Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoeding in het openbaar geven.

+38
Sorella
Tazz
Fearie
RYW
blondje1313
Blond
Filoria
Thunder
Didi
woezel
Susan
Tania
Mermaid
Aimee
Marsy28
Parisienne
Bolleke
Ilargi
Lejow
Liadan
juffie001
bolus26
krabbekeklijn
Lima
Vanilla Queen
Twellie
Alex
CCC
Roza
TukTuk
Makamba
Flip Fluitketel
Shy
Stuiterbal
Vlegel
Minx
SoGood
Caribbeanlover
42 plaatsers

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Caribbeanlover za 14 apr 2012 - 9:44

Vandaag vierde me oma haar verjaardag en de vrouw van een neefje van mij gaf borstvoeding aan haar kind. Dat in iedereens bijzijn. Zij is steng opgevoed dus dat verbaasde me sowieso al dat ze dat zomaar deed. Vond het niet netjes en ook niet fris aangezien ik zag dat er melk uit de tepel droop (hoef dat niet te zien).

Sommigen mensen houden daar niet van en ze had beter even ergens anders kunnen gaan zitten dan had ze ook even de rust met haar kind.

Wat vinden jullie daar nou van?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  SoGood za 14 apr 2012 - 9:46

Ik heb het gevoel dat dit nog eens een heel lang topic kan gaan worden... Borstvoeding in het openbaar geven. 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Minx za 14 apr 2012 - 9:47

Ik vind dat het moet kunnen. Het kindje moet toch eten, Wat is er onfris aan dan??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:47

Intolerant meisje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Vlegel za 14 apr 2012 - 9:48

Was hier niet vorige week ook al een topic over??
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Stuiterbal za 14 apr 2012 - 9:48

Hahaha.

Ik heb er zelf niks op tegen maar ik ga er dan ook niet net zo lang na kijken tot ik
zie dat er melk uit haar tepel komt.
Als je het zelf niet oke vind kijk je gewoon de andere kant op !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:48

Ik vind ook dat het gewoon kan. En als jij het niet wilt zien, draai je je hoofd toch even weg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:50

Caribbeanlover schreef:Vond het niet netjes en ook niet fris aangezien ik zag dat er melk uit de tepel droop (hoef dat niet te zien).

Wat onbeleefd dat jij ging zitten staren naar haar tepels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Minx za 14 apr 2012 - 9:51

Ik zou denk ik ook kijken alleen dan omdat ik het zo schattig vind, zo'n kleintje helemaal ontspannen aan het eten. Dan smelt je toch weg.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Caribbeanlover za 14 apr 2012 - 9:52

Stella_ schreef:Hahaha.

Ik heb er zelf niks op tegen maar ik ga er dan ook niet net zo lang na kijken tot ik
zie dat er melk uit haar tepel komt.
Als je het zelf niet oke vind kijk je gewoon de andere kant op !

Ik zeg niet dat ik lang keek hoor, maar het was bij een korte blik. Vind dat zo iemand wel rekening moet houden met anderen die het misschien afstotend vinden. Ja dat kind moet drinken,maar dat kan ook ergens anders.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Shy za 14 apr 2012 - 9:54

Ik denk dat ik mij daar straks helemaal niks van aantrek. Mijn kind moet eten en dat is dan het belangrijkste.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Minx za 14 apr 2012 - 9:54

Echt leg mij eens uit wat er afstotend aan is?? ik kan dat echt niet begrijpen

edit: en als het de fles was had je het dan wel goed gevonden??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:55

Caribbeanlover schreef:
Stella_ schreef:Hahaha.

Ik heb er zelf niks op tegen maar ik ga er dan ook niet net zo lang na kijken tot ik
zie dat er melk uit haar tepel komt.
Als je het zelf niet oke vind kijk je gewoon de andere kant op !

Ik zeg niet dat ik lang keek hoor, maar het was bij een korte blik. Vind dat zo iemand wel rekening moet houden met anderen die het misschien afstotend vinden. Ja dat kind moet drinken,maar dat kan ook ergens anders.
Afstotend? Dan spoor je niet. Ik vind het heel natuurlijk. Het lijkt me niet dat haar borst gezien werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:56

Ik vind dat dat moet kunnen, al krijg ik zelf wel een beetje een ongemakkelijk gevoel als iemand (die ik niet goed ken) dichtbij borstvoeding aan het geven is. Ik ben dan heel erg bezig met vooral niet te kijken of de suggestie te wekken dat ik kijk. Maar dat is mijn probleem, niet van de moeder (of het kind).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Caribbeanlover za 14 apr 2012 - 9:56

Je laat toch een blote tiet zien en niet iedereen is daarvan gediend. Vind dat ze best ergens anders heen had kunnen gaan, dat kind kan best ff wachten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:58

Shygirl85 schreef:Ik denk dat ik mij daar straks helemaal niks van aantrek. Mijn kind moet eten en dat is dan het belangrijkste.
Hij of zij gaat niet gelijk dood als je een rustige plek zoekt. Het is gewoon een keuze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Caribbeanlover za 14 apr 2012 - 9:58

Sogood schreef:Ik heb het gevoel dat dit nog eens een heel lang topic kan gaan worden... Borstvoeding in het openbaar geven. 394967

Leuk toch en hoezo denk je dat?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Shy za 14 apr 2012 - 9:59

Caribbeanlover schreef:Je laat toch een blote tiet zien en niet iedereen is daarvan gediend. Vind dat ze best ergens anders heen had kunnen gaan, dat kind kan best ff wachten.
Je laat niet een blote tiet zien, je geeft je kind eten nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 9:59

Jij eet toch ook gewoon in het bijzijn van iedereen, en hoeft toch ook geen plek te zoeken omdat ze je niet willen zien kauwen? Kom nou, een fles zou geen probleem zijn, een tiet is dat ook niet. Het is gewoon natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Minx za 14 apr 2012 - 9:59

Caribbeanlover schreef:Je laat toch een blote tiet zien en niet iedereen is daarvan gediend. Vind dat ze best ergens anders heen had kunnen gaan, dat kind kan best ff wachten.

Les 1: kinderen krijgen vaak op verzoek voeding
Les 2: het is een borst geen tiet
Les 3: een borst is gemaakt om kinderen mee te voeden niet als mannen speelgoed
Les 4: je had ook zelf ergens anders heen kunnen gaan
Les 5: als ze haar kind niet te eten had gegeven was het kindje gaan huilen en had je je daar aan lopen ergeren
Les 6: kijk eens wat verder dan je neus lang is
Les 7: een baby is geen tamagotchi die je weg kan leggen omdat het even niet uit komt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Flip Fluitketel za 14 apr 2012 - 9:59

Caribbeanlover schreef:Je laat toch een blote tiet zien en niet iedereen is daarvan gediend. Vind dat ze best ergens anders heen had kunnen gaan, dat kind kan best ff wachten.

En dan was het gaan huilen en dan had je vast daar ook wat over te zeggen!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Shy za 14 apr 2012 - 10:04

Lorna mercedez schreef:
Shygirl85 schreef:Ik denk dat ik mij daar straks helemaal niks van aantrek. Mijn kind moet eten en dat is dan het belangrijkste.
Hij of zij gaat niet gelijk dood als je een rustige plek zoekt. Het is gewoon een keuze.
Ja en mijn keus zou dan zijn om mijn kindje eten te geven als hij dat wilt. Dat hij daar niet gelijk dood van gaat als hij het niet gelijk zou krijgen dat weet ik wel.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Makamba za 14 apr 2012 - 10:06

Fairytale schreef:
Caribbeanlover schreef:Je laat toch een blote tiet zien en niet iedereen is daarvan gediend. Vind dat ze best ergens anders heen had kunnen gaan, dat kind kan best ff wachten.

Les 1: kinderen krijgen vaak op verzoek voeding
Les 2: het is een borst geen tiet
Les 3: een borst is gemaakt om kinderen mee te voeden niet als mannen speelgoed
Les 4: je had ook zelf ergens anders heen kunnen gaan
Les 5: als ze haar kind niet te eten had gegeven was het kindje gaan huilen en had je je daar aan lopen ergeren
Les 6: kijk eens wat verder dan je neus lang is
Les 7: een baby is geen tamagotchi die je weg kan leggen omdat het even niet uit komt

Ze heeft ook nergens gezegd dat dat wel zo is! En over de rest van de lessen, ik vind het wel een beetje op alle slakken zout leggen hoor. Echt op alles wat ze zegt, wordt commentaar geleverd.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 10:06

Oh my god laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 10:06

Het is ook niet mijn keuze om iemand te zien die haar borst bloot legt om haar kind te eten te geven. Ik zou liever hebben dat ze even een rustig plekje opzocht in het huis. Zou ze het wel doen waar ik bij was, dan heb ik daar niet zoveel problemen mee. Ook al vind ik het wel netter om even een andere ruimte te zoeken om het kindje te voeden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum