Het lelijkste, maar fijnste ooit..
+20
Jasmine
Jerry
Ugly Betty
Blond
Raindrop
Jade
Sushi
Poisongirl
Lavendel
Bliss
Rovine
Susan
silly-one
Lady Starstruck
Olijfje
PluDan
Guusje
Clapperdie
Beachgirl
RYW
24 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Het lelijkste, maar fijnste ooit..
Wat is echt het lelijkste wat je ooit hebt gekocht, maar toch het allerfijnst is om te hebben?
Zo heb ik vanmiddag deze slofjes gekocht bij de IKEA. Superlelijk, maar ze zitten zo lekker!! Haha
Zo heb ik vanmiddag deze slofjes gekocht bij de IKEA. Superlelijk, maar ze zitten zo lekker!! Haha
Gast- Gast
Re: Het lelijkste, maar fijnste ooit..
Over sloffen gesproken, ik wil die sloffen die je op kan warmen in de magnetron. Alleen niet met dit weer hoor...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Over sloffen gesproken, ik wil die sloffen die je op kan warmen in de magnetron. Alleen niet met dit weer hoor...
Die heb ik gekregen voor mijn verjaardag .... Ik heb alleen geen magnetron
Gast- Gast
Dan toch mijn Uggs denk ik. Ik vind ze afzichtelijk, maar ze zijn zo heerlijk
En niet te vergeten de snuggie (ik vind de bank waar de mevrouw op ligt het lelijkheidsgehalte nog wat versterken ;-))
Er schiet me nog iets te binnen, Birkenstocks. Ik heb maar liefst 3 paar...
En niet te vergeten de snuggie (ik vind de bank waar de mevrouw op ligt het lelijkheidsgehalte nog wat versterken ;-))
Er schiet me nog iets te binnen, Birkenstocks. Ik heb maar liefst 3 paar...
Gast- Gast
Haha uggs en de snuggie had ik inderdaad ook al in gedachten. Ben benieuwd wat de forummers nog meer in huis hebben..
Gast- Gast
Je hebt mijn adres toch? Wil ze gerust een wintertje testen voor jePippa schreef:ProudMama schreef:Over sloffen gesproken, ik wil die sloffen die je op kan warmen in de magnetron. Alleen niet met dit weer hoor...
Gast- Gast
Ja! De snuggie! Die heb ik ook!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Wat betreft die sloffen..
Ik heb de roze en mijn vriend de knalgroene
Ik heb de roze en mijn vriend de knalgroene
Gast- Gast
De snuggie heb ik hier ook! heerlijk ding!
En natuurlijk mijn:
O zo ideaal voor mijn werk! Het zijn de enige schoenen waar ik een hele dag op kan werken zonder zere voeten te krijgen!! En gooi ze af en toe op 30 graden in de wasmachine en dan zijn ze weer als nieuw.
En natuurlijk mijn:
O zo ideaal voor mijn werk! Het zijn de enige schoenen waar ik een hele dag op kan werken zonder zere voeten te krijgen!! En gooi ze af en toe op 30 graden in de wasmachine en dan zijn ze weer als nieuw.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
ProudMama schreef:Je hebt mijn adres toch? Wil ze gerust een wintertje testen voor jePippa schreef:ProudMama schreef:Over sloffen gesproken, ik wil die sloffen die je op kan warmen in de magnetron. Alleen niet met dit weer hoor...
Ik heb zulke sloffen! Gekregen vorige jaar met kerst. Er zitten 2 verwarmingselementjes in aan de onderkant en bovenkant. Je kan er alleen niet mee lopen als je ook de onderste in het slofje doet. En ze ruiken lekker naar lavendel.
Verder heb ik ook zo'n mooie snuggy en heb ik een lichtblauw fleecetrui (die heb ik al zo'n 11 jaar) Maatje 176 en heel mooi een kinderlijk plaatje op de arm haha. Ziet er niet uit maar zit zo lekker warm. Mn zusje had toen ook zo'n trui zij was toen 5. Zo hebben jullie wel een beeld he
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
ProudMama schreef:Over sloffen gesproken, ik wil die sloffen die je op kan warmen in de magnetron. Alleen niet met dit weer hoor...
Ik wist helemaal niet dat die sloffen bestaan. Waar kun je die kopen dan?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Hier inderdaad ook dat heerlijke deken! En niet te vergeten mijn Birkenstocks. Heb 2 paar maar er gaan er volgend jaar ongetwijfeld nog meer bij komen.
Heb ook een paar Crocs in de kast, maar ik schaam me dood als ik ze draag dus laat ik ze maar liggen. Ze zijn zo lomp en zéker met maat 40/41.....
O ja, ik heb ook een superoude fleecetrui van mijn vriend in de kast liggen en die trek ik altijd aan als ik ziek ben. Heerlijk warm!
Heb ook een paar Crocs in de kast, maar ik schaam me dood als ik ze draag dus laat ik ze maar liggen. Ze zijn zo lomp en zéker met maat 40/41.....
O ja, ik heb ook een superoude fleecetrui van mijn vriend in de kast liggen en die trek ik altijd aan als ik ziek ben. Heerlijk warm!
Gast- Gast
Ik heb genoeg lelijke dingen in huis haha.
Die snuggie willen mijn vriend en ik ook nog. Ik zei laatst: "Voor de winter wil ik iets voor op de bank, als ik het koud heb. Maar het is wel heel lelijk hoor" Hij: "Zo'n fleecedeken met mouwen? Ja, die zijn HEEL LELIJK. Maar ik wil er ook eentje!"
Die snuggie willen mijn vriend en ik ook nog. Ik zei laatst: "Voor de winter wil ik iets voor op de bank, als ik het koud heb. Maar het is wel heel lelijk hoor" Hij: "Zo'n fleecedeken met mouwen? Ja, die zijn HEEL LELIJK. Maar ik wil er ook eentje!"
Gast- Gast
Mijn 3 paar Birkenstocks. Maar die begin ik toch leuk te vinden inmiddels.
Gast- Gast
Als ik iets lelijk vind dan koop ik het niet, al zou het nog zo lekker zitten.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Ik moet bij deze titel eigenlijk aan iets anders denken, maar daar betaal ik geen geld voor en is niet zomaar in een alledaagse winkel te koop.
Gast- Gast
Olijfje schreef:Als ik iets lelijk vind dan koop ik het niet, al zou het nog zo lekker zitten.
Jij bent van de categorie "wie mooi wil zijn moet pijn lijden?"
Gast- Gast
Ik kwam ze ergens tegen op internet, maar weet niet meer waar.PluDan schreef:ProudMama schreef:Over sloffen gesproken, ik wil die sloffen die je op kan warmen in de magnetron. Alleen niet met dit weer hoor...
Ik wist helemaal niet dat die sloffen bestaan. Waar kun je die kopen dan?
Gast- Gast
Weet iemand in welke winkels de Snuggie verkrijgbaar is?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik het ooit een Disneyland Parijs een trui gekocht met heel groot Pooh erop. Hij is lekker ruim en zodra ik hem aanheb zie ik er verrot uit, maar hij zit o zo lekker haha. Heerlijk een trui voor in de wintermaanden op de bank. ( en natuurlijk dan de herinnering dat ik hem heb gekocht terwijl het buiten 40 graten was en het echt zo een fleece trui is haha).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Zusje schreef:Ik heb een lelijk jurkje waar ik verliefd op ben .
Ja hallo! Dit is natuurlijk te makkelijk. Een foto!
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Weet iemand in welke winkels de Snuggie verkrijgbaar is?
+1
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Lady Starstruck schreef:Weet iemand in welke winkels de Snuggie verkrijgbaar is?
+1
Blokker heeft ze gehad. Geen idee of ze daar nog in de verkoop zijn.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Je zal ooit trouwen maar niet met mij.
» Wat vindt jij het fijnste aan een smartphone?
» De lelijkste hond ter wereld!
» Show jouw lelijkste/dronkeste foto!
» Wat vinden jullie de fijnste mobiele telefoon?
» Wat vindt jij het fijnste aan een smartphone?
» De lelijkste hond ter wereld!
» Show jouw lelijkste/dronkeste foto!
» Wat vinden jullie de fijnste mobiele telefoon?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: