Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

+37
TGR
Jeanette
Fred
nisavi
Dawn
xxDila
Atelier Madame
loura
Merai
pitbullgup
Lejow
Prosecco
TNMN
Lynn_
smooch
Raindrop
Moezie
Roze Roos
Chocolate Cookie
VanillaRose
Inge
Pien
Monte
Angela_1986
Sterre
Snoes
Lady4
bolus26
Snoopy
Susan
Roxi3
Gizmo
Caro
May
Tania
Gigi_
Jordana
41 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Sjaantje wo 1 jun 2011 - 10:42

En daar ben ik het dus helemaal mee eens, Guattari!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 18:33

Guat, je hebt een punt, ik zag 'm namelijk zelf ook al en zat op een dergelijke reactie te wachten smile Toch denk ik wel dat er een groot verschil zit tussen mijn aanname en sowieso die van TGR, want bij haar stoorde ik me heel erg aan het woordje 'waarschijnlijk'. Ik heb het over misschien.

Misschien, misschien heeft ze het wel bij het rechte eind hoor, maar we kunnen niet in zijn hoofd kijken, dus zeker weten doen we het niet.

Jordana, ik hoop in elk geval dat het een goed gesprek was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana do 2 jun 2011 - 9:09

Hij lag dinsdagavond met traanogen op bed.. En hij wou niet vertellen wat er was..
Dus ik gister avodn martin waarom lag je met traanogen op bed.. Ja begin je weer je zeurt..
Dus hij even zijn ding gedaan en hij kwam weer opnieuw binnen dus ik weer martin ga je me het nog vertellen.. Hij ja er is niets.. Dus ik wel ik merk het toch vanwaar die traanogen..
Dus niet echt een antwoord op gehad en ik werd wat kwaad.. Dus ik zei het nog een keer. En toen kwam er antwoord dat ik altijd maar of met mijn telefoon bezig was of achter de latop zat.. Dus opeens kwam er uit dat hij dacht dat ik hem bedroog.. Omdat hij het niet mag lezen wat ik typte op telefoon en op internet.. Ik dat ik niet waar maar dat zijn gewoon dingen die jij niet hoef te weten...
Maar daarna kwam het dus.. Ik heb gezegd nee ik bedrieg je niet... Dus ik kreeg waarom draag je mijn ketting niet... Dus ik eerlijk gezegd dat ik me nog steeds gekwets voel vanwege omdat hij mijn contract niet gelezen heb en omdat ik vond dat hij geen intresse in mijn toonden en waarom hij dat gewoon niet gelezen heeft.. dus toen was het still en ik werd radeloos...
Dus ik gezegd... Ik ga vanavond maar bij mijn ouders ..
Dus ik naar boven pyjama gepakt, pil gepakt.ketting gepakt. Dus ik weer terug naar beneden. Badkamer deo gepakt.. En klaar gelegd.. Terug naar hem in de bank en nog een keer gevraagd wil je dat ik blijf of wil je dat ik wegga... Dus hij haalde zijn schouders op en ik brak.... Ik begon echt te huilen en heb gesmeekt of hij me vast pakken na het paar keer te zeggen nam hij me toch in zijn armen
en hij wou niet dat ik wegging ik moest blijven... Hij houd nog echt wel van me.. Terwijl ik eerlijk ben geweest in het vorig bericht dat ik daardoor wel minder van hem ben gaan houden..
Maar hij brak ook toen hij zag dat ik het meende dat ik naar mijn ouders wou gaan...
Hij kreeg nog net geen hyperventilatie
Ik heb ook eerlijk gezegd dat ik er absoluut niet meer tegen kan dat hij zo weinig praat

Ik ben benieuwd of de tijd het zal leren of het gesprek wat opgeleverd heeft.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:31

Lieve Jordana, hoe lang ga je dit nog volhouden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana do 2 jun 2011 - 9:34

Zusje schreef:Lieve Jordana, hoe lang ga je dit nog volhouden?

Ik heb me nog even de tijd gegeven en als het niet veranderd is het echt klaar..
Zusje: eerlijk soms wou ik dat ik jou lef had...
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:35

Denk je serieus dat het nog kan en gaat veranderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana do 2 jun 2011 - 9:38

Ik denk het wel.. Ik hoop echt dat hij gaat inzien dat hij mij verliest..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:41

Jordana schreef:Ik denk het wel.. Ik hoop echt dat hij gaat inzien dat hij mij verliest..

Wil hij veranderen? Ziet hij het probleem?

Met mijn ex is het voor het grootste deel over, omdat hij misschien wel zou willen veranderen, maar hij zag het probleem gewoonweg niet. Als je het probleem niet eens ZIET, hoe kun je het dan serieus nemen, laat staan veranderen?

Waarom zou het nu ineens wel allemaal anders gaan? Je moest hem smeken om je vast te houden en toen deed hij het uiteindelijk. Is dat echt wat je voor jezelf wilt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:41

Waarom niet een tijdje uit elkaar, apart wonen en dan beslissen ipv beslissen en aankijken terwijl jullie bij elkaar zijn en in die zelfde sfeer en cirkel blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:45

Is dat het juiste om te? Ik krijg een beetje het idee dat het uit aan het gaan is maar jullie elkaar moeilijk los kunnen laten. Ik heb dat ook gehad met mijn ex hoor dus er is niks stoerders aan mij dan aan jou ofzo. Het is al een paar keer voorgekomen dat ik kwaad heb geroepen dat het uit was om na een uur weer samen te huilen dat we niet uit elkaar wilden. Uiteindelijk was dat wel de weg naar het daadwerkelijk uit maken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:53

Ik vind het in elkgeval goed dat ze het een termijn gesteld heeft. Ik hoop voor Jordana dat hij na die tijd veranderd is of dat er in elk geval een positieve verandering gaande is. En zo niet, dan hoop ik dat ze voor zichzelf de kracht kan vinden om bij hem weg te gaan. Maar ze heeft voor nu in elk geval een duidelijke termijn gesteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:10

Ik ben vast blind, maar ik zie nergens een termijn staan confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:13

Je zegt dat je hoopt dat dit gesprek wat gaat opleveren maar wat is er in dit gesprek afgesproken dan? Want dat mis ik eigenlijk een beetje...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:16

June schreef:Ik ben vast blind, maar ik zie nergens een termijn staan confused

Inside information. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  TGR do 2 jun 2011 - 10:30

Poeh, wat een gedoe allemaal. Toch herken ik er erg veel in. Deze jongen moet je niet willen houden. Hij is niet goed voor je. Niet stabiel genoeg in zijn gevoel voor je. Niet eerlijk over zijn gevoel. Hij wil jou opzadelen met zijn onzekerheden en en jou de schuld geven.

Ik hoop dat je wat rust vindt bij je ouders en hem even in zijn sop laat gaarkoken. Maar ik hoop dat je conclusie is dat je beter af bent zonder hem.

Succes!

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:32

Angel Blue Eyes schreef:
June schreef:Ik ben vast blind, maar ik zie nergens een termijn staan confused

Inside information. Wink

Oké prima, maar ik reageer op informatie die ik kan zien, want ik heb nog geen telepathisch contact met Jordana laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:40

June schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
June schreef:Ik ben vast blind, maar ik zie nergens een termijn staan confused

Inside information. Wink

Oké prima, maar ik reageer op informatie die ik kan zien, want ik heb nog geen telepathisch contact met Jordana laughcry

Het was ook slechts een stukje informatie wat ik je wilde schenken. Wink Normaal had ik ook :shock: gekeken, maar toevallig weet ik het dan weer en ik dacht, dat deel ik dan weer even. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 10:45

Thanks daarvoor, ik voel me nu inderdaad niet zo'n debiel die iets compleet over het hoofd ziet Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Merai do 2 jun 2011 - 11:20

Wat lastig weer Jordana hug ik vind het goed van je dat je naar je ouders wilde gaan. Eerlijk gezegd vind ik het wel moeilijk te interpreteren dat hij pas zegt dat hij wil dat je blijft als jij hierop aandringt. In je reactie naar zusje toe geef je aan dat je zou willen dat je haar lef had, wat voor mij gelijk staat aan dat je zou willen dat je het lef had om het uit te maken. Je hebt je keuze dus eigenlijk wel gemaakt? Waar wacht je nog op? Klinkt heel grof zo maar is een serieuze vraag. Ik gun het je zo om gelukkig te zijn!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:35

Zusje schreef:Is dat het juiste om te? Ik krijg een beetje het idee dat het uit aan het gaan is maar jullie elkaar moeilijk los kunnen laten. Ik heb dat ook gehad met mijn ex hoor dus er is niks stoerders aan mij dan aan jou ofzo. Het is al een paar keer voorgekomen dat ik kwaad heb geroepen dat het uit was om na een uur weer samen te huilen dat we niet uit elkaar wilden. Uiteindelijk was dat wel de weg naar het daadwerkelijk uit maken...
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 20:54

Lieve Jordana, kies toch voor jezelf. Hier ga je niets meer uit kunnen halen, ik denk dat het voor je eigenwaarde zo veel beter is als je hier uit kunt stappen. Dat is vreselijk moeilijk na zo'n lang tijd, maar het is denk ik echt het beste voor je. Ben het verder met Zusje eens. Het is zo moeilijk om uit zo'n lange relatie te stappen, maar ik denk wel dat van wat ik mee krijg jullie relatie echt ten einde is maar dat jullie nog niet goed die echte knoop door durven te hakken. Door te zeggen dat je (hij) er aan werkt, stel je het eigenlijk steeds uit en geef je jezelf een reden om het niet uit te hoeven maken. Immers, dan kan het weer beter worden. Maar denk je echt dat het beter kan worden? Wat zou er moeten veranderen? Wat zou hij moeten veranderen? En jij? En is de pijn die dit alles intussen heeft gedaan het nog waard om er voor te vechten? Heeft het niet intussen te veel kapot gemaakt? Dat zijn vragen die je niet hier hoeft te beantwoorden, maar wel jezelf moet stellen. Maar waarschijnlijk stel je jezelf die al hoor.
Heel veel sterkte, ik hoop dat je toch de kracht kunt vinden om er een punt achter te zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Moezie do 2 jun 2011 - 22:45

Lieve Jordana!
Ik hoop wat jou keus ook is dat jij hier achter staat!! Ondertussen zal je mijn advies al weten en ik blijf daar ook bij.. Je verdient beter en je bent zo lief.. Een partner moet jou uit zichzelf vastpakken, zonder te smeken.
Hij moet er voor je zijn.. En je de liefde geven die je verdient.. En die krijg je niet.

Ook al wat anderen zeiden jou reactie naar zusje toe.. You go girl.. stap de grote wereld in en laat hem in zijn eigen wereld.
hug
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana vr 3 jun 2011 - 4:03

Lieve meiden,

Ik heb even alles gelezen en op mijn in laten werken.
Ik vind ze ook vrij heftig om te lezen. Omdat jullie stiekem toch wel gelijk zullen gaan krijgen.
Ik vind het ook ontzettend moeilijk om weer echt van hem te houden hoe ik deed. Hij heeft me ook echt gekwetst en dat gevoel moet weg zijn voordat ik weer echt van hem kan houden. Of het zo blijft of weggaat is gewoon afwachten..
Ik weet nou ook dat ik er alles uitgehaald heb wat er zin zou zitten en ik weet ook echt dat dit het laatste is wat ik wil doen..
Hij weet dat hij op punten moet veranderen, Ik weet dat ik op punten moet veranderen..
We hebben nog een maand of twee afgesproken om het aan te kijken en als het dan nog zo is dan gaan we helaas uit elkaar. Hoe echt moeilijk en heftig en klote ik dat zou vinden..

Maar ik ben echt wel blij met jullie reacties en ik hoop dat jullie niet denken ze doet er niets mee dat doe ik echt wel..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 3 jun 2011 - 4:07

Maar kijk je het al niet heel lang aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana vr 3 jun 2011 - 4:09

James schreef:Maar kijk je het al niet heel lang aan?

Ja echt al heel lang..

Maar hoe moeilijk ik vind om te zeggen. Ik doe het op mijn manier.. Ik ben echt blij met jullie antwoorden maar ik kan het nou nog niet uitmaken.. Dan weet ik gewoon dat ik spijt ga krijgen..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 8 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum