Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

+42
GreenGrass
Siem
Atelier Madame
Aziraphale
Starla
Antibes
Bacio
Ibbeltje
Roos'
Capt'n Zero
Poubelle
Marin
Beessie
Carmen_
Roza
Susan
Julia
Mermaid
Parisienne
Caro
nina
Sea of Trees
Bazinga
Engelse Drop
Fearie
Reeza
PapillonRose
Angela_1986
Minx
Nyx
Shisha
Marsy28
girli
Purpleflower
VanillaRose
Phileine
Bolleke
TukTuk
Happydobby
Lady4
Luce
JD
46 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bacio zo 30 jun 2013 - 5:30

Je hebt een (te) hoog eisen pakket. Het klinkt ook een beetje alsof je je keus al hebt gemaakt en eigenlijk gewoon naar je ouders toe wilt.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:31

Lennox schreef:Maar je had destijds een ontzettend leuk en betaalbaar huisje gevonden, maar daar wilde je niet wonen vanwege één van de buren daar. Ook had je in diezelfde periode een hele leuke meid over de vloer die geïnteresseerd was om bij je gekomen wonen, maar ook dat heb je afgeketst. Twee opties die je hebt laten liggen...

 Ja dat huis heb ik afgeketst omdat het recht naast de vrouw was waar mijn ex mee is vreemd gegaan en....waarmee hij nog steeds ligt te n**ken. Dus dan zie ik hun elke keer voorbij komen. Sterker nog....volgens een colleg van mij die in die straat woont is ze zwanger, ik gok van mijn ex.

Dat meisje die geinteresseerd was heeft het uiteindelijk zelf afgezegd.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop zo 30 jun 2013 - 5:31

Wat gek dat het allemaal zo moeilijk is wat betreft wonen, maar dat omgekeerd niemand bij jou in huis wil komen wonen. Wat vraag je dan voor die zolderkamer?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Luce zo 30 jun 2013 - 5:33

JD, je ouders bieden het aan om de helft van he huur te betalen. Dat is toch een kans? Zie het als een investering in je toekomst, je bent aan het studeren, over een aantal jaar kan je het zelf betalen. Desnoods betaal je het dan gewoon terug! (Of een deel). Als je ouders het met liefde doen, zou ik het wel weten..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:34

Bacio schreef:Je hebt een (te) hoog eisen pakket. Het klinkt ook een beetje alsof je je keus al hebt gemaakt en eigenlijk gewoon naar je ouders toe wilt.

Nee, ik vind het liefst een huisgenoot. Liever dan dat ik naar mijn ouders terug ga.
En ja, qua huisgenoot heb ik wel eisen, dat is niet heel gek denk ik, en ik denk niet dat die eisen heel gek zijn. (vrouw, tussen de 18 en 35, geen dieren of kinderen).

Qua woning zijn mijn eisen; ik wil er (het liefst) alleen wonen, huur van max 650, 2 kamers, liefst buitenruimte voor hond, of dat nou balkon of tuintje is.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:34

Engelse Drop schreef:Wat gek dat het allemaal zo moeilijk is wat betreft wonen, maar dat omgekeerd niemand bij jou in huis wil komen wonen. Wat vraag je dan voor die zolderkamer?

 300 euro.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 5:35

En wat zit daarbij in, bij de 300 euro? En hoe groot is de ruimte?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:36

Luce schreef:JD, je ouders bieden het aan om de helft van he huur te betalen. Dat is toch een kans? Zie het als een investering in je toekomst, je bent aan het studeren, over een aantal jaar kan je het zelf betalen. Desnoods betaal je het dan gewoon terug! (Of een deel). Als je ouders het met liefde doen, zou ik het wel weten..

 Ja maar élke maand weer moeten ze 350 euro missen, ik voel me zó bezwaard, en voel me daar al helemaal onvolwassen bij. Ze hebben het nu 6 maanden gedaan, maar feit is...dat mijn opleiding nog 2,5 jaar duurt, en ik ze niet nog 2,5 jaar wil laten betalen. Kijk nog 6 maanden kan ik mee leven, maar niet nog eens 2,5 jaar.....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 5:36

Engelse Drop schreef:Wat gek dat het allemaal zo moeilijk is wat betreft wonen, maar dat omgekeerd niemand bij jou in huis wil komen wonen. Wat vraag je dan voor die zolderkamer?

Wat loop je nou eigenlijk te zaniken? Wil je dat ze jou gelijk geeft en gelijk d'r hond aan een boom bindt om naar een kamertje van 2 bij 4 te verhuizen?

Er is in deze buurt weinig vraag naar kamers en de mensen die de kamers hebben, vragen er een hoofdprijs voor en ja, ze wil eigenlijk niet op een kamer gaan wonen ivm d'r hond. Big whoop, waarom zou je er zo over lopen mierenneuken?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:37

Lennox schreef:En wat zit daarbij in, bij de 300 euro? En hoe groot is de ruimte?

 inclusief g/w/l.
gedeelde badkamer, eigen toilet, gedeelde keuken, gezamenlijk gebruik van woonkamer en tuin.
De zolder is 25 m2, er ligt laminaat en de wanden zijn gestuukt.

Ik woon 1 minuut van het station af, hoop dat het daardoor misschien aantrekkelijk is voor mensen die in haarlem/alkmaar/amsterdam werken.studeren.

300 euro is voor hier trouwens goedkoop voor zo'n ruimte. Heb op MP en kamernet gekeken wat er gemiddeld gevraagd wordt, vele malen hoger.


Laatst aangepast door JD op zo 30 jun 2013 - 5:38; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop zo 30 jun 2013 - 5:37

Ik blijf het een gek verhaal vinden. Je zegt dat alle kamers bij jou in de buurt boven de 500 euro zitten, maar zelf bied je een kamer van 300 euro aan en niemand reageert? Dat klopt gewoon niet. Waarom ben je niet eerlijk?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 5:38

Ik geloof best wel dat ze eerlijk is hoor, ED. deze insinuatie gaat wel ver voor iemand die hier net komt kijken. Ik denk alleen dat haar eisen te hoog zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:39

Engelse Drop schreef:Ik blijf het een gek verhaal vinden. Je zegt dat alle kamers bij jou in de buurt boven de 500 euro zitten, maar zelf bied je een kamer van 300 euro aan en niemand reageert? Dat klopt gewoon niet. Waarom ben je niet eerlijk?

 waarom ben jij hier nog?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:40

Lennox schreef:Ik geloof best wel dat ze eerlijk is hoor, ED. deze insinuatie gaat wel ver voor iemand die hier net komt kijken. Ik denk alleen dat haar eisen te hoog zijn.

 maar lennox, vind je de eisen die ik aan een huisgenoot stel ook hoog dan?
Want ik snap zelf ook nog niet erg waarom het me maar niet lukt om iemand te vinden...
In de advertentie staat alleen; vrouw, liefst tussen de 18 en 35 (kan vanaf geweken worden), zonder dieren/kinderen.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bacio zo 30 jun 2013 - 5:41

JD schreef:
Bacio schreef:Je hebt een (te) hoog eisen pakket. Het klinkt ook een beetje alsof je je keus al hebt gemaakt en eigenlijk gewoon naar je ouders toe wilt.

Nee, ik vind het liefst een huisgenoot. Liever dan dat ik naar mijn ouders terug ga.
En ja, qua huisgenoot heb ik wel eisen, dat is niet heel gek denk ik, en ik denk niet dat die eisen heel gek zijn. (vrouw, tussen de 18 en 35, geen dieren of kinderen).

Qua woning zijn mijn eisen; ik wil er (het liefst) alleen wonen, huur van max 650, 2 kamers, liefst buitenruimte voor hond, of dat nou balkon of tuintje is.

 Dat is echt een te hoog eisenpakket als je echt weg wilt daar.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga zo 30 jun 2013 - 5:43

De kamers die hier te huur zijn, lopen vaak via Makelaars en zijn erg duur. Verder zijn hier gewoon weinig kamers te huur, omdat er niet veel interesse in is, 't is een uit de kluiten gewassen dorp....

Waarom ben je zo gebrand op dit verhaal? :/ Ik wéét waar JD 't over heeft en dit is geen vriendjespolitiek; ik ken heel JD verder niet. (hoewel ik je wel een keer gezien heb in de Hunkemöller volgens mij!) Maar ik ken haar omgeving, ik ken de buurt, ik ken de prijzen en ik ken de zoektocht naar kamers en huizen en 't is gewoon verdomd moeilijk. Haar eisenpakket is minimaal, er is niet heel veel hier :/ Goedkoopste in de buurt is een flatje met één slaapkamer en dan ben je 400 euro huur kwijt incl. servicekosten.

Hell, zelfs verhuren is moeilijk, omdat 't niet de meest makkelijke woningbouwvereniging is hier en je met een hoop regels te maken hebt.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:45

Bacio schreef:
JD schreef:
Bacio schreef:Je hebt een (te) hoog eisen pakket. Het klinkt ook een beetje alsof je je keus al hebt gemaakt en eigenlijk gewoon naar je ouders toe wilt.

Nee, ik vind het liefst een huisgenoot. Liever dan dat ik naar mijn ouders terug ga.
En ja, qua huisgenoot heb ik wel eisen, dat is niet heel gek denk ik, en ik denk niet dat die eisen heel gek zijn. (vrouw, tussen de 18 en 35, geen dieren of kinderen).

Qua woning zijn mijn eisen; ik wil er (het liefst) alleen wonen, huur van max 650, 2 kamers, liefst buitenruimte voor hond, of dat nou balkon of tuintje is.

 Dat is echt een te hoog eisenpakket als je echt weg wilt daar.

Het is het eisenpakket wat ik wil, vind ik het niet, dan wordt het inderdaad terug naar mijn ouders.
Er zijn hier meeeeeegaveel flats van 2 kamers met lage huur, alleen die wachtlijsten he....

Maar het is hier zo; studentenkamer, 20 m2, gedeeld, geen buitenruimte = 600-700e
2 kamerappartementje, voor mij alleen, 70m2, balkon = 450-550 euro.
En daarbij kunje kamers hier alleen particulier huren, dat betekent geen huurtoeslag. Bij die van 450-550 krijg ik nog huurtoeslag ook.

Een losse kamer ga ik gewoon niet doen, dan is het terug naar paps en mams, want dat vind ik echt geld weggooien. Mijn huur is nu 700 euro, dan kan ik net zo goed hier blijven zitten....smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 5:45

De eisen voor een huisgenoot zijn niet zozeer hoog, dan zou ik toch intensiever gaan adverteren. En ergens vind ik het raar dat een huisgenote geen huisdier mag hebben, terwijl je zelf wel een hond hebt rondlopen. Ik snap dat je je eigen hond centraal houdt en bang bent dat de andere huisdieren niet met je hond overweg kunnen. Maar als je die eis eruit haalt, misschien scheelt het al iets. De mensen die namelijk geen huisdier hebben, willen zelf veelal ook het liefst in een huisdiervrij huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:46

Bazinga schreef:De kamers die hier te huur zijn, lopen vaak via Makelaars en zijn erg duur. Verder zijn hier gewoon weinig kamers te huur, omdat er niet veel interesse in is, 't is een uit de kluiten gewassen dorp....

Waarom ben je zo gebrand op dit verhaal? :/ Ik wéét waar JD 't over heeft en dit is geen vriendjespolitiek; ik ken heel JD verder niet. (hoewel ik je wel een keer gezien heb in de Hunkemöller volgens mij!) Maar ik ken haar omgeving, ik ken de buurt, ik ken de prijzen en ik ken de zoektocht naar kamers en huizen en 't is gewoon verdomd moeilijk. Haar eisenpakket is minimaal, er is niet heel veel hier :/ Goedkoopste in de buurt is een flatje met één slaapkamer en dan ben je 400 euro huur kwijt incl. servicekosten.

Hell, zelfs verhuren is moeilijk, omdat 't niet de meest makkelijke woningbouwvereniging is hier en je met een hoop regels te maken hebt.

 heb jij mij gezien??? had je even achter me moeten staan en heel hard "Baaaazinnngaaaaa!!!" in mijn oor moeten tetteren:shock:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop zo 30 jun 2013 - 5:46

Lennox, haar eisen zijn inderdaad te hoog, daar ben ik het mee eens. Niet bereid om ook maar 30 min verderop te gaan wonen, niet bereid om in een kamer te wonen die aansluit bij je inkomsten, niet bereid om dichtbij de scharrel van je ex te wonen, niet bereid om iemand in huis te nemen die niet geheel in je straatje past, tsja, wat blijft er dan eigenlijk nog over? Het lijken me meer allemaal excuses om terug te mogen naar de ouders en daar lekker verzorgd te worden.

Opzich prima hoor, maar kom daar dan wel voor uit en ga niet allerlei vreemde excuses bedenken. Overmacht is overmacht, maar dit is geen overmacht.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:47

Lennox schreef:De eisen voor een huisgenoot zijn niet zozeer hoog, dan zou ik toch intensiever gaan adverteren. En ergens vind ik het raar dat een huisgenote geen huisdier mag hebben, terwijl je zelf wel een hond hebt rondlopen. Ik snap dat je je eigen hond centraal houdt en bang bent dat de andere huisdieren niet met je hond overweg kunnen. Maar als je die eis eruit haalt, misschien scheelt het al iets. De mensen die namelijk geen huisdier hebben, willen zelf veelal ook het liefst in een huisdiervrij huis.

 Ik kan het veranderen in "geen katten". Want die vreet mijn pitbull met huid en haar op:yes:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 5:48

Die scharrel van d'r ex was destijds alleen nog maar een ex van d'r ex ofzo. Dat hij er nu mee aanpapt en zij misschien zwanger van hem is, is nieuwe info voor mij en dan had ik er ook niet graag naast gewoond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 5:48

Pitbull? Je hebt toch een labrador?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD zo 30 jun 2013 - 5:49

Engelse Drop schreef:Lennox, haar eisen zijn inderdaad te hoog, daar ben ik het mee eens. Niet bereid om ook maar 30 min verderop te gaan wonen, niet bereid om in een kamer te wonen die aansluit bij je inkomsten, niet bereid om dichtbij de scharrel van je ex te wonen, niet bereid om iemand in huis te nemen die niet geheel in je straatje past, tsja, wat blijft er dan eigenlijk nog over? Het lijken me meer allemaal excuses om terug te mogen naar de ouders en daar lekker verzorgd te worden.

Opzich prima hoor, maar kom daar dan wel voor uit en ga niet allerlei vreemde excuses bedenken. Overmacht is overmacht, maar dit is geen overmacht.

 niet bereid om iemand in huis te nemen die niet in je straatje past?
Serieus....is het raar dat ik geen 45 jarige pool in huis neem die bij mij wil wonen omdat ik "mooi meisje" ben (aldus die pool). Zou jij dat wel doen???

En het was niet "dichtbij" de scharrel van mijn ex, het was er direct naast. 3 huizen verder was niet zo'n ramp geweest. Maar ik hoef niet in mijn bed te liggen en te horen hoe zij liggen te....

En als jij naar Amsterdam wilt verhuizen terwijl je een hekel hebt aan de stad, je werk dan elke dag filerijden is, en je ver weg bent van familie,vrienden en de plek waar je je thuis voelt, dan vind ik je stoer. Ik ben niet zo stoer.
En nu ga ik eten:popcorn:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop zo 30 jun 2013 - 5:49

Bazinga schreef:Maar ik ken haar omgeving, ik ken de buurt, ik ken de prijzen en ik ken de zoektocht naar kamers en huizen en 't is gewoon verdomd moeilijk. Haar eisenpakket is minimaal, er is niet heel veel hier :/ Goedkoopste in de buurt is een flatje met één slaapkamer en dan ben je 400 euro huur kwijt incl. servicekosten.

Een eigen flat voor 400 euro is toch een prima optie? Waarom is dat te min, terwijl je net begonnen bent in het leven en nog bezig bent met een opleiding. Ik begrijp dat echt niet.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 6 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum