Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Flapuit acties?

+10
Susan
Tazz
Lousanne
_Nina
Blond
Snoes
Sayuri
Jeanette
Toet
Poubelle
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Flapuit acties?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:49

Soms heb ik echt van die dagen dat ik heel veel roep zonder dat ik nadenk. Vandaag was ook z'n dag. Het ergste is dan ook dat collega's er vaak om moeten lachen. Flapuit acties? 394967

Herkenbaar? Ben jij ook een flapuit? Of denk jij eerst goed na voordat je wat roept? Grappige verhalen zijn altijd welkom. Flapuit acties? 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Poubelle di 3 jul 2012 - 4:52

Heel herkenbaar!
Kan zo geen voorbeelden bedenken, maar ik roep vaak dingen zonder er bij na te denken.
Of ik zit niet op te letten en geef dan een reactie die totaal nergens op slaat.
M'n vriendinnen zijn er aan gewend en moeten er vooral om lachen, maar bij mensen die ik net leer kennen kan ik soms wel eens dom overkomen, en daar baal ik van.
Ook komt sarcasme niet altijd aan bij mij.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 4:58

Over dat opletten is heel erg herkenbaar, haha. Ik kan nu zo ergens in opgaan, bv facebook bekijken op mijn telefoon dat ik vaak de helft meekrijg. Collega's hebben dit nu door en dan zijn de inkoppertjes zo binnen. Flapuit acties? 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 5:08

OOww Ja hoor onwijs bekend. En later denken oww fuk wat heb ik nu weer gezegd.

De opmerking ik heb een klein doosje is nog altijd favoriet bij de mannen.

(Voor de duidelijkheid ik had een klein pakketje vast en dan heel blij zeggen ik heb een klein doosje)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 5:12

Ik stond een keer met een vriendin in de Hema en voor ons stond een enrom lange dunne vrouw met een lange beige regenjas aan en van dat dooie grijzige haar. Toen riep ik iets te hard: Hee! Kijk daar! Daar heb je Jeltje!

(De hulp in de tv serie Mijn dochter en ik)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Toet di 3 jul 2012 - 5:24

Oh ik ben ook een mega flapuit, niet altijd even tactisch en aardig helaas. Ik doe mijn best Flapuit acties? 2474380249
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Jeanette di 3 jul 2012 - 5:39

Herkenbaar haha.

Zo was ik vorige week met een vriendin in de sauna en de gast die de opgieting deed was echt een duffe gast eersteklas. Sta ik buiten een sigaretje te roken, zeg ik hard tegen die vriendin dat die gast zo'n saaie debiel was. Vriendin stoot me aan en blijkt die gast naast me te staan. Oepsie! Razz
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Sayuri di 3 jul 2012 - 6:21

Niet zo vaak, maar laatst vroeg mijn baas aan mij: Hoe gaat het nu met, XXXX, die b*tch from hell? (hij gebruikt nogal klare taal). En ik had niet verstaan welke naam hij zei (XXXX), dus toen zei ik: Ah met YYYY (mijn team leider)? Goed hoor. En toen zei hij: Ehm nee ik vroeg naar XXXX!

Maar gelukkig kon hij er wel om lachen. Mijn team leider is ontzettend goed en competent, maar haar stijl van leidinggeven is nogal spartaans en bruut en dat is bij iedereen gekend. Ze zegt het zelf ook: ik ben hier niet om aardig gevonden te worden, mijn verantwoordelijkheid is om het project tot een goed einde te brengen, als het niet goedschiks kan dan kwaadschiks. Zo'n type. Ik vind haar ook helemaal geen b*tch from hell, maar ging er vanuit dat hij haar bedoelde omdat de meeste mensen niet met haar kunnen omgaan.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Snoes di 3 jul 2012 - 6:41

Meestal ben ik niet echt zo'n flapuit, al kan ik soms ook behoorlijk domme opmerkingen maken Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 7:29

Ik kan wel een enorme flapuit zijn ja, zeker als ik mensen wat beter ken en ik me op mijn gemak voel. Gelukkig heb ik er voor zover ik weet nog niemand mee voor het hoofd gestoten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Blond di 3 jul 2012 - 7:34

Nee, ik denk te veel na voordat ik wat zeg.

Behalve in Havo 3, toen ik luidkeels stond te verkondigen dat ze Bram wel op www.uglypeople.com konden zetten. En ja hoor. Bram stond achter me silent
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  _Nina di 3 jul 2012 - 7:39

Ik ben echt een enorme flapuit en helaas krijg ik dat vooral op m'n werk geregeld op m'n bord. Combinatie flapuit zijn en altijd de laatste geruchten willen weten werkt niet echt, ik ben een tijd lang daardoor de onruststoker in het team geweest Embarassed

Gelukkig gaat het de laatste tijd beter.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 8:43

Ik heb net een vergadering gehad van 2,5u van de VvE. Ze waren allemaal zo aan het doorzeuren en de sfeer was zo beladen, dat ik er wel klaar mee was. En wat deed ik, ik maak gewoon een heel dom grapje. Flapuit acties? 394967

Maar normaal denk ik, meestal, wel na over wat ik zeg en doe. Nu dus niet. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 8:58

Ik heb dat ook heel vaak.

Afgelopen weekend nog tijdens bedrijfsuitje: mijn baas had zijn Teva's (ieieie) uitgeleend aan een collega die zijn slippers verloren was. Dus ze hadden het erover dat die dingen zo lekker zaten. Toen zei mijn baas; 'Maar ze schijnen wel ontzettend lelijk te zijn'. Waarop ik hard lachend en iets te enthousiast zei: 'Klop! Die dingen zijn het beste anticonceptiemiddel sinds de pil!'

Oeps Flapuit acties? 394967, tis toch je baas he...

Maar hij moest er verschrikkelijk om lachen gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Lousanne di 3 jul 2012 - 20:26

Chance schreef:Nee, ik denk te veel na voordat ik wat zeg.

Behalve in Havo 3, toen ik luidkeels stond te verkondigen dat ze Bram wel op www.uglypeople.com konden zetten. En ja hoor. Bram stond achter me silent

Is dit een flapuit actie of is dit pesten? Of allebei natuurlijk..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Blond di 3 jul 2012 - 21:16

Lousanne schreef:
Chance schreef:Nee, ik denk te veel na voordat ik wat zeg.

Behalve in Havo 3, toen ik luidkeels stond te verkondigen dat ze Bram wel op www.uglypeople.com konden zetten. En ja hoor. Bram stond achter me silent

Is dit een flapuit actie of is dit pesten? Of allebei natuurlijk..

Kom op, alsof jij op de middelbare school nooit eens zei dat je iemand lelijk/stom vond.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Tazz di 3 jul 2012 - 21:26

Flapuit acties? 227220743670197969_1BWakoG6_b

Ja, ik heb er last van, het is niet altijd even tactisch. Maar gelukkig kunnen de mensen die me kennen er wel vaak om lachen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Susan di 3 jul 2012 - 21:35

Nee, eigenlijk ben ik helemaal geen flapuit. Ik vind flapuit persoonlijk echt een vreselijk woord, ik zie dan iemand voor me die de hele tijd rare dingen zegt en dan heel hysterisch gaat staan giechelen met haar hand voor haar mond. Zo zal het in de praktijk wel niet gaan, maar toch...
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  SuperGrover di 3 jul 2012 - 21:40

Dropdraakje schreef:Over dat opletten is heel erg herkenbaar, haha. Ik kan nu zo ergens in opgaan, bv facebook bekijken op mijn telefoon dat ik vaak de helft meekrijg. Collega's hebben dit nu door en dan zijn de inkoppertjes zo binnen. Flapuit acties? 827601
Jij zit op facebook terwijl je een gesprek voert? Goh wat sociaal.

Verder zijn veel dingen wel herkenbaar.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Toet di 3 jul 2012 - 21:44

Ik heb dat thuis ook hoor SG, dan ben ik iets aan het lezen op telefoon/laptop en begint mijn moeder ineens een heel verhaal tegen mij te vertellen, dan krijg ik echt maar de helft mee. Nou maakt mijn moeder wel altijd onnodig hele langdradige verhalen, dus ik kan sowieso al moeilijk actief naar haar luisteren, maar als ik dan ook nog ergens anders mee bezig ben onthoud ik vrij weinig van wat ze heeft gezegd.
Ik denk dat Dropdraakje niet bedoeld dat ze midden in een gesprek haar facebook gaat lezen..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  SuperGrover di 3 jul 2012 - 21:48

Oké op zo'n manier. Ik had het wel opgevat dat ze tijdens een gesprek haar facebook bekijkt, aangezien ze zegt dat ze dat op haar telefoon doet. Ik zie dat best vaak in kroegen namelijk.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 21:49

SuperGrover schreef:
Dropdraakje schreef:Over dat opletten is heel erg herkenbaar, haha. Ik kan nu zo ergens in opgaan, bv facebook bekijken op mijn telefoon dat ik vaak de helft meekrijg. Collega's hebben dit nu door en dan zijn de inkoppertjes zo binnen. Flapuit acties? 827601
Jij zit op facebook terwijl je een gesprek voert? Goh wat sociaal.

Verder zijn veel dingen wel herkenbaar.
Mega sociaal ja! Nee ik ga niet facebooken in een gesprek, meer dat mocht ik rustig even aam het kijken zijn, ik gespreken vanandere half meekrijg en mijn flapsmoel er weer eens op in ga. Of dat ik over een onderwerp begin wat 10 min geleden al afgerond was en ik er nog eens op inhaak omdat niks mee krijg. Het leverd wel vaak wat domme dozen momenten op. Maar de meeste mensen die mij goed kennen kunnen er wel om lachen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Kowalski di 3 jul 2012 - 22:15

Tazz schreef:Flapuit acties? 227220743670197969_1BWakoG6_b

Ja, ik heb er last van, het is niet altijd even tactisch. Maar gelukkig kunnen de mensen die me kennen er wel vaak om lachen.

Dat dus Flapuit acties? 394967

Nice quote trouwens! Die ga ik onthouden Flapuit acties? 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Kowalski di 3 jul 2012 - 22:16

Chance schreef:
Lousanne schreef:
Chance schreef:Nee, ik denk te veel na voordat ik wat zeg.

Behalve in Havo 3, toen ik luidkeels stond te verkondigen dat ze Bram wel op www.uglypeople.com konden zetten. En ja hoor. Bram stond achter me silent

Is dit een flapuit actie of is dit pesten? Of allebei natuurlijk..

Kom op, alsof jij op de middelbare school nooit eens zei dat je iemand lelijk/stom vond.

Dat is gewoon een flapuit-actie joh! Als dit al pesten is... Ik denk dat we daar mensen voor zijn om dat ook eens te mogen zeggen, zeker als kind zijnde Flapuit acties? 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Bazinga di 3 jul 2012 - 22:17

Ik lag gister met m'n bakkes bij de tandarts en aangezien ik een flinke angst heb voor de tandarts, bleef de vriendelijke knaap maar babbelen over dat angst bij ouders vandaan kwam vanwege de ouderwetse schooltandarts.

Nou werd ik er niet bepaald kalmer van, maar hij omschreef de situatie van de schooltandarts en daarna moest ik m'n mond openen en kwam-ie met dat haakje en spiegeltje maaaar.. Daarvoor zei ik nog even 'Uhhu leuke anekdote' en hij schoot in de lach. Niet echt 't juiste moment, als dat verdomde haakje in de buurt van m'n mond zit.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Flapuit acties? Empty Re: Flapuit acties?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum