Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

+37
TGR
Jeanette
Fred
nisavi
Dawn
xxDila
Atelier Madame
loura
Merai
pitbullgup
Lejow
Prosecco
TNMN
Lynn_
smooch
Raindrop
Moezie
Roze Roos
Chocolate Cookie
VanillaRose
Inge
Pien
Monte
Angela_1986
Sterre
Snoes
Lady4
bolus26
Snoopy
Susan
Roxi3
Gizmo
Caro
May
Tania
Gigi_
Jordana
41 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana zo 27 feb 2011 - 5:12

Hoe zou je je voelen en reageren als jou vriend zou zeggen:

Je zal ooit trouwen maar niet met mij.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gigi_ zo 27 feb 2011 - 5:12

eh, auw?

Dit is hopelijk niet iets wat jij te horen hebt gekregen?
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 5:20

Jeetje Jordana,,

Ik hoop dat hij dit niet echt heeft gezegd..

Ik denk dat je al wel weet hoe ik over de situatie denk.. het enige dat ik nog kwijt wil is..

bescherm jezelf, kies voor jezelf.

Heel veel sterkte meid! Je zal ooit trouwen maar niet met mij. 699888


Laatst aangepast door Jade op zo 27 feb 2011 - 5:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Tania zo 27 feb 2011 - 5:21

Dan zou ik graag uitleg willen waarom hij dat zegt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 5:21

Dan is het voor mij duidelijk en zou ik voor mijzelf kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 5:58

Mnou dan zou ik het opvatten dat het uit is... Maar nee, het is geen subtiele manier om het uit te maken. Zeg dan gewoon: "Het is uit". Hebben we dat ook weer gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:01

Pfoe, da's een lullige opmerking zeg!
Ik denk dat je "not amused" bent?

*knuffel Jordana*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Jordana zo 27 feb 2011 - 6:04

Nope het gaat al niet goed tussen ons en ik weet totaal niet wat ik met deze opmerking aanmoet.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:04

Ik had net al een reactie getypt maar ineens lag het forum eruit. Nu dan even een (verkorte) poging twee.
Dit heeft jouw vriend tegen jou gezegd? Zo ja, dan denk ik dat nu dan misschien de tijd aangebroken is om in proberen te gaan zien dat jullie relatie misschien geen toekomst meer heeft. Laat je niet nóg meer heen en weer slingeren tussen wel met hem verdergaan en niet. De stap is moeilijk, maar keer op keer die twijfel moeten voelen, is echt nog vele malen moeilijker.

Ik heb verder niet je precieze verhaal meegekregen over wát er speelt, alleen dat de twijfels over jullie relatie er al langer zijn, dus daar kan ik verder niet over oordelen. Als je het kwijt wilt, mag je me wel PM-en.

Nog even offtopic: Ik ben zo benieuwd wie je voorheen was, ik las namelijk in het fototoopic dat je een oude forumster onder een nieuwe naam moet zjn, maar ik heb je foto gemist, dus ik weet het niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:06

Ik heb wel zo'n gemene onbeschofte opmerking terug in mijn hoofd zitten voor hem, dat ik maar beter gewoon mijn mond kan houden...

Jordana, zet je bril recht, wrijf wat er nog in je ogen zit eruit en dump die dickhead...

Jij bent zo ontzettend veel meer waard....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  May zo 27 feb 2011 - 6:09

Lieve Jordana,

Ik heb het al eerder gezegd, lieve schat, kies voor jezelf! En ik denk dat deze opmerking genoeg zegt. Vooral ook omdat hij dit zomaar zegt terwijl er allemaal mensen bij zitten. Kies voor je eigen toekomst en geluk, hier wordt je niet gelukkig van.
En ik weet hoe moeilijk je het vind en hoe je er tegenop ziet, dat je bang bent voor wat je te verliezen hebt. En ja wie weet ga je dingen verliezen, maar je krijgt er uiteindelijk een gelukkige jij voor terug, en ik denk dat daar niks tegenop weegt.

hug
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:09

Ik sluit mij volledig bij Dolores aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:10

Dan zou ik mn spullen pakken en bij een vriendin bivakkeren totdat hij zijn spullen heeft gepakt en het huis heeft verlaten. Als er geen toekomst in zit, waarom zou je je tijd er dan aan verdoen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:15

Dat lijkt me duidelijk, Jordana. Jullie komen duidelijk niet overeen qua toekomstbeeld en dus lijkt het me meer dan tijd om hier een punt achter te gaan zetten. Ik vind het een behoorlijk lullige opmerking, al weet ik niet op wat voor manier en in welke context het is gezegd, maar het impliceert genoeg dat er geen gelijke toekomst in zit voor jullie. Tel dat op bij hoe jij je voelt binnen de relatie, en het lijkt me echt meer dan duidelijk dat je voor jezelf moet gaan kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:16

Odilia schreef:Dan zou ik mn spullen pakken en bij een vriendin bivakkeren totdat hij zijn spullen heeft gepakt en het huis heeft verlaten. Als er geen toekomst in zit, waarom zou je je tijd er dan aan verdoen?

Eens, of je zet hem buiten in de regen en de kou...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Caro zo 27 feb 2011 - 6:19

Dit speelt toch al langer tussen jullie? Dat jij wel wil trouwen, hij niet? Lijkt me dat je nu wellicht eindelijk duidelijkheid hebt. Niet op een positieve manier, maár je hebt wel duidelijkheid...

Succes!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:20

Bitterkoek_ schreef:
Odilia schreef:Dan zou ik mn spullen pakken en bij een vriendin bivakkeren totdat hij zijn spullen heeft gepakt en het huis heeft verlaten. Als er geen toekomst in zit, waarom zou je je tijd er dan aan verdoen?

Eens, of je zet hem buiten in de regen en de kou...

Tot ie opgelost is, want dit soort mannen zijn van suiker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:21

Ook al wil je nooit trouwen, dan is t nog een opmerking die mij in t verkeerde keelgat zou schieten. Hij impliceert hiermee dat je naar een ander op zoek moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gizmo zo 27 feb 2011 - 6:24

Caro schreef:Dit speelt toch al langer tussen jullie? Dat jij wel wil trouwen, hij niet? Lijkt me dat je nu wellicht eindelijk duidelijkheid hebt. Niet op een positieve manier, maár je hebt wel duidelijkheid...

Succes!!

Inderdaad. En daarnaast ben je zelf toch ook al echt een hele tijd bezig met dat de relatie niet goed loopt? Wat ik me in ieder geval ook kan herinneren van het vorige forum.

Hoe moeilijk het ook is, ik zou nu echt zelf de knoop doorhakken....
Sterkte.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:30

Odilia schreef:Ook al wil je nooit trouwen, dan is t nog een opmerking die mij in t verkeerde keelgat zou schieten. Hij impliceert hiermee dat je naar een ander op zoek moet.

Precies. Als hij nog een toekomst samen zou zien, had'ie wel iets gezegd van 'als je wil trouwen moet je bij een ander zijn'. Nu zegt'ie dat hij weet dat je zult gaan trouwen maar dat dat niet met hem is. Ofwel, hij ziet geen toekomst voor jullie samen, getrouwd of niet..

Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Roxi3 zo 27 feb 2011 - 6:31

Op dit moment denk ik dat ik geen relatie zou kunnen hebben met iemand die dat tegen mij zegt maar ik kan me voorstellen dat het op dat moment ontzettend moeilijk is. Ik ben wel van overtuiging dat je meestal sterker uit dat soort situaties komt als je voor jezelf kiest. Veel succes!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:33

Wat een misselijke opmerking, wat raar dat hij dat zegt.
Als hij zichzelf niet met jou ziet trouwen waarom blijft hij dan bij je?

Ik weet niet of je ergens terecht kunt? Als ik jou was zou ik mijn spullen pakken en even ergens anders naatoe gaan.
Ik zou na zo'n opmerking echt de ogen uit m'n kop janken.

Zoek iemand die je kan troosten en waar je even alles eruit kunt gooien!

Sterkte!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:43

Ik ben het volledig met Dolores eens. Gatver wat een gemene opmerking!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Susan zo 27 feb 2011 - 6:47

Dat zou voor mij betekenen dat hij geen toekomst met mij ziet.

Ik had ooit een vriendje van wie ik helemaal gek was. We deden samen zo'n tienertour en we waren een dag in Brussel toen ik tegen hem zei dat ik hem zo lief vond. Zijn antwoord: 'Je zult ooit iemand ontmoeten die je nog veel liever vindt.' Ik vond dat ook niet echt een leuk antwoord en het heeft daarna ook niet meer erg lang geduurd met hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 6:52

Susan schreef:Dat zou voor mij betekenen dat hij geen toekomst met mij ziet.

Ik had ooit een vriendje van wie ik helemaal gek was. We deden samen zo'n tienertour en we waren een dag in Brussel toen ik tegen hem zei dat ik hem zo lief vond. Zijn antwoord: 'Je zult ooit iemand ontmoeten die je nog veel liever vindt.' Ik vond dat ook niet echt een leuk antwoord en het heeft daarna ook niet meer erg lang geduurd met hem.

Dat is wel een erg gemene opmerking vooral als je samen een dagje weggaat. Dat geeft toch net een steek extra onder water

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je zal ooit trouwen maar niet met mij. Empty Re: Je zal ooit trouwen maar niet met mij.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum