Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

+37
TGR
Jeanette
Fred
nisavi
Dawn
xxDila
Atelier Madame
loura
Merai
pitbullgup
Lejow
Prosecco
TNMN
Lynn_
smooch
Raindrop
Moezie
Roze Roos
Chocolate Cookie
VanillaRose
Inge
Pien
Monte
Angela_1986
Sterre
Snoes
Lady4
bolus26
Snoopy
Susan
Roxi3
Gizmo
Caro
May
Tania
Gigi_
Jordana
41 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Roze Roos zo 27 feb 2011 - 10:09

Chocolate Cookie schreef:Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Kies voor jezelf meid, je bent zoveel meer waard! hug

En hier wil ik mij graag bij aansluiten! Ik zou zeggen: je mag wel een weekje bij mij logeren hoor als je nergens anders heen kan! En nee, weet dat we elkaar niet kennen, maar als dat het enige is wat je tegenhoudt..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 10:31

Jordana schreef:Hoe zou je je voelen en reageren als jou vriend zou zeggen:

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Ik doe dit wel vaker; heb alleen jouw openingspost gelezen om objectief te kunnen reageren.

Ik wil graag trouwen, heb mijn vriend zelfs al gevraagd en zijn antwoord was ja. Het zit er de komende tijd echter niet in om persoonlijke redenen ( maar die hebben niet met de relatie te maken verder )

Maar als mijn vriend dit zou roepen zou ik echt heel verdrietig, teleurgesteld en boos zijn. Niet omdat hij niet wil trouwen, maar omdat dat voor mijn gevoel aangeeft dat ik niet belangrijk genoeg ben om samen oud mee te worden.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Susan zo 27 feb 2011 - 10:35

Het gaat hier ook niet om het trouwen op zich, maar om het feit dat hij voorspelt dat je je toekomst zult delen met iemand anders, wat dus betekent dat je je toekomst niet zult delen met hem. Dat lijkt mij op zich duidelijk genoeg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 10:49

Susan schreef:Het gaat hier ook niet om het trouwen op zich, maar om het feit dat hij voorspelt dat je je toekomst zult delen met iemand anders, wat dus betekent dat je je toekomst niet zult delen met hem. Dat lijkt mij op zich duidelijk genoeg.

Als dat het geval is, dan vind ik het erg sneu voor de TO en zou ik goed nadenken over wat de relatie nog voor haar kan betekenen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 11:42

Gezien het hele verhaal tussen jullie zou ik het eigenlijk heel erg raar vinden als hij zou zeggen dat hij met je wilde trouwen. Jullie zijn duidelijk niet tevreden met elkaar dus voor wie blijven jullie bij elkaar? En waarom zouden jullie met elkaar willen trouwen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Moezie zo 27 feb 2011 - 21:20

Jordana ik vraag me nu toch ook nog echt af waarom je nog bij hem bent?
Ik heb je al eerder gezegd dat je altijd aan jezelf moet denken.. Maar dit gaat toch te ver!!

Ik denk dat hij zijn besluit heeft genomen, maar het alleen niet hardop durft uit te spreken...

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 699888 voor jou
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 22:05

Waarom neem je geen afstand, Jordana? Even bij je ouders/vriendin logeren om zelf ook een beetje tot rust te komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 22:10

Dan zou ik zeggen dat hij een nieuw huis kan zoeken en hem er gelijk uitgooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:29

Francaise_ schreef:Dan zou ik zeggen dat hij een nieuw huis kan zoeken en hem er gelijk uitgooien.
Mijn gedachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 1:32

Ik zou mijn vriend een mep geven. Jordana, kies voor jezelf alsjeblieft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:06

Het lijkt me heel erg als mijn vriend op deze omslachtige manier duidelijk zou maken dat hij er geen toekomst inziet, maar er is hier geen sprake meer (lijkt me) van wat jij nog met hem zou willen, aangezien hij idd al aangaf wat Sterre zegt, namelijk dat hij niet met je verder wil op de langere termijn. Dat is verdrietig en hard, maar na een maand zal dit helaas echt niet opeens anders zijn. Daarom moet je voor jezelf kiezen, het is wel duidelijk geworden dat jouw vriend dit niet voor je gaat doen. Vind het erg zwak dat hij het zo heeft aangepakt naar jou toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana ma 28 feb 2011 - 2:22

Thnx voor alle reacties. Ik had echt niet verwacht dat het zoveel zouden zijn.

Ik vind het echt zo moeilijk en ik weet echt niet goed wat ik er over moet zeggen.
Ik voel me net zo een stuiterbal dat heen en weer klettert.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:36

Jordana, wat bedoel je precies met de zin dat je echt niet goed weet wat je erop moet zeggen. Waar doel je dan precies op? De reacties van forummers of de uitspraak van je vriend?

Dat je je voelt als een stuiterbal is denk ik wel logisch, maar dat kan alleen maar aan de orde zijn als je twijfelt of je met hem verder zou willen en even heel hard gezegd wil hij dat niet met jou, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:59

Jordana, ik denk dat het wel lang genoeg heeft geduurt tussen jullie. Jullie hadden gepraat met elkaar en ervoor gekozen om ervoor te gaan. Alle 2. Dus ook hij. Zoals ik het mee krijg, doet hij niet echt zijn best en met het plaatsen van deze opmerking is het wel duidelijk dat hij niet oud met jou wilt worden.
Als je echt verder met je leven wilt, moet je nu eindelijk eens de knoop door hakken en voor jezelf kiezen. Je zit al zo lang in twijfel. Deze twijfel maakt je niet gelukkig. Je vriend blijkbaar ook niet, anders was er geen twijfel. Dus als je gelukkiger wilt worden, moet je nu eens voor jezelf gaan kiezen. Op deze manier kom je er niet en blijf jij je nog weken lang rot voelen. Aangezien je nog weken lang op dezelfde voet verder blijft gaan.

Als je er alleen voor staat, zal een moeilijke tijd zijn. In het begin ja, maar achteraf zal je er alleen maar sterker en beter uit komen.
Raap jezelf op en doe iets. Stop dit hele gebeuren. Tenzij je nog meer gekwetst en nog langer een rot gevoel wilt natuurlijk. Want in dat geval moet je door blijven gaan met deze relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Raindrop ma 28 feb 2011 - 5:19

Als mijn vriend dat tegen mij zou zeggen zou ik, hoe moeilijk ik het ook vind, hem dumpen.
Door die opmerking laat hij me weten dat hij geen toekomst ziet met mij dus waarom zouden we nu dan nog samen zijn?

Heel veel sterkte Jordana! hug
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  smooch ma 28 feb 2011 - 5:24

Snowflake schreef:Als mijn vriend dat tegen mij zou zeggen zou ik, hoe moeilijk ik het ook vind, hem dumpen.
Door die opmerking laat hij me weten dat hij geen toekomst ziet met mij dus waarom zouden we nu dan nog samen zijn?

Heel veel sterkte Jordana! hug

+1

smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Lynn_ ma 28 feb 2011 - 5:32

Ik denk dat jij heel goed weet wat je moet doen. Je vertelt hier op het forum constant dat het niet goed gaat met je en er zijn steeds weer dingen die tussen jou en je vriend voorvallen die jou ongelukkig maken. Kies nou eens voor jezelf. Sorry voor mijn directe reactie; ik bedoel het goed.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  TNMN ma 28 feb 2011 - 8:47

Ik heb laatst een half dagtopic gevult met reacties op de relatie tussen jou en je vriend en ik wil niet in herhaling vallen, volgens mij weet je onderhand mijn standpunt wel smile Ik vind dat je voor jezelf moet kiezen en op de relatie terug kan kijken als mooie jaren die je niet vergooid hebt, maar hebt doorgebracht met iemand van wie je echt hield. Maar ik denk dat het nu echt tijd is om dit achter je te laten, deze periode af te sluiten en een nieuw leven zonder hem te beginnen. Ik weet wat je zei over het koophuis, maar dat is natuurlijk geen reden om bij iemand te blijven die geen toekomst meer ziet in jullie relatie en waar niet mee te communiceren valt.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 12:13

Tja, in zo'n relatie zit ik helaas scratch ik weet dat ik niet ga trouwen met de jongen waar ik nu mee date/scharrel. Soms zegt hij dat hij een toekomst met me wil, maar meestal alleen als ik probeer weg te gaan bij hem. We zijn dom bezig, we weten allebei dat dit op niks gaat eindigen, maar ja... scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 13:20

Vanavond stelde ik de vraag aan een vriend en hij zei dit;

ABE: wat zou jij doen als iemand tegen jou zou zeggen:"Je zult ooit trouwen, maar niet met mij".
Jongen zegt:
Mijn reactie: you're damn right, i can do way better!



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Prosecco ma 28 feb 2011 - 18:41

ABE schreef:Vanavond stelde ik de vraag aan een vriend en hij zei dit;

ABE: wat zou jij doen als iemand tegen jou zou zeggen:"Je zult ooit trouwen, maar niet met mij".
Jongen zegt:
Mijn reactie: you're damn right, i can do way better!



Die jongen zei niks?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 18:55

Prosecco schreef:
ABE schreef:Vanavond stelde ik de vraag aan een vriend en hij zei dit;

ABE: wat zou jij doen als iemand tegen jou zou zeggen:"Je zult ooit trouwen, maar niet met mij".
Jongen zegt:
Mijn reactie: you're damn right, i can do way better!



Die jongen zei niks?

Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 19:52

vruchtenhagel schreef:
Prosecco schreef:
ABE schreef:Vanavond stelde ik de vraag aan een vriend en hij zei dit;

ABE: wat zou jij doen als iemand tegen jou zou zeggen:"Je zult ooit trouwen, maar niet met mij".
Jongen zegt:
Mijn reactie: you're damn right, i can do way better!



Die jongen zei niks?

Very Happy

*Zoekt naar een emoticon met een nog grotere smile..*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Pien ma 28 feb 2011 - 22:01

Smikkell schreef:
vruchtenhagel schreef:
Prosecco schreef:
ABE schreef:Vanavond stelde ik de vraag aan een vriend en hij zei dit; ABE: wat zou jij doen als iemand tegen jou zou zeggen:"Je zult ooit trouwen, maar niet met mij". Jongen zegt: Mijn reactie: you're damn right, i can do way better!

Die jongen zei niks?
Very Happy

*Zoekt naar een emoticon met een nog grotere smile..*
zoiets?

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Bigsmile

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Lejow ma 28 feb 2011 - 22:05

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Big_smile_smiley
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 3 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum