Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gierige acties

+54
Stuiterbal
mzcharlotte
Shisha
Silver
Lejow
Snoes
Suusie
blondje1313
Jeanette
Toet
VeryCherry
Lady1984
Atelier Madame
Lenthe
SoGood
litllejoy
Melis_je
Elliot
TukTuk
Minx
Bliss
Tania
luenca
Gympie
Sanne
Noortje
Rebecca
Angela_1986
Bosjesvrouw
_Lacey_
Joss1
Paper Crown
Clapperdie
RYW
Guus
Zininzon
Phileine
SarahKey
Niekske
June
luisa
Blond
Marin
Magenta
Susan
Lavendel
Mari
Sugarfall
Sterre
Arwyn
Sarah1985
Alex
Rush
Petteflet
58 plaatsers

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 4:27

Jaren terug had ik een bijbaantje bij een drogisterij keten. Daar waren op dat moment 70% korting acties op dingen die normaal al heel goedkoop waren. Gekkenhuis natuurlijk bij die schappen.. Kwam er een vrouw aan de kassa, die precies op de cent het juiste bedrag had berekend. Toen ik klaar was met scannen, kwamen onze bedragen op een paar cent niet overeen (de scanbedragen worden door het hoofdkantoor ingevoerd). Ze moest 2 cent meer betalen dan dat ze op de spullen stond en wat een heisa ze daar van maakte! De bedrijfsleider moest erbij komen om haar te sussen. Uiteindelijk hebben we die 2 cent korting gegeven, maar ik had echt zoiets van: Get a life! De spullen waren al goedkoop, er zat 70% korting op en dan nóg miept ze om 2 cent. Daar zou ik mij persoonlijk niet druk om maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 4:37

Sugarfall schreef:Zo heb ik een vriendin die nooit eens een keer wil lunchen als we de hele dag de stad in gaan. Ik vind dat gezellig en leuk, zij vind het geld weggooien. Ze wil dus altijd ''een krentenbol delen'' Dat vind ik wel zo iets doms hebben.

Zo'n vriendin heb ik ook! Echt een hele lieve meid, maar soms iets te gierig helaas. Als we in de stad iets afspreken samen en we ieder apart met de auto komen, parkeert ze op 20 minuten loopafstand van de plek waar we moeten zijn omdat het daar gratis is. Dat is dan nog niet heel erg. Maar dan gaan we laat (in het donker) naar huis en dan vraagt ze of ik haar naar haar auto wil rijden, want zo alleen in het donker lopen is niks. Daar baal ik van, want ik betaal parkeerkosten voor mijn eigen gemak en om zsm naar huis te kunnen en dan moet ik ook nog eens omrijden om haar naar haar auto te brengen. Heb dat een paar keer gedaan omdat ik het niet fijn vind als ze alleen loopt in het donker, maar toen aangegeven dat dit echt geen gewoonte is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 4:41

Toen ik 17 was had ik een vriendje die alleen in het weekend thuis was, hij woonde bij z`n moeder en zij had een uitkering. Om en om waren we een weekend bij mij thuis en een weekend bij zijn moeder. Dat weekend betaalden wij dan de boodschappen en wat lekkers/extra`s enzo. We moesten persé samen douchen, want dat zou water besparen en niet langer dan een paar minuten minuten. Duurde het langer dan ze in haar hoofd had, dan klopte ze op de deur of we al klaar waren. Nou was dat nog niet heel erg, maar na het plassen mocht de WC ook niet doorgetrokken worden! :O . Ze had nog meer van die vreemde dingen, maar ik kan er even niet op komen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Zininzon wo 15 aug 2012 - 5:44

Toen ik op de middelbare school zat, gingen we aan het eind van de proefwerkweek meestal wat leuks doen met een aantal vriendinnen. Vaak gingen we shoppen, maar ook wel eens wat anders. Een patatje ging er meestal wel in, maar er was één vriendin die dan nóóit wat bestelde. Ze at echter wel bij alle vriendinnen enkele patatjes mee, zodat ze haar portie wel kreeg. Het gebeurde zo vaak dat het gewoon opviel. Ik vond het echt zo belachelijk!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Guus wo 15 aug 2012 - 6:10

Zo ken ik een verhaal dat een vriend die ziek thuiszat de Linda niet mocht lezen omdat zij hem had betaald... :O
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 6:15

Die krentenbol delen kan ik me dan nog voorstellen als je echt krap bij kas zit, dat je dan niet uitgebreid wil lunchen, maar jemig, wat een cheap-acties staan hier!

Ik ken ook een stel dat ruzie kreeg om wie de koffie betaalde en wie vorige keer had betaald (ging over 2 euro of zo), ik kan me dat echt niet voorstellen. Als ik boodschappen doe dan neem ik regelmatig een pakje sigaretten mee voor mijn vriend terwijl ik niet rook. Geen punt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sugarfall wo 15 aug 2012 - 6:24

Ja, als ze echt krap bij kas zat dan zou ik het ook snappen, maar dat is dus niet zo, ze gaat wel gemiddeld 2-3x per maand uit eten, en tijdens het shoppen koopt ze ook gewoon alles wat ze wil, dus ik snap daarom juist niet waarom het lunchen iedere keer een probleem is, haha.

Die van de Linda niet mogen lezen is wel heel erg!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Guus wo 15 aug 2012 - 6:27

Nou ja het 'mocht' wel, maar hij kreeg er de nodige opmerkingen over Rolling Eyes
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  RYW wo 15 aug 2012 - 6:30

Sugarfall schreef:Ja, als ze echt krap bij kas zat dan zou ik het ook snappen, maar dat is dus niet zo, ze gaat wel gemiddeld 2-3x per maand uit eten, en tijdens het shoppen koopt ze ook gewoon alles wat ze wil, dus ik snap daarom juist niet waarom het lunchen iedere keer een probleem is, haha.

Die van de Linda niet mogen lezen is wel heel erg!

Haha nee, dan snap ik het ook niet Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Clapperdie wo 15 aug 2012 - 6:37

Wij hebben één gezamelijke rekening en ook beide nog een eigen rekening. Maar we doen nooit moeilijk wie wat betaald. Omdat ik nu parttime werk verdien ik minder en betaald mijn vriend wat vaker de boodschappen.

We nemen soms zelfs elkaars pinpas mee als de ander net even wat meer kan missen op dat moment.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Paper Crown wo 15 aug 2012 - 6:42

Mijn ex besloot in ene bij zijn oma te gaan wonen, oma was echt heel erg gierig! Als ik daar kwam na mijn werk, dan gingen zij met zijn 2en eten en was er niets voor mij, terwijl ze wel wist dat ik kwam. Als ik daar had geslapen, kreeg ik niet eens een beschuitje. Ze vroeg me ook vaak thuis te slapen en als ik daar dan uit noodzaak sliep plakte ze een briefje op de douchdeur of ik dan thuis wilde gaan douchen. Zij vond ook dat er na het plassen niet gespoeld hoefde te worden (stonk altijd naar urine..). En als ik dan al eens daar sliep en ook móést douchen vroeg ik toestemming (omdat ik naar school moest/werken moest dus ik kon niet smorgens eerst naar huis en dan weer terug naar Amsterdam voor werk/school) stuurde ze rustig een mail of ik vriendelijk €3,00 wilde overmaken, ze had uitgerekend wat een handdoek wassen, wasmiddel + water had gekost. Mijn ex kreeg daar continu ruzie over met haar maar toch bleef ze het doen..

Dat was wel de allergrootste krent. Gierige acties - Pagina 3 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 6:49

Paper Crown schreef:Mijn ex besloot in ene bij zijn oma te gaan wonen, oma was echt heel erg gierig! Als ik daar kwam na mijn werk, dan gingen zij met zijn 2en eten en was er niets voor mij, terwijl ze wel wist dat ik kwam. Als ik daar had geslapen, kreeg ik niet eens een beschuitje. Ze vroeg me ook vaak thuis te slapen en als ik daar dan uit noodzaak sliep plakte ze een briefje op de douchdeur of ik dan thuis wilde gaan douchen. Zij vond ook dat er na het plassen niet gespoeld hoefde te worden (stonk altijd naar urine..). En als ik dan al eens daar sliep en ook móést douchen vroeg ik toestemming (omdat ik naar school moest/werken moest dus ik kon niet smorgens eerst naar huis en dan weer terug naar Amsterdam voor werk/school) stuurde ze rustig een mail of ik vriendelijk €3,00 wilde overmaken, ze had uitgerekend wat een handdoek wassen, wasmiddel + water had gekost. Mijn ex kreeg daar continu ruzie over met haar maar toch bleef ze het doen..

Dat was wel de allergrootste krent. Gierige acties - Pagina 3 394967

Waarom ging hij daar dan wonen, waarom zocht hij niet gewoon een kamer?

Hij kon trouwens toch ook boodschappen doen als jij kwam?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 6:50

Rush schreef:Toen ik 17 was had ik een vriendje die alleen in het weekend thuis was, hij woonde bij z`n moeder en zij had een uitkering. Om en om waren we een weekend bij mij thuis en een weekend bij zijn moeder. Dat weekend betaalden wij dan de boodschappen en wat lekkers/extra`s enzo. We moesten persé samen douchen, want dat zou water besparen en niet langer dan een paar minuten minuten. Duurde het langer dan ze in haar hoofd had, dan klopte ze op de deur of we al klaar waren. Nou was dat nog niet heel erg, maar na het plassen mocht de WC ook niet doorgetrokken worden! :O . Ze had nog meer van die vreemde dingen, maar ik kan er even niet op komen!

Hahahaha... Sorry hoor, zal lekker ruiken dan in het toilet... Gierige acties - Pagina 3 394967
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 6:52

Paper Crown schreef:Mijn ex besloot in ene bij zijn oma te gaan wonen, oma was echt heel erg gierig! Als ik daar kwam na mijn werk, dan gingen zij met zijn 2en eten en was er niets voor mij, terwijl ze wel wist dat ik kwam. Als ik daar had geslapen, kreeg ik niet eens een beschuitje. Ze vroeg me ook vaak thuis te slapen en als ik daar dan uit noodzaak sliep plakte ze een briefje op de douchdeur of ik dan thuis wilde gaan douchen. Zij vond ook dat er na het plassen niet gespoeld hoefde te worden (stonk altijd naar urine..). En als ik dan al eens daar sliep en ook móést douchen vroeg ik toestemming (omdat ik naar school moest/werken moest dus ik kon niet smorgens eerst naar huis en dan weer terug naar Amsterdam voor werk/school) stuurde ze rustig een mail of ik vriendelijk €3,00 wilde overmaken, ze had uitgerekend wat een handdoek wassen, wasmiddel + water had gekost. Mijn ex kreeg daar continu ruzie over met haar maar toch bleef ze het doen..

Dat was wel de allergrootste krent. Gierige acties - Pagina 3 394967

Laughing
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Joss1 wo 15 aug 2012 - 6:53

Mijn moeder ging een paar jaar geleden op vakantie met een vriendin. De eerste dag gingen ze op het balkon een kopje koffie drinken. Vriendin van mijn moeder pakt een pak koekjes, koffieleutjes ofzo, die per 2 verpakt zitten. Haalt ze 1 pakje eruit, geeft mijn moeder 1 koekje, de andere eet ze zelf. Bergt zorgvuldig de rest van de koekjes weer op in de keuken. Komt ze terug, zegt ze: Dit is genieten he, zo heb je elke dag iets lekkers."
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Paper Crown wo 15 aug 2012 - 6:53

Susan schreef:
Paper Crown schreef:Mijn ex besloot in ene bij zijn oma te gaan wonen, oma was echt heel erg gierig! Als ik daar kwam na mijn werk, dan gingen zij met zijn 2en eten en was er niets voor mij, terwijl ze wel wist dat ik kwam. Als ik daar had geslapen, kreeg ik niet eens een beschuitje. Ze vroeg me ook vaak thuis te slapen en als ik daar dan uit noodzaak sliep plakte ze een briefje op de douchdeur of ik dan thuis wilde gaan douchen. Zij vond ook dat er na het plassen niet gespoeld hoefde te worden (stonk altijd naar urine..). En als ik dan al eens daar sliep en ook móést douchen vroeg ik toestemming (omdat ik naar school moest/werken moest dus ik kon niet smorgens eerst naar huis en dan weer terug naar Amsterdam voor werk/school) stuurde ze rustig een mail of ik vriendelijk €3,00 wilde overmaken, ze had uitgerekend wat een handdoek wassen, wasmiddel + water had gekost. Mijn ex kreeg daar continu ruzie over met haar maar toch bleef ze het doen..

Dat was wel de allergrootste krent. Gierige acties - Pagina 3 394967

Waarom ging hij daar dan wonen, waarom zocht hij niet gewoon een kamer?

Hij kon trouwens toch ook boodschappen doen als jij kwam?

Hij kon een kamer niet betalen, zijn oma vroeg €250,- per maand en dat was dan te doen zeker voor Amsterdamse begrippen. Hij haalde ook wel boodschappen hoor als ik kwam, maar zij zou nooit uit dr zelf een kommetje soep delen. Echt zo'n zuinge zure vrouw. Als er visite kwam, dan gebruikte ze gewoon koffiedrap wat al in de filterkoffie had gezeten nog eens, een keer of 2.. en koekjes kwamen pp op tafel, 2 personen op visite, dan waren het 2 koekjes.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 6:56

Mijn tante die komt met verjaardagen echt met de lulligste kadootjes aan. Vooral toen ik nog thuis woonde kwamen we daar regelmatig met verjaardagen e.d.
Mijn moeder iedere keer de leukste kadootjes voor mijn tante kopen. Leuke pakketjes maken enz. Kreeg mijn moeder vervolgens doodleuk een boekenlegger voor haar verjaardag. En geen supersonische die de blz onthoudt (Wink ), maar een sip houten muisje (2 cm groot), met een heel lang staartje...... Tja en hoe reageer je dan... Gierige acties - Pagina 3 394967

Ook krijgen we van hun ALTIJD kaarsen voor verjaardagen. Misschien is het wel een hint en vindt ze het niet sfeervol bij ons ofzo.....
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 6:57

Joss1 schreef:Mijn moeder ging een paar jaar geleden op vakantie met een vriendin. De eerste dag gingen ze op het balkon een kopje koffie drinken. Vriendin van mijn moeder pakt een pak koekjes, koffieleutjes ofzo, die per 2 verpakt zitten. Haalt ze 1 pakje eruit, geeft mijn moeder 1 koekje, de andere eet ze zelf. Bergt zorgvuldig de rest van de koekjes weer op in de keuken. Komt ze terug, zegt ze: Dit is genieten he, zo heb je elke dag iets lekkers."

Op zich wel fijn als je daar echt van kunt genieten, van een koekje per dag. Veel mensen halen pas voldoening uit een half pak koekjes per dag, maar dit is natuurlijk wel gezonder.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 7:00

Ik heb gewerkt in de thuiszorg als huishoudelijke hulp. Vond altijd leuk om te doen, maar sommige oudjes echt zo zuinig haha. Dan werd er thee gezet en dan een zakje gebruikt wat er volgens mij al minstens een dag stond haha. Maar bij die oudjes vind ik het ergens wel schattig ofzo.
Ik heb ook weleens gehad, echt al heel lang geleden, kreeg ik een kerstkaart van iemand, dat was dan een dubbele kerstkaart daarvoor maar hadden ze dat eraf geknipt voor hergebruik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 7:01

Zelfde tante trouwens:

Van de winter waren mijn ouders met hun op wintersport. Ze zaten een week in een appartement en regelden iedere dag zelf eten. Op een avond gingen ze gourmetten, maar eerst natuurlijk naar de supermarkt om boodschappen te doen. Mijn moeder op zoek naar stokbrood, komt mijn tante aan met 1 3/4 bruin stokbroodje. Moeder vraagt vervolgens: "Was dat het enige stokbrood dat er lag?". Tante: "Nee, er lag nog veel meer, maar dit stokbrood is €1,75 en als we er dus meer kopen betalen we harstikke veel geld". Gierige acties - Pagina 3 394967
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  _Lacey_ wo 15 aug 2012 - 7:05

Vroeger had ik twee vriendinnen die mij gierig noemden en weigerden de benzinekosten te delen als ik weer eens zoveel honderd kilometer had gereden. Ze waren zelfs verontwaardigd dat ik het vroeg. En dit is niet één keer gebeurd, maar meerdere keren. Achteraf had ik na twee keer gewoon moeten weigeren chauffeurtje te spelen.

Wie is hier nou de knieperd? laughcry

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Bosjesvrouw wo 15 aug 2012 - 7:11

Laatst waren we met vrienden naar de pizzeria.
Toen we gingen betalen (liepen naar de kassa) betaalde mijn vriend dat van ons 2en
en die vrienden betaalde elk hun eigen. (ze zijn al een aantal jaren samen)

Als mijn moeder met een vriendin van haar ergens heen gaat dan heeft die vriendin bijna nooit geld mee (vergeet ze).
(ze betaald uiteindelijk wel terug maar wie vergeet nou geld mee te nemen)

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Angela_1986 wo 15 aug 2012 - 7:16

Ik heb iemand gekend, oudere man, die 's morgens koffie zette en daar de rest van de dag van dronk. Als het afgekoeld was, warmde hij het op in de magnetron... pale

Diezelfde man raapte ieder schroefje, boutje, moertje, stuk touw, stuiver, noem het maar op, op van de grond want 'Je weet niet waarvoor je het nog kunt gebruiken!'. Zijn hele schuur lag dus ook bomvol! Aan de andere kant ook wel handig want als je iets nodig had dan ging je naar hem en grote kans dat hij het dan, na even zoeken, ook had.
Die spullen sloeg hij dus op in de schuur maar voor de opbergmogelijkheden gaf hij geen dubbeltje uit. Er lagen planken op een paar balken en 'n doek aan het plafond van de schuur, dat stond bijna op instorten en daaronder stond dan zijn peperdure auto laughcry Dat was het enige waar hij ooit geld aan uit heeft gegeven denk ik, die auto.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 7:18

Wij vierden Sinterklaas met de bovenburen, een samenwonend stel. Ik was toen zelf vijftien, moest een surprise maken voor de buurman (achterin de dertig) en ik had heel erg mijn best gedaan, mooie surprise, gedicht, cd die hij graag wilde hebben. Toevallig had hij ook mij getrokken en ik kreeg van hem een cassettebandje met een muziekje waarvan hij al maanden geleden had beloofd dat hij dat een keer voor me zou maken voor bij een gedicht dat ik had geschreven, verpakt in een bruine envelop en daarbij nog een paar krasloten, dat was het. Ik weet nog dat ik er zelf op dat moment niet eens zoveel van vond, maar mijn ouders waren echt kwaad omdat hij er zo weinig in had gestoken.

Achteraf wel jammer dat ik niet een vette prijs heb gewonnen met die krasloten, dat was dan nog wel een giller geweest.

Een vergelijkbaar voorbeeld: mijn eerste vriendje, met wie ik toen nog een soort half/half een relatie had. Ik had voor zijn verjaardag een cd gekocht van Nirvana, hij kwam op mijn verjaardag met een zak drop die ik niet eens lustte, die hij onderweg nog even snel had gekocht. Overigens was dat waarschijnlijk geen krenterigheid, maar gewoon pure desinteresse, voor mij stelde het allemaal veel meer voor dan voor hem.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 7:19

Jaren geleden, een nicht van mij die tegen haar moeder zei: 'Mam, ik krijg nog 50 cent van je van de lege flessen.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 3 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum