Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

+42
GreenGrass
Siem
Atelier Madame
Aziraphale
Starla
Antibes
Bacio
Ibbeltje
Roos'
Capt'n Zero
Poubelle
Marin
Beessie
Carmen_
Roza
Susan
Julia
Mermaid
Parisienne
Caro
nina
Sea of Trees
Bazinga
Engelse Drop
Fearie
Reeza
PapillonRose
Angela_1986
Minx
Nyx
Shisha
Marsy28
girli
Purpleflower
VanillaRose
Phileine
Bolleke
TukTuk
Happydobby
Lady4
Luce
JD
46 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD vr 28 jun 2013 - 0:28

Zijn er hier meiden die, na een relatiebreuk, weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Na langere tijd op zichzelf te hebben gewoond?

Het is hier nu zover dat ik knopen moet gaan doorhakken; Ik krijg maar geen huurwoningen aangeboden, kan niks kopen met mijn tijdelijke contract en lage salaris, en kan geen huisgenoot vinden.
Het is dus terug naar mijn ouders, of elk dubbeltje omdraaien om in mijn mooie huisje te blijven wonen.....

Waarschijnlijk wordt het dus terug naar mijn ouders, maar ik zie er verschrikkelijk tegenop. Het ergste vind ik mijn huis opgeven waar ik met zoveel plezier woon, en waarvan ik altijd had gedacht dat ik er jaren zou blijven wonen, het is echt mijn thuis. En gewoon het idee om op mijn 28e weer terug te moeten gaan naar paps en mams.... ik had mijn leven zo anders voorgesteld op mijn 28e, dat moet ik nog echt even leren loslaten.

Waar ik vooral benieuwd naar ben, bij degenen die dus terug zijn gegaan naar hun ouderlijk huis; Hoe beviel het? heb je er spijt van (gehad)?
Ik woon nu 9 jaar op mezelf, kan doen en laten wat ik wil, en het lijkt me weer zo wennen om naar huis te gaan....

Wie weet kunnen jullie me wat moed inpraten en door jullie ervaringen vertellen dat het echt zo erg niet is allemaal:)  Geloof dat ik en duwtje in de rug nodig heb
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Luce vr 28 jun 2013 - 1:01

Een kamer huren of een studio of appartement is geen optie?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Lady4 vr 28 jun 2013 - 1:44

Waarschijnlijk niet dat wat je wilt horen, maar ik zou ervoor kiezen om elk dubbeltje te moeten omdraaien. De stap om straks weer iets betaalbaars voor jezelf te vinden zal in deze tijd niet makkelijk zijn. En dan wordt het de komende tijd financieel misschien zwaar, ik geloof er wel in dat dit ooit beter zal worden. En tot die tijd heb je tenminste je eigen plek waar je gelukkig bent en je thuis voelt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Happydobby vr 28 jun 2013 - 1:45

Ik heb dat gedaan, mijn ex ging vreemd en mijn ma kwam me letterlijk halen. Ik heb toen zeker nog 2 jaar thuis gewoond. Dat ging eigenlijk heel goed. Ik zei wel wat ik ging doen en waarheen maar mijn ouders deden nergens moeilijk over. Na 4 maanden kwam ik mijn huidige vriend tegen dus al snel zat ik ook vaak bij hem.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  TukTuk vr 28 jun 2013 - 1:47

Waarom kijk je niet voor een anti kraak woning?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast vr 28 jun 2013 - 1:49

Ik zou voor een kamer of studio kijken. Ik heb destijds wel gezegd dat het misschien beter is weer terug naar je ouders te gaan, maar als je inmiddels al wel weer 9 jaar op jezelf woont, is het heel erg aanpassen als je weer thuis gaat wonen, waar toch weer regels zijn en waar je voor je gevoel toch vrijheid in moet leveren. In inderdaad, er is weinig te vinden momenteel, het risico dat je dan nog jaaaaren thuis woont is er dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bolleke vr 28 jun 2013 - 1:50

Ik heb een maand bij mijn ouders gewoond, daarna kon ik weer in ons oude huis terecht. Ik wist echter niet dat het maar een maand zou duren. Ik vond het echt verschrikkelijk, hoe veel ik ook van mijn ouders hou en ik heb een hele fijne band met ze.
Als het kan financieel zou ik echt op zoek gaan naar iets kleiners, een studio of kamer of desnoods bij vrienden.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Phileine vr 28 jun 2013 - 1:52

Is het geen optie om ergens schoon te gaan maken in de avonduren? Dan heb je wat extra geld voor bijvoorbeeld boodschappen. Ik zou er zelf voor kiezen om elk dubbeltje om te draaien, maar ja, de relatie met mijn ouders is er niet naar om weer thuis te gaan wonen, dus ik zou eigenlijk geen keuze hebben.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  VanillaRose vr 28 jun 2013 - 1:57

Ik ben na een relatiebreuk weer thuis gaan wonen na 7 jaar op mezelf gewoond te hebben. Het valt niet mee, ik voelde me er gewoon niet thuis meer. Hoewel mijn ouders erg lief voor me waren konden hun ook moeilijk accepteren dat ik toen geen 19 maar 27 was inmiddels en me niet meer zo hoefden te behandelen. Toch ben ik blij dat ik daar heb kunnen wonen voor een maand of vijf. Ik kon ook nergens anders heen en kon toen nog geen huurhuis vinden omdat ik financieel nog vastzat aan onze oude koopwoning. Toen dat verkocht was ben ik snel gaan huren. Ik zou het alleen doen als er geen andere mogelijkheid is. Liever raad ik je aan iets goedkoper of kleiner te gaan huren als dat kan.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Purpleflower vr 28 jun 2013 - 2:10

Ik heb ook weer een jaar bij mijn ouders moeten wonen.

Ideaal is anders. Maar je kan wel weer even sparen.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  girli vr 28 jun 2013 - 2:11

En hier een oproepje plaatsen in V&A op zoek naar een huisgenoot?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Marsy28 vr 28 jun 2013 - 3:44

Oh, ik ben verscheidene keren weer bij mijn ouders ingetrokken, zowel bij mijn vader als mijn moeder. Na mijn studie of na mijn reizen (min. jaar ergens heen) als tussenpost. Heeeeeeeeeeerlijk vond ik het. Het 's avonds weer mee eten en het vanzelfsprekende ritme van vroeger weer oppakken. Alleen deed ik nu wel mijn eigen was en haalde ik ook boodschappen. Maar mijn moeder legde vorig jaar (6 maanden bij haar gewoond voordat ik hiernaartoe verhuisde, ik was al 30) elke avond een lekker kruikje in mijn bed en als zij dan late dienst had, deed ik dat bij haar. En mijn favoriete dingen koken. Mijn beide ouders vonden het wel gezellig en wisten ook dat het tijdelijk was. Plus dat ik mijn slaapkamer nu beetje had omgetoverd als mijn kamertje dus was ook veel daar te vinden (waterkoker, tv etc.). Lekker gepamperd en zo vertrouwd.

Maar mijn ouders hebben me eigenlijk altijd heel los opgevoed, dus ook nu bemoeiden ze zich nergens mee. Als je bezorgde ouders hebt of ouders die nog denken te moeten opvoeden, weet ik niet of ik het zou kunnen trouwens...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Shisha vr 28 jun 2013 - 3:47

Ik ben nadat het uit ging met mijn ex weer tijdelijk thuis gaan wonen. Ik was bij hem ingetrokken dus ik moest er uit, had bijna geen geld en geen meubels dus bij mijn ouders kon ik eerst weer even gaan sparen. Na ongeveer 9 maanden ben ik weer op mijzelf gaan wonen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Nyx vr 28 jun 2013 - 3:50

Ik ben op mijn 22e bij mijn moeder gaan wonen, nadat ik vier jaar uit huis was geweest. Achteraf was het de domste keuze die ik ooit in mijn leven heb gemaakt. Over die periode zeg ik dat ik nog liever in een kartonnen doos onder een brug had willen leven. Het werkte gewoon echt niet. Twee weken is leuk om te logeren, maar wonen? Nee, dat werkt niet voor mij.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Minx vr 28 jun 2013 - 4:17

Ik zit sinds januari weer volledig thuis. Mis wel een eigen plekje maar het scheelt zo veel stress. Heb namelijk geen vast inkomen. Enige minpunt is dat mijn kamer een hok is maar verder alle vrijheid
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Angela_1986 vr 28 jun 2013 - 7:12

Wat een lastige keuze JD! Ik begrijp je twijfel om weer thuis te gaan wonen maar begrijp dat de gedachten om ieder dubbeltje om te moeten draaien óók geen fijn idee is. Persoonlijk zou ik er heel onrustig van worden als ik weet dat het iedere maand erg krap zal worden en zou dat mij veel stress opleveren.

Anderzijds weet ik ook dat weer bij je ouders gaan wonen ook niet makkelijk is. Ik ben na 1,5 jaar samenwonen weer thuis gaan wonen en wilde in het begin z.s.m. weer weg. Nu was mijn thuissituatie op dat moment ook alles behalve ideaal en was er sprake van een zeer gespannen situatie. Ik kon echter niet op mezelf gaan wonen omdat ik nog niet lang genoeg ingeschreven stond bij de woningbouwvereniging. Na een tijdje is mijn moeder overleden en was ik vooral daar mee bezig i.p.v. verhuizen. Toen heb ik nog zo'n jaar met mijn vader en gedeeltelijk met mijn broertje gewoond. Dat ging eigenlijk wel goed, we kwamen toen dichter tot elkaar.

Ik heb vrij kort nadat mijn relatie uit was mezelf aangemeld voor een anti-kraakwoning, die kreeg ik ook snel toegewezen! Een huis tegenover dat van mijn ex... :nopompom: Later niet meer actief gezocht omdat ik dus andere dingen aan mijn hoofd had.

Lastig om je te adviseren en ik denk dat we net niet dat zeggen wat jij wilt horen... laughcry Is anti-kraak geen mogelijkheid voor jou? Ook niet ideaal maar voor mij persoonlijk beter als weer terug naar huis denk ik. Of inderdaad een bijbaantje in de avonduren zodat je het iets minder krap hebt?
Anders zou ik denk ik persoonlijk toch terug gaan naar mijn vader. Al kunnen we het beter met elkaar vinden als we niet onder één dak leven. Overigens kan ik nu niet meer terug, mijn kamer is kantoor geworden Wink 

Maar als je terug gaat naar je ouders dan zou ik wel vooraf goede afspraken met elkaar maken.  

Sterkte met het maken van een keus!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  PapillonRose vr 28 jun 2013 - 7:16

Lady4 schreef:Waarschijnlijk niet dat wat je wilt horen, maar ik zou  ervoor kiezen om elk dubbeltje te moeten omdraaien. De stap om straks weer iets betaalbaars voor jezelf te vinden zal in deze tijd niet makkelijk zijn. En dan wordt het de komende tijd financieel misschien zwaar, ik geloof er wel in dat dit ooit beter zal worden. En tot die tijd heb je tenminste je eigen plek waar je gelukkig bent en je thuis voelt.
Zo zie ik het ook.

Tenzij het echt helemaal niet haalbaar is om er te blijven wonen, als je er bijvoorbeeld door in de schulden zou komen. Maar als je het met erg zuinig doen kan redden, zou ik in je huis blijven. Anders geef je toch een heel stuk zelfstandigheid op. En mocht het wel te lang gaan duren, en je echt niks kan vinden kun je altijd nog naar je ouders gaan.

Als je een hele goede band met je ouders hebt, is het natuurlijk ook niet erg om daar weer naartoe te gaan, en zeker met goede afspraken moet dat ook vast werken. Ik zou het zelf bijvoorbeeld echt niet erg vinden om weer bij mijn moeder te moeten wonen als het tijdelijk is. Maar als ik het zou kunnen vermijden zou ik het doen. Mijn moeder is echt een schat van een mens, maar mijn zelfstandigheid en eigen plekje zijn me toch ook wel veel waard.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD vr 28 jun 2013 - 23:06

Bedankt voor de reacties. Er zijn dus toch wel aardig wat meiden hier die terug zijn gegaan naar hun ouders...
Hoe het zit met mijn huur nu; Mijn huur is 700 euro, ik verdien 1000.
Ik red het door elke maand iets van mijn spaarrekening af te snoepen, veel bij mijn ouders te eten en verder he-le-maal niks leuks te doen of voor mezelf te kopen. Stapavondjes,etentjes en dagjes uit doe ik niet aan mee omdat ik het niet kan missen, en kleding of een keer iets lekkers in de supermarkt kopen is er ook niet bij....
Ik merk inderdaad dat het me een hoop stress geeft om zo krap bij kas te zitten.

Een schoonmaakbaantje voor erbij is denk ik lastig; Ik zit in het 1e jaar van mijn opleiding, draai wisselende diensten, en heb ook veel tijd nodig voor mijn huiswerk. Wel pas ik af en toe zwart op bij een gezin met 4 kindjes, dit is ongeveer 2 dagen per maand, 75 euro per dag.

Een kamer huren is hier in de buurt verschrikkelijk duur, heb op diverse website gekeken, maar dan ben ik voor een kamer van 20 m2 gemiddeld zo'n 600 euro kwijt, en dat is vaak ook bij mensen in.

Ik weet dat het bij mijn ouders tijdelijk zou zijn; Ik sta ingeschreven voor 9 huurwoningen, maar omdat ik me pas heb ingeschreven toen het uitging, sta ik nog niet hoog genoeg op de wachtlijst. Bij eentje sta ik nummer 11, dus dat is redelijk hoog. De rest zo'n beetje op nummer 40-50. Maar ja....hoe het verloop in die woningen is is moeilijk te zeggen.... het kan een jaar zijn, kan 3 jaar zijn....

Ik heb geen ervaring met anti-kraak, hoe werkt zoiets? En weet iemand een website waarop je anti-kraakwoningen kunt vinden? Daar wil ik me wel eens in verdiepen.

Overigens is de band met mijn ouders erg goed. Ik zie ze al bijna dagelijks en eeet er veel, en ben net terug van een vakantie met mijn moeder. In dat opzicht verwacht ik niet echt problemen, en ik denk dat het me erg veel rust zal geven om lekker even te kunnen sparen, maar het is toch een behoorlijk stuk vrijheid opgeven.....lastig hoor.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD vr 28 jun 2013 - 23:11

He verdorie.... heb even gegoogled op anti-kraak, en vind nu al 2 organisaties waar ze geen mensen met huisdieren willen:roll: 
Is dat een standaard regel bij anti-kraak? Want ik wil echt wel verhuizen en sta open voor anti-kraak....maar m'n hond blijft:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  TukTuk vr 28 jun 2013 - 23:20

Wij hebben via Adhoc anti-kraak gewoond, en mochten inderdaad geen huisdieren, maar we hebben gewoon 2 katten genomen toen. Ze zijn in die periode 3x komen kijken toen we niet thuis waren (Ze controleren dan of je het huis netjes houdt, of er niet meer mensen wonen dan ingeschreven etc) en nooit commentaar op gehad. Maar een hond is natuurlijk wel iets anders dan katten, en wij zaten in een woning dat gesloopt moest worden. Dat is ook weer anders dan dat je bijvoorbeeld via Camelot anti kraak woont, zij hebben veel woningen die in de verkoop staan. Dan willen ze uiteraard geen huisdieren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Reeza vr 28 jun 2013 - 23:21

Ik zou voor extra werken kiezen. Heb ik zelf ook gedaan toen ik geld nodig had. Hier de tip gekregen van kassabonnen ophalen voor de lidl, deed ik 2x 4 uurtjes per maand en kreeg er €80 voor. Kon me inschrijven in allerlei steden/verschillende dagen en reiskosten werden vergoed. Misschien ook iets voor jou?
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  TukTuk vr 28 jun 2013 - 23:22

Reeza schreef:Ik zou voor extra werken kiezen. Heb ik zelf ook gedaan toen ik geld nodig had. Hier de tip gekregen van kassabonnen ophalen voor de lidl, deed ik 2x 4 uurtjes per maand en kreeg er €80 voor. Kon me inschrijven in allerlei steden/verschillende dagen en reiskosten werden vergoed. Misschien ook iets voor jou?

Wat houdt dat precies in dan?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Reeza vr 28 jun 2013 - 23:44

Voor de deur van de Lidl staan en klanten vragen hun bon af te geven Wink
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Angela_1986 vr 28 jun 2013 - 23:58

Ik heb via Camelot anti-kraak gewoond, ook daar waren diverse regels en wij werden 1x per maand gecontroleerd maar heel moeilijk werd er niet gedaan. Wij hadden ook huisdieren, vissen, daar deden ze niet moeilijk over Wink Maar 2 buren hadden 'n kat, aan de overkant had iemand meerdere hondjes en we hadden 'n buurman met een papegaai ofzo, mochten ze blijkbaar allemaal houden.

In het reglement stond ook dat je geen felle kleuren e.d. aan mocht brengen op de muren. Wij wisten dat we daar ongeveer 2 jaar konden blijven zitten en het daarna bijna volledig gesloopt werd. Dus hebben we wél felle kleuren aangebracht en de enige opmerking die we kregen was 'Gave kleur!' Laughing 

Het enige waar we ooit op aangesproken zijn is het feit dat er toch wel vaak dameskleding aan het wasrek hing voor een man die alleen woont. Weet niet of het nog zo is maar destijds betaalde je per persoon. Ik ben door omstandigheden een tijd bij mijn ex ingetrokken, de intentie was voor een paar weken, dus hebben we daar geen melding van gemaakt. Uiteindelijk ben ik er blijven 'hangen' maar officieel heeft hij daar altijd alleen gewoond.

Ik vind het prima wonen, wij hadden ook gewoon een huisje, ideaal! Alleen die maandelijkse controle vond ik wel een inbreuk op je privacy. Ze legde iedere keer een briefje neer met de volgende datum waarop ze zouden komen, soms week dat één of twee dagen af (eerder of later). Maar ik snap ook heel goed dat ze het doen en ze zijn zo weg! Was meer mijn eigen gevoel.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Fearie za 29 jun 2013 - 0:08

En bij de gemeente woonkostentoeslag aanvragen? 
Daar heb je recht op als je de huur niet meer kunt betalen door bepaalde omstandigheden. 
Google maar eens of je gemeente het heeft en anders ff bellen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum