Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

+45
shadow
SarahKey
Travelgurly
Ugly Betty
Pandora
Sylvana
Bruintje Beer
Roos
nillis
Teddyaapje
Wennes
blondje1313
Tania
M@niek
Thunder
ekjir@M
maiadebij
Fearie
Smaragdje
Mamsie
Juutjepetuutje
Nana
vlinder-19
CCC
Poisongirl
Bimbam
Bloempjuh23
Liz
_Lana_
Snoes
Muppetje
Parisienne
xxjojootjexx
kwak
MamaDaan
Amber-
Rouge
snoezel
Liadan
Linda
Dora
Happydobby
Susan
Darius
Aimee
49 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Aimee di 26 jun 2012 - 8:26

Het valt me in het flesvoedingstopic van Printje op dat er best heel veel vrouwen zijn die negatief tegenover borstvoeding staan, en meteen na de bevalling flesvoeding willen geven. Nou is dat topic daar natuurlijk ook voor, maar het maakt me wel benieuwd naar wie wel enigszins positieve ervaringen heeft met BV en het bij een volgende weer willen geven?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Darius di 26 jun 2012 - 8:27

Ik.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Susan di 26 jun 2012 - 8:28

Ik ben positief. Yes
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Happydobby di 26 jun 2012 - 8:29

Ik ook Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Dora di 26 jun 2012 - 8:29

Ikke!!!
Al bijna een jaar lang geef ik borstvoeding.
Ik maak het in ieder geval vol tot d'r 1ste verjaardag, wat ik daarna doe weet ik (nogsteeds) niet.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:30

Ikke!

Alleen we gaan het wel van begin af aan meteen met flesje combineren omdat me dat met een tweeling wel erg heftig lijkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Linda di 26 jun 2012 - 8:34

Susan schreef:Ik ben positief. Yes

+ 1!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Liadan di 26 jun 2012 - 8:34

Ik geef borstvoeding en zou het bij een derde weer doen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  snoezel di 26 jun 2012 - 8:35

Hier nog een!!! :cheering:

Weinig tot geen problemen gehad en wil het bij een tweede zeker weer doen. Ik ben toen heel bewust gestopt toen ze 1 werd, bij een 2e zou ik denk ik nog wel langer een avond- en ochtendvoeding willen blijven geven...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Rouge di 26 jun 2012 - 8:36

Ik geef ook borstvoeding, en merk ook dat als ik zeg dat ik bv geef mensen soort van verbaasd zijn.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Amber- di 26 jun 2012 - 8:37

Ik heb dan nog geen ervaring maar wil zeker (als het lukt) borstvoeding gaan geven.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  MamaDaan di 26 jun 2012 - 8:37

Ik heb 5 maanden borstvoeding gegeven, en zou de 2de ook weer borstvoeding gaan geven, wel zal ik beter op signalen van mijn kindje gaan letten, en misschien eerder gaan bijvoeden met kv.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  kwak di 26 jun 2012 - 8:39

ik ga net als bij D. beginnen met borstvoeding. Bij D. ben ik gestopt na een kleine 2 week.
ik hoop dat ik het dit keer langer kan volhouden, ik ga dit keer ook een lactatiedeskundige raadplegen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  xxjojootjexx di 26 jun 2012 - 8:41

Hier ook positief:lol:

Tristan drinkt nog steeds.. Niet meer elke dag.. Net 7 dagen helemaal niet, maar vannacht was het ineens weer raak.. En hij boos toen ik omdraaide;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:42

Ja ik ook! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:43

ondanks dat ik bij de oudste zo ongeveer alle problemen heb gehad die je kunt hebben met borstvoeding en na 2 weken ben gestopt, ben ik nu heel gemotiveerd om de borstvoeding te laten slagen!


Laatst aangepast door Rejoy. op di 26 jun 2012 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Aimee di 26 jun 2012 - 8:45

Oké, dat valt me nog reuze mee! Toen ik dat topic las vroeg ik me af of de BV moeders (klinkt als een soort clubje ofzo laughcry ) op dit forum heel erg in de minderheid zijn, maar dat valt volgens mij best mee.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:45

Ik ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Linda di 26 jun 2012 - 8:47

Aimee schreef:Oké, dat valt me nog reuze mee! Toen ik dat topic las vroeg ik me af of de BV moeders (klinkt als een soort clubje ofzo laughcry ) op dit forum heel erg in de minderheid zijn, maar dat valt volgens mij best mee.

Volgens mij valt dat inderdaad best mee.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Parisienne di 26 jun 2012 - 8:47

Ik heb het bij N. zo'n 4 tot 6 weken volgehouden, maar helaas moeten stoppen. Bij een tweede wil ik er zeker weer voor gaan en (indien nodig) verder doorzetten!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:49

Aimee schreef:Oké, dat valt me nog reuze mee! Toen ik dat topic las vroeg ik me af of de BV moeders (klinkt als een soort clubje ofzo laughcry ) op dit forum heel erg in de minderheid zijn, maar dat valt volgens mij best mee.

Echt? Ik heb juist weer het idee dat er hier veel meer bv mama's zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Muppetje di 26 jun 2012 - 8:49

Ik wil het heel erg graag gaan proberen en hoop echt dat het gaat lukken

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Snoes di 26 jun 2012 - 8:50

Ik wil ook hééél graag borstvoeding gaan geven als ik bevallen ben, wil er ook alles aan doen om het te doen slagen. Als het uiteindelijk écht niet lukt, zou ik dat heel jammer vinden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  _Lana_ di 26 jun 2012 - 8:50

Ik, heel erg graag. Ondanks veel 'gerommel' heb ik er heel erg van genoten. Ookal had ik 2 mondjes te voeden Wink en was dat af en toe best pittig.
Het moment met een kindje aan de borst, vind ik echt genieten.
Ik vond het heel jammer dat ik met 3,5 maand heb 'moeten' stoppen.

Volgens mij zijn hier wel heel veel moeders juist die BV geven trouwens hoor.


Laatst aangepast door _Lana_ op di 26 jun 2012 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Liz di 26 jun 2012 - 8:51

Snoes schreef:Ik wil ook hééél graag borstvoeding gaan geven als ik bevallen ben, wil er ook alles aan doen om het te doen slagen. Als het uiteindelijk écht niet lukt, zou ik dat heel jammer vinden.

Ik ook, borstvoeding geven lijkt me zo bijzonder! Al is daar nu nog geen sprake van.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum