Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daten

+24
Antibes
Sam
Mari
Isis
Janelie
Kerel
Lavendel
Derpy
slaatje
Poubelle
Carra
Lady4
Magenta
Bliss
Minx
Fred
Tabbert
Sugarfall
Caro
Niekske
Rovine
Siamsa
Atelier Madame
Marin
28 plaatsers

Pagina 1 van 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Daten Empty Daten

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:37

Alright, listen up. Ik heb dus vrijdagavond een date. Met iemand van een christelijke datingsite. Hij is niet helemaal type qua uiterlijk (blond en normaal, terwijl ik houd van mooi-lelijk en mysterieus), maar verder klopt het helemaal. Goeie leeftijd, goeie opleiding, goeie lengte, goeie grappen en wat voor onbelangrijks je nog meer kunt bedenken – gewoon allemaal goed. Hij sprak míj aan, heel geinteresseerd en netjes. En ik gaf heel braaf een date-voorzetje (Out of the blue: "Wat vind je ervan als een date thee drinkt ipv koffie?"), hij kopte 'm heel braaf in ("Dus mag ik je binnenkort eens op een kop thee trakteren?"). Hij mailt op tijd terug en net krijg ik een mail met o.a. dit zinnetje: "Ik realiseerde me niet dat ik je met mijn vraag voor zo'n groot dilemma plaatste. Sorry :-)" en z'n telefoonnummer. Allemaal heel voorkomend. En hij heeft nergens spelfouten.

Ik ga nu veel te snel, maar dit kan toch nooit goed gaan? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het nu ineens een date wordt waar het, hoppa, klikt en leuk is. Laat ik het zo zeggen, ik geloof nooit dat God (of het universum, vul in wat je wilt) zo goed voor me is én dat ik zelf zo leuk ben dat hij gaat zeggen: binnenkort nog een keer. Ik wil me erop verheugen, het leuk-spannend vinden – maar het voelt alsof ik naar de tandarts moet. Ik ben zó sceptisch.

En onzeker ook. Hoe moet ik me gedragen? Maar o nee, daar moet ik niet over nadenken, want het gaat niet of hij mij leuk vindt, maar of ik hém leuk vind. En ik moet het voorál niet zien als een date. Ik weet het allemaal. Dalijk is 'ie gewoon verschrikkelijk saai. Het móet gewoon stom aflopen.

Oké, wat is mijn vraag. Want anders kunnen jullie er ook niets mee natuurlijk. Ik wil gewoon een trucje om van die ontelbare gedachten en worst- en best case scenario's af te komen. En misschien ook toestemming om te geloven dat dit misschien wel eens heel leuk zou kunnen worden. Ofzo. Schrijf maar gewoon op wat in je opkomt, jij forummer! Dankjewel.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten Empty Re: Daten

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:39

*kicks ass*. En nou kappen. Je bent leuk en je verdient iets leuks. En dat ga je krijgen. Punt.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 9:39

Één woord: YEAH!!

(En de rest moet ik thuis typen want ik heb nog maar 5% batterij)

Maar dit klinkt goed!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:41

Om zsm van dat gevoel af te komen kun je 1 ding doen: eerder daten Very Happy!

SPANNEND!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:47

Eerder?? Het is vrijdag al hè? Om kwart voor 8!

Moet ik nou trouwens ook mijn nummer geven?

Ik ben net naar de kapper geweest. Ze heeft het tóch te kort geknipt. Nu denkt 'ie vast dat ik iemand ben die niet van wilde -ik-smijt-mn-lange-haar-in-je-gezicht-van-geilheid- seks houdt.

Luce en Marin, jullie zijn eg lief. Ik weeg inmiddels wel 80 kilo hè. Dat kan toch ook nooit goed gaan. Hij maakt gelijk rechtsomkeert, wat ik je brom.

Ahh nee.

IK BEN LEUK. IK BEN LEUK. IK BEN LEUK. Daten 281626781

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 9:52

Ja, morgen ofzo Laughing.

Je haren zullen vast nog lang genoeg zijn om te zwieren.

Je weet niet wat ie gewend is, wellicht woog zijn vorige date wel 150 kilo. En 80 kilo valt toch best mee... Lekker vrouwelijk. Mits het allemaal spier is.

Er is net zoveel kans dat het goed gaat als dat het niet goed zal gaan.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 9 okt 2012 - 9:57

Jaaaa leuk daten! Is het via funk.y fi.sh? Daar heb ik denk ik drie keer via gedate met jongens. Altijd leuke gozers die klopten met hun profiel smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 9:58

Ik woog ook 80 kilo toen ik de eerste date had met m'n vriend. Geen grapje. Hij heeft me op m'n lelijkst ontmoet en hij vond me leuk! Die date was gewoon heerlijk omdat het zo heerlijk ontspannen voelde. Als je dat vrijdag ook hebt, zit het gewoon goed! En kort haar is ook geil.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa di 9 okt 2012 - 10:03

Het klinkt perfect! En vooral omdat 'ie geen spelfouten maakt. Ga ervoor, werkelijk waar!

(misschien helpt het nog om te zeggen dat het bij mij ook zo makkelijk ging allemaal....had ik zelf echt niet gedacht van te voren en ik had net zulke onzekerheden als jij! Ik kan soms nog steeds niet geloven dat het bij mij echt net is gegaan als in een film.....het bestaat!!)

Laatst aangepast door Siamsa op di 9 okt 2012 - 10:09; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Marin di 9 okt 2012 - 10:04

Joh, ik ben echt elke dag nog oprecht verbaasd en voel me daarom echt blessed! Dat maakt het allemaal nog zo veel leuker!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 10:17

Atelier Madame schreef:Jaaaa leuk daten! Is het via funk.y fi.sh? Daar heb ik denk ik drie keer via gedate met jongens. Altijd leuke gozers die klopten met hun profiel Daten 561177
Ja! Daarvan is het! Eerste keer via hen, dus klinkt veelbelovend wat je zegt. En is het wat geworden met een van de drie? Ik haat het altijd dat iemand op tekst zo leuk over kan komen, en dat je de sterren van de hemel naar elkaar schrijft. Maar dat het dan in het echt helemaal niet klikt. En hij gaat naar pinster-evo-Cro.ssr.oad.s, terwijl ik gewoon mainstream hervormd ben. No way dat ik hallelujah-jesus aan tongentaal ga doen. Ik ga lekker Liedboek zingen Daten 253468018.

Haha, Shoesdontlie, dankjewel voor je heerlijke relativering.

Ik ben gewoon bang om me te laten gaan, om het leuk te vinden, om naar mailtjes uit te kijken, om afhankelijk en verliefd te worden. Want zodra ik dat doe, zeggen zowel mijn ervaring en ALLE FILMS, vertrekt de man. Houdt 'ie niet van. Maar goed, da's dus niet jullie ervaring, hmm? Maar goed, Siamsa's verhaal is wel prachtig. Vroeger had ik een lijfspreuk: 'Zorg ervoor dat je hart openstaat wanneer jij aan de beurt bent voor de liefde.' Laten we hopen dat ik weer aan de beurt ben :-).

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 9 okt 2012 - 10:20

Rood schreef:
Atelier Madame schreef:Jaaaa leuk daten! Is het via funk.y fi.sh? Daar heb ik denk ik drie keer via gedate met jongens. Altijd leuke gozers die klopten met hun profiel Daten 561177
Ja! Daarvan is het! Eerste keer via hen, dus klinkt veelbelovend wat je zegt. En is het wat geworden met een van de drie? Ik haat het altijd dat iemand op tekst zo leuk over kan komen, en dat je de sterren van de hemel naar elkaar schrijft. Maar dat het dan in het echt helemaal niet klikt. En hij gaat naar pinster-evo-Cro.ssr.oad.s, terwijl ik gewoon mainstream hervormd is. No way dat ik hallelujah-jesus aan tongentaal ga doen. Ik ga lekker Liedboek zingen :P.

Haha, Shoesdontlie, dankjewel voor je heerlijke relativering.
).

Nee iets uiteindelijk niets geworden. Eentje wilde gelijk een relatie terwijl ik net vrijgezel was, eentje wilde alleen maar over het geloof praten. Eentje is paar keer blijven slapen angel maar toen leerde ik m'n huidige vriend kennen, was eik alleen om de seks dus haha best raar op een christelijke datingsite.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 10:31

Atelier Madame schreef:Nee iets uiteindelijk niets geworden. Eentje wilde gelijk een relatie terwijl ik net vrijgezel was, eentje wilde alleen maar over het geloof praten. Eentje is paar keer blijven slapen Daten 2474380249 maar toen leerde ik m'n huidige vriend kennen, was eik alleen om de seks dus haha best raar op een christelijke datingsite.
Hè, je vriend was er alleen om de seks of die kerel van FF? Wat raar inderdaad, dat verwacht je daar helemaal niet. Heette 'ie toevallig B.ert? Ik had ooit ook zo'n flapdrol die volgens mij alleen wilde zoenen en daarna maakte dat 'ie wegkwam.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 9 okt 2012 - 10:33

Rood schreef:
Atelier Madame schreef:Nee iets uiteindelijk niets geworden. Eentje wilde gelijk een relatie terwijl ik net vrijgezel was, eentje wilde alleen maar over het geloof praten. Eentje is paar keer blijven slapen Daten 2474380249 maar toen leerde ik m'n huidige vriend kennen, was eik alleen om de seks dus haha best raar op een christelijke datingsite.
Hè, je vriend was er alleen om de seks of die kerel van FF? Wat raar inderdaad, dat verwacht je daar helemaal niet. Heette 'ie toevallig B.ert? Ik had ooit ook zo'n flapdrol die volgens mij alleen wilde zoenen en daarna maakte dat 'ie wegkwam.

Nee m'n vriend kwam ik tegen dus ik kapte die scharrel van ff af, maar was wel leuk hoor. Ik vond ff juist een fijne datingsite om ook eens een leuke jongen te ontmoeten. Zat niet zulke strenge mensen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 10:34

Atelier Madame schreef:Nee m'n vriend kwam ik tegen dus ik kapte die scharrel van ff af, maar was wel leuk hoor. Ik vond ff juist een fijne datingsite om ook eens een leuke jongen te ontmoeten. Zat niet zulke strenge mensen.
Ja, 't is wel een relaxte boel. Leuk dat je een vriend hebt!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 9 okt 2012 - 10:43

Rood schreef:
Atelier Madame schreef:Nee m'n vriend kwam ik tegen dus ik kapte die scharrel van ff af, maar was wel leuk hoor. Ik vond ff juist een fijne datingsite om ook eens een leuke jongen te ontmoeten. Zat niet zulke strenge mensen.
Ja, 't is wel een relaxte boel. Leuk dat je een vriend hebt!

Uhu volgende week alweer drie jaar I love you

Nog een ff succesverhaal ken iemand die al jaren getrouwd is met iemand van ff!
Oh en vriendin van mij had ook een normale date, alleen dat klikte irl niet.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine di 9 okt 2012 - 18:52

Gewoon van genieten! Voorlopig ga je alleen maar op een date, je gaat nog eventjes niet de man van je leven ontmoeten, dat komt later wel. Als hij leuk is, is het leuk en als het niet leuk is hoef je hem nooit meer te zien.

Laat je weten hoe het gegaan is?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Niekske di 9 okt 2012 - 20:05

Waarschijnlijk is hij net zo onzeker als jij... en denkt hij dingen als 'oh ze zal toch niet zo'n lang haar hebben dat in de weg zit met seks' en 'ze zal toch niet zo'n mager figuurtje hebben maar gewoon vrouwelijke curves' :P

Gewoon genieten van de avond, je hoeft niet meteen een bruiloft te gaan plannen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caro di 9 okt 2012 - 20:12

Ik feel ya babe. Ik snap wat je bedoelt. Twijfels, twijfels, twijfels & onzekerheden nekken een mens keer op keer. Hoe gek ik niet van mezelf kan worden.

En afgelopen weekend nog even van een vriendin te horen gekregen dat ik hierdoor wel erg pessimistisch was, want als je erin geloofde dan gebeurde het ook. Wat een onzin: alsof je alles maar krijgt wat je 'verdient'.. zo werkt het leven niet. Maar goed: ik herken dus je gedachten.

En daten... ik vind het nu al een hel. Iemand dichtbij laten? En dan? Dan weer gekwetst worden keihard? Zoals alle mannen uiteindelijk doen?

Aan mij heb je dus eigenlijk ook geen fluit. Ja, het standaardriedeltje: je verdient het, je bent het waard en je bent hartstikke leuk (want je bént ook al die dingen!!)... Alleen het haalt die twijfel niet weg he?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Sugarfall di 9 okt 2012 - 21:40

Leuk! Ik ben benieuwd, en het komt vast helemaal goed!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 21:53

Wat leuk! Daten is leuk! Dus wat er ook gebeurt, je hebt in ieder geval een leuke/hilarische/idiote/oid avond. En niet zo onzeker doen, want like I told you, jij bent echt prachtig. Die 80 kilo zie je niet aan je af en je hebt fantastische vormen, dus kap er mee en vind jezelf tof!

Gast
Gast

Bericht  Rovine di 9 okt 2012 - 22:03

Ik ben er overigens ingestapt met een "volgens mij is daten best leuk, ik ga die ervaring eens uitproberen". Als het niks is heb je alvast geoefend voor de volgende.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 22:33

Jaa ik vind het echt leuk hoe jij erin staat Wink haha.. ga relaxen, heb geen hoge verwachtingen, enjoy!! Kijk wat de avond en man je brengt. Wat is die paar uurtjes daten nu op een mensenleven :d

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 22:40

Oh wat leuk voor je!! Ik hoop echt met je mee dat dit hem is Very Happy .

Wat daten betreft, be yourself. Ik vind daten altijd stom. Ik wil gewoon lekker in een relatie zitten waar je lekker vertrouwd bent met elkaar e.d. Maar om dat te krijgen moet je eerst daten Daten 561177 .

Gast
Gast

Bericht  Tabbert di 9 okt 2012 - 22:46

Haha, ik snap je echt helemaal! Ik vind daten ook echt niets, maar jah je moet iemand toch leren kennen en wat Powerbabe zegt: je hebt iig een grappige/idiote/geweldige/vreemde avond. En dan heb je weer wat te vertellen op een saaie verjaardag bv. of een andere date Wink

Verder denk ik dat je vooral op je hoede bent, laat het los! Het is maar een avond met een jongen die toevallig ook nog eens kan spellen Razz

Je hebt niets te verliezen!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud