. Als mijn ex vorig jaar niet vreemd was gegaan, had ik er ook langer over gedaan er een punt achter te zetten, ook al twijfelde ik al een tijdje of dit het wel was. De ontdekking dat hij vreemdging voelde in die zin bijna als opluchting (als het niet zo walgelijk was geweest), want eindelijk had ik een concrete reden om de stekker eruit te trekken.

Ik snap dat Jordana het lastig vindt om hier te reageren op de voor haar confronterende vragen, want die gaan vermoedelijk sneller dan haar gevoel. De keerzijde is echter dat mensen op een gegeven moment steeds 'minder' naar informeren, omdat er toch geen beslissing lijkt te komen en dat is dan niet eens rot bedoeld. Meningen vragen over al dan niet je relatie willen verbreken mag natuurlijk, maar uiteindelijk moet je het toch altijd zelf beslissen en is het voor buitenstaanders heel makkelijk om een mening te geven, aangezien er geen gevoel bij komt kijken. Op basis van dit topic zou ik ook van mening zijn dat dit niet meer te redden is en Jordana dat zelf ook niet meer moet willen, maar zij wil dat nu nog wel en dus doet mijn mening er feitelijk niet toe. Ik oordeel op basis van ratio en dat maakt het grote verschil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 12:01

Guattari schreef:Ik kan me eigenlijk wel heel goed voorstellen dat Jordana er lang over doet om de definitieve knoop door te hakken van bij hem weggaan. Het is een grote stap en die wordt gevoelsmatig alleen maar groter als je een lange relatie hebt gehad. Vaak neem je dan in je relatie al deels afscheid van elkaar en werk je (onbewust) naar een einde toe. Als mijn ex vorig jaar niet vreemd was gegaan, had ik er ook langer over gedaan er een punt achter te zetten, ook al twijfelde ik al een tijdje of dit het wel was. De ontdekking dat hij vreemdging voelde in die zin bijna als opluchting (als het niet zo walgelijk was geweest), want eindelijk had ik een concrete reden om de stekker eruit te trekken.

Ik snap dat Jordana het lastig vindt om hier te reageren op de voor haar confronterende vragen, want die gaan vermoedelijk sneller dan haar gevoel. De keerzijde is echter dat mensen op een gegeven moment steeds 'minder' naar informeren, omdat er toch geen beslissing lijkt te komen en dat is dan niet eens rot bedoeld. Meningen vragen over al dan niet je relatie willen verbreken mag natuurlijk, maar uiteindelijk moet je het toch altijd zelf beslissen en is het voor buitenstaanders heel makkelijk om een mening te geven, aangezien er geen gevoel bij komt kijken. Op basis van dit topic zou ik ook van mening zijn dat dit niet meer te redden is en Jordana dat zelf ook niet meer moet willen, maar zij wil dat nu nog wel en dus doet mijn mening er feitelijk niet toe. Ik oordeel op basis van ratio en dat maakt het grote verschil.

Mooi verwoord en ik ben het volledig met je eens.

Je eerste stukje is voor mij heel herkenbaar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana zo 5 jun 2011 - 0:49

Guattari schreef:
Ik snap dat Jordana het lastig vindt om hier te reageren op de voor haar confronterende vragen, want die gaan vermoedelijk sneller dan haar gevoel. De keerzijde is echter dat mensen op een gegeven moment steeds 'minder' naar informeren, omdat er toch geen beslissing lijkt te komen en dat is dan niet eens rot bedoeld. Meningen vragen over al dan niet je relatie willen verbreken mag natuurlijk, maar uiteindelijk moet je het toch altijd zelf beslissen en is het voor buitenstaanders heel makkelijk om een mening te geven, aangezien er geen gevoel bij komt kijken. Op basis van dit topic zou ik ook van mening zijn dat dit niet meer te redden is en Jordana dat zelf ook niet meer moet willen, maar zij wil dat nu nog wel en dus doet mijn mening er feitelijk niet toe. Ik oordeel op basis van ratio en dat maakt het grote verschil.

Ik vind dit het moeilijkste om te lezen omdat ik gewoon weet dat Guat met dit gelijk heeft.
Ik loop er zolang mee en ik weet echt wat de mening van sommige hier is maar het is het gevoel.
Ik hou echt nog wel van hem en ik weet dat ik een beslissing moet maken maar ik kan het gewoon niet.
Ik wil het echt nog een kans geven omdat ik al zoveel met hem gedeeld heb en ik echt nog om hem geef.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  TGR ma 6 jun 2011 - 20:05

Jordana schreef:
Guattari schreef:
Ik snap dat Jordana het lastig vindt om hier te reageren op de voor haar confronterende vragen, want die gaan vermoedelijk sneller dan haar gevoel. De keerzijde is echter dat mensen op een gegeven moment steeds 'minder' naar informeren, omdat er toch geen beslissing lijkt te komen en dat is dan niet eens rot bedoeld. Meningen vragen over al dan niet je relatie willen verbreken mag natuurlijk, maar uiteindelijk moet je het toch altijd zelf beslissen en is het voor buitenstaanders heel makkelijk om een mening te geven, aangezien er geen gevoel bij komt kijken. Op basis van dit topic zou ik ook van mening zijn dat dit niet meer te redden is en Jordana dat zelf ook niet meer moet willen, maar zij wil dat nu nog wel en dus doet mijn mening er feitelijk niet toe. Ik oordeel op basis van ratio en dat maakt het grote verschil.

Ik vind dit het moeilijkste om te lezen omdat ik gewoon weet dat Guat met dit gelijk heeft.
Ik loop er zolang mee en ik weet echt wat de mening van sommige hier is maar het is het gevoel.
Ik hou echt nog wel van hem en ik weet dat ik een beslissing moet maken maar ik kan het gewoon niet.
Ik wil het echt nog een kans geven omdat ik al zoveel met hem gedeeld heb en ik echt nog om hem geef.

Jij, maar dit is eigenlijk een situatie waarin je weinig te zeggen hebt. Je hebt nu twee opties
1. Je blijft bij hem om de reden die ik heb zwart gemaakt, hij wil eigenlijk niet met je verder, maar hij is te laf om dit te zeggen.
2. Je maakt het zelf uit (op je eigen tempo)

Het is een kwestie van tijd nu. Neem die tijd er voor.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana di 7 jun 2011 - 7:02

TGR schreef:
Jordana schreef:
Guattari schreef:
Ik snap dat Jordana het lastig vindt om hier te reageren op de voor haar confronterende vragen, want die gaan vermoedelijk sneller dan haar gevoel. De keerzijde is echter dat mensen op een gegeven moment steeds 'minder' naar informeren, omdat er toch geen beslissing lijkt te komen en dat is dan niet eens rot bedoeld. Meningen vragen over al dan niet je relatie willen verbreken mag natuurlijk, maar uiteindelijk moet je het toch altijd zelf beslissen en is het voor buitenstaanders heel makkelijk om een mening te geven, aangezien er geen gevoel bij komt kijken. Op basis van dit topic zou ik ook van mening zijn dat dit niet meer te redden is en Jordana dat zelf ook niet meer moet willen, maar zij wil dat nu nog wel en dus doet mijn mening er feitelijk niet toe. Ik oordeel op basis van ratio en dat maakt het grote verschil.

Ik vind dit het moeilijkste om te lezen omdat ik gewoon weet dat Guat met dit gelijk heeft.
Ik loop er zolang mee en ik weet echt wat de mening van sommige hier is maar het is het gevoel.
Ik hou echt nog wel van hem en ik weet dat ik een beslissing moet maken maar ik kan het gewoon niet.
Ik wil het echt nog een kans geven omdat ik al zoveel met hem gedeeld heb en ik echt nog om hem geef.

Jij, maar dit is eigenlijk een situatie waarin je weinig te zeggen hebt. Je hebt nu twee opties
1. Je blijft bij hem om de reden die ik heb zwart gemaakt, hij wil eigenlijk niet met je verder, maar hij is te laf om dit te zeggen.
2. Je maakt het zelf uit (op je eigen tempo)

Het is een kwestie van tijd nu. Neem die tijd er voor.

Thnx TGR..
Het zal denk ik ook een van die twee opties worden...
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  TGR vr 10 jun 2011 - 7:06

Hoe is het nu? Dit soort dingen hebben nogal een snelle doorlooptijd.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 9 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum