Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoeding in het openbaar geven.

+38
Sorella
Tazz
Fearie
RYW
blondje1313
Blond
Filoria
Thunder
Didi
woezel
Susan
Tania
Mermaid
Aimee
Marsy28
Parisienne
Bolleke
Ilargi
Lejow
Liadan
juffie001
bolus26
krabbekeklijn
Lima
Vanilla Queen
Twellie
Alex
CCC
Roza
TukTuk
Makamba
Flip Fluitketel
Shy
Stuiterbal
Vlegel
Minx
SoGood
Caribbeanlover
42 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Bolleke ma 16 apr 2012 - 7:49

Susan schreef:Dat was mij denk ik niet in dank afgenomen, als ik was weggebleven van verjaardagen. Dan had mijn familie toch echt liever dat ik op die verjaardag ging voeden.

Mijn tante vond het zelf niet prettig tenmidden van andere mensen te voeden en als ze zich telkens een half uur moest terug trekken bleef ze liever thuis. Bij ons is daar nooit iemand over gevallen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 7:52

kruimelje schreef:

Mijn tante vond het zelf niet prettig tenmidden van andere mensen te voeden en als ze zich telkens een half uur moest terug trekken bleef ze liever thuis. Bij ons is daar nooit iemand over gevallen.

Ik ben allergisch voor veel dieren en door de borstvoeding kon ik daar geen pilletje tegen nemen en kon ik soms niet zo lang blijven op een verjaardag van mensen met huisdieren. Toen ik een maand of acht borstvoeding gaf heeft mijn tante een keer gezegd dat het wel tijd werd om te stoppen, want als ik steeds zo kort bij mensen thuis kon blijven dan zouden ze hun geduld verliezen en dan zou ik mensen kwijtraken, zoiets. Ik was daar toen echt flink pissig over. Heb me er ook niks van aangetrokken trouwens. Ik doe mijn best om zo lang als ik kan te blijven, soms gaat het uren goed en soms is het na een half uur gedaan. So be it.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Bolleke ma 16 apr 2012 - 7:55

Susan schreef:
kruimelje schreef:

Mijn tante vond het zelf niet prettig tenmidden van andere mensen te voeden en als ze zich telkens een half uur moest terug trekken bleef ze liever thuis. Bij ons is daar nooit iemand over gevallen.

Ik ben allergisch voor veel dieren en door de borstvoeding kon ik daar geen pilletje tegen nemen en kon ik soms niet zo lang blijven op een verjaardag van mensen met huisdieren. Toen ik een maand of acht borstvoeding gaf heeft mijn tante een keer gezegd dat het wel tijd werd om te stoppen, want als ik steeds zo kort bij mensen thuis kon blijven dan zouden ze hun geduld verliezen en dan zou ik mensen kwijtraken, zoiets. Ik was daar toen echt flink pissig over. Heb me er ook niks van aangetrokken trouwens. Ik doe mijn best om zo lang als ik kan te blijven, soms gaat het uren goed en soms is het na een half uur gedaan. So be it.

Dat vind ik wel kortzichtig inderdaad. Mijn tante ligt niet zo goed bij mijn opa en oma, dus erg vond ze het niet dat ze niet naar verjaardagen ging, of ze ging maar even en ging naar huis om te voeden en dan bleef ze daar ook meteen.
In het geval van jou zou ik inderdaad we gedacht hebben, nou dan raak ik die mensen maar kwijt. Zijn dan toch niet de mensen waar ik mee om zou willen gaan, al snap ik wel dat het je kwetst.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 7:55

Ik denk serieus dat ik, in de periode dat ik borstvoeding zou geven, mijn leven dááromheen zou plannen.
Het zal een enorme drempel voor me zijn om dat in de openbaarheid te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Susan ma 16 apr 2012 - 7:57

Youandi schreef:Ik denk serieus dat ik, in de periode dat ik borstvoeding zou geven, mijn leven dááromheen zou plannen.
Het zal een enorme drempel voor me zijn om dat in de openbaarheid te doen.

Ja, maar dan hou je op een gegeven moment wel erg weinig over voor jezelf. In de eerste maanden kwam ik al niet zo heel veel de deur uit, en dan voedde ik nog wel buiten de deur.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Printje ma 16 apr 2012 - 7:59

Ik vind het prima als mensen hun kindje voeden op een verjaardag/openbare gelegenheid maar preutse harrie als ik ben zou ik zoiets nooit doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Mamsie ma 16 apr 2012 - 8:00

Ik voed overal, in t park op een bankje, in de Mac. Gisteren nog in een bomvolle speeltuin. Ik voed wel netjes om het zo maar te zeggen. Ik heb geen grote borsten en dan gaat dat makkelijker.
Verder vind ik dat iedereen gewoon moet voeden wanneer, waar en hoe ze willen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 9:19

Susan schreef:
Youandi schreef:Ik denk serieus dat ik, in de periode dat ik borstvoeding zou geven, mijn leven dááromheen zou plannen.
Het zal een enorme drempel voor me zijn om dat in de openbaarheid te doen.

Ja, maar dan hou je op een gegeven moment wel erg weinig over voor jezelf. In de eerste maanden kwam ik al niet zo heel veel de deur uit, en dan voedde ik nog wel buiten de deur.

Dat denk ik ook, maar dat heb ik er waarschijnlijk wel voor over. Tenzij ik langer dan een paar maanden borstvoeding besluit te geven. Ik heb daar nu nog geen idee van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  RYW ma 16 apr 2012 - 9:23

_Leaf_ schreef:Ik doe later gewoon een koebel om mijn nek en gooi mijn uiers op tafel laughcry

Serieus, wat maakt het uit...

Ik krijg hier echt zo'n beeld van, van zo'n enome borst zo KLETS op tafel bij de Mac, melk in het rond sproeiend Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Jezzie ma 16 apr 2012 - 9:28

RYW schreef:
_Leaf_ schreef:Ik doe later gewoon een koebel om mijn nek en gooi mijn uiers op tafel Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 394967

Serieus, wat maakt het uit...

Ik krijg hier echt zo'n beeld van, van zo'n enome borst zo KLETS op tafel bij de Mac, melk in het rond sproeiend Wink

Haha, nu zie ik dat ook voor me!

Maar ik zou me er zelf denk ik ook niet zo veel van aantrekken. Mijn kindje moet toch eten. Of het nou borst- of flesvoeding krijgt!
Me afzonderen zou ik wel doen als mijn kindje snel wordt afgeleid en daardoor niet wil drinken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 10 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum