Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gierige acties

+54
Stuiterbal
mzcharlotte
Shisha
Silver
Lejow
Snoes
Suusie
blondje1313
Jeanette
Toet
VeryCherry
Lady1984
Atelier Madame
Lenthe
SoGood
litllejoy
Melis_je
Elliot
TukTuk
Minx
Bliss
Tania
luenca
Gympie
Sanne
Noortje
Rebecca
Angela_1986
Bosjesvrouw
_Lacey_
Joss1
Paper Crown
Clapperdie
RYW
Guus
Zininzon
Phileine
SarahKey
Niekske
June
luisa
Blond
Marin
Magenta
Susan
Lavendel
Mari
Sugarfall
Sterre
Arwyn
Sarah1985
Alex
Rush
Petteflet
58 plaatsers

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Clapperdie wo 15 aug 2012 - 7:22

Een collega van mij was een paar jaar geleden zwanger van haar 1e kindje en ik heb dit heel leuk met haar mee beleefd. Ik had bij al haar echo's een leuk cadeautje gekocht (1e echo omdat het goed zat, 2e echo omdat ze wist wat het werd etc.) Ook hadden we een soort babyshower op het werk georganiseerd en daar had ik ook heel veel voor bijgedragen. Vond ik alleen maar leuk!

En toen 3 jaar later was ik zwanger. Kreeg toen een tube creme (heel lief hoor!) en ze had nog wel leuke kleertjes van haar zoontje die ze mee zou nemen. Gaf ze de doos mee met een prijslijstje (shirtjes 2 euro broekjes 4 euro etc etc.) Toen dacht ik echt van Rolling Eyes

Mijn vriend vond het ook heel raar en hij wilde dat ik eigenlijk niets zou "kopen". Maar heb het toch gedaan. En jawel ze ronde het 50 cent naar beneden af! haha.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 7:25

Ik kan je vriend goed begrijpen, ik had het denk ik ook teruggegeven. Ik vind dat echt heel raar. Ik vind ook dat je iemand daarmee voor het blok zet. Stel dat je het je echt niet kunt veroorloven om kleertjes gratis weg te geven omdat je heel krap zit, overleg dan vooraf dat je er iets voor wil hebben, maar ga het niet geven en dan zeggen dat je geld wil zien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 7:26

Huh? Dus ze wilde de kleertjes van haar baby aan jou verkopen? Dat is wel een beetje apart :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Clapperdie wo 15 aug 2012 - 7:28

Ja idd. 2e hands kleertjes. Kijk ik snap dat sommige hun kleertjes verkopen op marktplaats ofzo maar voor vrienden/bekende zou ik er niets voor durven vragen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rebecca wo 15 aug 2012 - 7:28

Met een vriendin ging ik regelmatig naar de stad. Eerst spraken we dan af in de stad, zij ging met openbaar vervoer omdat ze geen parkeergeld wilde betalen, maar ik vind het gemak van gewoon weer in mijn auto stappen na het winkelen heerlijk en parkeerde dus wel altijd daar.
Uiteindelijk heeft ze een paar keer gevraagd haar op te pikken en een stuk samen te rijden, dit was dan voor mij iets om omdat ik van de snelweg af moest. Alle keren heeft ze mij laten rijden, en meebetalen aan het parkeergeld deed ze ook niet, zo vreemd vond ik dat.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 7:30

Petteflet schreef:

Hahahaha... Sorry hoor, zal lekker ruiken dan in het toilet... Gierige acties - Pagina 4 394967
Het rook er altijd wel fris, maar ik vond het zo'n rare besparing. Ik had ook een keer kroketten bij de snackbar gehaald. Vroeg ze ons beide 50 cent, want we hadden saus van haar gebruikt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 7:34

Da's wel dure saus dan, normaal kost zo'n heel flesje amper een euro.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 7:39

Susan schreef:Da's wel dure saus dan, normaal kost zo'n heel flesje amper een euro.
Volgens mij was in haar gedachte alles 10x duurder dan normaal. In de supermarkt durfde ze geen huismerk te kopen, want wat zouden mensen wel niet denken? Zaten we dan aan de Pickwick thee en Verkade chocolade terwijl de wc niet te vaak doorgespoeld mocht worden.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 7:40

Oja, ik weet er nog eentje. Mijn ex en ik hadden een gezamenlijke rekening met Ă©Ă©n pasje (die had hij), en toen we uit elkaar gingen verdeelden we het geld. Maar we vergaten de rekening op te zeggen, en omdat je voor zo'n pasje moest betalen stond er ineens een bedrag van -2,90 op. Toen vroeg mijn ex vriendelijk of ik alsjeblieft 1,45 wilde overmaken. Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik hem wel een bonusje gunde en heb 3 euro overgemaakt. Kinderachtig, ik weer het, maar ik kon het niet laten.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 7:42

RYW schreef:Oja, ik weet er nog eentje. Mijn ex en ik hadden een gezamenlijke rekening met Ă©Ă©n pasje (die had hij), en toen we uit elkaar gingen verdeelden we het geld. Maar we vergaten de rekening op te zeggen, en omdat je voor zo'n pasje moest betalen stond er ineens een bedrag van -2,90 op. Toen vroeg mijn ex vriendelijk of ik alsjeblieft 1,45 wilde overmaken. Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik hem wel een bonusje gunde en heb 3 euro overgemaakt. Kinderachtig, ik weer het, maar ik kon het niet laten.

Haha, dat is ook erg. Sowieso, waarom zou jij moeten betalen voor een pasje terwijl jij niet eens een pasje had?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 7:43

Susan schreef:
RYW schreef:Oja, ik weet er nog eentje. Mijn ex en ik hadden een gezamenlijke rekening met Ă©Ă©n pasje (die had hij), en toen we uit elkaar gingen verdeelden we het geld. Maar we vergaten de rekening op te zeggen, en omdat je voor zo'n pasje moest betalen stond er ineens een bedrag van -2,90 op. Toen vroeg mijn ex vriendelijk of ik alsjeblieft 1,45 wilde overmaken. Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik hem wel een bonusje gunde en heb 3 euro overgemaakt. Kinderachtig, ik weer het, maar ik kon het niet laten.

Haha, dat is ook erg. Sowieso, waarom zou jij moeten betalen voor een pasje terwijl jij niet eens een pasje had?

Ik geloof omdat we beiden moesten tekenen voor het opzeggen voor het opzeggen van die rekening Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 7:43

RYW schreef:Oja, ik weet er nog eentje. Mijn ex en ik hadden een gezamenlijke rekening met Ă©Ă©n pasje (die had hij), en toen we uit elkaar gingen verdeelden we het geld. Maar we vergaten de rekening op te zeggen, en omdat je voor zo'n pasje moest betalen stond er ineens een bedrag van -2,90 op. Toen vroeg mijn ex vriendelijk of ik alsjeblieft 1,45 wilde overmaken. Ik heb hem een bericht gestuurd dat ik hem wel een bonusje gunde en heb 3 euro overgemaakt. Kinderachtig, ik weer het, maar ik kon het niet laten.

Ach kinderachtig kan soms best leuk zijn!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Noortje wo 15 aug 2012 - 7:48

Familieleden van ons zijn altijd onwijs gierig op cadeaus voor verjaardagen e.d. Mijn vriend heeft een keer een handdoekje van de wibra gehad voor zijn verjaardag met het prijsje er nog aan (50 cent ofzo) en een sportbandje voor om je pols, omdat hij de 'sporter' is van de familie :O haha niet Laughing Verder hebben zij een x een doos eieren aan mijn schoonfamilie gegeven, omdat hun kindje was geboren. Niet van hun eigen kippen (dat was nog enigszins leuk geweest), gewoon van de Ah laughcry Maar het erge is nog dat is eigenlijk onwijs veel geld hebben, maar altijd met tweede hands cadeaus aankomen e.d.
Iedere x als we dan een cadeau van hen krijgen, weet ik niet zo goed hoe ik moet reageren... Weet niet of ze de reactie; 'uhhh leuk die theepot, jammer dat het een hele andere (tweede handse) is dan daadwerkelijk op de doos staat' kunnen waarderen laughcry


Laatst aangepast door Noortje op wo 15 aug 2012 - 18:44; in totaal 1 keer bewerkt
Noortje
Noortje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 38
Punten : 44
Registratiedatum : 25-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sarah1985 wo 15 aug 2012 - 7:52

mijn schoonmoeder gaf mijn man afgelopen april op zijn verjaardag, een envelop met een kaart op de kaart stond niks want dan kon hij hem nog eens gebruiken. Ook zat er geen geld of iets in.


Een vrouwtje waar ik werk die gebruikt theezakjes ook heel vaak. Ook bewaard die vrouw van dat papier wat wel eens tussen kleren zit als je het online besteld. En van dat bubbeltjes spul want dat kan ze ooit gebruiken.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Angela_1986 wo 15 aug 2012 - 7:56

Sarah1985 schreef:mijn schoonmoeder gaf mijn man afgelopen april op zijn verjaardag, een envelop met een kaart op de kaart stond niks want dan kon hij hem nog eens gebruiken. Ook zat er geen geld of iets in.


Een vrouwtje waar ik werk die gebruikt theezakjes ook heel vaak. Ook bewaard die vrouw van dat papier wat wel eens tussen kleren zit als je het online besteld. En van dat bubbeltjes spul want dat kan ze ooit gebruiken.

:O Je schoonmoeder geeft haar zoon voor zijn verjaardag een kaart zonder tekst zodat hij die nog een keer kan gebruiken en verder ook geen cadeautje? Bijzonder!
Het gaat natuurlijk niet om het cadeautje maar een kaartje met een lieve tekst vind ik toch wel het minste dat je je zoon kunt geven met z'n verjaardag...

Bubbeltjesplastic bewaar ik ook angel Maar wij gebruiken het op het werk ook echt.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sarah1985 wo 15 aug 2012 - 7:59

Angela_1986 schreef:
Sarah1985 schreef:mijn schoonmoeder gaf mijn man afgelopen april op zijn verjaardag, een envelop met een kaart op de kaart stond niks want dan kon hij hem nog eens gebruiken. Ook zat er geen geld of iets in.


Een vrouwtje waar ik werk die gebruikt theezakjes ook heel vaak. Ook bewaard die vrouw van dat papier wat wel eens tussen kleren zit als je het online besteld. En van dat bubbeltjes spul want dat kan ze ooit gebruiken.

:O Je schoonmoeder geeft haar zoon voor zijn verjaardag een kaart zonder tekst zodat hij die nog een keer kan gebruiken en verder ook geen cadeautje? Bijzonder!
Het gaat natuurlijk niet om het cadeautje maar een kaartje met een lieve tekst vind ik toch wel het minste dat je je zoon kunt geven met z'n verjaardag...

Bubbeltjesplastic bewaar ik ook Gierige acties - Pagina 4 2474380249 Maar wij gebruiken het op het werk ook echt.

tja het is een raar mens, haar andere zoon gaf ze wel een goedgevulde enveloppe
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 8:00

Sarah1985 schreef:
Angela_1986 schreef:
Sarah1985 schreef:mijn schoonmoeder gaf mijn man afgelopen april op zijn verjaardag, een envelop met een kaart op de kaart stond niks want dan kon hij hem nog eens gebruiken. Ook zat er geen geld of iets in.


Een vrouwtje waar ik werk die gebruikt theezakjes ook heel vaak. Ook bewaard die vrouw van dat papier wat wel eens tussen kleren zit als je het online besteld. En van dat bubbeltjes spul want dat kan ze ooit gebruiken.

:O Je schoonmoeder geeft haar zoon voor zijn verjaardag een kaart zonder tekst zodat hij die nog een keer kan gebruiken en verder ook geen cadeautje? Bijzonder!
Het gaat natuurlijk niet om het cadeautje maar een kaartje met een lieve tekst vind ik toch wel het minste dat je je zoon kunt geven met z'n verjaardag...

Bubbeltjesplastic bewaar ik ook Gierige acties - Pagina 4 2474380249 Maar wij gebruiken het op het werk ook echt.

tja het is een raar mens, haar andere zoon gaf ze wel een goedgevulde enveloppe

Was ze niet gewoon vergeten het geld erin te doen? Dat is mijn vader wel eens overkomen, gelukkig kwam hij er 's avonds achter en toen is hij het geld de volgende dag nog gaan brengen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sarah1985 wo 15 aug 2012 - 8:04

Susan schreef:
Sarah1985 schreef:
Angela_1986 schreef:
Sarah1985 schreef:mijn schoonmoeder gaf mijn man afgelopen april op zijn verjaardag, een envelop met een kaart op de kaart stond niks want dan kon hij hem nog eens gebruiken. Ook zat er geen geld of iets in.


Een vrouwtje waar ik werk die gebruikt theezakjes ook heel vaak. Ook bewaard die vrouw van dat papier wat wel eens tussen kleren zit als je het online besteld. En van dat bubbeltjes spul want dat kan ze ooit gebruiken.

:O Je schoonmoeder geeft haar zoon voor zijn verjaardag een kaart zonder tekst zodat hij die nog een keer kan gebruiken en verder ook geen cadeautje? Bijzonder!
Het gaat natuurlijk niet om het cadeautje maar een kaartje met een lieve tekst vind ik toch wel het minste dat je je zoon kunt geven met z'n verjaardag...

Bubbeltjesplastic bewaar ik ook Gierige acties - Pagina 4 2474380249 Maar wij gebruiken het op het werk ook echt.

tja het is een raar mens, haar andere zoon gaf ze wel een goedgevulde enveloppe

Was ze niet gewoon vergeten het geld erin te doen? Dat is mijn vader wel eens overkomen, gelukkig kwam hij er 's avonds achter en toen is hij het geld de volgende dag nog gaan brengen.

nee ze vertelde erbij dat er niks inzat want hij maakte het toch op aan onzin. Terwijl hij geld vroeg voor een nieuwe vloer
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sanne wo 15 aug 2012 - 8:07

Sarah1985 schreef:
Susan schreef:
Sarah1985 schreef:
Angela_1986 schreef:
Sarah1985 schreef:mijn schoonmoeder gaf mijn man afgelopen april op zijn verjaardag, een envelop met een kaart op de kaart stond niks want dan kon hij hem nog eens gebruiken. Ook zat er geen geld of iets in.


Een vrouwtje waar ik werk die gebruikt theezakjes ook heel vaak. Ook bewaard die vrouw van dat papier wat wel eens tussen kleren zit als je het online besteld. En van dat bubbeltjes spul want dat kan ze ooit gebruiken.

:O Je schoonmoeder geeft haar zoon voor zijn verjaardag een kaart zonder tekst zodat hij die nog een keer kan gebruiken en verder ook geen cadeautje? Bijzonder!
Het gaat natuurlijk niet om het cadeautje maar een kaartje met een lieve tekst vind ik toch wel het minste dat je je zoon kunt geven met z'n verjaardag...

Bubbeltjesplastic bewaar ik ook Gierige acties - Pagina 4 2474380249 Maar wij gebruiken het op het werk ook echt.

tja het is een raar mens, haar andere zoon gaf ze wel een goedgevulde enveloppe

Was ze niet gewoon vergeten het geld erin te doen? Dat is mijn vader wel eens overkomen, gelukkig kwam hij er 's avonds achter en toen is hij het geld de volgende dag nog gaan brengen.

nee ze vertelde erbij dat er niks inzat want hij maakte het toch op aan onzin. Terwijl hij geld vroeg voor een nieuwe vloer

:O

Wat stom zeg! Hier krijgen we ook nooit een cadeau en de andere kinderen wel, maar dan wordt er gelukkig niet zo'n stomme opmerking bij geplaatst, dat maakt het nog erger.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gympie wo 15 aug 2012 - 8:47

Mijn vader en zijn vrouw bewaren de gekregen kerstkaarten en knippen de afzender eraf en versturen ze dan zelf. Wel met een systeem dat niemand zijn eigen kaart terug krijgt.

Ik krijg nooit een verjaardagscadeau, ook niks toen ik geslaagd was. Dat vind ik niet hilarisch, maar gewoon jammer.

Vroeger wel eens een euro geleend van mijn vader voor een cadeau voor iemand omdat ik net te kort kwam. Dat werd dan opgeschreven en moest teruggegeven worden.

Ja, gierig zooitje.


Laatst aangepast door Gympie op wo 15 aug 2012 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  luenca wo 15 aug 2012 - 8:48

Phileine schreef:Ik had vroeger een vriendin die altijd erg moeilijk deed over geld. Ze wilde ook nooit eens samen iets doen buiten de deur, want ze had nooit geld. Toen we toch eens een keer bij de Mac gingen eten, waren we iets van 5 euro kwijt en dat wilde ze ook per se delen. Nou ja, op zich prima, maar wat ik minder leuk vond was dat ze altijd gingen jengelen om spullen. Ze wist dat ik wel redelijk vaak wat verkocht via marktplaats en dan zei ze, nou als je toch niks meer met die tv doet, dan willen wij hem wel hebben. Of, als je nog iets over hebt waar je niks mee doet, dan willen wij het wel. Oh, dat vond ik wel zo irritant. Als ik iets weg wil geven, dan bied ik het zelf wel aan.

zon collega heb ik ook op het werk, als ik nog kleding heb.....wil zij t wel hebben hoor! nou sorry, ze heeft sowieso al aardig wat van mij gekregen, haar kledingkast puilt uit daar niet van...maar nu ik inmiddels doorheb dat ze het alleen maar aanneemt omdat het gratis is geef ik het liever aan iemand die het echt nodig heeft en kan gebruiken. dus phileine ik snap jou zeker dat je je daar aan stoort. erom vragen is gewoon asociaal, zeker als je al veel hebt en heus niet zo arm bent als ze zich voordoet.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 8:52

Ik heb trouwens ook een keer een cadeau gekregen, het was 2009 en kreeg een agenda van 2001Gierige acties - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Tania wo 15 aug 2012 - 10:01

Ik heb een familielid waar ik altijd hele rare cadeaus voor mijn verjaardag van kreeg. Een keer kreeg ik iets van mijn oude speelgoed terug wat we aan haar hadden gegeven voor haar dochter. Ik heb ook een keer een doosje kerstkaarten gehad waar er al een paar uit waren.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 10:05

Oud collega van mijn vriend nam zijn eigen mayonaise mee naar de macdonalds. Van die american madsaus, ongeveer dezelfde als bij de Mac dus. Niet omdat hij die lekkerder vond, maar omdat het voordeliger is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 10:12

Ik had een klein meisje aan de deur die vroeg of ik haar rondjes hardlopen per rondje wou sponsoren voor een goed doel. Volgens haar moeder (die het er standaard bij vertelde) renden die kinderen zo hard dat ze het na 1 rondje al opgaven dus ik dacht; ok, ik sponsor een euro. Keek ik op die lijst, zag ik natuurlijk wat alle buren per rondje gaven... Allemaal 1 euro of 2 euro, een enkeling zelfs 5 euro, op mijn naaste buurvrouw na, die gaf 1 cent per rondje. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 4 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum