Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme acties

+22
Melis_je
Alex
Kowalski
Stuiterbal
Poubelle
Shisha
Bliss
Aziraphale
Clapperdie
Angela_1986
SuperGrover
_Lacey_
Kamperseboekenwurm
SoGood
Mari
Blond
Rush
PrimaBella
Lejow
Rebecca
Bazinga
Printje
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Domme acties Empty Domme acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 9:08

n.a.v het topic over gierige acties misschien ook een leuk idee voor hilarisch domme acties.

Ik werk sindskort bij een bedrijf wat schoolboeken verzorgt voor scholieren, nu kreeg ik vandaag een e-mail van iemand die graag nieuwe schoolboeken wilde omdat er een aantal zwaar beschadigd krijgen. Gebeurt wel vaker, dan vragen wij om die boeken terug te sturen en krijgt ze nieuwe. Stuurde ze terug: moet ik dan naar een postkantoor om die op te sturen(het ging echt om een pakket)?

Van een collega, die kreeg ook iemand aan de telefoon, weer zo'n zelfde verhaal en collega noemt de postcode. Bijv NW, om verwarring te voorkomen zeggen wij dan Nico Willem. Dacht die ander dat je dus die volledige namen op de envelop moest sturen.Domme acties 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Printje wo 15 aug 2012 - 9:11

We hadden nieuwe gordijnen besteld, gelukkig niet al te dure, en heb ik 2 cijfertjes omgedraaid bij de breedte vd gordijnen..... ipv 2.74 had ik 2.47 opgeschreven...

Ik heb nog heel zielig gedaan bij de winkel, zwanger/en verbouwen maar helaas. Thuis bleek dat de gordijnen echt gewoon net wel dichtpassen :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Bazinga wo 15 aug 2012 - 9:11

Ik ben gisteravond van m'n bed gevallen.. Ik stond op m'n bed om m'n raam helemaal open te duwen, even frisse lucht. En was even afgeleid. Door de plotselinge tocht, waaide 't rolgordijn stukje omhoog en ik schrok daar zo van, dat ik m'n evenwicht verloor en toen viel ik achterover.. Eerst op 't bed en toen rolde ik achteruit van 't bed af..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 9:16

huh?

Ik wilde laatst even boodschappen doen. Aangezien ik niet altijd mijn tas mee wil nemen, pinpas uit portemonnee gehaald en gaan met die banaan. Kar gehaald, boodschappenlijst afgewerkt en naar de kassa. spullen op de band, de cassiere scant ze en op het moment dat ik wil afrekenen zie ik dat ik de verkeerde pinpas heb meegenomen. Ik terug naar huis, schaamde me dood en net toen ik de voordeur opendeed besefte ik me dat mijn passen gekoppeld zijn en dat ik met mijn telefoon zo geld op de pas had kunnen zetten.twee keer dom dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 9:17

2 goede vrienden van mij,namen lijken nogal op elkaar. In mn telefoon staan ze dan ook onder elkaar. Is weleens gebeurd dat ik dan een verkeerd smsje stuur naar de verkeerde, soms duurt dan echt zolang dat ik dat pas doorheb:lol!:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Rebecca wo 15 aug 2012 - 9:30

Wij hebben vorige week de hal opgeknapt en ook een nieuwe schoenenkast ervoor gekocht. Voordat we deze gekocht hadden ging mijn vriend even meten of hij wel mooi paste daar waar wij hem wilden zetten. Het bleek van niet, oke, dan zetten we hem wel aan de andere kant. Ik dacht dat mijn vriend daar ook wel even gemeten had. Kast gehaald, in elkaar gezet, bleek het dus niet te passen! Nu hebben we de verwarming die ernaast zat vervangen door een maatje kleiner, zodat het wel past (dat bleek sowieso een verbetering, eerst een enkele en nu een dubbele ofzoiets)
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Lejow wo 15 aug 2012 - 9:39

Ik had vorige week een open blikje cassis vast in mijn hand, en nog iets anders (weet niet meer wat). Had dat blikje al zo lang vast dat ik het vergeten was, laat staan dat hij open was.
Dus ik wilde wat bekijken op dat andere wat ik vast had, en draai zo mijn hand om.
Had het pas door toen mijn rok ineens zeikes nat was.. laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  PrimaBella wo 15 aug 2012 - 10:12

Die van mezelf vergeet ik zo snel mogelijk weer Domme acties 1578173417

Eentje van een vriendin van me;
We zaten op de fiets, onderweg naar huis. Opeens remt mijn vriendin heel erg hard en roept daarbij 'Waar zijn mijn fietssleutels?! Ik heb ze laten liggen in de winkel!' Rolling Eyes

Edit: ze was zich af aan het vragen wat ze met haar huissleutel gedaan had. Maar die zat dus aan haar fietssleutel vast..
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 10:27

PrimaBella schreef:Die van mezelf vergeet ik zo snel mogelijk weer Domme acties 1578173417

Eentje van een vriendin van me;
We zaten op de fiets, onderweg naar huis. Opeens remt mijn vriendin heel erg hard en roept daarbij 'Waar zijn mijn fietssleutels?! Ik heb ze laten liggen in de winkel!' Rolling Eyes

Edit: ze was zich af aan het vragen wat ze met haar huissleutel gedaan had. Maar die zat dus aan haar fietssleutel vast..
Dat heb ik ook eens gehad Embarassed
Helemaal in paniek mijn moeder opgebeld (sleutel van het restaurant waar ik werkte zat ook aan die bos) of ze wilde zoeken. Toen ze vroeg waar ik was antwoorde dat ik aan het fietsen was en over 10 minuten thuis zou zijn. En toen begon er opeens een lampje te branden bij me Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 10:59

Ik heb een keer een e-mail naar mn ex gestuurd waarin goed duidelijk was dat ik blij voor hem was dat hij een nieuwe vriendin had en dat ik echt niet jaloers was, ondanks dat wij daarvoor regelmatig met elkaar in bed lagen.

Ik stuurde het niet alleen naar m'n ex, maar ook naar alle andere contacten onder 'vrienden'. Waaronder zijn nieuwe 'liefde', vriendinnen, zijn broer en allemaal mensen die geen idee hadden van onze geheime ontmoetingen. laughcry

Het ergste was dat ik letterlijk zijn naam in de mail had gezet. Ik kon dus ook niet verzinnen dat het voor iemand anders was.

Ik ben nog altijd een beetje huiverig voor mailen via de telefoon.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Bazinga wo 15 aug 2012 - 11:10

Ohja Rush!! Die blunder kan ik me nog herinneren haha!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Blond wo 15 aug 2012 - 19:53

Yasmin, waar werk jij? Bij I. in E.? Daar heb ik namelijk ook gewerkt Domme acties 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 3:43

Nee daar werk ik niet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 4:35

Afgelopen zaterdag, ik was naar de kapper gegaan en had mijn fiets voor de kapper neergezet. Toen ik klaar was, ben ik (met mijn fiets) nog even naar de HEMA gegaan en heb 'm daar voor de deur neergezet. Toen ik terug liep naar de kapper was ik helemaal in paniek omdat ik dacht dat mijn fiets gestolen was Domme acties 827601 heb huilend mijn vriend opgebeld en ben zelfs nog de Albert Heijn ingelopen om te vragen of zij iets gezien hadden.

Een halfuur nadat ik compleet in paniek het hele winkelcentrum ben doorgestruind, besefte me ik ineens dat ik nog naar de HEMA was gegaan en dat dáár dus mijn fiets stond......

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Mari vr 17 aug 2012 - 3:37

Mijn vriend moest vandaag mijn handtekening zetten want ik ben niet thuis, en papieren moesten naar de makelaar.

Ik zet mijn handtekening op papier met daaronder een stappenplan hoe hij hem zo kan krijg dus stap 1 t/m stap 5, scan het papier in en stuur het naar zijn email.

Bel ik hem net op: ''schat heb je mn handtekening er nog onder gezet'' hij : ''ja hoor, ik heb handtekening nummer 3 gekozen ''. Dus ik weer '' maar het was een stappenplan hoor '' hij: O ik dacht dat ik kon kiezen :O ''

Hoezo blond

Nu staat er dus een halve handtekening op Laughing
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  SoGood vr 17 aug 2012 - 4:36

Toen ik net mijn rijbewijs had ging ik ergens heen, toen ik weer naar huis wilde rijden merkte ik dat ik uit automatisme aan de pasagierskant was ingestapt. Lastig autorijden.

Ook ben ik me weleens suf geschrokken toen ik 's avonds op een donker verlaat weggetje reed. Ik kreeg ineens van die broodje aap verhalen in mijn hoofd en bedacht me dat het inderdaad wel dood eng moest zijn als er iemand op de achterbank zou zitten o.i.d. Voor de zekerheid checkte ik mijn achterruitspiegel om die mogelijkheid uit te sluiten. Keek ik ineens in 2 enorme ogen. Ik schrok me kapot. Domme acties 827601
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 5:35

Sogood schreef:

Ook ben ik me weleens suf geschrokken toen ik 's avonds op een donker verlaat weggetje reed. Ik kreeg ineens van die broodje aap verhalen in mijn hoofd en bedacht me dat het inderdaad wel dood eng moest zijn als er iemand op de achterbank zou zitten o.i.d. Voor de zekerheid checkte ik mijn achterruitspiegel om die mogelijkheid uit te sluiten. Keek ik ineens in 2 enorme ogen. Ik schrok me kapot. Domme acties 827601

lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Kamperseboekenwurm vr 17 aug 2012 - 5:35

Chance schreef:Yasmin, waar werk jij? Bij I. in E.? Daar heb ik namelijk ook gewerkt  Domme acties 561177
---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  _Lacey_ vr 17 aug 2012 - 5:40

Ik zat vanmiddag in de auto en een vogel vloog nogal laag over. Ik bukte voor dat verdomde beest laughcry

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  SuperGrover vr 17 aug 2012 - 5:42

_Lacey_ schreef:Ik zat vanmiddag in de auto en een vogel vloog nogal laag over. Ik bukte voor dat verdomde beest laughcry
Dat doe ik ook. En ik ga wat opzij voor passerende vrachtwagens. Lekker zinvol.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 8:13

Kamperseboekenwurm schreef:
Chance schreef:Yasmin, waar werk jij? Bij I. in E.? Daar heb ik namelijk ook gewerkt Domme acties 561177
Misschien bij VDE in K.?Daar heb ik 2 jaar geleden gewerkt.



nee ook niet, ik werk in V. smile We doen trouwens voor echt heel veel scholen studieboeken(middelbare scholen), de wat jongere meiden zullen me miss wel eens aan de tel hebben gehad haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Kamperseboekenwurm vr 17 aug 2012 - 8:15

---


Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 17 aug 2012 - 8:19

haha blijkbaar! wel leuk werk trouwens Domme acties 561177

trouwens, vde in k is het hoofdkantoor smile wij zijn een vestiging daarvan zegmaar, boeken worden vanuit daar geleverd en bij vragen en problemen bellen ze naar ons in v.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Angela_1986 vr 17 aug 2012 - 8:35

Mijn collega had vandaag een domme actie, al kwam ze er nog wel nét op tijd achter... We waren online materiaal aan het bestellen en ze had eerst bedacht dat ze 10 stuks zou bestellen. In overleg besloten we toch maar 15 stuks te bestellen. Kijkt ze naderhand in het winkelmandje, heeft ze de '10' niet weggehaald voordat ze '15' invoerde, had ze dus bijna 1510 stuks bestelt... Laughing
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Clapperdie vr 17 aug 2012 - 8:37

Jaren terug keken mijn vriend en ik naar funiest homevideos. Daar sloeg iemand een honkbal recht op de camera af..

Mijn vriend en ik doken beide naar beneden en dan ook echt flink naar beneden!Domme acties 394967
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum