Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snachts werken en gezond eten

3 plaatsers

Ga naar beneden

Snachts werken en gezond eten Empty Snachts werken en gezond eten

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 21:53

Ik werk sinds 2 maanden snachts en merk dat ik het moeilijk vind om gezond te blijven eten. Het probleem is dat ik lange dagen maak waardoor ik geen tijd heb om goed te eten. Door reistijd ben ik maar van 10 uur sochtends tot 9 uur savonds thuis. Vaak slaap ik rond 12 uur smiddags en sta ik rond 8 uur savonds op, dan neem ik een douche en vertrek ik.

Als ik thuis kom heb ik geen trek in groente maar als ik net uit mijn bed kom ook niet. Resultaat is dat ik vaak brood en rotzooi eet en nooit groente. Daarom wil ik dit gaan veranderen en sowieso elke dag groente gaan eten. Probleem is alleen wanneer?

Salade etc hou ik niet van en eten meenemen gaat ook niet goed. Vaak heb ik ook niet echt trek in warm eten op mijn werk. Iemand een goede tip? Ik dacht eraan om sochtends smoothies met groente te drinken voor het slapen en dan als ik wakker wordt wat fruit/crackers en yoghurt.

Iemand nog goede tips? Of ervaringen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Snachts werken en gezond eten Empty Re: Snachts werken en gezond eten

Bericht  Shisha wo 2 jan 2013 - 22:45

Ik heb regelmatig nachtdienst en ik neem voor 's nachts vaak fruit en groente mee. Bijv. van die snoeptomaatjes.
En meestal eet ik ook wel gewoon warm voordat ik naar mijn werk ga. Ik ben rond 07.30u thuis. Lig om 08.00u in bed en sta rond 16.00u weer op. Warm eten doe ik dan 19.00u - 20.00u.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella wo 2 jan 2013 - 23:03

Toen ik nog nachtdiensten draaide vond ik het heerlijk om 's nachts warm te eten. Ik nam dan gewoon iets mee wat ik kon opwarmen in de magnetron.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Starla do 3 jan 2013 - 0:19

Ik eet s'nachts iets van soep voor de zoutigheid om een uur of 3 (en een broodje), en ik eet gewoon om 18.30 warm. Als ik s'morgens thuis kom om 8.30 eet ik nog iets van een roggebroodje. Ik heb snachts ook altijd 2 appels mee, en nog iets om te snoepen en een blikje cola ofzo. Ik leef dan niet zo gezond Razz
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud