Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

+22
minoessepoes
Rush
Gizmo
Ambivalence
Xanna
Bolleke
Blond
Melis_je
Arwyn
TukTuk
Tabbert
Lenthe
Atelier Madame
Zininzon
Antibes
NerdChic
Ugly Betty
Toet
Niekske
Lady4
Effie_O
Angela_1986
26 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:10

June schreef:

Ik vind die topics ook opschepperig :P. Alles wat je over jezelf zegt wat positief is, is opschepperig. O ja en je mag ook niet negatief over jezelf praten, want dat is aandachttrekkerij en dan wil je alleen maar het tegenovergestelde horen.

Dus..je mag niet knap zijn (want dan wil je complimentjes ontvangen), je mag niet slim zijn (want dan ben je arrogant), je mag niet creatief zijn (want dan schep je op), en als je negatief over jezelf praat ben je ook een aandachtstrekker.

Oei wat zijn veel forummers dan de lul Very Happy


Ik ben overigens creatief van geest, niet in m'n handen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Rush ma 20 jun 2011 - 23:11

Ruimtelijk inzicht als dat tapijt verhaal heb ik wel, maar blokjes tellen zoals met die IQ test van BNN, dan ga ik direct de mist in.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:11

Tabbert schreef:En Marin, ik zei ook niet dat jij geen ruimtelijk inzicht zou hebben. Ik kan gewoon slecht tegen het "hokjes denken".

Ik ben weer slecht in taal (ondanks mijn studie aan de letteren faculteit) en kan goed rekenen. Dus wij, beide hoogopgeleid, zijn duidelijk ook verschillend. Dat is niet erg, enkel een waarneming.

Ik bedoelde het ook niet als verdediging, gewoon als constatering over mezelf. Iedereen ging opnoemen wat voor kwaliteiten ie had, dus ik gaf mijn two cents smile

Welke studie heb je gedaan/doe je aan de letteren faculteit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Antibes ma 20 jun 2011 - 23:12

Rush schreef:Ruimtelijk inzicht als dat tapijt verhaal heb ik wel, maar blokjes tellen zoals met die IQ test van BNN, dan ga ik direct de mist in.

Scheelt weer dat die BNN IQ test nergens op slaat.. clown Dus wellicht val je nog mee! Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:12

Melis_je schreef:
James schreef:Ruimdenkendheid en open staan voor de wereld vind ik juist 1 van de aspecten van de algehele intelligentie. Dat zie je ook vaak bij mensen met een laag denkniveau: die kunnen dat niet of nauwelijks (communiceren met alle lagen). Ik vind zulke aspecten belangrijker om rond te komen in deze wereld dan het goed kunnen leren. Dat is maar 1 aspect van.
Ik denk dat we hetzelfde vinden, maar een ander label plakken. Ik schaar ruimdenkendheid wel onder 'slim' en kortzichtigheid onder 'dom', maar intelligentie zie ik alleen als wat gemeten wordt (zou moeten worden) met een IQ-test. Kortzichtigheid vind ik een ander type domheid dan lage intelligentie. Een type domheid waarvan ik denk dat het normaal verdeeld is over de bevolking.

Ik denk ook dat wij het zelfde bedoelen, maar er inderdaad een andere naam op plakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:12

Rush schreef:Ruimtelijk inzicht als dat tapijt verhaal heb ik wel, maar blokjes tellen zoals met die IQ test van BNN, dan ga ik direct de mist in.

Ik ga er alleen de mist mee in, omdat er tijd op zit. Daardoor raak ik in de stress en blokkeer ik. Met name bij de rekenkundige vragen. Als ik er alle tijd voor zou hebben, zou ik er bij het ruimtelijk inzicht prima uit komen. Bij de rekenkundige vragen echter niet, sommige dingen begrijp ik gewoon echt niet, zie en kan het gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Tabbert ma 20 jun 2011 - 23:12

Antibes schreef:
Tabbert schreef:
Antibes schreef:
Tabbert schreef:
Marin schreef:Ik kan ook niet recht knippen!

Dat wordt dus overduidelijk dé nieuwe IQ test: Recht knippen of niet.

Het punt was, dat als je kamer 3 bij 4 is, je ook tapijt koopt van 3 bij 4. En dan moet je deze niet als 4 bij 3 neerleggen, zodat je 1 bij 3 moet snijden (TAPIJT SNIJ JE MENSEN tegen de kant aan, dan weet je zeker dat je niet opeens een vreemd gat heb, DIE KNIP JE NIET!) en deze dan op de overige 3 bij 1 moet leggen. Snap je?? Ach ik teken het wel een keer voor jullie.

Ik zelf: lesje klussen.

Weten jullie tenminste hoe je een lamp hoger moet hangen? Laughing

Zie je, een vriendje die makkelijk denkt is ook handig! Die kan je nog dingen leren.

Ik vind het zelf prettig om alle niveaus in mijn omgeving te hebben. Dus verbreed ik mijn kennis des te meer.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr, heel veel IQ testen testen JUIST ook ruimtelijk inzicht.. Wink En ik denk dat het gros van de intelligente mensen (en dan intelligent net als hierboven gedefinieerd als iets dat meetbaar is) ook wel een redelijk ruimtelijk inzicht heeft..

Duidelijk niet dus. Ach mijn ruimtelijk inzicht is ook het enige waarin ik slim ben. Althans volgens die IQ testen.

Ach, de enige reden dat ik VWO deed, was om naar griekenland te gaan. Laughing

en Antibes: goed zeg!!

Er staat 'het gros'.. Wink

Oja, overheen gelezen. Mijn excuses. Er wordt ook zo snel gereageerd dat ik niet elk woord meer opsla.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:13

Als iedereen elkaar nou in de waarde laat, geld of geen geld, hoogopgeleid of niet, dan hoeven we ook niet te zeuren over opscheppen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:13

Marin schreef:
June schreef:

Ik vind die topics ook opschepperig :P. Alles wat je over jezelf zegt wat positief is, is opschepperig. O ja en je mag ook niet negatief over jezelf praten, want dat is aandachttrekkerij en dan wil je alleen maar het tegenovergestelde horen.

Dus..je mag niet knap zijn (want dan wil je complimentjes ontvangen), je mag niet slim zijn (want dan ben je arrogant), je mag niet creatief zijn (want dan schep je op), en als je negatief over jezelf praat ben je ook een aandachtstrekker.

Oei wat zijn veel forummers dan de lul Very Happy


Ik ben overigens creatief van geest, niet in m'n handen.

Ik ben echt ontzettend creatief en een lekker wijf. En natuurlijk ontzettend slim op mijn eigen manier. Word ik nou verbannen Wink haha.



Nee even serieus, niemand kan hier zichzelf meer zijn als er echt zo gedacht wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:14

Marin schreef:
June schreef:

Ik vind die topics ook opschepperig :P. Alles wat je over jezelf zegt wat positief is, is opschepperig. O ja en je mag ook niet negatief over jezelf praten, want dat is aandachttrekkerij en dan wil je alleen maar het tegenovergestelde horen.

Dus..je mag niet knap zijn (want dan wil je complimentjes ontvangen), je mag niet slim zijn (want dan ben je arrogant), je mag niet creatief zijn (want dan schep je op), en als je negatief over jezelf praat ben je ook een aandachtstrekker.

Oei wat zijn veel forummers dan de lul Very Happy

Had je dat nog niet door? Je mag trouwens ook niet zeggen dat je weinig geld hebt en kleding bij action koopt of veel en dure kleding koopt.

Gewoon normaal moeten we zijn. We blinken niet uit en hebben allemaal een gemiddelde intelligentie en zoeken ook iemand met een gemiddelde intelligentie met een gemiddeld inlevingsvermogen en een gemiddelde politieke voorkeur.

Leve het leven!



Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 A&B%20eenheidsworst

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Melis_je ma 20 jun 2011 - 23:14

Dus moeilijke woorden maken dat je iets in een korte zin kan zeggen. Ik doe mijn best om me aan te passen, want ik vind het fijn om begrepen te worden. Maar ik krijg het niet voor elkaar in korte zinnen. Als ik het probeer (op feestjes bijv.) kijkt iedereen me daarna aan en vraagt wat ik nou bedoel. Kort & duidelijk zijn lukt me niet. Iemand tips?

En eens met Storm.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:15

Punk'd schreef:

Nee even serieus, niemand kan hier zichzelf meer zijn als er echt zo gedacht wordt.

En zo voel ik me dus af en toe hier. Als ik dan gelijk zo'n opmerking als die van Kruimeltje naar m'n kop geslingerd krijg, ben ik er weer gauw klaar mee. Dat vind ik echt niet leuk. Gelukkig is het nu uitgepraat, maar op zo'n moment voelt dat echt heel k*t.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:15

Ik word een beetje bang.

Begrepen sommige mensen mijn sarcasme nou niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Guus ma 20 jun 2011 - 23:16

Marin schreef:
June schreef:

Ik vind die topics ook opschepperig :P. Alles wat je over jezelf zegt wat positief is, is opschepperig. O ja en je mag ook niet negatief over jezelf praten, want dat is aandachttrekkerij en dan wil je alleen maar het tegenovergestelde horen.

Dus..je mag niet knap zijn (want dan wil je complimentjes ontvangen), je mag niet slim zijn (want dan ben je arrogant), je mag niet creatief zijn (want dan schep je op), en als je negatief over jezelf praat ben je ook een aandachtstrekker.

Oei wat zijn veel forummers dan de lul Very Happy


Ik ben overigens creatief van geest, niet in m'n handen.

je vergeet dat je ook niet mag laten merken dat je geld hebt of dat je veel gaat reizen... pfff wordt wel ingewikkeld hoor hier! ik effe blij dat ik gewoon nog schulden heb waardoor ik niet op vakantie heb, geen buitegewoon hoog IQ, geen moeilijke relatie, mijn bakcreaties niet versier met figuurtjes en nooit mijn baan aankaart. Ik ben lekker doorsnee hallelujah! pas ik er tenminste tussen hier!

ohwnee damn it, ik ben natuurlijk frikkin' lekker en heb een foto geplaatst! oei...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Tabbert ma 20 jun 2011 - 23:16

Antibes schreef:
Rush schreef:Ruimtelijk inzicht als dat tapijt verhaal heb ik wel, maar blokjes tellen zoals met die IQ test van BNN, dan ga ik direct de mist in.

Scheelt weer dat die BNN IQ test nergens op slaat.. clown Dus wellicht val je nog mee! Very Happy

Ik vond de BNN IQ test leuk, was gelijk hoogbegaafd. Dat had mijn cito toets met vmbo dus mooi mis. Laughing

Ps. ik ga gewoon niet opscheppen. Ik ben niet dom en ik ben niet lelijk Very Happy
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:17

Melis_je schreef:Dus moeilijke woorden maken dat je iets in een korte zin kan zeggen. Ik doe mijn best om me aan te passen, want ik vind het fijn om begrepen te worden. Maar ik krijg het niet voor elkaar in korte zinnen. Als ik het probeer (op feestjes bijv.) kijkt iedereen me daarna aan en vraagt wat ik nou bedoel. Kort & duidelijk zijn lukt me niet. Iemand tips?


Pfff nee, ik kan ook echt niet kort en bondig zijn. Mijn essays gingen altijd over de woord limiet heen. Maar, er is mij altijd gezegd dat iemand pas echt goed kan schrijven (weet niet of dat ook voor intelligentie geldt dan), wanneer je kort en bondig hetzelfde punt kunt overbrengen als in lange, complexe zinnen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Guus ma 20 jun 2011 - 23:17

ben alleen wel heel langzaam met antwoorden laughcry
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:17

June schreef:Ik word een beetje bang.

Begrepen sommige mensen mijn sarcasme nou niet?

Wie wat waar? Sarcasme? Ik heb inderdaad niets gezien! angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:18

Goochempie schreef:ben alleen wel heel langzaam met antwoorden laughcry

Wil je nou horen dat je helemaal niet langzaam bent Wink?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Antibes ma 20 jun 2011 - 23:18

Eens, ik vind het heel jammer dat ik ooit via PM allemaal dingen naar mijn hoofd gekregen heb dat ik arrogant zou zijn of mensen die mij (ongevraagd) wel even zouden vertellen hoe je het aan moet pakken om slimste van de klas te zijn, maar toch niet als dusdanig herkend te worden (vooral dat laatste stoorde me).

Gelukkig heb ik toen aan advies van vooral 5ann3 heel veel gehad. Maar dat vond ik ook zo flauw. Ik was heel open en eerlijk dat ik het echt een probleem vond en dat mocht niet. Terwijl er hier ook wel eens topics langskomen van ik wil niet als oudste aan een opleiding beginnen of ik voel dat ik niet mee kan komen.

Net wat Melis zei, als je de domste van de klas was mocht je daar wel je hart over luchten?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Melis_je ma 20 jun 2011 - 23:18

Marin schreef:
Wie wat waar? Sarcasme? Ik heb inderdaad niets gezien! angel
Jij bent vergeven want jij had het aangekondigd.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:19

June schreef: topics ook opschepperig :P. Alles wat je over jezelf zegt wat positief is, is opschepperig. O ja en je mag ook niet negatief over jezelf praten, want dat is aandachttrekkerij en dan wil je alleen maar het tegenovergestelde horen.


Dit zeg maar.. dat was niet echt serieus. Meer echt niet serieus.


Laatst aangepast door June op ma 20 jun 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:19

Marin schreef:
June schreef:Ik word een beetje bang.

Begrepen sommige mensen mijn sarcasme nou niet?

Wie wat waar? Sarcasme? Ik heb inderdaad niets gezien! angel

laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Rush ma 20 jun 2011 - 23:19

Antibes schreef:
Rush schreef:Ruimtelijk inzicht als dat tapijt verhaal heb ik wel, maar blokjes tellen zoals met die IQ test van BNN, dan ga ik direct de mist in.

Scheelt weer dat die BNN IQ test nergens op slaat.. clown Dus wellicht val je nog mee! Very Happy
Haha, ik had wel een hoge score hoor, op die blokjes na. angel


Laatst aangepast door Rush op ma 20 jun 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 23:19

Melis_je schreef:
Marin schreef:
Wie wat waar? Sarcasme? Ik heb inderdaad niets gezien! angel
Jij bent vergeven want jij had het aangekondigd.

Haha, inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten met iemand met een 'lagere' opleiding - Pagina 7 Empty Re: Daten met iemand met een 'lagere' opleiding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum