Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

+37
TGR
Jeanette
Fred
nisavi
Dawn
xxDila
Atelier Madame
loura
Merai
pitbullgup
Lejow
Prosecco
TNMN
Lynn_
smooch
Raindrop
Moezie
Roze Roos
Chocolate Cookie
VanillaRose
Inge
Pien
Monte
Angela_1986
Sterre
Snoes
Lady4
bolus26
Snoopy
Susan
Roxi3
Gizmo
Caro
May
Tania
Gigi_
Jordana
41 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Snoopy zo 27 feb 2011 - 7:07

Maple schreef:Ik had net al een reactie getypt maar ineens lag het forum eruit. Nu dan even een (verkorte) poging twee.
Dit heeft jouw vriend tegen jou gezegd? Zo ja, dan denk ik dat nu dan misschien de tijd aangebroken is om in proberen te gaan zien dat jullie relatie misschien geen toekomst meer heeft. Laat je niet nóg meer heen en weer slingeren tussen wel met hem verdergaan en niet. De stap is moeilijk, maar keer op keer die twijfel moeten voelen, is echt nog vele malen moeilijker.

Ik heb verder niet je precieze verhaal meegekregen over wát er speelt, alleen dat de twijfels over jullie relatie er al langer zijn, dus daar kan ik verder niet over oordelen. Als je het kwijt wilt, mag je me wel PM-en.

Nog even offtopic: Ik ben zo benieuwd wie je voorheen was, ik las namelijk in het fototoopic dat je een oude forumster onder een nieuwe naam moet zjn, maar ik heb je foto gemist, dus ik weet het niet...

In dat zelfde topic staat als het goed is nog wel een post van Jordana met haar vorige naam erin (p.14).

Ik vind het geen leuke opmerking en zou om opheldering vragen. Lijkt mij het einde van de relatie, want ik wil niet verder met iemand waar geen toekomst in zit.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:14

Misschien is dit dan eindelijk de druppel die jouw emmer doet overlopen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:17

Giacomo schreef:Misschien is dit dan eindelijk de druppel die jouw emmer doet overlopen..

Eerlijk gezegd hoop ik dat wel een beetje. Dat klinkt hard, maar ik bedoel het goed. Dat dit haar net de kracht geeft om voor zichzelf te vechten en er een punt achter te zetten.

Sterkte Jordana!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  bolus26 zo 27 feb 2011 - 7:25

asjeblieft lieve meid,kies voor jezelf!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Lady4 zo 27 feb 2011 - 7:39

Eens met al het bovenstaande. Sterkte en in nemen van een beslissing en het eventueel uitvoeren daarvan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:47

Caro schreef:Dit speelt toch al langer tussen jullie? Dat jij wel wil trouwen, hij niet? Lijkt me dat je nu wellicht eindelijk duidelijkheid hebt. Niet op een positieve manier, maár je hebt wel duidelijkheid...

Succes!!

Nee joh gekkie, want hij impliceert hiermee dat ze ooit met een ander zal trouwen, niet met hem. Dus dat hij niet denkt dat ze bij elkaar blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Snoes zo 27 feb 2011 - 7:47

Ik ben het ook eens met alle dames boven mij. Kies voor jezelf Jordana, je verdient beter!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 7:47

Dat lijkt me vrij duidelijk. Als mijn vriend dat zou zeggen, zou ik direct mijn koffers pakken en mijn moeder bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Sterre zo 27 feb 2011 - 7:48

Wat een laffe opmerking. Hij zegt eigenlijk: je weet wat je aan me hebt (niks), maar ik ga de keuze niet maken.

Hopelijk heb je genoeg kracht om voor jezelf te kiezen, dat verdien je! Sterkte.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Angela_1986 zo 27 feb 2011 - 8:26

Tja zo kun je natuurlijk ook zeggen dat je eigenlijk geen toekomst meer ziet in je relatie... Rolling Eyes Ik vind het een hele aparte opmerking en zou graag van hem willen weten wat hij er precies mee bedoeld.

Maar wat ik begrijp uit de andere reacties is dat er al langere tijd wat tussen jullie speelt dus ik zou eens heel goed nadenken wat je zelf met deze relatie wilt.

Sterkte! hug
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana zo 27 feb 2011 - 8:28

Ik hem net gevraagd wat hij bedoelde en weer is geen normaal antwoord. Aaah daar word ik zo gek van.

Dus ik zo o ik kan het ook opvatten dat het huis te koop moet worden en ik een ander moet zoeken. Dus hij wat jij wilt..........
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:34

Volgens mij is hij gewoon te laf om direct te zeggen dat het klaar is tussen jullie, Jordana.

wees zelf de sterkste!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Monte zo 27 feb 2011 - 8:38

Marin schreef:Volgens mij is hij gewoon te laf om direct te zeggen dat het klaar is tussen jullie, Jordana.

wees zelf de sterkste!

Als ik zo alles lees, dan denk ik dit ook inderdaad. Als je door blijft gaan zal hij echt niet veranderen, hij zal je alleen maar kwellen. Je moet dus echt aan jezelf denken en doen wat het beste voor jou! is.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Angela_1986 zo 27 feb 2011 - 9:16

Monte schreef:
Marin schreef:Volgens mij is hij gewoon te laf om direct te zeggen dat het klaar is tussen jullie, Jordana.

wees zelf de sterkste!

Als ik zo alles lees, dan denk ik dit ook inderdaad. Als je door blijft gaan zal hij echt niet veranderen, hij zal je alleen maar kwellen. Je moet dus echt aan jezelf denken en doen wat het beste voor jou! is.

Ik denk inderdaad dat Marin gelijk heeft...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Caro zo 27 feb 2011 - 9:25

Jen_ schreef:
Caro schreef:Dit speelt toch al langer tussen jullie? Dat jij wel wil trouwen, hij niet? Lijkt me dat je nu wellicht eindelijk duidelijkheid hebt. Niet op een positieve manier, maár je hebt wel duidelijkheid...

Succes!!

Nee joh gekkie, want hij impliceert hiermee dat ze ooit met een ander zal trouwen, niet met hem. Dus dat hij niet denkt dat ze bij elkaar blijven.

Gekkie, volgens mij snap je mij niet want ik zeg precies wat jij zegt smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Pien zo 27 feb 2011 - 9:32

jeetje ik zou me denk ik dood schrikken... nou heb ik al wel vaker mee topics gelezen over jullie relatie, dat het niet goed ging enz, maar met zo'n opmerking als deze zou denk ik de boel voor mij duidelijk zijn!

sterkte met alles, neem een goede beslissing waarbij je jezelf voorop stelt!

* is overigens net als Maple heel erg benieuwd wie jij nu bent, ben al zo lang daaover aan het denken maar kom er maar niet op *

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana zo 27 feb 2011 - 9:34

Ik zeg het hier nogmaals Ik was J.ezz op het oude forum. En ja het gaat inderdaad al even niet goed maar van deze opmekering schrok ik zelf ook.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Inge zo 27 feb 2011 - 9:35

Kies voor jezelf! Je verdiend een jongen die 100% voor je gaat en niet iemand doe blijkbaar niet 100% achter jullie relatie staat.

Wat wil jij zelf?

hug
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 9:42

Zoals Reva pas al zei: Veeg je laatste restjes zelfrespect bij elkaar nu je het nog kan en kies voor jezelf! Je bent zoveel meer waard dan dit!!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Pien zo 27 feb 2011 - 9:44

de Jezz die zo gek op auto's was of was dat Jezzer? Neutral

het maakt trouwens ook helemaal niet uit wie je bent, ik weet wel dat niemand dit verdient! kies voor jezelf, dat is de enige tip die ik je kan geven eigenlijk.... je verdient zoveel beter! hug

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana zo 27 feb 2011 - 9:47

Pien schreef:de Jezz die zo gek op auto's was of was dat Jezzer? Neutral


Jezzer werd Jezz Wink
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Pien zo 27 feb 2011 - 9:50

Jordana schreef:
Pien schreef:de Jezz die zo gek op auto's was of was dat Jezzer? Neutral


Jezzer werd Jezz Wink
haha... dan heb ik dus wel de goede voor me... niet dat het echt iets uitmaakt overigens!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana zo 27 feb 2011 - 9:52

Inderdaad maar misschien dat je van het oude forum nog kan herrinneren dat ik daar al wat topics heb geopend hoe slecht het gaat en dit is wel het toppunt.

En werd gevraagd wat ik wil: Dat ik het niet weet nog niet. Ik ben nog te verbaasd voor mijn gevoel.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  VanillaRose zo 27 feb 2011 - 9:54


Ben het eens met al het bovenstaande. Uit eigen ervaring weet ik dat zo'n relatie niet werkt. Ik wilde ook altijd trouwen met mijn ex, we hadden een huis, katten alles en waren al dik 9 jaar samen toen ik na jaren zeuren en te horen "ooit trouwen we" ook zo'n soortgelijke opmerking kreeg dat hij uiteindelijk nooit met mij zou trouwen. Het heeft me veel verdriet gedaan maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit elkaar en weet ik nu dat het beter is zo.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Chocolate Cookie zo 27 feb 2011 - 9:56

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest. Kies voor jezelf meid, je bent zoveel meer waard! hug
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. - Pagina 2 Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum