Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoeding in het openbaar geven.

+38
Sorella
Tazz
Fearie
RYW
blondje1313
Blond
Filoria
Thunder
Didi
woezel
Susan
Tania
Mermaid
Aimee
Marsy28
Parisienne
Bolleke
Ilargi
Lejow
Liadan
juffie001
bolus26
krabbekeklijn
Lima
Vanilla Queen
Twellie
Alex
CCC
Roza
TukTuk
Makamba
Flip Fluitketel
Shy
Stuiterbal
Vlegel
Minx
SoGood
Caribbeanlover
42 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:01

Ik vind poepluiers en borstvoeding écht een bizarre vergelijking. Ik zou ook niet beweren dat alles wat natuurlijk is maar zomaar moet kunnen. Natuurlijk zijn er normen en waarden, en ik vind dat je die met borstvoeding geven in het openbaar niet overschrijdt. Voor mijn gevoel hebben de mensen die er op tegen zijn een probleem....ze associëren borstvoeding met iets seksueels en intiems. Dat vind ik vrij apart. En ik vind dat een moeder daar geen rekening mee hoeft te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:01

Zelda schreef:
Marsy28 schreef:
Sogood schreef:Woeee, shocking hoor een blote borst en een hongerige baby..

Waarom zo'n opmerking? Is toch helemaal niet nodig. Als je een mening hebt prima, maar je hoeft niet honend over andere opmerkingen te doen.
Tsja, ik vind ook dat er overdreven wordt gedaan over borstvoeding in het openbaar. Wat is er precies zo raar aan vraag ik me af? In jouw verhaal heb je het over 'onpasselijk worden van' en 'sociaal gewenst gedrag' nou kom op zeg...borstvoeding is iets heel natuurlijks en dat andere mensen daar moeite mee hebben, zegt meer over die andere mensen dan over de moeder die borstvoeding geeft.

Maar daar heb je nou toch juist hier een topic over? JIJ vindt het overdreven, met jou heel veel anderen. Maar ik stoor me er wel degelijk aan en met mij ook weer velen. Dan is het toch juist goed hier over te praten. Daar is toch een forum, een topic voor? Of moeten we nu allemaal ja en amen zeggen tegen alle moeders? En jij praat echt in feiten. Maar het is een mening he, dat het iets natuurlijk is en dus mag en public kan. Dat een hond poept is heel natuurlijk en het is een dier, toch vind ik het bijzonder irritant als het voor mijn voordeur gebeurd.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:01

Susan schreef:Ik heb ook regelmatig in het openbaar gevoed. Niet in chique restaurants maar wel bij V&D La Place, op rustige terrasjes, et cetera. Ik heb in al die tijd nooit een boze blik of vervelende opmerking gehad, ik lees altijd alleen negatieve reacties op internetfora.
Ja en wat moet je anders doen? Op de wc gaan zitten voeden? Dat zou toch te gek voor woorden zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Tania za 14 apr 2012 - 22:02

Marsy28 schreef:Nee, jij hebt er nooit over nagedacht. Maar dus tig mensen worden ermee geconfronteerd en vinden dit niet prettig. Maar dat schijnt niet te mogen. Het is tenslotte natuurlijk en bla bla. JIJ hebt een baby en is voor jou het mooiste en leukste op aarde. Ik heb (nog) geen kinderen en wil er gewoon niet ongewenst mee te maken krijgen. Maar die keus heb ik niet, als ik in een vol restaurant een borst in mijn gezicht krijg. En ja, die zie je regelmatig wel helemaal. Als het ECHT discreet is, vind ik het wat anders. Maar sommige zijn de schaamte echt wel voorbij. Ik wil geen tiet bij mijn varkenshaas.

Is dit reactie op mij? Ik had het over je opmerking over de fles geven.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:02

Zelda schreef:
Susan schreef:Ik heb ook regelmatig in het openbaar gevoed. Niet in chique restaurants maar wel bij V&D La Place, op rustige terrasjes, et cetera. Ik heb in al die tijd nooit een boze blik of vervelende opmerking gehad, ik lees altijd alleen negatieve reacties op internetfora.
Ja en wat moet je anders doen? Op de wc gaan zitten voeden? Dat zou toch te gek voor woorden zijn..

Dat is inderdaad misschien een stap te ver. Maar er is nog altijd een verschil tussen in het midden van die mensen gaan zitten voeden of even beetje afzijdig gaan zitten. En geloof mij, het lijkt bijna een trend om gewoon de grootste groep zoeken, in het midden gaan zitten en trots gaan voeden.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:03

Marsy28 schreef:
Zelda schreef:
Marsy28 schreef:
Sogood schreef:Woeee, shocking hoor een blote borst en een hongerige baby..

Waarom zo'n opmerking? Is toch helemaal niet nodig. Als je een mening hebt prima, maar je hoeft niet honend over andere opmerkingen te doen.
Tsja, ik vind ook dat er overdreven wordt gedaan over borstvoeding in het openbaar. Wat is er precies zo raar aan vraag ik me af? In jouw verhaal heb je het over 'onpasselijk worden van' en 'sociaal gewenst gedrag' nou kom op zeg...borstvoeding is iets heel natuurlijks en dat andere mensen daar moeite mee hebben, zegt meer over die andere mensen dan over de moeder die borstvoeding geeft.

Maar daar heb je nou toch juist hier een topic over? JIJ vindt het overdreven, met jou heel veel anderen. Maar ik stoor me er wel degelijk aan en met mij ook weer velen. Dan is het toch juist goed hier over te praten. Daar is toch een forum, een topic voor? Of moeten we nu allemaal ja en amen zeggen tegen alle moeders? En jij praat echt in feiten. Maar het is een mening he, dat het iets natuurlijk is en dus mag en public kan. Dat een hond poept is heel natuurlijk en het is een dier, toch vind ik het bijzonder irritant als het voor mijn voordeur gebeurd.
Jij vindt borstvoeding niet natuurlijk? Dat IS het namelijk wel, dat is geen mening maar een feit smile en ja, jij mag dat onpasselijk vinden, en ik mag jouw mening zwaar overdreven vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  SoGood za 14 apr 2012 - 22:04

Ik begrijp werkelijk de ophef niet om zoiets natuurlijks! Het is niet dat ik iemand ooit in een vol restaurant met een volledig ontbloot bovenlijf een baby heb zien voeden ofzo.. Ik ben blij dat ik me aan zulke kleine dingen niet kan storen, lijkt me erg vervelend.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:04

Marsy28 schreef:
Zelda schreef:
Susan schreef:Ik heb ook regelmatig in het openbaar gevoed. Niet in chique restaurants maar wel bij V&D La Place, op rustige terrasjes, et cetera. Ik heb in al die tijd nooit een boze blik of vervelende opmerking gehad, ik lees altijd alleen negatieve reacties op internetfora.
Ja en wat moet je anders doen? Op de wc gaan zitten voeden? Dat zou toch te gek voor woorden zijn..

Dat is inderdaad misschien een stap te ver. Maar er is nog altijd een verschil tussen in het midden van die mensen gaan zitten voeden of even beetje afzijdig gaan zitten. En geloof mij, het lijkt bijna een trend om gewoon de grootste groep zoeken, in het midden gaan zitten en trots gaan voeden.
Zie je dat zo ontzettend vaak dan? De keren dat ik op een terras zit of ga winkelen zie ik echt niet vaak moeders die zitten te voeden, en ik heb serieus nog nooit meegemaakt dat, zoals jij het zo mooi verwoord, moeders de grootste groep uitkiezen om in vol ornaat te zitten voeden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:04

Marsy28 schreef:Nee, jij hebt er nooit over nagedacht. Maar dus tig mensen worden ermee geconfronteerd en vinden dit niet prettig. Maar dat schijnt niet te mogen. Het is tenslotte natuurlijk en bla bla. JIJ hebt een baby en is voor jou het mooiste en leukste op aarde. Ik heb (nog) geen kinderen en wil er gewoon niet ongewenst mee te maken krijgen. Maar die keus heb ik niet, als ik in een vol restaurant een borst in mijn gezicht krijg. En ja, die zie je regelmatig wel helemaal. Als het ECHT discreet is, vind ik het wat anders. Maar sommige zijn de schaamte echt wel voorbij. Ik wil geen tiet bij mijn varkenshaas.

ik ben wel benieuwd welke borstvoedende vrouw ooit haar tiet in jouw gezicht gaat gooien of haar tiet op je bord naast je varkenshaasje gaat leggen Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:05

Charlie schreef:Ik vind poepluiers en borstvoeding écht een bizarre vergelijking. Ik zou ook niet beweren dat alles wat natuurlijk is maar zomaar moet kunnen. Natuurlijk zijn er normen en waarden, en ik vind dat je die met borstvoeding geven in het openbaar niet overschrijdt. Voor mijn gevoel hebben de mensen die er op tegen zijn een probleem....ze associëren borstvoeding met iets seksueels en intiems. Dat vind ik vrij apart. En ik vind dat een moeder daar geen rekening mee hoeft te houden.

Intiem ja, seksueel nee. Ik vind het inderdaad intiem. Als het niet anders kan, ok, maar ik blijf erbij dat mensen die volgens jou 'een probleem hebben' (ik moet er wel beetje om lachen want really: een probleem? laughcry , ik heb gewoon een andere mening over normen en waarden) niet automatisch maar geconfronteerd moeten worden hiermee in het openbaar.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:05

Ze blijft poep (poepende honden, poepluiers) ook echt gewoon vergelijken met borstvoeding he laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:05

Rejoy. schreef:
Marsy28 schreef:Nee, jij hebt er nooit over nagedacht. Maar dus tig mensen worden ermee geconfronteerd en vinden dit niet prettig. Maar dat schijnt niet te mogen. Het is tenslotte natuurlijk en bla bla. JIJ hebt een baby en is voor jou het mooiste en leukste op aarde. Ik heb (nog) geen kinderen en wil er gewoon niet ongewenst mee te maken krijgen. Maar die keus heb ik niet, als ik in een vol restaurant een borst in mijn gezicht krijg. En ja, die zie je regelmatig wel helemaal. Als het ECHT discreet is, vind ik het wat anders. Maar sommige zijn de schaamte echt wel voorbij. Ik wil geen tiet bij mijn varkenshaas.

ik ben wel benieuwd welke borstvoedende vrouw ooit haar tiet in jouw gezicht gaat gooien of haar tiet op je bord naast je varkenshaasje gaat leggen Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 394967
Haha nou inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  TukTuk za 14 apr 2012 - 22:06

Tania schreef:
Marsy28 schreef:Ik vind het ook iets prive's. Ik had laatste ook een meisje dat, midden in het restaurant waar ik werk, helemaal vol met etende mensen, zo hup, haar tiet te voorschijn haalde en haar kind voeding gaf. Ik vind de fles wat anders maar dat kun je ook best even ergens anders doen. Ik zou het zelf nooit doen, ik vind het nogal ongepast eigenlijk. De mensen erom heen werden ook beetje onpasselijk, ze zat er toch met een blote tiet.
Ik denk, voor het eerst in jaren, voor het aller allereerst en waarschijnlijk de laatste keer, ben ik het met CBL eens..

Waarom? Ik heb er nou nog nooit over nagedacht om ergens anders te gaan zitten om de fles te geven.

Borstvoeding vind ik trouwens ook gewoon kunnen, ik zou niet weten waarom baby's apart moeten eten. Dat mensen daar een raar gevoel bij krijgen is meer hun probleem dan die van de borstvoedende moeder.

Laughing Ja hoe ver wil je dat doortrekken? Oh een kindje krijgt een fruithapje, wel even apart gaan zitten hoor!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:06

Goed, niet naast mijn varkenshaas maar de meeste recente was vorige week en geloof me, ze was NIET discreet (was op mijn werk in vol restaurant). En als het nou 5 minuten duurde, maar nee, wel 3 kwartier.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:06

Marsy28 schreef:
Charlie schreef:Ik vind poepluiers en borstvoeding écht een bizarre vergelijking. Ik zou ook niet beweren dat alles wat natuurlijk is maar zomaar moet kunnen. Natuurlijk zijn er normen en waarden, en ik vind dat je die met borstvoeding geven in het openbaar niet overschrijdt. Voor mijn gevoel hebben de mensen die er op tegen zijn een probleem....ze associëren borstvoeding met iets seksueels en intiems. Dat vind ik vrij apart. En ik vind dat een moeder daar geen rekening mee hoeft te houden.

Intiem ja, seksueel nee. Ik vind het inderdaad intiem. Als het niet anders kan, ok, maar ik blijf erbij dat mensen die volgens jou 'een probleem hebben' (ik moet er wel beetje om lachen want really: een probleem? laughcry , ik heb gewoon een andere mening over normen en waarden) niet automatisch maar geconfronteerd moeten worden hiermee in het openbaar.

Kom op zeg zie je nou werkelijk niet in hoe intolerant deze houding is? Jij kan gewoon ff de andere kant opkijken aar verwacht wel van moeder plus hongerig kind dat ze even de hele handel verkassen en drie kwartier op de plee gaan zitten ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:06

Marsy28 schreef:Goed, niet naast mijn varkenshaas maar de meeste recente was vorige week en geloof me, ze was NIET discreet (was op mijn werk in vol restaurant). En als het nou 5 minuten duurde, maar nee, wel 3 kwartier.
Dat was dan vast de enige keer dat je dat zo meemaakte. Boehoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Susan za 14 apr 2012 - 22:07

Tja, maar ik zou wat er in een topic op internet wordt gezegd echt nooit meenemen in mijn overweging om wel of niet te voeden in het openbaar. Ik heb altijd mijn best gedaan om het discreet te houden, het is niet dat iedereen die in het openbaar voedt dat heel demonstratief doet, maar ik heb me er ook nooit van laten weerhouden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:07

AngelNyn schreef:
Tania schreef:
Marsy28 schreef:Ik vind het ook iets prive's. Ik had laatste ook een meisje dat, midden in het restaurant waar ik werk, helemaal vol met etende mensen, zo hup, haar tiet te voorschijn haalde en haar kind voeding gaf. Ik vind de fles wat anders maar dat kun je ook best even ergens anders doen. Ik zou het zelf nooit doen, ik vind het nogal ongepast eigenlijk. De mensen erom heen werden ook beetje onpasselijk, ze zat er toch met een blote tiet.
Ik denk, voor het eerst in jaren, voor het aller allereerst en waarschijnlijk de laatste keer, ben ik het met CBL eens..

Waarom? Ik heb er nou nog nooit over nagedacht om ergens anders te gaan zitten om de fles te geven.

Borstvoeding vind ik trouwens ook gewoon kunnen, ik zou niet weten waarom baby's apart moeten eten. Dat mensen daar een raar gevoel bij krijgen is meer hun probleem dan die van de borstvoedende moeder.

Laughing Ja hoe ver wil je dat doortrekken? Oh een kindje krijgt een fruithapje, wel even apart gaan zitten hoor!

als jij een hap van je biefstukje neemt wil ik dat ook niet zien hoor, gatver, kijk ik zo tegen je amandelen aan Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:07

Fruithapje? Huh? Nee, als het kindje gewoon eten krijgt wat dus niet uit een lichaamsdeel komt behalve de vrouws handen wellicht, dan is het toch heel anders dan wanneer je een blote borst ziet.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:08

Marsy28 schreef:Goed, niet naast mijn varkenshaas maar de meeste recente was vorige week en geloof me, ze was NIET discreet (was op mijn werk in vol restaurant). En als het nou 5 minuten duurde, maar nee, wel 3 kwartier.


hier gaat het toch ook over discreet voeden, iedereen is het er toch mee eens dat het niet nodig is om je borsten uit je shirtje te laten hangen als je kind klaar is met drinken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  woezel za 14 apr 2012 - 22:08

Susan schreef:Ik heb ook regelmatig in het openbaar gevoed. Niet in chique restaurants maar wel bij V&D La Place, op rustige terrasjes, et cetera. Ik heb in al die tijd nooit een boze blik of vervelende opmerking gehad, ik lees altijd alleen negatieve reacties op internetfora.

+1.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:09

AngelNyn schreef:
Tania schreef:
Marsy28 schreef:Ik vind het ook iets prive's. Ik had laatste ook een meisje dat, midden in het restaurant waar ik werk, helemaal vol met etende mensen, zo hup, haar tiet te voorschijn haalde en haar kind voeding gaf. Ik vind de fles wat anders maar dat kun je ook best even ergens anders doen. Ik zou het zelf nooit doen, ik vind het nogal ongepast eigenlijk. De mensen erom heen werden ook beetje onpasselijk, ze zat er toch met een blote tiet.
Ik denk, voor het eerst in jaren, voor het aller allereerst en waarschijnlijk de laatste keer, ben ik het met CBL eens..

Waarom? Ik heb er nou nog nooit over nagedacht om ergens anders te gaan zitten om de fles te geven.

Borstvoeding vind ik trouwens ook gewoon kunnen, ik zou niet weten waarom baby's apart moeten eten. Dat mensen daar een raar gevoel bij krijgen is meer hun probleem dan die van de borstvoedende moeder.

Laughing Ja hoe ver wil je dat doortrekken? Oh een kindje krijgt een fruithapje, wel even apart gaan zitten hoor!


Marsy, hier heb je het toch écht zelf over de fles ergens anders geven hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:09

Even serieus, ik probeer me staande te houden in een topic waar ik een mening over heb als enige hier me te verdedigen. Maar dan heb ik niet zo heel erg veel aan mensen die boehoe gaan zeggen of echt kinderachtig reageren omdat ZIJ een andere mening hebben. Ik wil best hierover in discussie, ik wil me best laten overtuigen. Op deze manier raak ik alleen erg geirriteerd en heb ik niet zoveel in meer over erover te praten. Zo moeilijk is het niet op volwassen hierover te praten toch? Ik doe ook mijn best.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:09

Susan schreef:Tja, maar ik zou wat er in een topic op internet wordt gezegd echt nooit meenemen in mijn overweging om wel of niet te voeden in het openbaar. Ik heb altijd mijn best gedaan om het discreet te houden, het is niet dat iedereen die in het openbaar voedt dat heel demonstratief doet, maar ik heb me er ook nooit van laten weerhouden.
Nee inderdaad. Toen ik net bevallen was van mijn zoontje en borstvoeding gaf, had ik er ook moeite mee om in het openbaar te voeden. Maar dat lag meer aan mij dan dat het vreemd is om in het openbaar te voeden.

Bij een volgend kindje zal ik waarschijnlijk gewoon in het openbaar gaan voeden, wel discreet hoor. Kom nou, ik ga toch niet op de WC zitten omdat andere mensen wellicht een mening hebben over voeden in het openbaar of het onpasselijk vinden.


Laatst aangepast door Zelda op za 14 apr 2012 - 22:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:09

Rejoy. schreef:
AngelNyn schreef:
Tania schreef:
Marsy28 schreef:Ik vind het ook iets prive's. Ik had laatste ook een meisje dat, midden in het restaurant waar ik werk, helemaal vol met etende mensen, zo hup, haar tiet te voorschijn haalde en haar kind voeding gaf. Ik vind de fles wat anders maar dat kun je ook best even ergens anders doen. Ik zou het zelf nooit doen, ik vind het nogal ongepast eigenlijk. De mensen erom heen werden ook beetje onpasselijk, ze zat er toch met een blote tiet.
Ik denk, voor het eerst in jaren, voor het aller allereerst en waarschijnlijk de laatste keer, ben ik het met CBL eens..

Waarom? Ik heb er nou nog nooit over nagedacht om ergens anders te gaan zitten om de fles te geven.

Borstvoeding vind ik trouwens ook gewoon kunnen, ik zou niet weten waarom baby's apart moeten eten. Dat mensen daar een raar gevoel bij krijgen is meer hun probleem dan die van de borstvoedende moeder.

Laughing Ja hoe ver wil je dat doortrekken? Oh een kindje krijgt een fruithapje, wel even apart gaan zitten hoor!


Marsy, hier heb je het toch écht zelf over de fles ergens anders geven hoor.

Uhm ja, klopt, ik heb die zin niet echt goed geformuleerd.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 4 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum