Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

+37
TGR
Jeanette
Fred
nisavi
Dawn
xxDila
Atelier Madame
loura
Merai
pitbullgup
Lejow
Prosecco
TNMN
Lynn_
smooch
Raindrop
Moezie
Roze Roos
Chocolate Cookie
VanillaRose
Inge
Pien
Monte
Angela_1986
Sterre
Snoes
Lady4
bolus26
Snoopy
Susan
Roxi3
Gizmo
Caro
May
Tania
Gigi_
Jordana
41 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:06

Dat doe jij toch ook, jij bepaald voor Jordana dat ze er toch niks mee doet. Wie zegt dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:08

Dawn schreef:Hmm waarschijnlijk heb ik inderdaad een plaat voor mijn kop.
Want ik snap nog steeds niet hoe je over iemand die je niet kent kan zeggen, moet je horen wie het zegt...
Dat zegt Leaf. En nou mag ik wel een leaf op m'n avatar hebben, maar ik heet toch echt Maple... Ik reageerde op jouw opmerking dat wij de discussie op gang brengen (terwijl jij degene bent die zichzelf zo onhandig uitdrukt).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 10:10

Nee hoor Susan, dat vind ik niet...
Ik vond het interessant om me te voegen in deze discussie/hart-onder de riem-steek gesprekken, en het is niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen, maar juist om te laten merken dat ik het lief vind dat veel mensen zo lief reageren en dat ik het storend vind dat er zo lauw wordt gereageerd door de TO.
Het komt op mij nogal ongeinteresseerd over.
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:10

Wat mij betreft hoeft er niet uitgebreid over gediscussieerd te worden, maar het is wel typerend dat jij blijkbaar het ok vindt om aan te geven dat jij onze reacties maar slapjes-liefjes vindt, maar dat wij jouw reactie te hard vinden is niet goed, want het is een forum dus je mag je ongezouten mening geven?

Ik vind dat jouw reactie aan Jordana gezien net zo min iets toevoegt als die van ons, nog minder zelfs. Aan steun heeft ze nog wat. Aan een harde reactie heeft ze waarschijnlijk helemaal niets. Denk je dat ze dat niet weet? Ik denk dat ze dondersgoed weet welke harde kanten er aan haar dilemma zitten. Anders was het geen dilemma Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:10

Ik denk dat het eerder wel heel confronterend is om te lezen, want het gaat over haar situatie, haar relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:12

Dawn schreef:Nee hoor Susan, dat vind ik niet...
Ik vond het interessant om me te voegen in deze discussie/hart-onder de riem-steek gesprekken, en het is niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen, maar juist om te laten merken dat ik het lief vind dat veel mensen zo lief reageren en dat ik het storend vind dat er zo lauw wordt gereageerd door de TO.
Het komt op mij nogal ongeinteresseerd over.

Misschien heeft ze gewoon niet zo veel te zeggen, omdat ze het gewoon echt nog niet weet. In het dagcafe heeft ze althans zoiets dergelijks aangegeven. Ze weet het gewoon echt nog niet. En ze is ons niet verplicht elke twijfel hier mede te delen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:12

Dawn schreef:Het komt op mij nogal ongeinteresseerd over.
Nee, jij komt bijzonder geïnteresseerd over....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:12

Moet je horen wie het zegt, vanwege je onderschrift. Jij gaat trouwen, super voor je, maar voor Jordana liggen de zaken anders.

Maar goed, we weten nu iig hoe we op jou moeten reageren, mocht je hier een keer steun komen zoeken voor het een of ander. Namelijk hard en ongenuanceerd, zo heb jij de meningen blijkbaar graag. Hoop dat dat ook geldt als er zo op jou gereageerd wordt. .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Susan vr 4 maa 2011 - 10:12

Ik denk niet dat ze lauw reageert omdat ze de reacties niet waardeert, maar omdat ze toch ook nog steeds iets van loyaliteit voelt naar haar vriend toe. Dat kan ik op zich best begrijpen. Misschien schrikt ze ook wel een beetje van de reacties.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Susan vr 4 maa 2011 - 10:15

En opmerkingen als 'welkom in de grote mensenwereld' vind ik nogal weinig toevoegen. In die wereld zitten we hier allemaal allang.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:16

Susan schreef:En opmerkingen als 'welkom in de grote mensenwereld' vind ik nogal weinig toevoegen. In die wereld zitten we hier allemaal allang.

Ach was ik nog maar een kindje. Wat heerlijk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 10:16

Ja, wat Malin en Isabella zeggen kan ik me in vinden.
En dat vind ik ook leuk aan discussieren...
Ik heb een bepaald inzicht, of idee ergens over, en (veel) mensen kijken er helemaal anders tegenaan.
Mensen kunnen je een ander inzicht geven in een situatie, dat is fijn en vind ik dus interessant.
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:17

Dawn schreef:Ja, wat Malin en Isabella zeggen kan ik me in vinden.
En dat vind ik ook leuk aan discussieren...
Ik heb een bepaald inzicht, of idee ergens over, en (veel) mensen kijken er helemaal anders tegenaan.
Mensen kunnen je een ander inzicht geven in een situatie, dat is fijn en vind ik dus interessant.

Oeh Malin I love you Vind ik zo'n mooie naam! Mijn forumnaam is Marin, maar Malin is ZO mooi!

En ik ben het op zekere hoogte wel met je eens. Natuurlijk kan een ander inzicht prettig zijn. Maar ik denk dat je met jouw reactie echt niet gaat bereiken dat Jordana ineens een Idea moment heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:19

Maar dit is geeeen discussietopic, dus dit soort meningen zijn hier niet gewenst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 10:20

@ leaf
Dat ik ga trouwen en dat dat in mijn onderschrift staat is niet erg gelukkig in dit geval, maar dát ik ga trouwen betekent niet dat ik niet mijn deel aan verdriet in de liefde niet heb gehad.
Ik heb ook een moeilijke beslissing moeten maken in een langdurige relatie.
En nogmaals, ik vind het heel vervelend voor Jordana, en mijn irritatie is puur gebaseerd op het feit dat ze op MIJ ongeinteresseerd over komt.

Sorry Marin, had niet goed gekeken...

@ leaf, best grappig dat jij voor een heleboel mensen bepaald wat wel en niet kan op een openbaar forum...
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:22

Ik wil het topic niet naar mij betrekken, dus lezen mag, reageren mag, maar liever niet discussieren Wink maar.. dit is eigenlijk precies hoe ik het laatst ervaarde (ervoer?) toen ik de volle lading over me heen kreeg toen ik net ziek thuis was komen te zitten. Leuk hoor, zo'n kritische kijk van anderen, maar daar had ik op dat moment echt geen behoefte aan. Dat heeft echt geen toegevoegde waarde op zo'n moment, je voelt je al rot genoeg en ik ben er echt heel erg van slag van geweest.
Dus als Jordana op dit moment behoefte heeft aan knuffels en niets meer, dan begrijp ik dat. Als ze behoefte heeft aan meer, advies etcetera, dan vraagt ze daar ook wel om, en dan kan ze dat krijgen. Ze weet hoe de meesten van ons er over denken, maar we kunnen haar moeilijk dwingen haar relatie te beeindigen, now can we?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:24

Dawn schreef:
En nogmaals, ik vind het heel vervelend voor Jordana, en mijn irritatie is puur gebaseerd op het feit dat ze op MIJ ongeinteresseerd over komt.

Vraagje: hoe had je dan graag gezien hoe ze had gereageerd? Had ze iedereen moeten bedanken? Moet ze iedereen persoonlijk beantwoorden? Ik snap niet zo goed wat je er ondankbaar ongeinteresseerd in ziet? Of ligt dat aan het feit dat de relatie nog steeds aan is, en ze dus blijkbaar onze wijze woorden niet in zich opneemt? Tja. Het is haar keuze. Een hele moeilijke. Ik vind niet dat ze geinteresseerd hoeft te zijn in ons, als steun is waar ze genoeg aan heeft.


Laatst aangepast door Marin op vr 4 maa 2011 - 10:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:25

Ze hoeft hier toch niet ieder uur van de dag te reageren? Mag hopen dat ze ook nog andere dingen aan haar hoofd heeft of afleiding zoekt bij vriendinnen. Beetje raar om een soort meldplicht van iemand te verlangen. Heeft weinig met desinteresse te maken lijkt me. En net alsof haar 'niet aanpakken met zijden handschoentjes' daar wat aan gaat veranderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 10:25


Marin,
Ik heb dat topic helaas niet gelezen, dus de kritische reactie van anderen ook niet.
Maar ben ik dan echt zo blanco als ik zeg dat als je iets post op een openbaart forum plaatst je dus ook heel uiteenlopende reacties kan krijgen?
Correct me if i'm wrong, misschien ben ik niet bekend genoeg in het 'fora wereldje'.
En nee, natuurlijk wil en kan niemand haardwingen om haar relatie te beeindigen.
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:26

Isabella schreef:Dat doe jij toch ook, jij bepaald voor Jordana dat ze er toch niks mee doet. Wie zegt dat?

+1 (Maar jij brengt het veel netter Very Happy)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:27

Nee maar een beetje empathie tonen kan geen kwaad. Dat het een forum is, is geen vrijbrief om maar te zeggen wat je wilt. Nuance wordt toch wel gewaardeerd.
Edit: In een discussie ben je natuurlijk compleet vrij op je eigen mening, mits je het netjes houdt. Maar ik vind dit inderdaad geen discussie topic. Dit gaat om het gevoel van een mens. Dus daarom denk ik dat je reactie wat hard was. Maar goed, ik hoop dat je dat in ziet en dan is het toch verder prima?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:29

Naar mijn mening had Dawn graag gezien dat Jordana haar koffers in het midden van het topic had gepakt. Had gezegd:"Jullie hebben gelijk, ik laat mijn leven van de afgelopen zeven jaar hier achter en verkoop ons huis". Maar zo werkt het gewoon simpelweg niet. Zelfs al zou ze morgen besluiten haar koffers te pakken, dan zit ze nog tijden aan haar ex vast. Ik vraag me af of jij, Dawn, wel doorhebt hoe moeilijk het is om een relatie, hoe slecht ook, goed af te sluiten. Dat is geen besluit van een dag, week of maand, maar, nog steeds naar mijn mening, gaat daar een goede periode overheen. En als Jordana hier haar uitlaatklep vindt, en nog maanden wil "zeuren" over haar relatie, dan mag het naar, nog steeds, mijn mening doen.

Suspect Schiet me neer! Ik gebruik veel te vaak "Naar mijn mening" Suspect


Laatst aangepast door ABE op vr 4 maa 2011 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 10:31

Het gaat niet om hoe vaak iemand reageert.
Er wordt een aantal keer aan haar gevraagd hoe ze zich voelt, en daar reageert ze verder heel kort op.
Voor de mensen die graag willen hoe het echt met haar gaat en oprecht interesse tonen is dat misschien niet genoeg.
En @ Jordana, je zult dit allemaal vast lezen.
Het was echt niet mijn bedoeling je te kwetsen om je liefdesleven.
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:32

Dawn schreef:
Voor de mensen die graag willen hoe het echt met haar gaat en oprecht interesse tonen is dat misschien niet genoeg.

Nee hoor, ik heb er geen last van. Ik ken Jordana niet heel goed, maar heb haar wel eens ontmoet en vind haar echt een schat. Dus ik geef haar wel die tijd die ze nodig heeft om het uit te vogelen en als ze advies nodig heeft, geeft ze wel een gil.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:36

Dawn schreef:En @ Jordana, je zult dit allemaal vast lezen.
Het was echt niet mijn bedoeling je te kwetsen om je liefdesleven.
Waarop ik stiekem eigenlijk vind dat je nu heel lauwtjes terugkrabbelt, om even in je eigen woorden te spreken. Niet dat ik hiermee een discussie wil ontketenen, maar ik snap eigenlijk niet zo goed hoe Jordana jouw eerste reactie in dit topic dan wél had moeten opvatten, als hij niet kwetsend, rot of vervelend bedoeld was. Ik vind het nogal makkelijk om achteraf te beweren dat een bepaalde opmerking niet kwetsend bedoeld was, want op mij kwam het eigenlijk wel degelijk zo over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 5 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum