Flapuit acties?
+10
Susan
Tazz
Lousanne
_Nina
Blond
Snoes
Sayuri
Jeanette
Toet
Poubelle
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Flapuit acties?
Soms heb ik echt van die dagen dat ik heel veel roep zonder dat ik nadenk. Vandaag was ook z'n dag. Het ergste is dan ook dat collega's er vaak om moeten lachen.
Herkenbaar? Ben jij ook een flapuit? Of denk jij eerst goed na voordat je wat roept? Grappige verhalen zijn altijd welkom.
Herkenbaar? Ben jij ook een flapuit? Of denk jij eerst goed na voordat je wat roept? Grappige verhalen zijn altijd welkom.
Gast- Gast
Re: Flapuit acties?
Heel herkenbaar!
Kan zo geen voorbeelden bedenken, maar ik roep vaak dingen zonder er bij na te denken.
Of ik zit niet op te letten en geef dan een reactie die totaal nergens op slaat.
M'n vriendinnen zijn er aan gewend en moeten er vooral om lachen, maar bij mensen die ik net leer kennen kan ik soms wel eens dom overkomen, en daar baal ik van.
Ook komt sarcasme niet altijd aan bij mij.
Kan zo geen voorbeelden bedenken, maar ik roep vaak dingen zonder er bij na te denken.
Of ik zit niet op te letten en geef dan een reactie die totaal nergens op slaat.
M'n vriendinnen zijn er aan gewend en moeten er vooral om lachen, maar bij mensen die ik net leer kennen kan ik soms wel eens dom overkomen, en daar baal ik van.
Ook komt sarcasme niet altijd aan bij mij.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Over dat opletten is heel erg herkenbaar, haha. Ik kan nu zo ergens in opgaan, bv facebook bekijken op mijn telefoon dat ik vaak de helft meekrijg. Collega's hebben dit nu door en dan zijn de inkoppertjes zo binnen.
Gast- Gast
OOww Ja hoor onwijs bekend. En later denken oww fuk wat heb ik nu weer gezegd.
De opmerking ik heb een klein doosje is nog altijd favoriet bij de mannen.
(Voor de duidelijkheid ik had een klein pakketje vast en dan heel blij zeggen ik heb een klein doosje)
De opmerking ik heb een klein doosje is nog altijd favoriet bij de mannen.
(Voor de duidelijkheid ik had een klein pakketje vast en dan heel blij zeggen ik heb een klein doosje)
Gast- Gast
Ik stond een keer met een vriendin in de Hema en voor ons stond een enrom lange dunne vrouw met een lange beige regenjas aan en van dat dooie grijzige haar. Toen riep ik iets te hard: Hee! Kijk daar! Daar heb je Jeltje!
(De hulp in de tv serie Mijn dochter en ik)
(De hulp in de tv serie Mijn dochter en ik)
Gast- Gast
Oh ik ben ook een mega flapuit, niet altijd even tactisch en aardig helaas. Ik doe mijn best
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Herkenbaar haha.
Zo was ik vorige week met een vriendin in de sauna en de gast die de opgieting deed was echt een duffe gast eersteklas. Sta ik buiten een sigaretje te roken, zeg ik hard tegen die vriendin dat die gast zo'n saaie debiel was. Vriendin stoot me aan en blijkt die gast naast me te staan. Oepsie!
Zo was ik vorige week met een vriendin in de sauna en de gast die de opgieting deed was echt een duffe gast eersteklas. Sta ik buiten een sigaretje te roken, zeg ik hard tegen die vriendin dat die gast zo'n saaie debiel was. Vriendin stoot me aan en blijkt die gast naast me te staan. Oepsie!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Niet zo vaak, maar laatst vroeg mijn baas aan mij: Hoe gaat het nu met, XXXX, die b*tch from hell? (hij gebruikt nogal klare taal). En ik had niet verstaan welke naam hij zei (XXXX), dus toen zei ik: Ah met YYYY (mijn team leider)? Goed hoor. En toen zei hij: Ehm nee ik vroeg naar XXXX!
Maar gelukkig kon hij er wel om lachen. Mijn team leider is ontzettend goed en competent, maar haar stijl van leidinggeven is nogal spartaans en bruut en dat is bij iedereen gekend. Ze zegt het zelf ook: ik ben hier niet om aardig gevonden te worden, mijn verantwoordelijkheid is om het project tot een goed einde te brengen, als het niet goedschiks kan dan kwaadschiks. Zo'n type. Ik vind haar ook helemaal geen b*tch from hell, maar ging er vanuit dat hij haar bedoelde omdat de meeste mensen niet met haar kunnen omgaan.
Maar gelukkig kon hij er wel om lachen. Mijn team leider is ontzettend goed en competent, maar haar stijl van leidinggeven is nogal spartaans en bruut en dat is bij iedereen gekend. Ze zegt het zelf ook: ik ben hier niet om aardig gevonden te worden, mijn verantwoordelijkheid is om het project tot een goed einde te brengen, als het niet goedschiks kan dan kwaadschiks. Zo'n type. Ik vind haar ook helemaal geen b*tch from hell, maar ging er vanuit dat hij haar bedoelde omdat de meeste mensen niet met haar kunnen omgaan.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Meestal ben ik niet echt zo'n flapuit, al kan ik soms ook behoorlijk domme opmerkingen maken
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan wel een enorme flapuit zijn ja, zeker als ik mensen wat beter ken en ik me op mijn gemak voel. Gelukkig heb ik er voor zover ik weet nog niemand mee voor het hoofd gestoten.
Gast- Gast
Nee, ik denk te veel na voordat ik wat zeg.
Behalve in Havo 3, toen ik luidkeels stond te verkondigen dat ze Bram wel op www.uglypeople.com konden zetten. En ja hoor. Bram stond achter me
Behalve in Havo 3, toen ik luidkeels stond te verkondigen dat ze Bram wel op www.uglypeople.com konden zetten. En ja hoor. Bram stond achter me
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben echt een enorme flapuit en helaas krijg ik dat vooral op m'n werk geregeld op m'n bord. Combinatie flapuit zijn en altijd de laatste geruchten willen weten werkt niet echt, ik ben een tijd lang daardoor de onruststoker in het team geweest
Gelukkig gaat het de laatste tijd beter.
Gelukkig gaat het de laatste tijd beter.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik heb net een vergadering gehad van 2,5u van de VvE. Ze waren allemaal zo aan het doorzeuren en de sfeer was zo beladen, dat ik er wel klaar mee was. En wat deed ik, ik maak gewoon een heel dom grapje.
Maar normaal denk ik, meestal, wel na over wat ik zeg en doe. Nu dus niet.
Maar normaal denk ik, meestal, wel na over wat ik zeg en doe. Nu dus niet.
Gast- Gast
Ik heb dat ook heel vaak.
Afgelopen weekend nog tijdens bedrijfsuitje: mijn baas had zijn Teva's (ieieie) uitgeleend aan een collega die zijn slippers verloren was. Dus ze hadden het erover dat die dingen zo lekker zaten. Toen zei mijn baas; 'Maar ze schijnen wel ontzettend lelijk te zijn'. Waarop ik hard lachend en iets te enthousiast zei: 'Klop! Die dingen zijn het beste anticonceptiemiddel sinds de pil!'
Oeps , tis toch je baas he...
Maar hij moest er verschrikkelijk om lachen gelukkig.
Afgelopen weekend nog tijdens bedrijfsuitje: mijn baas had zijn Teva's (ieieie) uitgeleend aan een collega die zijn slippers verloren was. Dus ze hadden het erover dat die dingen zo lekker zaten. Toen zei mijn baas; 'Maar ze schijnen wel ontzettend lelijk te zijn'. Waarop ik hard lachend en iets te enthousiast zei: 'Klop! Die dingen zijn het beste anticonceptiemiddel sinds de pil!'
Oeps , tis toch je baas he...
Maar hij moest er verschrikkelijk om lachen gelukkig.
Gast- Gast
Chance schreef:Nee, ik denk te veel na voordat ik wat zeg.
Is dit een flapuit actie of is dit pesten? Of allebei natuurlijk..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Lousanne schreef:Chance schreef:Nee, ik denk te veel na voordat ik wat zeg.
Kom op, alsof jij op de middelbare school nooit eens zei dat je iemand lelijk/stom vond.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ja, ik heb er last van, het is niet altijd even tactisch. Maar gelukkig kunnen de mensen die me kennen er wel vaak om lachen.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, eigenlijk ben ik helemaal geen flapuit. Ik vind flapuit persoonlijk echt een vreselijk woord, ik zie dan iemand voor me die de hele tijd rare dingen zegt en dan heel hysterisch gaat staan giechelen met haar hand voor haar mond. Zo zal het in de praktijk wel niet gaan, maar toch...
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Jij zit op facebook terwijl je een gesprek voert? Goh wat sociaal.Dropdraakje schreef:Over dat opletten is heel erg herkenbaar, haha. Ik kan nu zo ergens in opgaan, bv facebook bekijken op mijn telefoon dat ik vaak de helft meekrijg. Collega's hebben dit nu door en dan zijn de inkoppertjes zo binnen.
Verder zijn veel dingen wel herkenbaar.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb dat thuis ook hoor SG, dan ben ik iets aan het lezen op telefoon/laptop en begint mijn moeder ineens een heel verhaal tegen mij te vertellen, dan krijg ik echt maar de helft mee. Nou maakt mijn moeder wel altijd onnodig hele langdradige verhalen, dus ik kan sowieso al moeilijk actief naar haar luisteren, maar als ik dan ook nog ergens anders mee bezig ben onthoud ik vrij weinig van wat ze heeft gezegd.
Ik denk dat Dropdraakje niet bedoeld dat ze midden in een gesprek haar facebook gaat lezen..
Ik denk dat Dropdraakje niet bedoeld dat ze midden in een gesprek haar facebook gaat lezen..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oké op zo'n manier. Ik had het wel opgevat dat ze tijdens een gesprek haar facebook bekijkt, aangezien ze zegt dat ze dat op haar telefoon doet. Ik zie dat best vaak in kroegen namelijk.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Mega sociaal ja! Nee ik ga niet facebooken in een gesprek, meer dat mocht ik rustig even aam het kijken zijn, ik gespreken vanandere half meekrijg en mijn flapsmoel er weer eens op in ga. Of dat ik over een onderwerp begin wat 10 min geleden al afgerond was en ik er nog eens op inhaak omdat niks mee krijg. Het leverd wel vaak wat domme dozen momenten op. Maar de meeste mensen die mij goed kennen kunnen er wel om lachenSuperGrover schreef:Jij zit op facebook terwijl je een gesprek voert? Goh wat sociaal.Dropdraakje schreef:Over dat opletten is heel erg herkenbaar, haha. Ik kan nu zo ergens in opgaan, bv facebook bekijken op mijn telefoon dat ik vaak de helft meekrijg. Collega's hebben dit nu door en dan zijn de inkoppertjes zo binnen.
Verder zijn veel dingen wel herkenbaar.
Gast- Gast
Tazz schreef:
Ja, ik heb er last van, het is niet altijd even tactisch. Maar gelukkig kunnen de mensen die me kennen er wel vaak om lachen.
Dat dus
Nice quote trouwens! Die ga ik onthouden
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Chance schreef:Lousanne schreef:Chance schreef:Nee, ik denk te veel na voordat ik wat zeg.
Kom op, alsof jij op de middelbare school nooit eens zei dat je iemand lelijk/stom vond.
Dat is gewoon een flapuit-actie joh! Als dit al pesten is... Ik denk dat we daar mensen voor zijn om dat ook eens te mogen zeggen, zeker als kind zijnde
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik lag gister met m'n bakkes bij de tandarts en aangezien ik een flinke angst heb voor de tandarts, bleef de vriendelijke knaap maar babbelen over dat angst bij ouders vandaan kwam vanwege de ouderwetse schooltandarts.
Nou werd ik er niet bepaald kalmer van, maar hij omschreef de situatie van de schooltandarts en daarna moest ik m'n mond openen en kwam-ie met dat haakje en spiegeltje maaaar.. Daarvoor zei ik nog even 'Uhhu leuke anekdote' en hij schoot in de lach. Niet echt 't juiste moment, als dat verdomde haakje in de buurt van m'n mond zit.
Nou werd ik er niet bepaald kalmer van, maar hij omschreef de situatie van de schooltandarts en daarna moest ik m'n mond openen en kwam-ie met dat haakje en spiegeltje maaaar.. Daarvoor zei ik nog even 'Uhhu leuke anekdote' en hij schoot in de lach. Niet echt 't juiste moment, als dat verdomde haakje in de buurt van m'n mond zit.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: