Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

+42
GreenGrass
Siem
Atelier Madame
Aziraphale
Starla
Antibes
Bacio
Ibbeltje
Roos'
Capt'n Zero
Poubelle
Marin
Beessie
Carmen_
Roza
Susan
Julia
Mermaid
Parisienne
Caro
nina
Sea of Trees
Bazinga
Engelse Drop
Fearie
Reeza
PapillonRose
Angela_1986
Minx
Nyx
Shisha
Marsy28
girli
Purpleflower
VanillaRose
Phileine
Bolleke
TukTuk
Happydobby
Lady4
Luce
JD
46 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD za 29 jun 2013 - 9:47

Je hebt gelijk Bazinga, ik moet eens leren om me niet zo aangevallen te voelen.
En weet je.....ik begin er nu mee:) 

Heb net nog een site gevonden, rooming.nl, daar heb ik hem ook op gezet, en ga nu even door naar speurders.

Oh enne.... bij voorkeur dus een vrouwelijke huisgenoot, maar als je een knappe kerel weet van een jaar of 30 is dat ook géén probleem:cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Julia za 29 jun 2013 - 9:50

Als engelse drop kim is, dan heeft ze er wel ineens een kind bij:lol:
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Minx za 29 jun 2013 - 9:54

Phileine schreef:
Engelse Drop schreef:Reageren doe ik op de berichten zelf, niet op basis van de duizenden eerder geplaatste berichten, dat zou wat zijn, dan ben je wel even bezig bij de meesten van jullie laughcry

Zoute drop was een toepasselijkere naam geweest.

Zure drop Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop za 29 jun 2013 - 9:57

Kim? Sorry, ik ben hier net nieuw op het forum, dus ik weet niet wie iedereen is. Mijn echte naam is Lisa, ik woon in een dorp, ergens in het noorden van Nederland, samen met mijn vriend en dochter van net twee jaar. Ik zie niet echt een voorsteltopic, daarom dacht ik: ik reageer gewoon, zoals ik gewend ben te doen op andere fora!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Julia za 29 jun 2013 - 10:03

Goeie binnenkomer, welkom:lol:
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD za 29 jun 2013 - 10:04

Die manier van reageren is hier niet heel normaal op dit forum.... dus misschien toch een idee om terug te gaan naar je oude forumvriendjes? Of je misschien toch ietsepietsje aanpassen, zodat we je alsnog met open armen kunnen ontvangen:)  Want we zijn hier wel heel blij met nieuwe leden hoor:cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Julia za 29 jun 2013 - 10:06

Ik vind het overigens wel bijzonder dat je blijkbaar al wel op de hoogte bent van het forum
gedrag van ons, maar dat je niet weet wie we zijn.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 10:09

Oh, weer een Kimmer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop za 29 jun 2013 - 10:10

Op het andere forum mag je gewoon reageren op elkaars berichten. Jammer dat dit hier niet het geval is. Ik zal nog eens overwegen of ik blijf, want ik vind het wel belangrijk dat je direct en duidelijk mag zijn in je reacties, dat verwacht ik ook van anderen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  TukTuk za 29 jun 2013 - 10:13

Engelse Drop schreef:Op het andere forum mag je gewoon reageren op elkaars berichten. Jammer dat dit hier niet het geval is. Ik zal nog eens overwegen of ik blijf, want ik vind het wel belangrijk dat je direct en duidelijk mag zijn in je reacties, dat verwacht ik ook van anderen.

Dat kan ook prima hoor, gewoon reageren op elkaars berichten. Maar dat is heel iets anders dan als een betweter en kip zonder kop iets te gaan roepen terwijl je iemand zijn geschiedenis niet kent.
Dat je geen zin hebt om alles terug te lezen, begrijpelijk, maar wanneer zo iets dan uitgelegd wordt en je gaat vervolgens net zo hard door, tja dan wordt je hier niet zo welkom ontvangen nee.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga za 29 jun 2013 - 10:13

Engelse Drop schreef:Op het andere forum mag je gewoon reageren op elkaars berichten. Jammer dat dit hier niet het geval is. Ik zal nog eens overwegen of ik blijf, want ik vind het wel belangrijk dat je direct en duidelijk mag zijn in je reacties, dat verwacht ik ook van anderen.

Ik vind je overkomen als een bitch met een attitude en ik sta open voor eerlijke mensen, maar dan wel mensen die de tijd nemen en 't respect hebben zich een klein beetje in te leven in een ander.

Kan je dat niet of heb je daar geen zin in? Dan kan ik je nu al vertellen dat je hier niet veel vrienden maakt.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop za 29 jun 2013 - 10:36

Mmm, wat een vreemd sfeertje hier. Ik ga lekker slapen, morgen weer een dag, geen idee of ik hier nog terugkom, beetje apart allemaal.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Susan za 29 jun 2013 - 10:40

Ik vind het eerder raar om op deze manier ergens binnen te komen, of trek je altijd overal waar je nieuw bent meteen zo'n grote broodmolen open?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Roza za 29 jun 2013 - 10:45

Engelse Drop schreef:Mmm, wat een vreemd sfeertje hier. Ik ga lekker slapen, morgen weer een dag, geen idee of ik hier nog terugkom, beetje apart allemaal.

Lekker gaan slapen. Morgen weer een nieuwe dag. Mocht je morgen met hetzelfde been uit bed stappen als vandaag, vind ik het persoonlijk heel fijn dat je wegblijft. Je zou ook mee kunnen doen aan de trend van het moment; laat je account verwijderen. Dat is helemaal hip nu. Liefst met een afscheidstopic waarin iedereen zegt dat je echt echt echt echt niet moet gaan. Al zal jouw topic niet zo'n vaart lopen.

Mocht je morgen met het goede been uit bed stappen, dan heet ik je van harte welkom!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga za 29 jun 2013 - 10:46

Engelse Drop schreef:Mmm, wat een vreemd sfeertje hier. Ik ga lekker slapen, morgen weer een dag, geen idee of ik hier nog terugkom, beetje apart allemaal.

Hè doe nou niet zo flauw! Ik ben eerlijk en lekker direct... Niks mis mee, toch?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 22:39

Dit is leuk lol! 

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Carmen_ za 29 jun 2013 - 23:25

Ik ben het wel eens met Engelse drop. Maar ik was het ook al vaak met Kim eens.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Beessie za 29 jun 2013 - 23:43

Vind het wel humor hoe hier elke x weer gereageerd wordt op Kim en haar aliassen!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Carmen_ za 29 jun 2013 - 23:50

Beessie schreef:Vind het wel humor hoe hier elke x weer gereageerd wordt op Kim en haar aliassen!
Hoezo humor? Kim had soms best goede punten.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Carmen_ za 29 jun 2013 - 23:52

Ik vond die basisschooljuf wel humor met al haar spelfouten als ze op Kim reageerde.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Marin za 29 jun 2013 - 23:55

Ik zag 1 berichtje van Engelse Drop over internationale bruiloften in Kiev en Moskou en ik dacht direct jeeeeej dat forum meisje dat in Rusland en kiev heeft gewoond is weer terug! Hoe heette ze ook alweer, die zowel biomedische wetenschappen als Russisch studeerde. Ik vond haar super leuk. Dus ik direct enthousiast Engelse Drop een PM sturen met de vraag of zij dat is....
En dan zie ik nu dit topic. Sad jammer. Helaas niet dat leuke meisje terug, maar Kim! En dat terwijl ik Kim best leuk vond, maar deze reacties van haar zijn weer zo ongenuanceerd bot.

Sorry JD dat jouw topic dan weer daar voor gebruikt wordt.

Overigens vind ik het hartstikke goed om een huisgenoot te zoeken, dat lijkt me voor jou de beste oplossing. Ik zal meedenken of ik nog iemand ken. En verspreid het via FB!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Poubelle za 29 jun 2013 - 23:56

Hoe weten jullie nou zo zeker dat Kim weer terug is?
Alsof er maar 1 iemand in Nederland op deze manier reageert.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Caro zo 30 jun 2013 - 0:07

Poubelle schreef:Hoe weten jullie nou zo zeker dat Kim weer terug is?
Alsof er maar 1 iemand in Nederland op deze manier reageert.

Ik ben daar sowieso slecht in om het te herkennen maar ik dacht dat iedereen daarop doelde. Mij zal het een biet zijn Very Happy 
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Roza zo 30 jun 2013 - 0:15

Ik geloof niet dat dit Kim is. Of ze moet er in 2 weken tijd een kind uit hebben geperst?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 0:17

Ik geloofde ook niet dat Kim echt en oprecht was, die deed maar alsof, volgens mij. Dat geloof ik van Engelse Drop trouwens ook, de verbaasde reacties zijn te gemaakt verbaasd. Maar of ze echt dezelfden zijn weet ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 3 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum