Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

+10
Marin
Sea of Trees
Twellie
Manderijn
Susan
Aziraphale
studiebol
Hoochie
Mermaid
Bacio
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Bacio zo 13 jan 2013 - 4:26

Waarom niet? En hoe denkt je vriend erover (indien je een vriend hebt)?

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Mermaid zo 13 jan 2013 - 4:40

Juist omdat mijn vriend altijd heeft gezegd niet te willen trouwen en me zijn motivatie heeft uitgelegd kan ik hem heel goed begrijpen en heb ik zelf ook steeds minder de behoefte om te trouwen. We zijn beide niet religieus, wonen al samen dus wat dat betreft voegt het eigenlijk ook weinig toe. Mocht het er nooit van komen om te trouwen zou ik het dus niet heel erg vinden. maar om te zeggen dat ik echt niet zou willen trouwen gaat me ook te ver Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Hoochie zo 13 jan 2013 - 4:54

Van mij hoeft het niet zo nodig, maar het is ook niet dat ik zeg dat ik nooit wil trouwen
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  studiebol zo 13 jan 2013 - 6:21

Ik heb die behoefte niet. Ik kan het ook niet goed uitleggen heb het gevoel gewoon niet dat ik dat wil. We hebben een huis samen we hebben twee kinderen samen, ik voel me heel verbonden met hem dus het is goed voor ons.

Mijn vriend denkt er trouwens ook zo over.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Bacio zo 13 jan 2013 - 6:49

Ik wil ook niet trouwen, eigenlijk omdat ik het nut er niet zo van in zie. Dan ben je getrouwd en dan? Dan is er dus niks anders, behalve dat bepaalde zaken dan "vanzelf" zijn geregeld. Ik zou dan ook alleen trouwen als ik bepaalde zaken niet anders kan regelen en het alleen kan geregeld worden door getrouwd te zijn (bijv een visum). Maar dan wordt t gewoon in de lunchpauze even briefje tekenen.

De trouwerij zelf staat me ook tegen. Al die mensen die moeten komen opdagen in een net outfitje alleen maar omdat ik zo nodig iedereen de ogen moet uitsteken hoe ontzettend leuk wij t wel niet met elkaar hebben. En dan de hoeveelheid geld mensen aan zoiets uitgeven.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Aziraphale zo 13 jan 2013 - 7:04

Bacio schreef:Ik wil ook niet trouwen, eigenlijk omdat ik het nut er niet zo van in zie. Dan ben je getrouwd en dan? Dan is er dus niks anders, behalve dat bepaalde zaken dan "vanzelf" zijn geregeld. Ik zou dan ook alleen trouwen als ik bepaalde zaken niet anders kan regelen en het alleen kan geregeld worden door getrouwd te zijn (bijv een visum). Maar dan wordt t gewoon in de lunchpauze even briefje tekenen.

Wij hadden hetzelfde, vooral dat het ons tegen staat dat de dag een soort van perfect moet worden en er zoveel mensen naar ons kijken. Maar toch gaan we 9 mei trouwen smile Wij gaan met z'n tweeën trouwen op een Grieks eiland, zonder gedoe en zonder gasten. Iedereen weet het wel gewoon en vindt het leuk voor ons.


Laatst aangepast door Aziraphale op zo 13 jan 2013 - 7:40; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 7:37

Bacio schreef:Al die mensen die moeten komen opdagen in een net outfitje alleen maar omdat ik zo nodig iedereen de ogen moet uitsteken hoe ontzettend leuk wij t wel niet met elkaar hebben.

Nou, dat vind ik wel heel verzuurd klinken, zeg. Is dat echt hoe jij het ziet als je naar andermans trouwerij gaat? En een housewarming party of een afstudeerfeest, is dat ook andermans ogen uitsteken met je mooie huis of je mooie diploma? Op die manier blijft er weinig te vieren over.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Manderijn zo 13 jan 2013 - 7:40

Yep. Wij zijn ook niet van plan (ooit) te trouwen. Het heeft voor ons beide geen meerwaarde. Hebben een huis samen, 2 kinderen samen, we vinden het dus beide wel goed zo.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Gast zo 13 jan 2013 - 8:12

Vroeger wilde ik wel trouwen, maar nu hoeft het niet meer zo. Mijn vriend wil niet trouwen en ik weet zeker dat de dag nooit 'perfect' kan worden, omdat zijn familie iets verwacht waar ik niet achter zou kunnen staan. Dus ik vind t ook wel prima om niet te trouwen, zo veel meerwaarde zie ik er ook niet in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Twellie zo 13 jan 2013 - 8:17

Ik hoef niet te trouwen, heb er helemaal niets mee.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Sea of Trees zo 13 jan 2013 - 8:24

Susan schreef:
Bacio schreef:Al die mensen die moeten komen opdagen in een net outfitje alleen maar omdat ik zo nodig iedereen de ogen moet uitsteken hoe ontzettend leuk wij t wel niet met elkaar hebben.

Nou, dat vind ik wel heel verzuurd klinken, zeg. Is dat echt hoe jij het ziet als je naar andermans trouwerij gaat? En een housewarming party of een afstudeerfeest, is dat ook andermans ogen uitsteken met je mooie huis of je mooie diploma? Op die manier blijft er weinig te vieren over.
Ik moet hier wel echt om lachen hoor Bacio, zo klink je echt als een oude zuurpruim.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  studiebol zo 13 jan 2013 - 8:34

Bacio schreef:De trouwerij zelf staat me ook tegen. Al die mensen die moeten komen opdagen in een net outfitje alleen maar omdat ik zo nodig iedereen de ogen moet uitsteken hoe ontzettend leuk wij t wel niet met elkaar hebben. En dan de hoeveelheid geld mensen aan zoiets uitgeven.

Haha dit klinkt echt wel zurig idd. Ik vind een bruiloft van een ander altijd leuk en ben ook blij voor die persoon en zie dat echt niet als de ogen uitsteken ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Marin zo 13 jan 2013 - 8:34

Willen jullie nog trouwen SoT? Qua tijd zal t nu niet ideaal uitkomen met je studie denk ik, maar daarna ooit? Ik zou jou dolgraag in trouwjurk(je) willen zien!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Sea of Trees zo 13 jan 2013 - 8:37

Marin schreef:Willen jullie nog trouwen SoT? Qua tijd zal t nu niet ideaal uitkomen met je studie denk ik, maar daarna ooit? Ik zou jou dolgraag in trouwjurk(je) willen zien!
Ik wil héél graag trouwen! I love you zit al helemaal te fantaseren over DE jurk en het feest.....ooh kan daar helemaal van wegzwijmelen haha.
Vroeger helemaal niet, ik had er niks mee, maar nu ik eenmaal gesetteld ben enzo wil ik dolgraag trouwen. Ik wil die dag gewoon een keer meegemaakt hebben!

Maar we zijn nu eerst bezig met een huis (kopen) dus het duurt nog wel even gok ik Neutral

En jullie Marin?
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Marin zo 13 jan 2013 - 8:39

Ooh goed om te horen joh. Ook gaaf van jullie huis, dat wist ik nog niet.
Ja wij willen zeker trouwen. Maar daar ga ik dit topic maar niet mee vervuilen Laughing

Was benieuwd naar jouw status haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Sam zo 13 jan 2013 - 8:42

Marin schreef:Ooh goed om te horen joh. Ook gaaf van jullie huis, dat wist ik nog niet.
Ja wij willen zeker trouwen. Maar daar ga ik dit topic maar niet mee vervuilen Laughing

Was benieuwd naar jouw status haha.

Jij trouwt in 2014 Wink
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Sea of Trees zo 13 jan 2013 - 8:42

Haha ja ik pas niet bepaald in dit topic he.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Sam zo 13 jan 2013 - 8:46

Ik ook niet.. Sorry Bacio, of wie dit ook geopend heeft.
Ik ben wel zo'n 'ogenuitsteker' :cheering:
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Bacio zo 13 jan 2013 - 8:47

Aziraphale schreef:
Bacio schreef:Ik wil ook niet trouwen, eigenlijk omdat ik het nut er niet zo van in zie. Dan ben je getrouwd en dan? Dan is er dus niks anders, behalve dat bepaalde zaken dan "vanzelf" zijn geregeld. Ik zou dan ook alleen trouwen als ik bepaalde zaken niet anders kan regelen en het alleen kan geregeld worden door getrouwd te zijn (bijv een visum). Maar dan wordt t gewoon in de lunchpauze even briefje tekenen.

Wij hadden hetzelfde, vooral dat het ons tegen staat dat de dag een soort van perfect moet worden en er zoveel mensen naar ons kijken. Maar toch gaan we 9 mei trouwen Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? 561177 Wij gaan met z'n tweeën trouwen op een Grieks eiland, zonder gedoe en zonder gasten. Iedereen weet het wel gewoon en vindt het leuk voor ons.
Daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar ik denk dat beide moeders ons dat nooit zullen vergeven!

Ik vind andermans bruiloft trouwens wel altijd leuk. Ik zou het alleen écht niet willen, ben sowieso totaal niet romantisch. En dan al die mensen die naar je kijken als je de liefde aan elkaar verklaart. Nee, sorry dat is niks voor mij. Daarbij weet ik dat er ook een grote groep vrienden zijn die een hekel hebben aan bruiloften. Dan moeten ze daar zitten om ons een plezier te doen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Sam zo 13 jan 2013 - 8:50

Maar Bacio, je trouwt toch niet voor een ander?
Jullie zelf geven er niks om, oke. Maar als jullie het wel zouden willen, zou ik het niet laten omdat iemand er een hekel aan heeft of omdat iemand het je niet kan vergeven.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  SoGood zo 13 jan 2013 - 8:54

Ja, wij! We hebben er beiden eigenlijk niet zoveel mee. Ik houd er niet zo van om de hele dag in de belangstelling te staan en van mijn vriend hoeft dat ook niet zo. Verder zien we beiden niet echt de toegevoegde waarde ervan. Als we het dan eventueel zouden doen, dan wil ik het ook wel goed aanpakken maar voor 1 dag duizenden euro's er door heen jagen vind ik dan ook weer zonde en daar kan ik heel veel andere leuke dingen mee doen, zoals reizen. Verder lijkt het plannen qua gasten me al een heel gedoe, wie nodig je wel uit en wie niet en op welk moment. De manier waarop Aziraphale gaat trouwen spreekt me dan wel weer aan.

Nu vraag ik aan mijn vriend hoe hij over trouwen denkt, zegt hij ineens dat het hem ooit wel leuk lijkt.. Haha.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Bacio zo 13 jan 2013 - 9:04

hahaha oh oh SoGood. Ik zie ook geen toegevoegde waarde aan trouwen (behalve dat visum dan). Mijn vriend zou best willen trouwen, maar zou t ook geen ramp vinden nooit te trouwen. Lekker makkelijk!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  SoGood zo 13 jan 2013 - 9:10

Oke, 1 probleem...

Ik wil wel heel erg graag een trouwjurk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 9:17

Als ik vrienden zou hebben die zo duidelijk laten blijken dat ze een hekel hebben aan bruiloften dan zou ik hen waarschijnlijk gewoon niet uitnodigen. Daar zouden ze dan alleen niet achteraf over moeten gaan zeiken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Susan zo 13 jan 2013 - 9:19

Met z'n tweetjes trouwen in het buitenland vind ik op zich ook niet gek, maar ik zou er dan wel open en eerlijk over zijn. Ik heb twee nichtjes die alletwee 'stiekem' zijn getrouwd en dat is gewoon op een heel nare manier gegaan, in hun geval kon ik echt wel begrijpen dat het hen kwalijk werd genomen en dat de ouders zich behoorlijk gepasseerd voelden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen? Empty Re: Zijn er ook meiden die NIET willen trouwen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum