Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

+42
GreenGrass
Siem
Atelier Madame
Aziraphale
Starla
Antibes
Bacio
Ibbeltje
Roos'
Capt'n Zero
Poubelle
Marin
Beessie
Carmen_
Roza
Susan
Julia
Mermaid
Parisienne
Caro
nina
Sea of Trees
Bazinga
Engelse Drop
Fearie
Reeza
PapillonRose
Angela_1986
Minx
Nyx
Shisha
Marsy28
girli
Purpleflower
VanillaRose
Phileine
Bolleke
TukTuk
Happydobby
Lady4
Luce
JD
46 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD za 29 jun 2013 - 0:54

woonkostentoeslag? daar heb ik nog nooit van gehoord. 
heb wel toen gevraagd of er een uitzondering mogelijk was en ik toch in aanmerking kon komen voor huurtoeslag, maar dat kon niet, omdat mijn huur te hoog is en daar geen uitzonderingen op worden gemaakt.
maar ik ga meteen ecen googlen op woonkostentoeslag, dankjewel voor de tip

en dat anti-kraak, ik kan het dus wel gewoon proberen met een hond?
en dan eerlijk aangeven dat ik een hond heb of juist niks zeggen?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop za 29 jun 2013 - 6:24

Je zeurt. Je verdient 1000 euro per maand, dat is een behoorlijk bedrag. Je kan met gemak een kamer huren voor een euro of 350, dan kom je gemakkelijk uit wat betreft geld. Bij je ouders gaan wonen vind ik getuigen van kinderlijk gedrag, zeker gezien jouw situatie die vrij riant is vergeleken met die van het overgrote deel van de studenten.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga za 29 jun 2013 - 6:39

Engelse Drop schreef:Je zeurt. Je verdient 1000 euro per maand, dat is een behoorlijk bedrag. Je kan met gemak een kamer huren voor een euro of 350, dan kom je gemakkelijk uit wat betreft geld. Bij je ouders gaan wonen vind ik getuigen van kinderlijk gedrag, zeker gezien jouw situatie die vrij riant is vergeleken met die van het overgrote deel van de studenten.

Nee, dat kan niet. Ik ken JD's situatie en ik ken haar omgeving, hier in de buurt zijn de wachtlijsten voor huurwoningen bespottelijk lang, huizen behoorlijk prijzig en kamers al helemaal. En hoe is dat beter dan bij je ouders intrekken? Bovendien geeft ze aan haar hond niet kwijt te willen, die factor maakt 'op kamers gaan' nog moeilijker.

Niet meteen van je hoge toren gaan blazen omdat je 't niet okay vindt als iemand weer bij de ouders gaat wonen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Sea of Trees za 29 jun 2013 - 6:43

Engelse Drop schreef:Je zeurt. Je verdient 1000 euro per maand, dat is een behoorlijk bedrag. Je kan met gemak een kamer huren voor een euro of 350, dan kom je gemakkelijk uit wat betreft geld. Bij je ouders gaan wonen vind ik getuigen van kinderlijk gedrag, zeker gezien jouw situatie die vrij riant is vergeleken met die van het overgrote deel van de studenten.
Aaaand she's back!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga za 29 jun 2013 - 6:46

Had wel verwacht dat ze er iets langer over zou doen..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  nina za 29 jun 2013 - 6:50

Bazinga schreef:Had wel verwacht dat ze er iets langer over zou doen..

 Ik ook.. Laughing
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD za 29 jun 2013 - 6:52

jezus engelse drop, wat kun jij op een botte en onaardige manier je mening verkondigen, zonder de feiten te kennen! 
denk er eens bij na dat je woorden echt flink kut kunnen overkomen.

'bij je ouders wonen getuigd van kinderlijk gedrag'
Het is mijn laatste optie, ik vind het zelf echt niet leuk en zie er verschrikkelijk tegenop om mijn huis uit te moeten.


kamers can 350 euro heb je hier in de omgeving echt niet. ja, dan is het inwonend bij iemand thuis, een slaapkamer. dan kan ik net zo goed bij mijn ouders gaan wonen toch?
Wachtlijsten zijn hier tussen de 5 en 10 jaar.

wie was engelse drop hiervoor? cbl? smikkell?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Caro za 29 jun 2013 - 6:58

JD schreef:jezus engelse drop, wat kun jij op een botte en onaardige manier je mening verkondigen, zonder de feiten te kennen! 
denk er eens bij na dat je woorden echt flink kut kunnen overkomen.

'bij je ouders wonen getuigd van kinderlijk gedrag'
Het is mijn laatste optie, ik vind het zelf echt niet leuk en zie er verschrikkelijk tegenop om mijn huis uit te moeten.


kamers can 350 euro heb je hier in de omgeving echt niet. ja, dan is het inwonend bij iemand thuis, een slaapkamer. dan kan ik net zo goed bij mijn ouders gaan wonen toch?
Wachtlijsten zijn hier tussen de 5 en 10 jaar.

wie was engelse drop hiervoor? cbl? smikkell?

Ik denk eerder Kim, maar ik ben daar zo slecht in om het te herkennen..

Is erbij werken echt geen andere optie? Je huis opgeven kan altijd nog, maar wat als je over een tijdje weer een woning wil?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Luce za 29 jun 2013 - 7:00

Engelse Drop schreef:Je zeurt. Je verdient 1000 euro per maand, dat is een behoorlijk bedrag. Je kan met gemak een kamer huren voor een euro of 350, dan kom je gemakkelijk uit wat betreft geld. Bij je ouders gaan wonen vind ik getuigen van kinderlijk gedrag, zeker gezien jouw situatie die vrij riant is vergeleken met die van het overgrote deel van de studenten.

Kim! Wat leuk dat je er weer bent!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Parisienne za 29 jun 2013 - 7:06

Ik dacht exact hetzelfde bij het lezen van die reactie Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD za 29 jun 2013 - 7:11

ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest hier, dus geloof niet dat ik Kim ken (en zo afgaande op haar reactie weet ik ook niet of ik dat wel wil)

Vaste dagen of uren erbij werken is sowieso geen optie,omdat ik wisselende dagen en tijden werk. Ik wil het wel proberen, al raden ze het op school en werk erg af vanwege de hoge studiebelasting. 
Ik wil sowieso even kinderdagverblijcen gaan afbellen. het is daar drama qua crisis maar misschien kan ik op 0-urenbasis in de vakantie invallen. Ik heb mijn spw diploma, dus met werken in de kinderopvang zou ik veel meer verdienen dan andere baantjes
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Caro za 29 jun 2013 - 7:28

JD schreef:ik ben de laatste tijd niet zo actief geweest hier, dus geloof niet dat ik Kim ken (en zo afgaande op haar reactie weet ik ook niet of ik dat wel wil)

Vaste dagen of uren erbij werken is sowieso geen optie,omdat ik wisselende dagen en tijden werk. Ik wil het wel proberen, al raden ze het op school en werk erg af vanwege de hoge studiebelasting. 
Ik wil sowieso even kinderdagverblijcen gaan afbellen. het is daar drama qua crisis maar misschien kan ik op 0-urenbasis in de vakantie invallen. Ik heb mijn spw diploma, dus met werken in de kinderopvang zou ik veel meer verdienen dan andere baantjes

En een horeca uitzendbureau zoals Mise en Place? Dat is werken op basis van beschikbaarheid, je eigen uren en wanneer je zelf kan..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop za 29 jun 2013 - 8:01

Je stelt simpelweg te hoge eisen aan een woning. Er staan duizenden kamers te huur (kijk maar eens op kamernet bijvoorbeeld) tussen de 300 en 500 euro. Wat is dat toch met die studenten tegenwoordig die allemaal direct in een totaal woonhuis willen beginnen? En trouwens: het hebben van een huisdier is geen reden om een beroep te doen op de een of andere subsidie, daarvoor is die pot echt niet bedoeld. Waarom heb je eigenlijk een hond genomen, terwijl je niet zeker wist of je er in toekomst voor kon zorgen? Is het een optie om de hond bij je ouders onder te brengen? Als je de hond aangeschaft hebt samen met je ex, dan zou hij de hond kunnen verzorgen tot jij weer een huis kan betalen met meer ruimte.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Fearie za 29 jun 2013 - 8:04

Engelse Drop schreef:Je stelt simpelweg te hoge eisen aan een woning. Er staan duizenden kamers te huur (kijk maar eens op kamernet bijvoorbeeld) tussen de 300 en 500 euro. Wat is dat toch met die studenten tegenwoordig die allemaal direct in een totaal woonhuis willen beginnen? En trouwens: het hebben van een huisdier is geen reden om een beroep te doen op de een of andere subsidie, daarvoor is die pot echt niet bedoeld. Waarom heb je eigenlijk een hond genomen, terwijl je niet zeker wist of je er in toekomst voor kon zorgen? Is het een optie om de hond bij je ouders onder te brengen? Als je de hond aangeschaft hebt samen met je ex, dan zou hij de hond kunnen verzorgen tot jij weer een huis kan betalen met meer ruimte.

Ik denk dat je de geschiedenis van JD niet kent en dus ook niet kunt oordelen over haar situatie.
Ze zal haar hond nooit naar haar ex brengen. En dat is echt niet haar enige reden om een beroep te doen op een of andere subsidie.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga za 29 jun 2013 - 8:16

Engelse Drop schreef:Je stelt simpelweg te hoge eisen aan een woning. Er staan duizenden kamers te huur (kijk maar eens op kamernet bijvoorbeeld) tussen de 300 en 500 euro. Wat is dat toch met die studenten tegenwoordig die allemaal direct in een totaal woonhuis willen beginnen? En trouwens: het hebben van een huisdier is geen reden om een beroep te doen op de een of andere subsidie, daarvoor is die pot echt niet bedoeld. Waarom heb je eigenlijk een hond genomen, terwijl je niet zeker wist of je er in toekomst voor kon zorgen? Is het een optie om de hond bij je ouders onder te brengen? Als je de hond aangeschaft hebt samen met je ex, dan zou hij de hond kunnen verzorgen tot jij weer een huis kan betalen met meer ruimte.

I don't care who the fuck you are, of je nu Kim bent of gewoon een nieuwe forummer met een bord voor d'r kop, maar lees je eerst 's in, voor je besluit je te mengen in onderwerpen met 'tips en adviezen', terwijl je duidelijk niet weet waar je 't over hebt.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Nyx za 29 jun 2013 - 8:20

Ze hebben geen Amen smiley. Dus bij deze; Amen Bazinga! thumbup 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Mermaid za 29 jun 2013 - 8:22

JD: Ik ben meerdere keren weer voor een paar maanden terug naar mijn ouders gegaan. Ik vond het niet ideaal maar het was op dat moment de beste oplossing (financieel) dus heb er nooit spijt van gehad. Maar het ik kon er moeilijk aan wennen om al zelfstandig te hebben gewoond en dan ineens toch weer aan te moeten passen aan 'regels' en gewoontes van je ouders. Ik miste mijn eigen 'vrijheid' toch wel.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop za 29 jun 2013 - 8:26

Reageren doe ik op de berichten zelf, niet op basis van de duizenden eerder geplaatste berichten, dat zou wat zijn, dan ben je wel even bezig bij de meesten van jullie laughcry
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga za 29 jun 2013 - 8:28

Engelse Drop schreef:Reageren doe ik op de berichten zelf, niet op basis van de duizenden eerder geplaatste berichten, dat zou wat zijn, dan ben je wel even bezig bij de meesten van jullie laughcry

Dan vind ik jou maar een achterlijke rund.

En da's gewoon, puur gebaseerd op 't nu en niet op oude berichten, want dan is de omschrijving een stukje langer.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Mermaid za 29 jun 2013 - 8:29

Engelse Drop schreef:Reageren doe ik op de berichten zelf, niet op basis van de duizenden eerder geplaatste berichten, dat zou wat zijn, dan ben je wel even bezig bij de meesten van jullie laughcry

 ach blijkbaar kun je ook niet zonder ons... dus nu niet doen alsof je het hier zo'n sneue bende vindt.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Mermaid za 29 jun 2013 - 8:29

Bazinga schreef:
Engelse Drop schreef:Reageren doe ik op de berichten zelf, niet op basis van de duizenden eerder geplaatste berichten, dat zou wat zijn, dan ben je wel even bezig bij de meesten van jullie laughcry

Dan vind ik jou maar een achterlijke rund.

En da's gewoon, puur gebaseerd op 't nu en niet op oude berichten, want dan is de omschrijving een stukje langer.

 Laughing goed verwoord.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Phileine za 29 jun 2013 - 9:02

Engelse Drop schreef:Reageren doe ik op de berichten zelf, niet op basis van de duizenden eerder geplaatste berichten, dat zou wat zijn, dan ben je wel even bezig bij de meesten van jullie laughcry

Zoute drop was een toepasselijkere naam geweest.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  JD za 29 jun 2013 - 9:21

Engelse Drop schreef:Je stelt simpelweg te hoge eisen aan een woning. Er staan duizenden kamers te huur (kijk maar eens op kamernet bijvoorbeeld) tussen de 300 en 500 euro. Wat is dat toch met die studenten tegenwoordig die allemaal direct in een totaal woonhuis willen beginnen? En trouwens: het hebben van een huisdier is geen reden om een beroep te doen op de een of andere subsidie, daarvoor is die pot echt niet bedoeld. Waarom heb je eigenlijk een hond genomen, terwijl je niet zeker wist of je er in toekomst voor kon zorgen? Is het een optie om de hond bij je ouders onder te brengen? Als je de hond aangeschaft hebt samen met je ex, dan zou hij de hond kunnen verzorgen tot jij weer een huis kan betalen met meer ruimte.

 Oke, laat ik dan maar zo'n doos zijn die dan ook nog even op je gaat reageren ook.

1) Ik ben geen student die hoge eisen stelt. Ik heb 8 jaar lang een fulltime baan gehad, waarbij ik 2x zoveel verdiende. Ik wil dus niet meteen in een woonhuis beginnen, maar woon nu in een woonhuis en ben dat wel gewend. Een appartementje is prima, ik hoef niks groots, maar een slaapkamertje zie ik met mijn hond niet zitten. Ik vind dat de hond naar buiten moet kunnen, of dat nou op een balkon of tuintje is.
2) Ik heb de hond 2 jaar geleden uit het asiel gehaald. Ik was toen nog samen met mijn ex, gelukkig, en in de veronderstelling dat wij nog jaren gelukkig samen voor hem zouden zorgen. Dat het uit zou gaan had ik ook niet voorspeld, zover vooruit denk je niet als je een hond aanschaft.
3) Het is uitgegaan doordat mijn ex mij meerdere keren heeft mishandeld, mijn huis heeft leeggeplunderd en nog maanden gestalkt heeft, dus nee, het is absoluut geen optie om de hond naar hem te brengen.

Kijk, als ik gewoon student was had ik een kamertje prima gevonden. Maar kamers kosten hier minimaal 500 euro, en dat is dan ook bij vreemde mensen in huis. Echte studentenkamers heb je hier gewoon niet.
Dus....dan kan ik net zo goed gratis in mijn oude slaapkamer gaan zitten....?

Verder ben ik niet van plan op je te gaan reageren, want ik denk dat jij een typetje bent die het toch wel beter weet, zonder dat je zelf even nadenkt of je verdiept in iemand zijn geschiedenis.

OT: Ik heb vanmiddag briefjes bij de supermarkten opgehangen voor een huisgenoot, en weer een nieuwe advertentie op kamernet gezet. Ik was bezig met een advertentie op MP, maar zag dat dat 15 euro kost, dus ik wacht eerst die briefjes en kamernet even af.
Mochten jullie via via iemand weten..... ik hoor het graag:)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Bazinga za 29 jun 2013 - 9:32

JD, niet doen. Ga je niet verdedigen, die dropveter is je energie niet waard. Bovendien zal ze toch je post uit context halen tot ze iets heeft om op te zitten zeiken, dus 't maakt niet uit wat je zegt.

Ik zal in m'n omgeving ook 's rondkijken of er nog iemand een kamer zoekt. Je kan ook Speurders even bekijken, die's meestal gratis!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Engelse Drop za 29 jun 2013 - 9:36

Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar op een bepaald moment ben je volwassen en zul je toch je eigen zaken moeten regelen, dat vind ik inherent aan het volwassen zijn. Teruggaan naar je ouders staat voor mij gelijk aan teruggaan naar je kindertijd. Ik zou jezelf de vraag stellen of je dit wilt. Hoe oud ben je eigenlijk?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen? - Pagina 2 Empty Re: Meiden die weer bij hun ouders zijn gaan wonen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum