Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoeding in het openbaar geven.

+38
Sorella
Tazz
Fearie
RYW
blondje1313
Blond
Filoria
Thunder
Didi
woezel
Susan
Tania
Mermaid
Aimee
Marsy28
Parisienne
Bolleke
Ilargi
Lejow
Liadan
juffie001
bolus26
krabbekeklijn
Lima
Vanilla Queen
Twellie
Alex
CCC
Roza
TukTuk
Makamba
Flip Fluitketel
Shy
Stuiterbal
Vlegel
Minx
SoGood
Caribbeanlover
42 plaatsers

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Blond zo 15 apr 2012 - 3:41

blondje1313 schreef:Ik ga ook echt niet topless op het strand liggen (vind daar mijn borsten dan ook weer niet mooi genoeg voor Embarassed), maar borstvoeding geven is toch heel wat anders.
Misschien dat juist gelovige mensen eerder van borstvoeding zijn (als in daar zijn borsten van oorsprong voor bedoeld), en borsten ook minder als iets seksueels maar als functioneels zien.
Op het strand is het eerder seksueel, daar ligt men toch topless om te showen (voor mijn gevoel dan, streeploos bruin worden is voor mij een vreemd argument).
Dus ik vind het ook een rare vergelijking. (En als ik naar het strand ga zit ik ook niet op topless vrouwen (of dikke mannen in een te klein zwembroekje) te wachten, waarom zou ik dat wel normaal moeten vinden?)

Ik heb slechts 1 keer topless gezond, maar dat was juist wel om streeploos bruin te worden. Echt niet omdat ik wilde dat kerels naar mijn blote borsten konden staren. Ik denk ook niet dat de meeste vrouwen het daarom doen, eerlijk gezegd.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 3:41

RYW schreef:Ik vind ook dat borstvoeding in het openbaar, mits discreet (dus niet zoals in Lejow's plaatje) moet kunnen. Zelf zou ik het liever niet doen en heb het in intieme setting prettiger gevonden zolang als het duurde, maar als lang voedt kan ik me voorstellen dat je niet telkens een andere ruimte gaat zoeken. Susan heeft goede oplossingen aangedragen, denk ik. Dat zie ik vaker gebeuren en ik vind daar eigenlijk niks van. Ik sta er niet bij te zwijmelen van 'oooh wat mooi en natuurlijk', maar ik vind er niks mis mee.

Wel vind ik dat met name Marsy hard wordt aangepakt. Je kan het oneens zijn, maar dingen als 'boehoe' en 'oooh een tiet, help' dragen natuurlijk inhoudelijk niets bij, maken haar mening alleen maar belachelijk en ik vind dat niet echt getuigen van respect, terwijl ik vind dat Marsy zich juist heel netjes heeft uitgedrukt. Gelukkig is die discussie wel op nette wijze afgesloten. Ik hoop dat mensen vaker op een nette manier een 'agree to disagree'-houding kunnen aannemen zonder andermans mening te kakken te zetten.

Zó fijn als ik niet meer heel mijn mening hoef te typen, omdat iemand anders dat net gedaan heeft.

Ik ben het hier helemaal mee eens en dan met name ook de laatste alinea. Ik was op een gegeven moment verbaasd toen ik las hoe serieus en normaal Marsy nog bleef reageren. En ze heeft vast een typediploma Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 394967.


Laatst aangepast door June op zo 15 apr 2012 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  RYW zo 15 apr 2012 - 3:43

_Chance schreef:
blondje1313 schreef:Ik ga ook echt niet topless op het strand liggen (vind daar mijn borsten dan ook weer niet mooi genoeg voor Embarassed), maar borstvoeding geven is toch heel wat anders.
Misschien dat juist gelovige mensen eerder van borstvoeding zijn (als in daar zijn borsten van oorsprong voor bedoeld), en borsten ook minder als iets seksueels maar als functioneels zien.
Op het strand is het eerder seksueel, daar ligt men toch topless om te showen (voor mijn gevoel dan, streeploos bruin worden is voor mij een vreemd argument).
Dus ik vind het ook een rare vergelijking. (En als ik naar het strand ga zit ik ook niet op topless vrouwen (of dikke mannen in een te klein zwembroekje) te wachten, waarom zou ik dat wel normaal moeten vinden?)

Ik heb slechts 1 keer topless gezond, maar dat was juist wel om streeploos bruin te worden. Echt niet omdat ik wilde dat kerels naar mijn blote borsten konden staren. Ik denk ook niet dat de meeste vrouwen het daarom doen, eerlijk gezegd.

Dat lijkt me ook niet. Het gebeurt me al genoeg met kleding aan, en daarbij: ik zou echt niet topless gaan zonnen omdat ik dikke kalende Henk van 48, die in het gezelschap can zijn vrouw en 3 pubers op het strand een ijsje zit te slobberen, eens lekker wil opgeilen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Marsy28 zo 15 apr 2012 - 4:55

RYW & June, thanks hug
Enne, heb inderdaad een typdiploma hahaha
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:33

Susan schreef:Maar Kenya, er wordt toch al door vrijwel elke moeder aangegeven dat het zo subtiel en discreet mogelijk gebeurt? In een aparte ruimte gaan zitten, thuisblijven, afkolven, dat vind ik allemaal te ver gaan, maar ik heb wel altijd een tafeltje in een rustig hoekje gekozen, liefst een plekje met mijn rug naar de rest, kleding gedragen waarmee je onopvallend kunt voeden. Meer dan dat vind ik niet dat ik hoefde te doen (even gesteld dat de mensen met wie ik was er geen probleem mee hadden).

Dat klopt. Maar er zijn ook reacties als 'dan moet je maar kluizenaar worden' en nog vele andere kinderachtige dingen op de pagina's hiervoor als reactie op Marsy28 die ik gewoon raar vind. Waarom is het zo lastig af en toe rekening met elkaar te houden? En waarom moet de hele wereld maar rekening houden met de moeder en het kind en andersom niet? Het is toch tweerichtingsverkeer lijkt me? De oplossing die jij hierboven beschrijft lijkt mij prima. Zelf zou ik wel het liefst even apart zitten (als in: een aparte ruimte) maar dat is persoonlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:34

RYW schreef:Ik vind ook dat borstvoeding in het openbaar, mits discreet (dus niet zoals in Lejow's plaatje) moet kunnen. Zelf zou ik het liever niet doen en heb het in intieme setting prettiger gevonden zolang als het duurde, maar als lang voedt kan ik me voorstellen dat je niet telkens een andere ruimte gaat zoeken. Susan heeft goede oplossingen aangedragen, denk ik. Dat zie ik vaker gebeuren en ik vind daar eigenlijk niks van. Ik sta er niet bij te zwijmelen van 'oooh wat mooi en natuurlijk', maar ik vind er niks mis mee.

Wel vind ik dat met name Marsy hard wordt aangepakt. Je kan het oneens zijn, maar dingen als 'boehoe' en 'oooh een tiet, help' dragen natuurlijk inhoudelijk niets bij, maken haar mening alleen maar belachelijk en ik vind dat niet echt getuigen van respect, terwijl ik vind dat Marsy zich juist heel netjes heeft uitgedrukt. Gelukkig is die discussie wel op nette wijze afgesloten. Ik hoop dat mensen vaker op een nette manier een 'agree to disagree'-houding kunnen aannemen zonder andermans mening te kakken te zetten.

Precies! Danku! +1!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Lejow zo 15 apr 2012 - 6:36

Kenya schreef:
RYW schreef:Ik vind ook dat borstvoeding in het openbaar, mits discreet (dus niet zoals in Lejow's plaatje) moet kunnen. Zelf zou ik het liever niet doen en heb het in intieme setting prettiger gevonden zolang als het duurde, maar als lang voedt kan ik me voorstellen dat je niet telkens een andere ruimte gaat zoeken. Susan heeft goede oplossingen aangedragen, denk ik. Dat zie ik vaker gebeuren en ik vind daar eigenlijk niks van. Ik sta er niet bij te zwijmelen van 'oooh wat mooi en natuurlijk', maar ik vind er niks mis mee.

Wel vind ik dat met name Marsy hard wordt aangepakt. Je kan het oneens zijn, maar dingen als 'boehoe' en 'oooh een tiet, help' dragen natuurlijk inhoudelijk niets bij, maken haar mening alleen maar belachelijk en ik vind dat niet echt getuigen van respect, terwijl ik vind dat Marsy zich juist heel netjes heeft uitgedrukt. Gelukkig is die discussie wel op nette wijze afgesloten. Ik hoop dat mensen vaker op een nette manier een 'agree to disagree'-houding kunnen aannemen zonder andermans mening te kakken te zetten.

Precies! Danku! +1!

Lejows plaatje?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Susan zo 15 apr 2012 - 6:37

Maar behalve dat je met het voeden wordt geconfronteerd hoeven mensen verder toch geen rekening te houden met moeder en kind? Het is toch niet zo dat van andere mensen wordt verwacht dat zij een gelegenheid faciliteren om te kunnen voeden?

De dingen die ik noem vind ik geen grote moeite, maar ik las ergens dat iemand vond dat een moeder best een flesje kan kolven, nou, dat vind ik dus wel een grote moeite en daar vind ik even de andere kant op kijken dus niet tegen opwegen. Het is dus maar net wat je van de ander verwacht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:37

AngelNyn schreef:Ik snap ook echt die ophef niet.. Ok een vrouw hoeft niet zo in een restaurant te gaan zitten:

Spoiler:

Maar dan nog, als je er last van hebt concentreer je je toch gewoon op je eigen gezelschap waarmee je bent? Sowieso vind ik het een beetje onbeschoft om er naar te kijken, en te blijven kijken..

dat was AN's plaatje Lejow :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Lejow zo 15 apr 2012 - 6:38

Ohh dat plaatje ja haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Filoria zo 15 apr 2012 - 6:41

Kenya schreef:Maar er zijn ook reacties als 'dan moet je maar kluizenaar worden' en nog vele andere kinderachtige dingen
Tja, caribbeanlover is wat lomp en ongenuanceerd ('dat kind moet drinken maar dat kan ook ergens anders'), dan reageer ik ook lomp en ongenuanceerd. Misschien niet goed voor het niveau van de discussie, maar meer onderbouwde discussies over borstvoeding in het openbaar zijn allang gevoerd op dit forum.
Ik vind dat jij je mening een stuk rustiger onder woorden brengt trouwens.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Filoria zo 15 apr 2012 - 6:41

Haha die foto is wel een beetje too much inderdaad Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 394967
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Fearie zo 15 apr 2012 - 6:55

Beetje mosterd na de maaltijd aangezien de discussie al aardig afgekoeld is. Ik vind het jammer dat CBL (en een aantal anderen) zo reageert op borstvoeding geven, toch denk ik dat het borstvoedinggevende familielid waarmee de discussie over begonnen borstvoeding bij familie iets anders vindt als topless zonnen in het openbaar. Dat zal waarschijnlijk los staan van het feit of ze streng gelovig is of niet. Ik vind topless zonnen ondertussen ook niets meer en kan beide ook niet met elkaar vergelijken.

Ik geef nu zelf ook al 8 maand borstvoeding en heb dat op allerlei plekken gedaan, terrasjes, restaurant, parkeerplaats, achterbank van de auto en zelfs afgelopen weekend op een bomvolle motorshow. Je moet wat want een schreeuwend kind geniet ook niemand van, toch zoek ik altijd een rustig hoekje op en loop ik niet met mijn borsten te zwaaien zo van 'kijk mij nou, ik geef borstvoeding' (want ondertussen kan dat Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 394967).
Heb zelfs een keer op een toilet gevoed, maar voelde me absoluut niet op mijn gemak en zal dat ook niet snel weer doen. Voeden op een verjaardag en bruiloft is zelfs voor gekomen, niet eens bij familie maar bij vrienden. Gewoon een kwestie van een hoekje opzoeken en zorgen dat je goede kleding aan hebt. Ik pas mijn kleding ook aan als ik weet dat ik buiten de deur moet voeden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:55

Filoria schreef:
Kenya schreef:Maar er zijn ook reacties als 'dan moet je maar kluizenaar worden' en nog vele andere kinderachtige dingen
Tja, caribbeanlover is wat lomp en ongenuanceerd ('dat kind moet drinken maar dat kan ook ergens anders'), dan reageer ik ook lomp en ongenuanceerd. Misschien niet goed voor het niveau van de discussie, maar meer onderbouwde discussies over borstvoeding in het openbaar zijn allang gevoerd op dit forum.
Ik vind dat jij je mening een stuk rustiger onder woorden brengt trouwens.

O, ik had niet eens gezien dat dat een reactie op haar persoonlijk was. Het ging mij even in het algemeen om dat soort opmerkingen die op mij overkomen alsof je als tegenstander maar je mond moet houden en alles moet slikken wat moeder + kind willen doen in het openbaar. Daarom reageerde ik ook.

En dankje. Ik vind het ook niet nodig om mijn mening bot en onrustig te verkondigen, ongeacht wat anderen doen in een topic. Soms reageer ik daarom ook maar gewoon niet. (maar omdat er in een ander topic gezegd werd dat de 'onbekenden' ook wat meer moesten reageren ook als het mosterd na de maaltijd is enzo heb ik het nu toch maar gedaan, haha.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 6:58

Fearie schreef:Beetje mosterd na de maaltijd aangezien de discussie al aardig afgekoeld is. Ik vind het jammer dat CBL (en een aantal anderen) zo reageert op borstvoeding geven, toch denk ik dat het borstvoedinggevende familielid waarmee de discussie over begonnen borstvoeding bij familie iets anders vindt als topless zonnen in het openbaar. Dat zal waarschijnlijk los staan van het feit of ze streng gelovig is of niet. Ik vind topless zonnen ondertussen ook niets meer en kan beide ook niet met elkaar vergelijken.

Ik geef nu zelf ook al 8 maand borstvoeding en heb dat op allerlei plekken gedaan, terrasjes, restaurant, parkeerplaats, achterbank van de auto en zelfs afgelopen weekend op een bomvolle motorshow. Je moet wat want een schreeuwend kind geniet ook niemand van, toch zoek ik altijd een rustig hoekje op en loop ik niet met mijn borsten te zwaaien zo van 'kijk mij nou, ik geef borstvoeding' (want ondertussen kan dat Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 394967).
Heb zelfs een keer op een toilet gevoed, maar voelde me absoluut niet op mijn gemak en zal dat ook niet snel weer doen. Voeden op een verjaardag en bruiloft is zelfs voor gekomen, niet eens bij familie maar bij vrienden. Gewoon een kwestie van een hoekje opzoeken en zorgen dat je goede kleding aan hebt. Ik pas mijn kleding ook aan als ik weet dat ik buiten de deur moet voeden.

Volgens mij is dat alles waar CBL en anderen om vragen. Of laat ik voor mezelf spreken: dat vind ik een prachtige oplossing. De 'tegenstanders' kijken even de andere kant op als ze het niet prettig vinden en de moeder probeert het zo subtiel mogelijk te doen. Iedereen happy toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  RYW zo 15 apr 2012 - 7:35

Rejoy. schreef:
AngelNyn schreef:Ik snap ook echt die ophef niet.. Ok een vrouw hoeft niet zo in een restaurant te gaan zitten:

Spoiler:

Maar dan nog, als je er last van hebt concentreer je je toch gewoon op je eigen gezelschap waarmee je bent? Sowieso vind ik het een beetje onbeschoft om er naar te kijken, en te blijven kijken..

dat was AN's plaatje Lejow :P

Haha ja sorry Lejow, die was van AN inderdaad... Geen idee waarom ik dat plaatje met jou associeerde Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Lejow zo 15 apr 2012 - 8:18

RYW schreef:
Rejoy. schreef:
AngelNyn schreef:Ik snap ook echt die ophef niet.. Ok een vrouw hoeft niet zo in een restaurant te gaan zitten:

Spoiler:

Maar dan nog, als je er last van hebt concentreer je je toch gewoon op je eigen gezelschap waarmee je bent? Sowieso vind ik het een beetje onbeschoft om er naar te kijken, en te blijven kijken..

dat was AN's plaatje Lejow :P

Haha ja sorry Lejow, die was van AN inderdaad... Geen idee waarom ik dat plaatje met jou associeerde Wink

laughcry laughcry
Weet niet of ik dit nou als iets positiefs moet opvatten whaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Tazz zo 15 apr 2012 - 8:31

Vanilla Queen schreef:Als het gewoon bij iemand thuis in gezelschap is en je kent elkaar, kan ik me er niet aan storen als een moeder haar kind laat tietofonen. In een openbare gelegenheid als restaurant e.d. vind ik dat moeders best ff een flesje kon afkolven van te voren.

Haha serieus? Het makkelijkste van borstvoeding is dat je geen flesjes, koelelementen, flessenwarmers enzo hoeft mee te sjouwen, maar omdat ik iemand in het openbaar zou kunnen tegenkomen die zich aan zoiets natuurlijks stoort zou ik dat maar wel moeten doen?
Als ik borstvoeding geeft dan is er niemand die mijn tepels ziet, en als dat per ongeluk wel gebeurd, dan heb je er expres op zitten letten want zodat mijn zoontje klaar is met drinken trek ik gelijk mijn shirt weer goed. En ik weet dat de meeste moeders discreet voeden.

Ik voed wel in het openbaar en kan me niet herinneren dat mensen zich daar aan stoorde, de meeste reacties die ik kreeg waren positief en de rest had het waarschijnlijk niet eens in de gaten. Nu mijn zoontje wat ouders is voedt ik trouwens bijna niet meer in het openbaar omdat het niet echt meer nodig is.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Tazz zo 15 apr 2012 - 8:34

Susan schreef:Maar Kenya, er wordt toch al door vrijwel elke moeder aangegeven dat het zo subtiel en discreet mogelijk gebeurt? In een aparte ruimte gaan zitten, thuisblijven, afkolven, dat vind ik allemaal te ver gaan, maar ik heb wel altijd een tafeltje in een rustig hoekje gekozen, liefst een plekje met mijn rug naar de rest, kleding gedragen waarmee je onopvallend kunt voeden. Meer dan dat vind ik niet dat ik hoefde te doen (even gesteld dat de mensen met wie ik was er geen probleem mee hadden).


+1, ik zocht en zoek ook altijd een tafeltje waar het wat rustiger is.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:35

Ik heb er totaal geen probleem mee als iemand dat doet.
Zou het alleen zelf nooit 'durven' denk ik in een restaurant of bij andere mensen. Of als er hier mensen zouden zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 8:36

Tazz schreef:
Vanilla Queen schreef:Als het gewoon bij iemand thuis in gezelschap is en je kent elkaar, kan ik me er niet aan storen als een moeder haar kind laat tietofonen. In een openbare gelegenheid als restaurant e.d. vind ik dat moeders best ff een flesje kon afkolven van te voren.

Haha serieus? Het makkelijkste van borstvoeding is dat je geen flesjes, koelelementen, flessenwarmers enzo hoeft mee te sjouwen, maar omdat ik iemand in het openbaar zou kunnen tegenkomen die zich aan zoiets natuurlijks stoort zou ik dat maar wel moeten doen?

[...]

plus dat er gewoon voedingsstoffen verloren gaan als je de melk bewaart en later weer opnieuw op moet warmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Sorella zo 15 apr 2012 - 8:36

Nyah schreef:Ik vind dat dat moet kunnen, al krijg ik zelf wel een beetje een ongemakkelijk gevoel als iemand (die ik niet goed ken) dichtbij borstvoeding aan het geven is. Ik ben dan heel erg bezig met vooral niet te kijken of de suggestie te wekken dat ik kijk. Maar dat is mijn probleem, niet van de moeder (of het kind).

+1. Ben altijd bang dat als ik kijk dat diegene dan denkt dat ik naar haar borst kijk in plaats van naar de baby.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  RYW zo 15 apr 2012 - 8:37

Lejow schreef:
RYW schreef:
Rejoy. schreef:
AngelNyn schreef:Ik snap ook echt die ophef niet.. Ok een vrouw hoeft niet zo in een restaurant te gaan zitten:

Spoiler:

Maar dan nog, als je er last van hebt concentreer je je toch gewoon op je eigen gezelschap waarmee je bent? Sowieso vind ik het een beetje onbeschoft om er naar te kijken, en te blijven kijken..

dat was AN's plaatje Lejow :P

Haha ja sorry Lejow, die was van AN inderdaad... Geen idee waarom ik dat plaatje met jou associeerde Wink

laughcry laughcry
Weet niet of ik dit nou als iets positiefs moet opvatten whaha

Ik denk dat het komt omdat jij vaak met plaatjes komt waarvan ik denk 'whahahaha Lejow, raar wijf, waar haal je die nou weer vandaan' of iets van die strekking Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Susan zo 15 apr 2012 - 8:47

Ik wilde het eerst ook liever niet in het openbaar doen, maar toen zat ik een keer met mijn moeder en Ezra in de wagen ergens koffie te drinken en toen begon hij toch te huilen. Er was daar ook niet echt een afgezonderde ruimte, het was heel klein en krap, dus toen heb ik hem toch maar daar aangelegd. We zaten nota bene bij een glazen wand en aan de andere kant stond een enorme groep jongeren met brommertjes. Dat was echt mijn vuurdoop. Daarna had ik er ook geen moeite meer mee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Lejow zo 15 apr 2012 - 9:20

RYW schreef:
Lejow schreef:
RYW schreef:
Rejoy. schreef:
AngelNyn schreef:Ik snap ook echt die ophef niet.. Ok een vrouw hoeft niet zo in een restaurant te gaan zitten:

Spoiler:

Maar dan nog, als je er last van hebt concentreer je je toch gewoon op je eigen gezelschap waarmee je bent? Sowieso vind ik het een beetje onbeschoft om er naar te kijken, en te blijven kijken..

dat was AN's plaatje Lejow :P

Haha ja sorry Lejow, die was van AN inderdaad... Geen idee waarom ik dat plaatje met jou associeerde Wink

laughcry laughcry
Weet niet of ik dit nou als iets positiefs moet opvatten whaha

Ik denk dat het komt omdat jij vaak met plaatjes komt waarvan ik denk 'whahahaha Lejow, raar wijf, waar haal je die nou weer vandaan' of iets van die strekking Wink

Whahaha :P :P Nee ok, dan is t wel positief ja Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoeding in het openbaar geven. - Pagina 8 Empty Re: Borstvoeding in het openbaar geven.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum