Gezond eten topic [beauty en lichaam]
+43
Miss Cupcake
Krullebol
Toet
SDL
Rovine
loura
Le Chat Noir
Punk'd
Pannetoet
ForeverLove
Reeza
Tiana
litllejoy
Pseudoniem
Rosa
Parel
Ibbeltje
Coccinelle
Serena
Lot
Esperanza
Zora
Zonnetje
Gigi_
minoessepoes
Rizzo
Caresses
Aziraphale
Poubelle
Mamsie
Snoopy
Coco
Minx
Lavendel
Sterre
Shisha
Kowalski
Suus
Sorrento
Sam
Blond
SoGood
Sugarfall
47 plaatsers
Pagina 5 van 26
Pagina 5 van 26 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26
Re: Gezond eten topic [beauty en lichaam]
Ik eet na het sporten altijd iets van kipfilet of een eitje om mijn eiwitten aan te vullen, dat werkt prima! Is goed voor je spieropbouw ook.
Gast- Gast
Na intensief of lange trainingen eet ik ook kwark/sojayoghrt of een eiwitshake. Voor het herstel.
Gast- Gast
Ik ook altijd tartaartje of eitje
Gisteren was slecht gegaan. Ik wist dus niet wat ik moest meenemen naar school, dus ik had ook gewoon niets meegenomen.
Ontbijt: 2 crackers met 2 eitjes
Tussendoor: -
Lunch: -
Tussendoor: Chips toen ik thuiskwam. Ik ging zowat van mijn stokkie
Diner: Super lekkere curry met veel verse groente en een keine hand rijst.
Eeuhja vandaag dus echt beter. Ben ook de hele dag thuis dus dat is mooi
Ik weet ook precies waar mijn probleem ligt. Wat eet ik als ik wegmoet? Wat voor eten kun je nu fijn meenemen in je tas? (geen brood of sla! kleffe bedoeling)... Er blijft echt niets over! Of is mijn kader nu zo klein?
Gisteren was slecht gegaan. Ik wist dus niet wat ik moest meenemen naar school, dus ik had ook gewoon niets meegenomen.
Ontbijt: 2 crackers met 2 eitjes
Lunch: -
Tussendoor: Chips toen ik thuiskwam. Ik ging zowat van mijn stokkie
Diner: Super lekkere curry met veel verse groente en een keine hand rijst.
Eeuhja vandaag dus echt beter. Ben ook de hele dag thuis dus dat is mooi
Ik weet ook precies waar mijn probleem ligt. Wat eet ik als ik wegmoet? Wat voor eten kun je nu fijn meenemen in je tas? (geen brood of sla! kleffe bedoeling)... Er blijft echt niets over! Of is mijn kader nu zo klein?
Gast- Gast
Ik eet vrij normaal maar ik zorg wel dat ik een beetje meer basis wordt. We leven eigenlijk allemaal te zuur.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Gisteren zag m'n dag er zo uit:
Ontbijt: 2 creamcrackers met slankie en 2 creamcrackers met leverpate
Lunch: 2 volkoren boterhammen met kaas
Tussendoor: 25 gram gezouten pinda's
Diner: Kipragout in bladerdeeg
Niet erg gezond dus.
Van het weekend ga ik in elk geval lekker om magere yoghurt voor het ontbijt en speltbrood voor de lunch.
En ik ga weer van de gezouten pinda's naar ongezouten noten, als ik dit als tussendoortje eet.
Verder moet ik echt meer water gaan drinken. S'ochtends drink ik 1 glas melk en 3 kopjes thee.
En s'middags ijsthee (van de Aldi met ontzetten veel suiker) dus daar moet ik maar eens verandering in gaan brengen.
Ik kom ook echt niet aan die 2 liter per dag.
Ontbijt: 2 creamcrackers met slankie en 2 creamcrackers met leverpate
Lunch: 2 volkoren boterhammen met kaas
Tussendoor: 25 gram gezouten pinda's
Diner: Kipragout in bladerdeeg
Niet erg gezond dus.
Van het weekend ga ik in elk geval lekker om magere yoghurt voor het ontbijt en speltbrood voor de lunch.
En ik ga weer van de gezouten pinda's naar ongezouten noten, als ik dit als tussendoortje eet.
Verder moet ik echt meer water gaan drinken. S'ochtends drink ik 1 glas melk en 3 kopjes thee.
En s'middags ijsthee (van de Aldi met ontzetten veel suiker) dus daar moet ik maar eens verandering in gaan brengen.
Ik kom ook echt niet aan die 2 liter per dag.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Punker ik vind dat ook altijd lastig maar nou koop ik gewoon van die kleine bakjes yoghurt, of ik neem zelf een bakje mee, gooi er wat druiven en noten in en eet het onderweg op. Of ik neem losse wasa crackers mee en los beleg en beleg dat dan als ik ga eten zodat het niet klef is. Of ik zorg er voor dat ik ergens iets gezonds kan halen.
Oh en ik neem vaak wortels mee onderweg, makkelijk te vervoeren en ik vind het erg lekker!
Oh en ik neem vaak wortels mee onderweg, makkelijk te vervoeren en ik vind het erg lekker!
Gast- Gast
Gisteren:
Brunch: 3 sportcrackers met 2 eitjes
'Tussendoor': Vijf mandarijnen en twee sportcrackers met kipfilet + heel veel groene thee
Diner: Kipfilet, naanbrood, guacamole en aardappelkroketjes + glaasje taksi
Tussendoor: mandarijn, 1 kop normale thee met een klein schepje suiker
Vandaag:
Net een appel op en ik wacht tot mijn blauwe bessen ontdooid zijn, zodat ik ze in een bakje met kwark kan gooien en kan opeten als ontbijt. Ik ga nog even bekijken in hoeverre lijnzaad hier lekker bij is, anders doe ik dat er ook door.
Brunch: 3 sportcrackers met 2 eitjes
'Tussendoor': Vijf mandarijnen en twee sportcrackers met kipfilet + heel veel groene thee
Diner: Kipfilet, naanbrood, guacamole en aardappelkroketjes + glaasje taksi
Tussendoor: mandarijn, 1 kop normale thee met een klein schepje suiker
Vandaag:
Net een appel op en ik wacht tot mijn blauwe bessen ontdooid zijn, zodat ik ze in een bakje met kwark kan gooien en kan opeten als ontbijt. Ik ga nog even bekijken in hoeverre lijnzaad hier lekker bij is, anders doe ik dat er ook door.
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
O en wat betreft het gezonde eten to go:
Als lunch neem ik vaak losse crackers of losse speltboterhammen mee en daar leg ik dan op college of op het werk pas een plakje kipfilet op. Dat gebeurt meestal niet om te voorkomen dat het klef wordt (daar had ik nog niet eens over nagedacht eigenlijk), maar puur omdat ik altijd te laat ben en dus nooit tijd heb om broodjes/crackers te smeren
Als tussendoortje nam ik in mijn Amberperiode altijd appels en amandelen mee, vulde altijd prima!
Als lunch neem ik vaak losse crackers of losse speltboterhammen mee en daar leg ik dan op college of op het werk pas een plakje kipfilet op. Dat gebeurt meestal niet om te voorkomen dat het klef wordt (daar had ik nog niet eens over nagedacht eigenlijk), maar puur omdat ik altijd te laat ben en dus nooit tijd heb om broodjes/crackers te smeren
Als tussendoortje nam ik in mijn Amberperiode altijd appels en amandelen mee, vulde altijd prima!
Sorrento- Fluisteraar
Ik neem ook van die kleine bakjes yoghurt, soms een paar snack and jacks, of radijsjes en kleine wortels mee!
Gisteravond niet echt gezond gegeten, mijn broer kwam langs met mijn neefje en had pizza meegenomen! En daarna heb ik nog een beetje chips op haha! Ik ga er niet moeilijk overdoen, is ook wel lekker een keer en vandaag gewoon weer gezond doorgaan
Gisteravond niet echt gezond gegeten, mijn broer kwam langs met mijn neefje en had pizza meegenomen! En daarna heb ik nog een beetje chips op haha! Ik ga er niet moeilijk overdoen, is ook wel lekker een keer en vandaag gewoon weer gezond doorgaan
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
@Punk Los bakje yoghurt en los bakje muesli en dan ter plekke mixen? Rauwkost, soepje?
Gast- Gast
Goedemorgen!
Hoe gaat het bij jullie? Ik heb gisteren heel netjes gegeten. Avondeten kon beter, maar een huisgenootje had voor me gekookt terwijl ik nog aan de studie was, vond dat ik het niet kon maken om allerlei eisen te gaan stellen ;-)
Vandaag:
Ontbijt: Magere kwark met bosbessen en kaneel, plus een appel (bedenk me net dat ik het lijnzaad vergeten ben )
Tussendoor: Weet ik nog niet, twee mandarijntjes denk ik
Lunch: Sportcrackers met kipfilet
Tussendoor: Weet ik nog niet
Avondeten: Biologische pompoensoep met .......
Hoe gaat het bij jullie? Ik heb gisteren heel netjes gegeten. Avondeten kon beter, maar een huisgenootje had voor me gekookt terwijl ik nog aan de studie was, vond dat ik het niet kon maken om allerlei eisen te gaan stellen ;-)
Vandaag:
Ontbijt: Magere kwark met bosbessen en kaneel, plus een appel (bedenk me net dat ik het lijnzaad vergeten ben )
Tussendoor: Weet ik nog niet, twee mandarijntjes denk ik
Lunch: Sportcrackers met kipfilet
Tussendoor: Weet ik nog niet
Avondeten: Biologische pompoensoep met .......
Sorrento- Fluisteraar
Ik neem ook vaak snoeptomaatjes mee naar het werk. Die zet ik dan opkantoor neer en aan het einde van de dag heb ik zo'n hele bak leeg. Kan er echt van blijven eten!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
ARGH was de yoghurt & de kwark vanochtend op, waardoor ik dus moest ontbijten met brood & lunchen met brood. Gelukkig nog wel een gekookt eitje in de koelkast, dus die heb ik mee gegapt voor de lunch (of als tussendoortje).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ahh lekker kwark met bosbessen en kaneel
Hier gaat het ook nog steeds wel goed.
Mijn lijstje zag er gisteren zo uit:
Ontbijt: 2 rijstwafels en een mandarijn
Lunch: Salade met zalm, komkommer, tomaat en een appel
Tussendoor: Koekje
Avondeten: Pasta met tonijn
Tussendoor: Cracker en een appel
Vandaag moet ik nog even kijken wat ik ga eten, maar sowieso iets met kip want dat heb ik nog over!
Hier gaat het ook nog steeds wel goed.
Mijn lijstje zag er gisteren zo uit:
Ontbijt: 2 rijstwafels en een mandarijn
Lunch: Salade met zalm, komkommer, tomaat en een appel
Tussendoor: Koekje
Avondeten: Pasta met tonijn
Tussendoor: Cracker en een appel
Vandaag moet ik nog even kijken wat ik ga eten, maar sowieso iets met kip want dat heb ik nog over!
Laatst aangepast door Sugarfall op vr 14 dec 2012 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall- Kletskop
Wat was jouw lijstje gisteren dan Jip? Eet jij echt veel meer? Als ik eet zoals gisteren, dan zit ik ook gewoon vol en heb niet het idee dat ik meer moet eten.
Sugarfall- Kletskop
Gister had ik trouwens wel weer een slechte dag. We hadden teamoverleg en een collega had voor de lunch gezorgt.
Alleen maar witbrood, eiersalade, tonijnsalade,kip/kerriesalade, pate, filet american (mag ik niet), wraps met gerookte zalm (mag ik niet), ham (mag ik niet), kaas en een kerststol. Wel heel lekker natuurlijk. Oh en pindarotsjes voor bij de koffie/thee.
Toen ik thuis kwam zat ik nog zo vol en ik was zo moe dus verder ook niet meer gegeten. En nu moet ik echt richting supermarkt want heb nu ook niks fatsoenlijks in huis.
Alleen maar witbrood, eiersalade, tonijnsalade,kip/kerriesalade, pate, filet american (mag ik niet), wraps met gerookte zalm (mag ik niet), ham (mag ik niet), kaas en een kerststol. Wel heel lekker natuurlijk. Oh en pindarotsjes voor bij de koffie/thee.
Toen ik thuis kwam zat ik nog zo vol en ik was zo moe dus verder ook niet meer gegeten. En nu moet ik echt richting supermarkt want heb nu ook niks fatsoenlijks in huis.
Shisha- Ratel
Haha Sugarfall, lekker he, kanaal!?
Vind ik ook hoor Jip, maar iedereen heeft andere behoeften! De één heeft nu eenmaal meer nodig dan de ander, sowieso de basisbehoefte en vooral als je daarnaast nog veel beweegt. Ik kan me voorstellen dat als je met je auto naar je werk gaat, de hele dag op kantoor zit en dan weer met de auto naar huis gaat, je niet erg veel honger hebt!
Vind ik ook hoor Jip, maar iedereen heeft andere behoeften! De één heeft nu eenmaal meer nodig dan de ander, sowieso de basisbehoefte en vooral als je daarnaast nog veel beweegt. Ik kan me voorstellen dat als je met je auto naar je werk gaat, de hele dag op kantoor zit en dan weer met de auto naar huis gaat, je niet erg veel honger hebt!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hahaha, jaaa heerlijk! En ik zat niet eens op mijn telefoon
Sugarfall- Kletskop
Kowalski- Ratel
Sugarfall schreef:Wat was jouw lijstje gisteren dan Jip? Eet jij echt veel meer? Als ik eet zoals gisteren, dan zit ik ook gewoon vol en heb niet het idee dat ik meer moet eten.
Mijn lijstje van gisteren:
Ontbijt 4 speltbroodjes
Tussendoor oliebol en champagne ;-)
Lunch: 4 speltbroodjes, 3 mandarijnen
Tussendoor: eierkoek, banaan
Avondeten: Rijsthap met verse groenten, kip en gebakken ei
Snoepen:2 slagroomtruffels
Gast- Gast
Jip83 schreef:Sugarfall schreef:Wat was jouw lijstje gisteren dan Jip? Eet jij echt veel meer? Als ik eet zoals gisteren, dan zit ik ook gewoon vol en heb niet het idee dat ik meer moet eten.
Mijn lijstje van gisteren:
Ontbijt 4 speltbroodjes
Tussendoor oliebol en champagne ;-)
Lunch: 4 speltbroodjes, 3 mandarijnen
Tussendoor: eierkoek, banaan
Avondeten: Rijsthap met verse groenten, kip en gebakken ei
Snoepen:2 slagroomtruffels
Jij begint al vroeg met nieuwjaar vieren!
Kowalski- Ratel
Haha, we zijn met een gemiddeld cijfer 10 een p.luspraktijk geworden
Gast- Gast
Dat mag dan wel gevierd worden Jip!
Ik ben net terug van boodschappen doen en ik zit nu aan mijn lunch. Schaaltje yoghurt met musli en 2 gekookte eitjes. En een glas verse jus.
En vanwege het weer lopend naar de supermarkt geweest dus gelijk 2x een kwartier gewandeld.
Ik ben net terug van boodschappen doen en ik zit nu aan mijn lunch. Schaaltje yoghurt met musli en 2 gekookte eitjes. En een glas verse jus.
En vanwege het weer lopend naar de supermarkt geweest dus gelijk 2x een kwartier gewandeld.
Shisha- Ratel
Pagina 5 van 26 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26
Soortgelijke onderwerpen
» Gezond eten
» Goed voor jezelf zorgen: Het Gezond Leven Topic
» Snachts werken en gezond eten
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Waarom is afvallen/gezond eten zo moeilijk...
» Goed voor jezelf zorgen: Het Gezond Leven Topic
» Snachts werken en gezond eten
» Gezond eten en... alleen maar aankomen:s
» Waarom is afvallen/gezond eten zo moeilijk...
Pagina 5 van 26
Permissies van dit forum: