Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

+37
TGR
Jeanette
Fred
nisavi
Dawn
xxDila
Atelier Madame
loura
Merai
pitbullgup
Lejow
Prosecco
TNMN
Lynn_
smooch
Raindrop
Moezie
Roze Roos
Chocolate Cookie
VanillaRose
Inge
Pien
Monte
Angela_1986
Sterre
Snoes
Lady4
bolus26
Snoopy
Susan
Roxi3
Gizmo
Caro
May
Tania
Gigi_
Jordana
41 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:36

Nou ik ga slapen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:39

Marin schreef:
Dawn schreef:
Voor de mensen die graag willen hoe het echt met haar gaat en oprecht interesse tonen is dat misschien niet genoeg.

Nee hoor, ik heb er geen last van. Ik ken Jordana niet heel goed, maar heb haar wel eens ontmoet en vind haar echt een schat. Dus ik geef haar wel die tijd die ze nodig heeft om het uit te vogelen en als ze advies nodig heeft, geeft ze wel een gil.
En dat doet ze ook echt wel. Maar als ze geen zin heeft om in haar eigen topic te reageren, dan snap ik dat volkomen, omdat ze niet altijd zin hoeft te hebben om te praten over haar "sores", ondanks dat het haar topic is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 10:41

Ah, ik zat al te wachten tot iemand dat zou zeggen...
Dat ik zou 'terugkrabbelen'...
Terugkrabbelen wil ik het zelf niet noemen, meer dat ik inzicht krijg en mijn mening kan aanpassen.
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik vind dat de reactie(s) van Jordana in het niet vallen bij alle lieve berichtjes van veel meiden...
Maar ja, blijkbaar wordt het hier niet gewaardeerd dat je a: eerst je mening geeft, daar kompleet op afgemaakt wordt.
Je B: inziet dat je eerste post niet heel genuanceerd is, je inbind, en je dan vervolgens terug krabbelt...
Beetje jammer.
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:44

Nou ja ik vind het gewoon echt een heel raar standpunt van je. Alsof je een bepaalde verwachting van haar reacties hebt, alsof ze ons heel dankbaar moet zijn, of ons constant moet inlichten. Ik heb zo'n verwachting gewoon nog nooit meegemaakt in die 7 jaar dat ik al op dit (nou ja oude) forum kom. Ze is ons gewoon echt niets verplicht en ik heb zelf echt totaal niet het gevoel dat haar reacties in het niet vallen. Want dat vind ik echt totaal irrelevant en ik heb niet zo'n verwachtingspatroon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:44

Ja, maar Dawn, je hebt het er nu over dat je tot andere inzichten komt. Waarom zeg je dan niet gewoon 'Goh, Jordana, ik heb mijn eerste reactie heel ongelukkig geformuleerd, mijn excuses daarvoor, maar ik heb mijn standpunt veranderd en ik denk er nu zo en zo en zo over'. Dat is toch iets heel anders dan wat je nu zegt, dat jouw eerste post niet kwetsend bedoeld was? Want zoals je nu zegt, dat je nu tot bepaald inzichten komt, geeft wel aan dat je met je eerste post een hele andere bedoeling had. Maar als je aangeeft dat je eerste post niet kwetsend bedoeld was, zeg je indirect dat je níét van inzicht veranderd bent en dat je nog steeds volledig achter je eerste post staat. Waar ik eigenlijk probeer te zeggen is dat je nu twee compleet andere dingen zegt, in twee posts vlak na elkaar.


Laatst aangepast door Maple op vr 4 maa 2011 - 10:47; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:46

Ik lees nu trouwens een aantal reacties terug van mensen, en ik vind niet dat iedereen nou perse zo lief is. Ik heb ook de woorden laf en eikel voorbij zien komen. Even los van Jordana's reacties in het topic, want in jouw eerste post had je het voornamelijk over ONZE reacties op haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  nisavi vr 4 maa 2011 - 10:46

Dawn schreef:Ah, ik zat al te wachten tot iemand dat zou zeggen...
Dat ik zou 'terugkrabbelen'...
Terugkrabbelen wil ik het zelf niet noemen, meer dat ik inzicht krijg en mijn mening kan aanpassen.
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik vind dat de reactie(s) van Jordana in het niet vallen bij alle lieve berichtjes van veel meiden...
Maar ja, blijkbaar wordt het hier niet gewaardeerd dat je a: eerst je mening geeft, daar kompleet op afgemaakt wordt.
Je B: inziet dat je eerste post niet heel genuanceerd is, je inbind, en je dan vervolgens terug krabbelt...
Beetje jammer.

Je weet toch hoe het hier af en toe kan gaan? Rolling Eyes

Je hebt jezelf duidelijk gemaakt en dan is het toch goed zo? Ik zou mezelf in ieder geval niet gaan verdedigen. Het is en blijft "maar" een forum :-)

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 10:52

nisavi schreef:
Je weet toch hoe het hier af en toe kan gaan? Rolling Eyes

Je hebt jezelf duidelijk gemaakt en dan is het toch goed zo? Ik zou mezelf in ieder geval niet gaan verdedigen. Het is en blijft "maar" een forum :-)

Sleep

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Dawn vr 4 maa 2011 - 11:26

Ja Marin,
Ik vond jullie allemaal te lief.
Nu niet meer Wink
Dawn
Dawn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:30

Dawn schreef:Ja Marin,
Ik vond jullie allemaal te lief.
Nu niet meer Wink

Hahahaha! Very Happy cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:36

Oke, ik ben het deels eens met Dawn's eerste reactie. Namelijk dat ze een keer goed een beslissing moet maken nadat wij allemaal haar dat allemaal geadviseerd hebben. Maar dat ze niks aantrekt van onze goed bedoelde adviezen en dat ze hiermee ongeïnteresseerd overkomt? Nee, ik denk dat Jordana hard aan het worstelen is met zichzelf en wat ze moet doen. Ik weet niet goed hoe ze zich nu voelt. En ik weet niet hoe het voelt om na 7 jaar relatie het uit te maken. Maar ik ben er van overtuigd dat ze er zeker mee bezig is. Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:46

Bitterkoek_ schreef:Oke, ik ben het deels eens met Dawn's eerste reactie. Namelijk dat ze een keer goed een beslissing moet maken nadat wij allemaal haar dat allemaal geadviseerd hebben. Maar dat ze niks aantrekt van onze goed bedoelde adviezen en dat ze hiermee ongeïnteresseerd overkomt? Nee, ik denk dat Jordana hard aan het worstelen is met zichzelf en wat ze moet doen. Ik weet niet goed hoe ze zich nu voelt. En ik weet niet hoe het voelt om na 7 jaar relatie het uit te maken. Maar ik ben er van overtuigd dat ze er zeker mee bezig is. Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 12:23

Giacomo schreef:
Bitterkoek_ schreef:Oke, ik ben het deels eens met Dawn's eerste reactie. Namelijk dat ze een keer goed een beslissing moet maken nadat wij allemaal haar dat allemaal geadviseerd hebben. Maar dat ze niks aantrekt van onze goed bedoelde adviezen en dat ze hiermee ongeïnteresseerd overkomt? Nee, ik denk dat Jordana hard aan het worstelen is met zichzelf en wat ze moet doen. Ik weet niet goed hoe ze zich nu voelt. En ik weet niet hoe het voelt om na 7 jaar relatie het uit te maken. Maar ik ben er van overtuigd dat ze er zeker mee bezig is. Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is.

+1

En nog een keer + 1

Het gaat hier om het verdriet om een relatie die wellicht (waarschijnlijk) gaat eindigen, als je echt zou weten hoe het voelt zou je niet zo'n reactie geven Dawn. Als ik voor mezelf spreek verbreek je een relatie niet van het ene op het andere moment. Jordana weet waarschijnlijk wel wat ze wil doen maar geef haar de tijd om deze keuze te maken. De berichtjes die iedereen haar stuurt helpen haar, bieden haar misschien steun. Wat ze daarmee doet is haar keuze en niet die van ons. Jij trekt de conclusie dat het haar niet interesseert, dat zou ik niet zo zeggen. Maar laten we hiermee ophouden en het gewoon on-topic houden.

Lieve Jordana, sterkte met alles waar je nu mee worstelt. Hopelijk maak je de keuze waar je zelf gelukkig van gaat worden hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 21:34

Het openen van een topic schept geen verplichtingen tegenover mensen die reageren.
Jordana, ik heb nog niet eerder gereageerd in dit topic, maar heb het wel gevolgd. Veel sterkte met alles. Laat alles goed in je omgaan en neem een wijze beslissing.
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana za 5 maa 2011 - 2:57

Dawn schreef:Meiden,
Jullie zijn allemaal te lief.
6 pagina's vol getikt met lieve teksten om Jordana te steunen en tips te geven, maar kom op, jullie hebben toch wel door dat ze zich niks aantrekt van jullie goedbedoelde adviezen?
Ik snap je niet Jordana, ik snap niet waarom je dit topic opent, als je wéét wat er gezegd gaat worden.
Ik snap niet wat je nu nog wil horen.
Ik snap niet dat je nog in deze relatie zit.
Misschien moet je stoppen met topics openen over hoe slecht je relatie wel niet is, want dat weten we nu, en je weet wat wij je adviseren...
(er zijn vast mensen die vinden dat ik heel hard ben, maar volgens mij zeg ik nu wat veel mensen denken)

Hoe zou ik dit op moeten vatten volgens jou?

En het dik gedrukte vind ik echt een klote opmerking van je. Dit is een topic van van mij wat ik open over mijn relatie en verder geef ik alleen reactie's in NIET door mij geopende topics over hoe ik voel en hoe het gaat.

Isabella schreef:Dat doe jij toch ook, jij bepaald voor Jordana dat ze er toch niks mee doet. Wie zegt dat?
Wie zegt inderdaad dat ik er niets mee doe. Ik doe er wel wat mee.

Dawn schreef:
En nogmaals, ik vind het heel vervelend voor Jordana, en mijn irritatie is puur gebaseerd op het feit dat ze op MIJ ongeinteresseerd over komt.

Verklaar je nader waarom vind JIJ dat?

Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Fred za 5 maa 2011 - 3:06

Ik ben dan wel een jongen maar ik weet dat ik later niet wil trouwen en dat zeg ik dan ook tegen degene. Maar dan wel niet op de manier die jou vriend, maar meer in de trand dat ik er geen meer waarde aan hecht...
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana za 5 maa 2011 - 3:16

Fred schreef:Ik ben dan wel een jongen maar ik weet dat ik later niet wil trouwen en dat zeg ik dan ook tegen degene. Maar dan wel niet op de manier die jou vriend, maar meer in de trand dat ik er geen meer waarde aan hecht...

Je geeft er ook uitleg bij dat heeft hij nog altijd niet gedaan.

Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:08

Dawn schreef:
Er wordt een aantal keer aan haar gevraagd hoe ze zich voelt, en daar reageert ze verder heel kort op.
Voor de mensen die graag willen hoe het echt met haar gaat en oprecht interesse tonen is dat misschien niet genoeg.

Als die mensen daar problemen mee zouden hebben, zouden ze dat dan niet zelf aangeven? Lijkt me logischer dan dat er een opperforummer zih opwerpt, of hoe je het ook wil noemen.

Ik kan me zo voorstellen dat Jordana in een rollercoaster zit van emoties en dat het daarom praktisch ondoenlijk is om uitgebreid te reageren, omdat gevoelens in dergelijke situaties vaak nog geen 5 minuten hetzelfde zijn. Het is niet haar keuze hè om in deze situatie terecht te zijn gekomen; ze moet er maar mee dealen, of ze nou wil of niet. Dat vergt heel veel energie, verwarring, radeloosheid, leegte en verdriet. Het lijkt me dat je in zo'n geval genoeg aan jezelf hebt, ook al waardeer je de steun via een forum nog zo. Er is alleen domweg soms geen ruimte om daar heel uitgebreid aandacht aan te besteden als je het gevoel hebt dat je eigen leventje je op een bijzonder nare wijze inhaalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana za 5 maa 2011 - 4:13

Guattari schreef:
Dawn schreef:
Er wordt een aantal keer aan haar gevraagd hoe ze zich voelt, en daar reageert ze verder heel kort op.
Voor de mensen die graag willen hoe het echt met haar gaat en oprecht interesse tonen is dat misschien niet genoeg.

Als die mensen daar problemen mee zouden hebben, zouden ze dat dan niet zelf aangeven? Lijkt me logischer dan dat er een opperforummer zih opwerpt, of hoe je het ook wil noemen.

Ik kan me zo voorstellen dat Jordana in een rollercoaster zit van emoties en dat het daarom praktisch ondoenlijk is om uitgebreid te reageren, omdat gevoelens in dergelijke situaties vaak nog geen 5 minuten hetzelfde zijn. Het is niet haar keuze hè om in deze situatie terecht te zijn gekomen; ze moet er maar mee dealen, of ze nou wil of niet. Dat vergt heel veel energie, verwarring, radeloosheid, leegte en verdriet. Het lijkt me dat je in zo'n geval genoeg aan jezelf hebt, ook al waardeer je de steun via een forum nog zo. Er is alleen domweg soms geen ruimte om daar heel uitgebreid aandacht aan te besteden als je het gevoel hebt dat je eigen leventje je op een bijzonder nare wijze inhaalt.

Mee eens, Echt Gut, Ik voel me een jo-jo. De ene keer wil ik dat, de andere keer wil ik dat en uiteindelijk ben ik terug bij af omdat ik toch weer het eerste wil en zo gaat het cirkeltje rond. Ik heb ook gezegd de laatste keer dat ik niet lekker was en eerst aan mijzelf wou denken dan aan alles waar ik in zit.

Moet ik dan echt elke dag komen vertellen hoe het er voor staat en hoe ik me voel? (ook al is er geen beslissing genomen en voel ik me hetzelfde?)
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:15

Eens met Guattari. Jordana neemt haar eigen tempo om haar eigen keuze te maken. Je ziet niet wat Jordana met alle reacties doet, tenslotte woon je niet bij Jordana.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:25

Echt hoe triest hier een antwoord te gaan zitten eisen van Jordana....beetje compassie zeg. Bovendien zegt het wel veel over jouw leven Dawn, dat jij aan haar gebrek aan reacties zoveel waarde hecht. Zit je de hele dag op verversen te klikken bij gebrek aan sensatie ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:26

Jordana, al komen jullie er samen uit en blijf je gewoon bij hem...dat is dan mooi JOUW keus en daar heeft niemand wat over te willen of zeggen en ik wens jullie dan zelfs veel geluk samen en een fijne toekomst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jeanette za 5 maa 2011 - 4:28

Precies, jij hoeft echt geen verantwoording af te leggen over je situatie en over je beslissingen. Een forum is om lekker je ei kwijt te kunnen. Mocht je het daar niet mee eens zijn, hoef je iemand nog niet zo de grond in te boren en conclusies te trekken die nergens op gebaseerd zijn.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:31

Lieve Jordana, natuurlijk hoef je hier geen digitaal dagboek bij te houden voor de rest van het forum. Dat doen de forummers ook niet bij wie het wel lekker loopt binnen hun relatie en sowieso ben je geheel vrij om te posten wanneer jij daar zin in hebt.

Er komt een moment voor jezelf dat je gevoelens eenduidiger worden en dat de balans steeds wat sterker doorslaat naar één kant. Dat hoef je niet af te dwingen; dat moment komt vanzelf. Ik wilde vorig jaar juni graag een tweede hoofd erbij 'kopen', want toen mijn relatie zo slecht ging, had ik gewoon geen ruimte meer over voor al mijn gedachten en emoties. Ik las alles op het forum, maar ik was echt te leeg en te moe om uitgebreid te reageren. De steun voelde goed; vooral de steun dat het niet leek uit te maken wat ik zou beslissen, maar dat de steun voor beide beslissingen zou zijn. Daar had ik op dat moment genoeg aan en misschien voel jij dat ook wel zo, dat kan ik niet voor je invullen, maar zou ik me zo voor kunnen stellen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:32

mozzarella schreef:Jordana, al komen jullie er samen uit en blijf je gewoon bij hem...dat is dan mooi JOUW keus en daar heeft niemand wat over te willen of zeggen en ik wens jullie dan zelfs veel geluk samen en een fijne toekomst.

Eens met Mozz, ook met de opmerking aan Dawn.

Jordana, sterkte. Denk aan jezelf en kies vooral wat jij het belangrijkste acht! Iedereen kan van alles adviseren, maar alleen jij kunt een beslissing nemen. Succes daarin en sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 6 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum