Stomme acties
+5
Rouge
Marie
Ibbeltje
Kowalski
Poubelle
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stomme acties
Ik was net in Rotterdam en m'n zwager en zus zouden me komen ophalen. Ik stond te wachten voor een schattig bakkerijtje dus ik besloot wat lekkers mee te nemen. Ik zette m'n tassen op de grond en rekende af. Ik bukte om m'n tas op te pakken en *tok* zo met m'n kop tegen de vitrine. Deed best pijn.
Jullie nog stomme/ lompe acties?
Jullie nog stomme/ lompe acties?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Stomme acties
Haha Poubelle! Ik zie het voor me, bedankt voor deze lachkick Auw?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Oh auw haha. Dat had ik van de week bij de achterklep van de auto. Die gaat meestal niet helemaal omhoog als ik hem open doe,maar kan hem dan nog wel wat omhoog duwen als ik wil maar soms doe ik het niet en zet ik zo snel even alles in de auto. Zo ook van de week...ik kom alleen even iets te snel omhoog met mij hoofd en zo pok tegen die klep. Deed beetje zeer maar gelukkig viel het mee.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Paar weken terug: ik om 6.15 naar mijn werk in mijn eigen auto. De avond daarvoor had ik de auto van mijn man meegehad.
Had ik om 8.00 ongeveer 10 gemiste oproepen en 10 smsjes.... bleek ik de avond ervoor zijn lichten te hebben aangelaten, waardoor hij bij een auto met lege accu stond, toen hij de kinderen naar school wilde brengen en door wilde rijden naar zijn werk. Toen wilde hij maar snel met de fiets naar school gaan, bleek ik de fietssleutel ook op zak te hebben en kon hij alles afzoeken naar de reservesleutel. Toen ik eindelijk zijn gemiste oproepen zag was het al half 10 en zat hij nog steeds thuis omdat hij de auto niet aan de praat kon krijgen en ook zo gauw niemand kon vinden om de auto te helpen starten. Hij is maar thuis gaan werken
Dat werd me niet in dank afgenomen.
Had ik om 8.00 ongeveer 10 gemiste oproepen en 10 smsjes.... bleek ik de avond ervoor zijn lichten te hebben aangelaten, waardoor hij bij een auto met lege accu stond, toen hij de kinderen naar school wilde brengen en door wilde rijden naar zijn werk. Toen wilde hij maar snel met de fiets naar school gaan, bleek ik de fietssleutel ook op zak te hebben en kon hij alles afzoeken naar de reservesleutel. Toen ik eindelijk zijn gemiste oproepen zag was het al half 10 en zat hij nog steeds thuis omdat hij de auto niet aan de praat kon krijgen en ook zo gauw niemand kon vinden om de auto te helpen starten. Hij is maar thuis gaan werken
Dat werd me niet in dank afgenomen.
Gast- Gast
Ik ben een paar weken geleden uit mijn bed gebeld door mijn vriend. Ik had de voordeur op slot gedaan, maar de sleutel aan de binnenkant erin laten zitten. Toen mijn vriend midden in de nacht thuis kwam kon hij de deur dus niet in, en stond hij buiten toen het net zo hard sneeuwde.. (Hij heeft drie keer moeten bellen voordat ik het hoorde... )
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Haha Euc en Marie, kan me voorstellen dat ze daar niet zo blij van werden!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik had een keer mijn man buitengesloten snachts, hij heeft een paar uur in de auto voor de deur gezeten, arme stakker. Ik hoorde de bel en de telefoon niet, toen bedacht hij maar dat hij in de auto ging slapen. Ik vond het al zo lang duren voor ie thuis was.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Mijn man heeft een keer ingebroken in ons huis, omdat ik hem buiten had gesloten;)
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend heeft mij een keer buitengesloten. Ik had de hele dag college gehad en eenmaal bij ons huis aangekomen wilde ik de deur met mij sleutel openmaken, maar m'n vriend had de klinken er per ongeluk opgedaan. Ik aanbellen, maar m'n vriend was aan het koken en had daarbij de afzuigkap en muziek aan.... Hij hoorde de bel dus niet. De batterij van m'n telefoon was leeg dus ik kon hem ook niet bellen. Ik 100 keer aanbellen, maar helemaal niks. Stond ik daar in de regen en de kou, hahaha. De buren waren er ook niet. Toen ik bijna een uur buiten stond en ik net stenen wilde gaan zoeken om tegen het raam te gooien (we hebben een bovenwoning, op het raam kloppen ging dus niet) besloot m'n vriend eens te kijken waar ik bleef, hahaha stond ik daar helemaal doorweekt...
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
1 scenario met verschillende creatieve oplossingen dus
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Laatst gooide ik de kofferbak van de auto dicht terwijl de sleutel erin lag. Hij gaat na een tijdje vanzelf weer op slot. Gelukkig had ik het meteen door en kon snel de kofferbak weer open doen!! Maar vond het zelf best wel dom.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
MADDIE schreef:Laatst gooide ik de kofferbak van de auto dicht terwijl de sleutel erin lag. Hij gaat na een tijdje vanzelf weer op slot. Gelukkig had ik het meteen door en kon snel de kofferbak weer open doen!! Maar vond het zelf best wel dom.
Dat is precies wat ik laatst ook deed alleen is die van mij meteen op slot. Dat werd dus naar huis lopen om de reservesleutel te halen (aangezien ik mijn hele tasje in de kofferbak had gezet met telefoon erin) Gelukkig was ik niet in de stad maar bij de supermarkt hier in de buurt.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: