Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

+42
GreenGrass
Siem
Atelier Madame
Aziraphale
Starla
Antibes
Bacio
Ibbeltje
Roos'
Capt'n Zero
Poubelle
Marin
Beessie
Carmen_
Roza
Susan
Julia
Mermaid
Parisienne
Caro
nina
Sea of Trees
Bazinga
Engelse Drop
Fearie
Reeza
PapillonRose
Angela_1986
Minx
Nyx
Shisha
Marsy28
girli
Purpleflower
VanillaRose
Phileine
Bolleke
TukTuk
Happydobby
Lady4
Luce
JD
46 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 0:35

't Interesseert me niet, of dit Kim 1.0 is of 2.0 :/ Haar 'bijdrage' sloeg gewoon als een .. Ik ken die uitdrukking niet.. Iets met een lul op een drum of zo? Nouja, 't sloeg gewoon nergens op. En daarna nog toegeven ook dat je de geschiedenis niet weet en geen moeite doet om die wél te leren... Echt, collectieve facepalm. Als je geen moeite wilt doen, schrijf dan lekker je eigen mening op een post-it :/

Ik had er bij iedereen over gestruikeld, of 't nu een bekende forummer was of een vriendin van me; ze hadden allemaal dezelfde reactie gehad.

En ik weet niet wie Kim was en ik weet niet wie deze droplul is, maar ik geloofde beide niet. Kim... Nouja, logisch, die was gewoon lekker aan't porren (op een niet-voorspel achtige manier) en deze dropveter reageert mij te bijdehand voor een nieuwe forummer. (Wel weten hoe 'de meeste van ons zijn', maar niet weten dat er een voorsteltopic is)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop zo 30 jun 2013 - 1:05

1000 euro voor een jonge alleenstaande vrouw is geen gek bedrag en hoeft zeker geen reden te zijn om weer bij je ouders te gaan wonen. Ik vind dit geen bijzondere gedachtegang en zeker niet iets om zo vreemd op te reageren.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Nyx zo 30 jun 2013 - 1:10

Iemand die nog bij zijn of haar ouders woont en 1000 euro verdient, zal een woonruimte zoeken dat past bij zijn of haar budget. Iemand die al heeft samengewoond in een echt huis, kun je toch niet met 1000 euro naar een studentenkamer laten zoeken? Of denk ik nu heel erg vreemd!?

Als ik mijn huis zou moeten verlaten, om wat voor reden dan ook, ga ik ook heus niet op zoek naar een studentenkamer. Dan zoek ik naar een echt huis dat misschien beter bij mijn budget past. Al is 1000 euro dan gewoon heel erg krap.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 1:11

Wel als je niet verder kijkt dan je neus lang is :/

1000 euro is genoeg, ja. Als je
- een flatje kunt vinden van 300 euro huur (Wachtlijst van 5 jaar minimaal, trust me, ik sta in dezelfde buurt al 4 jaar ingeschreven)
- bij iemand op zolder of in de achterkamer woont (= hond opgeven, minstens 450 euro betalen voor een kamer van 12m², ALLE meubels moeten verkopen of ergens opslaan --> meer kosten --> net zoveel privacy/rechten/plichten als bij haar ouders, maar dan slechter)

Je mag best vinden dat 't onvolwassen is, om op je 28ste terug te gaan naar je ouders, zeker omdat ze 1000 euro verdient, maar houd 't daar dan bij. :/ Kom niet aan met dingen die ze zou moeten doen, als dat simpelweg geen optie is. En nee, dat had je niet kunnen weten, maar dat komt omdat jij niet de moeite wilt nemen om je ook maar béétje te laten informeren. Óók prima, als dat je niet interesseert en je die moeite niet wilt doen, maar hou dan ook die adviezen voor je, want die slaan nergens op.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  TukTuk zo 30 jun 2013 - 1:12

Engelse Drop schreef:1000 euro voor een jonge alleenstaande vrouw is geen gek bedrag en hoeft zeker geen reden te zijn om weer bij je ouders te gaan wonen. Ik vind dit geen bijzondere gedachtegang en zeker niet iets om zo vreemd op te reageren.

En als ze nou aangeeft dat er in haar omgeving geen kamers te vinden zijn voor 300/350 euro, waarbij ze ook nog eens haar hond kan houden? Dan is teruggaan naar haar ouders de enige oplossing op dit moment, zodat ze kan sparen. Het getuigd juist van verantwoordelijkheidsgevoel dat ze haar hond niet zomaar dumpt omdat het nu niet uitkomt om voor hem te blijven zorgen.

Ik zou ook geen 500/600 euro voor een kamertje gaan betalen, als ik ook bij mijn ouders zou kunnen gaan wonen. Dan kan ze rustig sparen en ondertussen verder gaan gaan zoeken ipv halsoverkop nu naar een kamertje te verhuizen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 1:15

Toch vind ik wel dat er van halsoverkop inmiddels geen sprake meer is. Dit speelt al vanaf vóór afgelopen kerst, en de vraag of ze in dat huis moet blijven wonen en zo niet, waar dan, speelt ook vanaf die tijd. Ik dacht dat het inmiddels allang geregeld was en ben ergens verbaasd te lezen dat dit nog lang niet zo is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop zo 30 jun 2013 - 1:17

Ze zit in het eerste jaar van haar opleiding, ik vind het dan helemaal niet gek om in een studentenkamer te wonen. Ze is immers student en kan prima een woning delen met andere studenten, zoals zijzelf. Misschien woont ze dan niet op de populairste hotspot, maar zal ze een stapje terug moeten doen, naar een buitenwijk bijvoorbeeld en een huis delen met anderen waar ook haar hond de ruimte heeft. Concessies horen bij het leven. De keuze om te gaan studeren en niet fulltime te werken maakt dat je wat van je wensenlijstje wat betreft wonen zal moeten afstrepen. Ik vind dit soort concessies eerlijk gezegd heel normaal en horende bij het volwassen leven.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  TukTuk zo 30 jun 2013 - 1:19

Lennox schreef:Toch vind ik wel dat er van halsoverkop inmiddels geen sprake meer is. Dit speelt al vanaf vóór afgelopen kerst, en de vraag of ze in dat huis moet blijven wonen en zo niet, waar dan, speelt ook vanaf die tijd. Ik dacht dat het inmiddels allang geregeld was en ben ergens verbaasd te lezen dat dit nog lang niet zo is.

Daar heb je gelijk in, ik doelde meer op, nu het echt niet meer gaat. Vindt het ook wel raar dat het nog niet geregeld is hoor, maarja misschien had ze het juist nodig dat het echt niet anders meer ging.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  TukTuk zo 30 jun 2013 - 1:21

Engelse Drop schreef:Ze zit in het eerste jaar van haar opleiding, ik vind het dan helemaal niet gek om in een studentenkamer te wonen. Ze is immers student en kan prima een woning delen met andere studenten, zoals zijzelf. Misschien woont ze dan niet op de populairste hotspot, maar zal ze een stapje terug moeten doen, naar een buitenwijk bijvoorbeeld en een huis delen met anderen waar ook haar hond de ruimte heeft. Concessies horen bij het leven. De keuze om te gaan studeren en niet fulltime te werken maakt dat je wat van je wensenlijstje wat betreft wonen zal moeten afstrepen. Ik vind dit soort concessies eerlijk gezegd heel normaal en horende bij het volwassen leven.

Ze studeert deeltijd, dus 4 dagen werken, 1 dag naar school als ik het goed begrijp. Dus dat is al anders dan gewoon een normale fulltime student te zijn. En ze zegt toch ook nergens dat ze geen woning met anderen wilt delen? Ze geeft gewoon aan dat ze wel iets zoekt waarbij ze haar hond kan behouden. En dat is lastig te vinden. En dan is teruggaan naar haar ouders toch geen hele verkeerde beslissing?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 1:26

JD kon geen fulltime werken vinden wat aansloot op haar vooropleiding en werkervaring, daarom is ze een BBL gestart. Ze heeft haar dure huis genomen toen ze nog gelukkig met haar vriend was en alles goed ging. Dat liep finaal de mist in en nu moet ze 't of zelf oplossen, of iemand in huis nemen of zelf weggaan.

Er zijn geen buitenwijken hier, er zijn geen goedkopere woningen waar ze binnen een jaar in kan en kamers in de omgeving zijn schaars en duur, bovendien is de hond wegdoen geen optie.

Wat is er dan mis mee, om terug te gaan naar haar ouders? Daar zal ze net zoveel kamer en ruimte hebben als dat ze dat bij een wildvreemde huurt, maar dan bij mensen die haar in huis willen hebben.

Persoonlijk vind ik 't ook heel volwassen als je om hulp durft te vragen en ik zou ook teruggaan naar m'n ouders (als ik al ooit bij mam weg ga Very Happy )
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Carmen_ zo 30 jun 2013 - 1:27

Engelse Drop schreef:Ze zit in het eerste jaar van haar opleiding, ik vind het dan helemaal niet gek om in een studentenkamer te wonen. Ze is immers student en kan prima een woning delen met andere studenten, zoals zijzelf. Misschien woont ze dan niet op de populairste hotspot, maar zal ze een stapje terug moeten doen, naar een buitenwijk bijvoorbeeld en een huis delen met anderen waar ook haar hond de ruimte heeft. Concessies horen bij het leven. De keuze om te gaan studeren en niet fulltime te werken maakt dat je wat van je wensenlijstje wat betreft wonen zal moeten afstrepen. Ik vind dit soort concessies eerlijk gezegd heel normaal en horende bij het volwassen leven.
Dikke plus 1.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Sea of Trees zo 30 jun 2013 - 1:30

Engelse Drop schreef:Ze zit in het eerste jaar van haar opleiding, ik vind het dan helemaal niet gek om in een studentenkamer te wonen. Ze is immers student en kan prima een woning delen met andere studenten, zoals zijzelf. Misschien woont ze dan niet op de populairste hotspot, maar zal ze een stapje terug moeten doen, naar een buitenwijk bijvoorbeeld en een huis delen met anderen waar ook haar hond de ruimte heeft. Concessies horen bij het leven. De keuze om te gaan studeren en niet fulltime te werken maakt dat je wat van je wensenlijstje wat betreft wonen zal moeten afstrepen. Ik vind dit soort concessies eerlijk gezegd heel normaal en horende bij het volwassen leven.

 Wat denk je van de leeftijd? Zou jij zelf als je bijna 30 bent terug op kamers gaan in een studentenhuis? Dan word je toch zwaar ongelukkig?

Ik vind echt dat je een toontje lager mag gaan zingen, dat je studeert wil absoluut niet zeggen dat je dan met jongere studenten in 1 huis kunt gaan wonen. Ik studeer ook en ik zie mezelf ECHT niet terug op kamers gaan!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Carmen_ zo 30 jun 2013 - 1:30

Bazinga schreef:JD kon geen fulltime werken vinden wat aansloot op haar vooropleiding en werkervaring, daarom is ze een BBL gestart. Ze heeft haar dure huis genomen toen ze nog gelukkig met haar vriend was en alles goed ging. Dat liep finaal de mist in en nu moet ze 't of zelf oplossen, of iemand in huis nemen of zelf weggaan.

Er zijn geen buitenwijken hier, er zijn geen goedkopere woningen waar ze binnen een jaar in kan en kamers in de omgeving zijn schaars en duur, bovendien is de hond wegdoen geen optie.

Wat is er dan mis mee, om terug te gaan naar haar ouders? Daar zal ze net zoveel kamer en ruimte hebben als dat ze dat bij een wildvreemde huurt, maar dan bij mensen die haar in huis willen hebben.

Persoonlijk vind ik 't ook heel volwassen als je om hulp durft te vragen en ik zou ook teruggaan naar m'n ouders (als ik al ooit bij mam weg ga Very Happy )
Het wegdoen van de hond is geen optie? Natuurlijk wel.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Sea of Trees zo 30 jun 2013 - 1:31

Carmen_ schreef:
Engelse Drop schreef:Ze zit in het eerste jaar van haar opleiding, ik vind het dan helemaal niet gek om in een studentenkamer te wonen. Ze is immers student en kan prima een woning delen met andere studenten, zoals zijzelf. Misschien woont ze dan niet op de populairste hotspot, maar zal ze een stapje terug moeten doen, naar een buitenwijk bijvoorbeeld en een huis delen met anderen waar ook haar hond de ruimte heeft. Concessies horen bij het leven. De keuze om te gaan studeren en niet fulltime te werken maakt dat je wat van je wensenlijstje wat betreft wonen zal moeten afstrepen. Ik vind dit soort concessies eerlijk gezegd heel normaal en horende bij het volwassen leven.
Dikke plus 1.

 Ik vind het echt maf als je zo zwart-wit kan denken, maar goed.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  nina zo 30 jun 2013 - 1:32

Carmen_ schreef:
Engelse Drop schreef:Ze zit in het eerste jaar van haar opleiding, ik vind het dan helemaal niet gek om in een studentenkamer te wonen. Ze is immers student en kan prima een woning delen met andere studenten, zoals zijzelf. Misschien woont ze dan niet op de populairste hotspot, maar zal ze een stapje terug moeten doen, naar een buitenwijk bijvoorbeeld en een huis delen met anderen waar ook haar hond de ruimte heeft. Concessies horen bij het leven. De keuze om te gaan studeren en niet fulltime te werken maakt dat je wat van je wensenlijstje wat betreft wonen zal moeten afstrepen. Ik vind dit soort concessies eerlijk gezegd heel normaal en horende bij het volwassen leven.
Dikke plus 1.
Haha.. is een 'Dikke plus 1' nieuw? Om aan te geven dat je het er heel erg mee eens bent? hahaha..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 1:34

Voor háár is dat geen optie, zeker niet als ze nog altijd bij haar ouders terecht kan. Ze probeer 't toch? Ze staat toch ingeschreven voor kleinere goedkope woningen? Ze zoekt toch een huisgenoot? (= voor mij 't zelfde als zelf op kamers gaan, trouwens)

Ik zou zelf Frits ook niet weg doen, liever met Frits bij m'n ouders, dan m'n kat naar 't asiel en ik ergens op een kamer om maar volwassen te zijn :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  nina zo 30 jun 2013 - 1:35

Bazinga schreef:Voor háár is dat geen optie, zeker niet als ze nog altijd bij haar ouders terecht kan. Ze probeer 't toch? Ze staat toch ingeschreven voor kleinere goedkope woningen? Ze zoekt toch een huisgenoot? (= voor mij 't zelfde als zelf op kamers gaan, trouwens)

Ik zou zelf Frits ook niet weg doen, liever met Frits bij m'n ouders, dan m'n kat naar 't asiel en ik ergens op een kamer om maar volwassen te zijn :/

 Dikke plus 1 Laughing
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  TukTuk zo 30 jun 2013 - 1:37

Bazinga schreef:Voor háár is dat geen optie, zeker niet als ze nog altijd bij haar ouders terecht kan. Ze probeer 't toch? Ze staat toch ingeschreven voor kleinere goedkope woningen? Ze zoekt toch een huisgenoot? (= voor mij 't zelfde als zelf op kamers gaan, trouwens)

Ik zou zelf Frits ook niet weg doen, liever met Frits bij m'n ouders, dan m'n kat naar 't asiel en ik ergens op een kamer om maar volwassen te zijn :/

Eens, plus hoe volwassen is het om een huisdier maar te dumpen? Dat beestje kan er niks aan doen, die hoeft er ook niet de dupe van te worden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Carmen_ zo 30 jun 2013 - 1:41

Maar die hond hoeft toch niet naar het asiel? Hij kan toch tijdelijk ergens onder worden gebracht? Heb ik wel zo gedaan toen mijn ex me eruit gooide.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 1:43

Carmen_ schreef:Maar die hond hoeft toch niet naar het asiel? Hij kan toch tijdelijk ergens onder worden gebracht? Heb ik wel zo gedaan toen mijn ex me eruit gooide.

Waarom kan hij dan niet gewoon met haar mee naar haar ouders waar ze samen tijdelijk worden ondergebracht? 't Is niet JD's idee om de rest van haar opleiding bij haar ouders te blijven.

Dan zou de hond dus wel bij haar ouders mogen maar zij niet, omdat ze volwassen is?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Carmen_ zo 30 jun 2013 - 1:55

Haha, klopt. Jij mag raden waar mijn hond woont.

Je moet gewoon nooit terug naar je ouders gaan. Ik vind dat een stap terug. Daarnaast wordt de band met ouders echt anders.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Sea of Trees zo 30 jun 2013 - 1:58

Mja.....en terug naar een studentenhuis als je die leeftijd allang gepasseerd bent is géén stap terug. Jup, makes sense...
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 2:00

Bij je achteroom Yes 

Nee, ik begrijp dat punt wel, heus. Maar ik kom uit JD's buurt en ik heb ook met 't idee gelopen uit huis te gaan. (Ooit, in een vlaag van verstandsverbijstering) Maar kamers zijn er bijna niet en betaal je zo 500 euro voor en de wachtlijsten hier in de buurt zijn belachelijk. Ik sta al sinds m'n 18e ingeschreven voor de 'betere' woningen en al 4 jaar voor de skrale flatjes...

Niet dat ik weg wil, hoor Very Happy Ik ben zegmaar.. 'Spokesman' voor de onvolwassene thuisblijvers. Ik beschouw mezelf beetje als Het Gezicht van de mamma's kindjes. Yes

Maar goed, daardoor vind ik dat JD beter af is bij haar ouders, tot ze een betere kamer vindt of een huisgenoot gewoon. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. (Dat was een zin uit een reclame, toch?)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Capt'n Zero zo 30 jun 2013 - 2:32

Ik zou ook zeker anti kraak proberen. Ik woon er nu al bijna 5 jaar, waarvan 4,5 met kat. Buren hebben een hond.
Ligt denk ik een beetje aan de woning/buurt waarin het aanbod is.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 2:35

Nyx schreef:Iemand die nog bij zijn of haar ouders woont en 1000 euro verdient, zal een woonruimte zoeken dat past bij zijn of haar budget. Iemand die al heeft samengewoond in een echt huis, kun je toch niet met 1000 euro naar een studentenkamer laten zoeken? Of denk ik nu heel erg vreemd!?

Als ik mijn huis zou moeten verlaten, om wat voor reden dan ook, ga ik ook heus niet op zoek naar een studentenkamer. Dan zoek ik naar een echt huis dat misschien beter bij mijn budget past. Al is 1000 euro dan gewoon heel erg krap.
Ik had destijds al een kamer gevonden waar ik mezelf helemaal zag wonen, kon ik niet hier in dit huis wonen blijven. Tuurlijk, het is inleveren, van een vijfkamerappartement naar een garagebox (want dat was het), maar ik had er niet tegenop gezien ofzo, ik zag het zelfs al helemaal voor me en was heel enthousiast. Enige wat ik moeilijk vond was dat ik de katten weg moest doen. Maar die waren dan met ex mee gegaan. Maargoed, gelukkig was het niet nodig smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 4 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum