Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoeding in het openbaar geven.

+38
Sorella
Tazz
Fearie
RYW
blondje1313
Blond
Filoria
Thunder
Didi
woezel
Susan
Tania
Mermaid
Aimee
Marsy28
Parisienne
Bolleke
Ilargi
Lejow
Liadan
juffie001
bolus26
krabbekeklijn
Lima
Vanilla Queen
Twellie
Alex
CCC
Roza
TukTuk
Makamba
Flip Fluitketel
Shy
Stuiterbal
Vlegel
Minx
SoGood
Caribbeanlover
42 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:28

AngelNyn schreef:Er zullen misschien altijd wel van die vrouwen zijn die helemaal doorgeslagen zijn en inderdaad alles open en bloot gooien, maar krijg wel het idee dat daardoor het hele BV in openbaar afgekeurd wordt.. En dat is echt heel zonde, want het is eigenlijk van de zotte dat we iets als BV als onnatuurlijk zien en dat FV als de standaard/normaal/natuurlijk wordt gezien.. Niks tegen FV, en snap heel goed als mensen daar voor kiezen, maar als je het over natuurlijk hebt, dan staat BV toch ruim boven aan?

Of mag ik daar niet over oordelen als niet moeder? Wink

Ja, dat vind ik ook. Ik vind borstvoeding ook heus iets moois en hoop zelf ook heel lang borstvoeding te geven, mocht de dag komen. Maar je wilt het niet geloven hoe niet-discreet vrouwen zijn tegenwoordig. Ik ben werkelijk gek op kinderen maar vind niet elke vrouwenborst erg prettig om naar te kijken en word er dan toch mee geconfronteerd. Kijk dan niet, zou je zeggen. Dat is erg moeilijk als je dus ergens zit of werkt en hij hangt (ja, ze hangen ook) er echt uit. En dat is onsmakelijk, sorry.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:29

maargoed, ik vind cellulitis dat door een dunne legging/broek komt, een diep decolleté, okselhaar of wat dan ook ook niet echt smakelijk om te zien en eigenlijk ook behoorlijk privé. Die mensen vraag je toch ook niet om apart te gaan zitten, waarom een borstvoedende moeder wel?


Laatst aangepast door Rejoy. op za 14 apr 2012 - 22:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:31

AngelNyn schreef:
Marsy28 schreef:Nee, ik werk in een a la carte restaurant (best wel luxe) dat elke dag vol zit. En maak het echt regelmatig mee.

Heb je dan liever dat die mensen maar thuis blijven, omdat ze dan wel hun kindje kunnen voeden? Hebben jullie een mooie ruimte beschikbaar waar vrouwen eventueel zouden KUNNEN voeden? Nee? Nou wees blij dat je klanten hebt en dus werk!

Dat staat er toch helemaal los van? Alsof ze alleen maar moeders met volle borsten moet bedienen. Ik bedoel, er is toch ook een middenweg? Wij zijn laatst met vrienden uit eten geweest, zij gaf haar kindje ook borstvoeding maar deed die wel onder een doek zodat niet iedereen daar getuige van hoefde te zijn. Ik kan me voorstellen dat dat voor de vrouw ook een fijner gevoel is aangezien er toch mensen kijken. Dat lijkt me echt heel ongemakkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Mermaid za 14 apr 2012 - 22:33

Dat vind ik een beetje een overdreven reactie Angelnyn. T is gewoon niet fijn om blote borsten in het openbaar te zien, dat is vervelender dan dat er een baby uit drinkt. Als die baby er eenmaal aan ligt is t allemaal niet zo erg meer Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:34

AngelNyn schreef:
Marsy28 schreef:Nee, ik werk in een a la carte restaurant (best wel luxe) dat elke dag vol zit. En maak het echt regelmatig mee.

Heb je dan liever dat die mensen maar thuis blijven, omdat ze dan wel hun kindje kunnen voeden? Hebben jullie een mooie ruimte beschikbaar waar vrouwen eventueel zouden KUNNEN voeden? Nee? Nou wees blij dat je klanten hebt en dus werk!

Zucht, gaan we weer. Geef toch even normaal antwoord.
Ik zou zo kunnen reageren: ja, ik heb het allerallerliefst dat deze mensen thuis blijven, de hele borstvoeding lang. Ze kunnen ECHT niet de deur uit..

Nee natuurlijk niet, ik reageer namelijk wel normaal.
Nee, ik vind niet dat deze mensen thuis moeten blijven. Ik vind het leuk als er kinderen meekomen (let wel, onopgevoede, rondrennende en schreeuwende kinderen laat ik hier even buiten) en sta ook regelmatig een klein babytje te bewonderen. Ja, we hebben verschillende ruimtes waar de vrouwen even lekker rustig kunnen zitten. Ik ben ook blij met de klanten, absoluut. Maar ja, het blijven mensen en daar zijn nogal veel verschillende vormen en maten in en ook qua gedrag. Je zit in een groep in een ruimte waar je komt om rustig en gezellig goed eten en drinken te krijgen. Dan vraag je niet altijd om een sterk ruikende persoon, een gillend kind, een naakte borst etc. Dat overkomt je en dat is niet altijd prettig. Dus, als je je er bewust van bent (ik heb bijvoorbeeld mensen die met kinderen elke week komen eten en apart in ons 'kamertje' gaan zitten, dan kan de deur dicht want "dan hebben anderen niet zo'n last van onze kinderen"), dan kun je er rekening mee houden. JIJ kiest ervoor om met je kleine kindje ergens openbaar te gaan zitten, dan is het normaal dat je beetje rekening met elkaar houdt, vind ik. En helemaal bij ons, daar kun je beetje apart gaan zitten. Dat is misschien voor JOU niet zo gezellig maar wel prettig voor het gros van de mensen.

Eit: Ja zeg, nu draai je mijn hele verhaal om. Nu doe je net of we kindonvriendelijk zijn ofzo. We zijn gek op kids, honden ook. Maar als die honden maar blijven blaffen of grommen, dan hoop ik wel dat die mensen hem even voor een wandelingetje mee naar buiten nemen. Want er zitten nou eenmaal meer mensen.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  TukTuk za 14 apr 2012 - 22:36

Lizardje schreef:Dat vind ik een beetje een overdreven reactie Angelnyn. T is gewoon niet fijn om blote borsten in het openbaar te zien, dat is vervelender dan dat er een baby uit drinkt. Als die baby er eenmaal aan ligt is t allemaal niet zo erg meer Wink

Ja er zijn wel meer dingen die niet zo prettig zijn om naar te kijken, maar daar hoor je nooit wat over.. Die paar seconden dat het duurt voordat de baby goed ligt etc, is dat nou echt zo'n ramp?

Maarja misschien heb ik tot nu toe alleen maar super discrete vrouwen gezien, want heb nog nooit last gehad er van als iemand BV gaf..het is niet zo dat je minuten lang een borst ergens uit ziet hangen ofzo, zonder dat een kindje in de buurt is..
Misschien heb ik dus nog nooit die extreme gevallen mee gemaakt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:37

Joan, dat bedoel ik. Dan is het toch geen probleem. Kan die vrouw blijven zitten EN heeft niemand anders er last van. Daar heb ik het over, de hele tijd al. Ik zeg niet dat mensen met kinderen niet welkom zijn, ik zeg niet dat ze op het toilet moeten zitten, ik vraag discretie met het oog op andere mensen. Maar dat schijnt echt teveel gevraagd te zijn.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:39

Marsy28 schreef:Joan, dat bedoel ik. Dan is het toch geen probleem. Kan die vrouw blijven zitten EN heeft niemand anders er last van. Daar heb ik het over, de hele tijd al. Ik zeg niet dat mensen met kinderen niet welkom zijn, ik zeg niet dat ze op het toilet moeten zitten, ik vraag discretie met het oog op andere mensen. Maar dat schijnt echt teveel gevraagd te zijn.


maar het gáát hier toch over discreet voeden? De hele tijd al!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:39

Rejoy. schreef:
Marsy28 schreef:Joan, dat bedoel ik. Dan is het toch geen probleem. Kan die vrouw blijven zitten EN heeft niemand anders er last van. Daar heb ik het over, de hele tijd al. Ik zeg niet dat mensen met kinderen niet welkom zijn, ik zeg niet dat ze op het toilet moeten zitten, ik vraag discretie met het oog op andere mensen. Maar dat schijnt echt teveel gevraagd te zijn.


maar het gáát hier toch over discreet voeden? De hele tijd al!

Ja, alleen de ene persoon vindt het al discreet genoeg als het kindje voor de borst ligt, terwijl een ander (waaronder ik) het pas discreet genoeg vind als er een doek overheen ligt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:40

Nou nee, het ging in eerste instantie over borstvoeding in het openbaar. Toen ik vermelde dat ik regelmatig indiscreet tegenkom en dus geconfronteerd wordt met een borst die soms letterlijk op tafel wordt gelegd, begon deze hele discussie. Toen was ik opeens vreemd en gastonvrij en weet ik wat. Dus ja, daar gaat het helaas nog steeds over.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:42

Sogood schreef:Ik heb het gevoel dat dit nog eens een heel lang topic kan gaan worden... Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 394967

Je hebt in elk geval gelijk gekregen Laughing
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  TukTuk za 14 apr 2012 - 22:42

Marsy28 schreef:Joan, dat bedoel ik. Dan is het toch geen probleem. Kan die vrouw blijven zitten EN heeft niemand anders er last van. Daar heb ik het over, de hele tijd al. Ik zeg niet dat mensen met kinderen niet welkom zijn, ik zeg niet dat ze op het toilet moeten zitten, ik vraag discretie met het oog op andere mensen. Maar dat schijnt echt teveel gevraagd te zijn.

Ja maar sommigen hebben al een probleem bij het hele idee.. Plus dat je zelf in je eerste post al aangeeft het met CBL eens te zijn, dat voeden in het openbaar niet hoort.. Daarmee wekte je toch wel de indruk dat je voeden in het openbaar helemaal not done vind, en nu "krabbel" je een beetje terug en heb je het er alleen over als het niet discreet gebeurd.
Terwijl iedereen hier vind dat een beetje discretie wel mag, dat je echt niet met volledig blote borsten hoeft te gaan zitten.

Maar als het je inderdaad alleen gaat om de mensen die volledig alles open en bloot gooien en niet om het voeden opzich in het openbaar, dan neem ik mijn woorden wel terug. Het leek echt even alsof je vond dat iedere vrouw die BV wilde geven, maar even apart moest gaan zitten.


Laatst aangepast door AngelNyn op za 14 apr 2012 - 22:44; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  SoGood za 14 apr 2012 - 22:44

Marsy28 schreef:
Sogood schreef:Ik heb het gevoel dat dit nog eens een heel lang topic kan gaan worden... Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 394967

Je hebt in elk geval gelijk gekregen Laughing



Hahaha, ja inderdaad!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:45

Nou ja, over terugkrabbelen gesproken. In eerste instantie was borstvoeding heel natuurlijk en heel normaal, ook in het openbaar en toen uiteindelijk was discretie toch ook wel weer beetje waar. Daar heb je tenslotte een discussie over en ja, ik heb mijn mening wat aangepast, net als anderen. Beetje anders formuleren en dan een middenweg vinden, dat is heel normaal als je 2 verschillende meningen hebt. En ja, schrok zelf ook wel wat dat ik het CBL eens was. Maar zij formuleert alles vrij heftig en in mijn eerste post heb ik meteen mijn ervaring verteld en wat ik ervan vond. Maar nee, ik vind inderdaad niet dat borstvoeding alleen thuis mag gebeuren.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:46

zijn we het toch nog eens geworden!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  TukTuk za 14 apr 2012 - 22:47

Marsy28 schreef:Nou ja, over terugkrabbelen gesproken. In eerste instantie was borstvoeding heel natuurlijk en heel normaal, ook in het openbaar en toen uiteindelijk was discretie toch ook wel weer beetje waar. Daar heb je tenslotte een discussie over en ja, ik heb mijn mening wat aangepast, net als anderen. Beetje anders formuleren en dan een middenweg vinden, dat is heel normaal als je 2 verschillende meningen hebt. En ja, schrok zelf ook wel wat dat ik het CBL eens was. Maar zij formuleert alles vrij heftig en in mijn eerste post heb ik meteen mijn ervaring verteld en wat ik ervan vond. Maar nee, ik vind inderdaad niet dat borstvoeding alleen thuis mag gebeuren.

Ik zie niet in wat hier terug krabbelen aan is ? Ik zie het eerder als, dat de vrouwen die hier zeiden "ik geef gewoon BV in het openbaar en denk daar verder niet over na" etc, die het ook als vanzelfsprekend zien dat het discreet gebeurd, en dit dus niet expliciet vermelden. Pas toen er mensen over volledig ontblote borsten begonnen, toen had ik het idee dat vrouwen hier zich gingen "verdedigen" van "ja maar hallo, zo doen wij dat niet"
Maarja dat ik het gevoel wat ik er bij kreeg.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Mermaid za 14 apr 2012 - 22:48

gingen alle discussie op t forum maar zo uiteindelijk Wink
maar idd over wat nou discreet is zullen de meningen altijd verdeeld blijven.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Parisienne za 14 apr 2012 - 22:49

Zelda schreef:
Susan schreef:Ik heb ook regelmatig in het openbaar gevoed. Niet in chique restaurants maar wel bij V&D La Place, op rustige terrasjes, et cetera. Ik heb in al die tijd nooit een boze blik of vervelende opmerking gehad, ik lees altijd alleen negatieve reacties op internetfora.
Ja en wat moet je anders doen? Op de wc gaan zitten voeden? Dat zou toch te gek voor woorden zijn..
Ik heb dat een keer gedaan... Embarassed
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:50

Ja, sommigen deden dat. Maar ik weet zeker dat hier ook vrouwen zijn die het zo normaal vinden dat alles wel gewoon open en bloot kan. Want anders zou ik niet zo regelmatig tegen dit soort vrouwen aanlopen. Ze zijn er en vinden het doodnormaal. Dus wellicht ook hier op het forum. Misschien dat deze vrouwen hier nu wel wat meer over nadenken. Die vrouwen die wel discreet borstvoeding geven, dat vind ik alleen maar super.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:51

Parisienne schreef:
Zelda schreef:
Susan schreef:Ik heb ook regelmatig in het openbaar gevoed. Niet in chique restaurants maar wel bij V&D La Place, op rustige terrasjes, et cetera. Ik heb in al die tijd nooit een boze blik of vervelende opmerking gehad, ik lees altijd alleen negatieve reacties op internetfora.
Ja en wat moet je anders doen? Op de wc gaan zitten voeden? Dat zou toch te gek voor woorden zijn..
Ik heb dat een keer gedaan... Embarassed

En waarom dan?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Parisienne za 14 apr 2012 - 22:51

Rejoy. schreef:maargoed, ik vind cellulitis dat door een dunne legging/broek komt, een diep decolleté, okselhaar of wat dan ook ook niet echt smakelijk om te zien en eigenlijk ook behoorlijk privé. Die mensen vraag je toch ook niet om apart te gaan zitten, waarom een borstvoedende moeder wel?
Juist!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 za 14 apr 2012 - 22:52

Parisienne schreef:
Rejoy. schreef:maargoed, ik vind cellulitis dat door een dunne legging/broek komt, een diep decolleté, okselhaar of wat dan ook ook niet echt smakelijk om te zien en eigenlijk ook behoorlijk privé. Die mensen vraag je toch ook niet om apart te gaan zitten, waarom een borstvoedende moeder wel?
Juist!

Serieus Parisienne?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Parisienne za 14 apr 2012 - 22:53

Marsy28 schreef:
Parisienne schreef:
Zelda schreef:
Susan schreef:Ik heb ook regelmatig in het openbaar gevoed. Niet in chique restaurants maar wel bij V&D La Place, op rustige terrasjes, et cetera. Ik heb in al die tijd nooit een boze blik of vervelende opmerking gehad, ik lees altijd alleen negatieve reacties op internetfora.
Ja en wat moet je anders doen? Op de wc gaan zitten voeden? Dat zou toch te gek voor woorden zijn..
Ik heb dat een keer gedaan... Embarassed

En waarom dan?
Was in een broodjeszaak en daar voelde ik me niet genoeg op m'n gemak om te zitten voeden. Op het toilet ook niet hoor, daar niet van. Maar N. was ontroostbaar en was waarschijnlijk met een paar slokjes drinken weer tevreden, dus vandaar dat ik het even op het toilet heb gedaan.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Parisienne za 14 apr 2012 - 22:57

Marsy28 schreef:
Parisienne schreef:
Rejoy. schreef:maargoed, ik vind cellulitis dat door een dunne legging/broek komt, een diep decolleté, okselhaar of wat dan ook ook niet echt smakelijk om te zien en eigenlijk ook behoorlijk privé. Die mensen vraag je toch ook niet om apart te gaan zitten, waarom een borstvoedende moeder wel?
Juist!

Serieus Parisienne?
Ik ben het wel met Rejoy eens hierin. Dingen die mij niet aanstaan bij mensen houd ik ook voor mezelf, daar heb ik ook geen uitgesproken mening over.

Ik vind het jammer dat CBL borstvoeding in het openbaar als iets ranzigs voor doet komen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 22:57

Parisienne schreef:
Zelda schreef:
Susan schreef:Ik heb ook regelmatig in het openbaar gevoed. Niet in chique restaurants maar wel bij V&D La Place, op rustige terrasjes, et cetera. Ik heb in al die tijd nooit een boze blik of vervelende opmerking gehad, ik lees altijd alleen negatieve reacties op internetfora.
Ja en wat moet je anders doen? Op de wc gaan zitten voeden? Dat zou toch te gek voor woorden zijn..
Ik heb dat een keer gedaan... Embarassed
Ik ook. Maar een eventuele volgende keer doe ik dat echt niet meer hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 6 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum