Borstvoeding in het openbaar geven.
+38
Sorella
Tazz
Fearie
RYW
blondje1313
Blond
Filoria
Thunder
Didi
woezel
Susan
Tania
Mermaid
Aimee
Marsy28
Parisienne
Bolleke
Ilargi
Lejow
Liadan
juffie001
bolus26
krabbekeklijn
Lima
Vanilla Queen
Twellie
Alex
CCC
Roza
TukTuk
Makamba
Flip Fluitketel
Shy
Stuiterbal
Vlegel
Minx
SoGood
Caribbeanlover
42 plaatsers
Pagina 2 van 10
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Borstvoeding in het openbaar geven.
Caribbeanlover schreef:Je laat toch een blote tiet zien en niet iedereen is daarvan gediend. Vind dat ze best ergens anders heen had kunnen gaan, dat kind kan best ff wachten.
Ik vraag me nu sterk af of je dit ook zou zeggen als het een puppy betrof o.i.d.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Maar kan me ook niet voorstellen dat de meeste vrouwen volledig open en bloot zitten te voeden? Ja misschien dat je even wat van de borst ziet als het kindje aangelegd wordt, of als het kindje klaar is met drinken, maar als het kindje eenmaal aan het drinken is, wordt het volgens mij best vaak nog redelijk bedekt? (en nee dan bedoel ik niet een doek over het kindje heen ofzo )
Ik heb er overigs ook geen problemen mee, herken wel het gevoel dat je probeert te voorkomen dat het lijkt alsof je er naar kijkt zeg maar, maar ik vind dat voeden in het openbaar best moet kunnen.
Ik heb er overigs ook geen problemen mee, herken wel het gevoel dat je probeert te voorkomen dat het lijkt alsof je er naar kijkt zeg maar, maar ik vind dat voeden in het openbaar best moet kunnen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Het is ook niet mijn keuze om iemand te zien die haar borst bloot legt om haar kind te eten te geven. Ik zou liever hebben dat ze even een rustig plekje opzocht in het huis. Zou ze het wel doen waar ik bij was, dan heb ik daar niet zoveel problemen mee. Ook al vind ik het wel netter om even een andere ruimte te zoeken om het kindje te voeden.
Maar je hoeft er toch niet naar te kijken?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Fairytale schreef:Caribbeanlover schreef:Je laat toch een blote tiet zien en niet iedereen is daarvan gediend. Vind dat ze best ergens anders heen had kunnen gaan, dat kind kan best ff wachten.
Les 1: kinderen krijgen vaak op verzoek voeding
Les 2: het is een borst geen tiet
Les 3: een borst is gemaakt om kinderen mee te voeden niet als mannen speelgoed
Les 4: je had ook zelf ergens anders heen kunnen gaan
Les 5: als ze haar kind niet te eten had gegeven was het kindje gaan huilen en had je je daar aan lopen ergeren
Les 6: kijk eens wat verder dan je neus lang is
Les 7: een baby is geen tamagotchi die je weg kan leggen omdat het even niet uit komt
Mag ze misschien zelf weten of ze het borst of tiet noemt?
Gast- Gast
Sogood schreef:Ik heb het gevoel dat dit nog eens een heel lang topic kan gaan worden...
Als dat al zo is, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk zijn omdat het een topic van CL is, want in het topic dat vorige week is geopend is het ook (wat ik me meen te herinneren) geen heel lang topic geworden en daar stonden ook niet zulke reacties in als dat er nu staan.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
AngelNyn schreef:Maura schreef:Het is ook niet mijn keuze om iemand te zien die haar borst bloot legt om haar kind te eten te geven. Ik zou liever hebben dat ze even een rustig plekje opzocht in het huis. Zou ze het wel doen waar ik bij was, dan heb ik daar niet zoveel problemen mee. Ook al vind ik het wel netter om even een andere ruimte te zoeken om het kindje te voeden.
Nee, daarom vind ik het ook niet erg als het wel gebeurd. Dan wend ik gewoon mijn blik af. Maar ik heb toch liever dat ze een andere ruimte zoeken. Want ergens voel ik me er wel ongemakkelijk bij.
Ergens vind ik het wel weer hypocriet van mezelf want in de Viva kijk ik naar borsten, op televisie komen er borsten voorbij, maar wanneer een kind honger heeft, dan hoef ik de borst niet te zien.
Gast- Gast
Ja, dus? Je bent in mijn huis en dan zou ik het nogal raar vinden als je dat bij bepaalde visite zou doen. Dat ik het prima vind is mooi maar ik heb er meer mensen zitten.Shygirl85 schreef:Ja en mijn keus zou dan zijn om mijn kindje eten te geven als hij dat wilt. Dat hij daar niet gelijk dood van gaat als hij het niet gelijk zou krijgen dat weet ik wel.Lorna mercedez schreef:Hij of zij gaat niet gelijk dood als je een rustige plek zoekt. Het is gewoon een keuze.Shygirl85 schreef:Ik denk dat ik mij daar straks helemaal niks van aantrek. Mijn kind moet eten en dat is dan het belangrijkste.
Gast- Gast
Maura schreef:AngelNyn schreef:Maura schreef:Het is ook niet mijn keuze om iemand te zien die haar borst bloot legt om haar kind te eten te geven. Ik zou liever hebben dat ze even een rustig plekje opzocht in het huis. Zou ze het wel doen waar ik bij was, dan heb ik daar niet zoveel problemen mee. Ook al vind ik het wel netter om even een andere ruimte te zoeken om het kindje te voeden.
Nee, daarom vind ik het ook niet erg als het wel gebeurd. Dan wend ik gewoon mijn blik af. Maar ik heb toch liever dat ze een andere ruimte zoeken. Want ergens voel ik me er wel ongemakkelijk bij.
Ergens vind ik het wel weer hypocriet van mezelf want in de Viva kijk ik naar borsten, op televisie komen er borsten voorbij, maar wanneer een kind honger heeft, dan hoef ik de borst niet te zien.
maar ligt het dan niet gewoon aan de asociatie die je erbij hebt dat je het meer als sexueel iets ziet. En even een andere ruimte is het vaak ook niet. Duurt vaan toch wel een half uur tot drie kwartier. En als je al die tijd ergens anders zit is ook niet echt gezellig
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dit gaat niet iedereen mij in dank af nemen, maar ik kan me er wel aan storen als vrouwen in het openbaar de borst geven. Ik vind dit wel iets intiems (even voor de duidelijkheid, ik vind het niet vies/gek of wat dan ook). Ik kan goed begrijpen dat moeders er voor kiezen om in het openbaar te voeden, voor hun is het immers normaal en voelen zich daar goed bij. Ik heb daar wat meer moeite mee, maar dat is meer mijn probleem dan het probleem van de voedende moeders.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Shygirl85 schreef:Ik denk dat ik mij daar straks helemaal niks van aantrek. Mijn kind moet eten en dat is dan het belangrijkste.
Tuurlijk is dat belangrijk, maar dat neemt nog steeds niet weg dat je geen rekening hoeft te/kunt houden met je omgeving!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik vind het ook intiem, iets wat wel discreet gedaan mag worden zeg maar. Zeker op openbare gelegenheden zoals een restaurant.. Hier thuis zou ik er wat minder moeite mee hebben, maar dan nog voel ik me er ongemakkelijk bij.
Gast- Gast
Fairytale - Om eerlijk te zijn vind ik borsten niet zo interessant en iets sexueels hebben ze voor mij al helemaal niet. Toch vind ik het ongemakkelijk als iemand haar borst tevoorschijn haalt. Puur en alleen omdat ik het idee heb dat ik blijf staren naar het tafereel dat ik niet heel veel zie.
Gast- Gast
Laatst was hier ook al een discussie over geloof ik... maar goed, tja... ik vind altijd iedereen moet lekker doen waar hij/ zij zich goed bij voelt... Als ik het niet wil zien, kijk ik de andere kant uit...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Nee dat is zo, ik zeg het ook maar als mama to be hoe ik er nu over denk.Makamba schreef:Shygirl85 schreef:Ik denk dat ik mij daar straks helemaal niks van aantrek. Mijn kind moet eten en dat is dan het belangrijkste.
Tuurlijk is dat belangrijk, maar dat neemt nog steeds niet weg dat je geen rekening hoeft te/kunt houden met je omgeving!
Misschien pak ik het zelf straks wel anders aan, maar ik kan mij nu voorstellen dat ik dan denk hij heeft nu honger hij moet nu zijn voeding hebben.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
De eerste twee maanden ging ik ergens anders zitten als ik de borst gaf, daarna had ik daar echt geen zin meer in en afhankelijk van het gezelschap waar ik me bevond legde ik A gewoon aan, wel zo discreet mogelijk natuurlijk. Ik vind borstvoeding geven iets heel natuurlijks, maar mijn tieten hoeven niet de volledige aandacht te hebben. A ging trouwens gewoon aan de tiet, die ballen waren echt geen borsten meer te noemen. Ik vind de reactie van CBL nogal overdreven, maar goed, het is haar mening en die mag ze hebben. Ik vind die mening nogal kortzichtig.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Doe het zelf niet, maar heb er bij anderen geen problemen mee.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Als het gewoon bij iemand thuis in gezelschap is en je kent elkaar, kan ik me er niet aan storen als een moeder haar kind laat tietofonen. In een openbare gelegenheid als restaurant e.d. vind ik dat moeders best ff een flesje kon afkolven van te voren.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Zelda schreef:Tietofonen?
ja aan de tiet leggen
Vanilla Queen- Prater
Mijn vriendin geeft ook borstvoeding in het openbaar. Laatst naar de Primark geweest, middin in de rij voor kleedkamers kreeg hij honger. Wat moet je dan doen? een plekje zoeken? En later op de terugweg in de bus. Het is iets natuurlijks. Mijn vriendin doet het heel discreet ik zie haar borst niet eens. Maar die blikken die ze kreeg, je hoeft natuurlijk niet te kijken. Maar ik snap dat zij niet de hele dag thuis blijft voor borstvoeding of elke keer een plekje gaat opzoeken voor iets wat in mijn ogen heel gewoon is.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Vanilla Queen schreef:Zelda schreef:Tietofonen?
ja aan de tiet leggen
Gast- Gast
Zelda schreef:Vanilla Queen schreef:Zelda schreef:Tietofonen?
ja aan de tiet leggen
lol
Vanilla Queen- Prater
Fairytale schreef:Caribbeanlover schreef:Je laat toch een blote tiet zien en niet iedereen is daarvan gediend. Vind dat ze best ergens anders heen had kunnen gaan, dat kind kan best ff wachten.
Les 1: kinderen krijgen vaak op verzoek voeding
Les 2: het is een borst geen tiet
Les 3: een borst is gemaakt om kinderen mee te voeden niet als mannen speelgoed
Les 4: je had ook zelf ergens anders heen kunnen gaan
Les 5: als ze haar kind niet te eten had gegeven was het kindje gaan huilen en had je je daar aan lopen ergeren
Les 6: kijk eens wat verder dan je neus lang is
Les 7: een baby is geen tamagotchi die je weg kan leggen omdat het even niet uit komt
Niemand, maar dan ook echt niemand gaat mij de les leren, ook jij niet! Dat ik ''tiet'' zegt maakt geen hol uit, dat woord gebruikt iedereen zowat, jij ook denk ik. Het is een heel normaal woord onderhand hoor. Ik vind het onzin om ergens anders te gaan zitten, want zij was de enige die borstvoeding gaf dus had zij weg kunnen gaan.
M'n schoonzus ging altijd netjes even in een andere kamer zitten en zo hoort het ook.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik vind het juist heel mooi als moeders borstvoeding geven aan hun kinderen, er is niets natuurlijker dan dat. Ik zal me er ook nooit aan storen, waar het ook is.
Kan er ook echt van genieten als ik door een 's zomers door een park heen kom en zie een moeder op een bankje in het zonnetje borstvoeding geven aan hun kleintje. In Scandinavië zie je dat ook veel meer gebeuren als hier in Nederland, daar zitten de vrouwen gewoon op het terras de kleine te voeden.
Kan er ook echt van genieten als ik door een 's zomers door een park heen kom en zie een moeder op een bankje in het zonnetje borstvoeding geven aan hun kleintje. In Scandinavië zie je dat ook veel meer gebeuren als hier in Nederland, daar zitten de vrouwen gewoon op het terras de kleine te voeden.
krabbekeklijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 05-01-11
Ik vind het onzin om ergens anders te gaan zitten, want zij was de enige die borstvoeding gaf dus had zij weg kunnen gaan.
M'n schoonzus ging altijd netjes even in een andere kamer zitten en zo hoort het ook.[/quote]
Waarschijnlijk was jij de enige die zich eraan stoorde dus had jij ook even apart kunnen gaan zitten...
M'n schoonzus ging altijd netjes even in een andere kamer zitten en zo hoort het ook.[/quote]
Waarschijnlijk was jij de enige die zich eraan stoorde dus had jij ook even apart kunnen gaan zitten...
krabbekeklijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 11
Registratiedatum : 05-01-11
Pagina 2 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Borstvoeding met/bij anderen - in het openbaar
» Borstvoeding geven beu!
» n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?
» Geen borstvoeding geven.
» Afvallen en borstvoeding geven
» Borstvoeding geven beu!
» n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?
» Geen borstvoeding geven.
» Afvallen en borstvoeding geven
Pagina 2 van 10
Permissies van dit forum: