Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daten?

+2
Susan
Lynn_
6 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Daten? Empty Daten?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:54

Een paar dagen geleden heb ik in de kroeg een gezellige man ontmoet. Hij gaf mij daar een drankje, maar mijn vriendinnen niet. Ik vind dat stom! Ik zit in een heerlijke date-fase en krijg net een berichtje dat hij graag binnenkort een drankje met me zou willen doen. Op zich lijkt me dat zeker leuk, maar nu blijf ik nadenken over dat drankje in de kroeg. Ik vind dat gewoon echt niet netjes.
Nu is mijn vraag: overdrijf ik? Of is het idd, zoals ik denk, gewoon beetje asociaal om dat zo te doen?
Zou jij hierop afhaken?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten? Empty Re: Daten?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:56

Ja, dat vind ik overdrijven. Of moet hij als hij jou zou zoenen daarna ook je vriendinnen afwerken? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:56

Als hij al je vriendinnen ook een drankje zou geven, dan is het toch niet meer duidelijk bij wie zijn interesse ligt?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:58

Maar dat was sowieso wel duidelijk geweest. Het staat gewoon raar om in een groepje maar één iemand iets aan te bieden...

Edit: ik ben gewoon anders gewend smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:59

Als het verder een leuke man is zou ik me er niet druk om maken en zeker niet afhaken!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:59

Nee, ik zou er niet op afhaken. Maar ik zou het juist wel leuk vinden. smile Anders zou je vast niet in de gaten hebben gehad dat hij juist jou leuk vind. Denk je niet? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:00

Reva schreef:Ja, dat vind ik overdrijven. Of moet hij als hij jou zou zoenen daarna ook je vriendinnen afwerken? scratch
Wat een absurde vergelijking.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:01

Elodie schreef:Maar dat was sowieso wel duidelijk geweest. Het staat gewoon raar om in een groepje maar één iemand iets aan te bieden...

Okee, dan denk ik inderdaad dat je anders gewend bent..

Als een jongen met 1 vriend is, zou ik diegene ook wel wat aanbieden, maar een hele groep?? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ zo 23 jan 2011 - 8:01

Al jouw vriendinnen een drankje geven omdat hij jou leuk vindt? Wat een rare gedachte. Ik vind het erg leuk dat hij jou een drankje geeft en ik snap heel goed dat hij niet al je vriendinnen een drankje aanbiedt. Komt erg verwend over moet ik zeggen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:02

Bitterkoek_ schreef:Nee, ik zou er niet op afhaken. Maar ik zou het juist wel leuk vinden. smile Anders zou je vast niet in de gaten hebben gehad dat hij juist jou leuk vind. Denk je niet? Wink
Ja wel dus. Het was gewoon echt duidelijk dat wij elkaars interesse trokken.

Laatst aangepast door Elodie op zo 23 jan 2011 - 8:03; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ zo 23 jan 2011 - 8:02

Als jij met bijvoorbeeld vier vriendinnen bent, dan kost hem dat wel 5 x 4 euro ofzo. Ook voor hem groeit geld niet aan een boom.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:04

Ik was maar met 3 vriendinnen en we drinken gewoon wodka angel

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:04

Elodie schreef:
Reva schreef:Ja, dat vind ik overdrijven. Of moet hij als hij jou zou zoenen daarna ook je vriendinnen afwerken? scratch
Wat een absurde vergelijking.

Ja, bijna net zo absurd als iemand die aan het overwegen is of ze het wel of geen afknapper zal vinden dat iemand al haar vriendinnen geen drankje geeft.. Als je over zoiets al gaat lopen nádenken of het in jouw ogen wel of geen afknapper is, begin er dan gewoon niet aan.

Leuke nieuwe naam trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:05

_Donnaa schreef:
Elodie schreef:Maar dat was sowieso wel duidelijk geweest. Het staat gewoon raar om in een groepje maar één iemand iets aan te bieden...

Okee, dan denk ik inderdaad dat je anders gewend bent..

Als een jongen met 1 vriend is, zou ik diegene ook wel wat aanbieden, maar een hele groep?? :shock:

Om eerlijk te zijn zou ik het een beetje saai en vooral vreemd als een jongen die mij leuk vind aan een hele groep een drankje aanbied. Saai omdat ik zijn ogen niet bijzonder genoeg ben om als enige een drankje te krijgen en vreemd .... tja dat spreekt voor zich denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:05

Stond hij echt bij een groepje meiden en vroeg hij alleen aan jou wat je wilde drinken? Of stonden jullie apart?

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ zo 23 jan 2011 - 8:06

Elodie schreef:Ik was maar met 3 vriendinnen en we drinken gewoon wodka angel
Gewoon wodka? Dat kost al snel best wat geld hoor.

En trouwens, jij vraagt aan ons of jij overdrijft. Wij geven aan van wel maar vervolgens neem je niks van ons aan. Waarom open je dan een topic?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:06

Lynn_ schreef:Als jij met bijvoorbeeld vier vriendinnen bent, dan kost hem dat wel 5 x 4 euro ofzo. Ook voor hem groeit geld niet aan een boom.

Het bedrag doet er toch niet toe? Ook al heeft hij wel een geldboomgaard of drinken de vriendinnen spoelwater, hij wil haar een drankje aanbieden omdat hij interesse heeft, dan hoef je toch niet de rest van de kudde ook te voorzien.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:07

En ja, ik ben het wel een beetje met de rest eens. Als je nu met z'n tweeen bent en hij haalt een rondje, dat snap ik nog. Maar verplicht zijn om 4 glazen wodka te kopen, plus je eigen rondje, om een praatje te kunnen maken met 1 van de dames, dat vind ik raar.

Daarbij, wat nou als hij zich nu zit af te vragen of jij wel geschikt bent omdat jij hém geen drankje aanbood?

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ zo 23 jan 2011 - 8:07

Oh daar ben ik het mee eens hoor. Maar daarnaast vind ik de kosten van de drankjes ook wel meespelen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:08

Reva, vind je dat serieus een zelfde soort vergelijking?
Enne, dankje.

Ik was met mn vriendinnetjes aan het dansen en stond tussendoor met hem te kletsen en dansen. Dus was ook echt bij hun.

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ zo 23 jan 2011 - 8:09

Als ik met een man ga kletsen wil ik hem best een drankje aanbieden maar niet aan zijn hele vriendengroep. Allereerst omdat ik daar niet in geinteresseerd ben en daarnaast ook omdat het hartstikke duur is.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:09

Lynn_ schreef:Oh daar ben ik het mee eens hoor. Maar daarnaast vind ik de kosten van de drankjes ook wel meespelen.
Ik ook. Wat kost een glas wodka tegenwoordig? (ik drink dat nooit) Maar je bent van 4-5,- per glas kwijt. En ik vind het dan weer bizar dat je van iemand verwacht dat hij even 20.- aan drank uitgeeft, en dan nog zijn eigen drankje, terwijl je hem niet kent.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:11

Lynn_ schreef:Oh daar ben ik het mee eens hoor. Maar daarnaast vind ik de kosten van de drankjes ook wel meespelen.

Het speelt ook wel mee, maar ik bedoelde dat ik ook als mijn 'vriendinnetjes' gewoon maar water zouden drinken het niet vanzelfsprekend zou vinden dat iemand die in mij interesse heeft gelijk maar een rondje geeft. En dus ook geen afknapper -zou niet eens in mij opkomen-.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:12

Lynn_ schreef:
Elodie schreef:Ik was maar met 3 vriendinnen en we drinken gewoon wodka angel
Gewoon wodka? Dat kost al snel best wat geld hoor.

En trouwens, jij vraagt aan ons of jij overdrijft. Wij geven aan van wel maar vervolgens neem je niks van ons aan. Waarom open je dan een topic?

Oh ik luister echt wel naar jullie hoor smile
Ik vond het gewoon echt raar, maar wellicht is dat onterecht en verwend...
Had ook eigenlijk wel meer wisselende reacties verwacht.

Misschien toch maar daten... Wink

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 23 jan 2011 - 8:13

Nee, ik vind niet dat hij je vriendinnen ook een drankje had moeten geven. Hij had belangstelling voor jou, niet voor je vriendinnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud