Domme acties
+22
Melis_je
Alex
Kowalski
Stuiterbal
Poubelle
Shisha
Bliss
Aziraphale
Clapperdie
Angela_1986
SuperGrover
_Lacey_
Kamperseboekenwurm
SoGood
Mari
Blond
Rush
PrimaBella
Lejow
Rebecca
Bazinga
Printje
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Domme acties
n.a.v het topic over gierige acties misschien ook een leuk idee voor hilarisch domme acties.
Ik werk sindskort bij een bedrijf wat schoolboeken verzorgt voor scholieren, nu kreeg ik vandaag een e-mail van iemand die graag nieuwe schoolboeken wilde omdat er een aantal zwaar beschadigd krijgen. Gebeurt wel vaker, dan vragen wij om die boeken terug te sturen en krijgt ze nieuwe. Stuurde ze terug: moet ik dan naar een postkantoor om die op te sturen(het ging echt om een pakket)?
Van een collega, die kreeg ook iemand aan de telefoon, weer zo'n zelfde verhaal en collega noemt de postcode. Bijv NW, om verwarring te voorkomen zeggen wij dan Nico Willem. Dacht die ander dat je dus die volledige namen op de envelop moest sturen.
Ik werk sindskort bij een bedrijf wat schoolboeken verzorgt voor scholieren, nu kreeg ik vandaag een e-mail van iemand die graag nieuwe schoolboeken wilde omdat er een aantal zwaar beschadigd krijgen. Gebeurt wel vaker, dan vragen wij om die boeken terug te sturen en krijgt ze nieuwe. Stuurde ze terug: moet ik dan naar een postkantoor om die op te sturen(het ging echt om een pakket)?
Van een collega, die kreeg ook iemand aan de telefoon, weer zo'n zelfde verhaal en collega noemt de postcode. Bijv NW, om verwarring te voorkomen zeggen wij dan Nico Willem. Dacht die ander dat je dus die volledige namen op de envelop moest sturen.
Gast- Gast
Re: Domme acties
We hadden nieuwe gordijnen besteld, gelukkig niet al te dure, en heb ik 2 cijfertjes omgedraaid bij de breedte vd gordijnen..... ipv 2.74 had ik 2.47 opgeschreven...
Ik heb nog heel zielig gedaan bij de winkel, zwanger/en verbouwen maar helaas. Thuis bleek dat de gordijnen echt gewoon net wel dichtpassen
Ik heb nog heel zielig gedaan bij de winkel, zwanger/en verbouwen maar helaas. Thuis bleek dat de gordijnen echt gewoon net wel dichtpassen
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben gisteravond van m'n bed gevallen.. Ik stond op m'n bed om m'n raam helemaal open te duwen, even frisse lucht. En was even afgeleid. Door de plotselinge tocht, waaide 't rolgordijn stukje omhoog en ik schrok daar zo van, dat ik m'n evenwicht verloor en toen viel ik achterover.. Eerst op 't bed en toen rolde ik achteruit van 't bed af..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
huh?
Ik wilde laatst even boodschappen doen. Aangezien ik niet altijd mijn tas mee wil nemen, pinpas uit portemonnee gehaald en gaan met die banaan. Kar gehaald, boodschappenlijst afgewerkt en naar de kassa. spullen op de band, de cassiere scant ze en op het moment dat ik wil afrekenen zie ik dat ik de verkeerde pinpas heb meegenomen. Ik terug naar huis, schaamde me dood en net toen ik de voordeur opendeed besefte ik me dat mijn passen gekoppeld zijn en dat ik met mijn telefoon zo geld op de pas had kunnen zetten.twee keer dom dus.
Ik wilde laatst even boodschappen doen. Aangezien ik niet altijd mijn tas mee wil nemen, pinpas uit portemonnee gehaald en gaan met die banaan. Kar gehaald, boodschappenlijst afgewerkt en naar de kassa. spullen op de band, de cassiere scant ze en op het moment dat ik wil afrekenen zie ik dat ik de verkeerde pinpas heb meegenomen. Ik terug naar huis, schaamde me dood en net toen ik de voordeur opendeed besefte ik me dat mijn passen gekoppeld zijn en dat ik met mijn telefoon zo geld op de pas had kunnen zetten.twee keer dom dus.
Gast- Gast
2 goede vrienden van mij,namen lijken nogal op elkaar. In mn telefoon staan ze dan ook onder elkaar. Is weleens gebeurd dat ik dan een verkeerd smsje stuur naar de verkeerde, soms duurt dan echt zolang dat ik dat pas doorheb:lol!:
Gast- Gast
Wij hebben vorige week de hal opgeknapt en ook een nieuwe schoenenkast ervoor gekocht. Voordat we deze gekocht hadden ging mijn vriend even meten of hij wel mooi paste daar waar wij hem wilden zetten. Het bleek van niet, oke, dan zetten we hem wel aan de andere kant. Ik dacht dat mijn vriend daar ook wel even gemeten had. Kast gehaald, in elkaar gezet, bleek het dus niet te passen! Nu hebben we de verwarming die ernaast zat vervangen door een maatje kleiner, zodat het wel past (dat bleek sowieso een verbetering, eerst een enkele en nu een dubbele ofzoiets)
Ik had vorige week een open blikje cassis vast in mijn hand, en nog iets anders (weet niet meer wat). Had dat blikje al zo lang vast dat ik het vergeten was, laat staan dat hij open was.
Dus ik wilde wat bekijken op dat andere wat ik vast had, en draai zo mijn hand om.
Had het pas door toen mijn rok ineens zeikes nat was..
Dus ik wilde wat bekijken op dat andere wat ik vast had, en draai zo mijn hand om.
Had het pas door toen mijn rok ineens zeikes nat was..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Die van mezelf vergeet ik zo snel mogelijk weer
Eentje van een vriendin van me;
We zaten op de fiets, onderweg naar huis. Opeens remt mijn vriendin heel erg hard en roept daarbij 'Waar zijn mijn fietssleutels?! Ik heb ze laten liggen in de winkel!'
Edit: ze was zich af aan het vragen wat ze met haar huissleutel gedaan had. Maar die zat dus aan haar fietssleutel vast..
We zaten op de fiets, onderweg naar huis. Opeens remt mijn vriendin heel erg hard en roept daarbij 'Waar zijn mijn fietssleutels?! Ik heb ze laten liggen in de winkel!'
Edit: ze was zich af aan het vragen wat ze met haar huissleutel gedaan had. Maar die zat dus aan haar fietssleutel vast..
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Dat heb ik ook eens gehadPrimaBella schreef:Die van mezelf vergeet ik zo snel mogelijk weer
Helemaal in paniek mijn moeder opgebeld (sleutel van het restaurant waar ik werkte zat ook aan die bos) of ze wilde zoeken. Toen ze vroeg waar ik was antwoorde dat ik aan het fietsen was en over 10 minuten thuis zou zijn. En toen begon er opeens een lampje te branden bij me
Gast- Gast
Ik heb een keer een e-mail naar mn ex gestuurd waarin goed duidelijk was dat ik blij voor hem was dat hij een nieuwe vriendin had en dat ik echt niet jaloers was, ondanks dat wij daarvoor regelmatig met elkaar in bed lagen.
Ik stuurde het niet alleen naar m'n ex, maar ook naar alle andere contacten onder 'vrienden'. Waaronder zijn nieuwe 'liefde', vriendinnen, zijn broer en allemaal mensen die geen idee hadden van onze geheime ontmoetingen.
Het ergste was dat ik letterlijk zijn naam in de mail had gezet. Ik kon dus ook niet verzinnen dat het voor iemand anders was.
Ik ben nog altijd een beetje huiverig voor mailen via de telefoon.
Ik stuurde het niet alleen naar m'n ex, maar ook naar alle andere contacten onder 'vrienden'. Waaronder zijn nieuwe 'liefde', vriendinnen, zijn broer en allemaal mensen die geen idee hadden van onze geheime ontmoetingen.
Het ergste was dat ik letterlijk zijn naam in de mail had gezet. Ik kon dus ook niet verzinnen dat het voor iemand anders was.
Ik ben nog altijd een beetje huiverig voor mailen via de telefoon.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ohja Rush!! Die blunder kan ik me nog herinneren haha!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Yasmin, waar werk jij? Bij I. in E.? Daar heb ik namelijk ook gewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Afgelopen zaterdag, ik was naar de kapper gegaan en had mijn fiets voor de kapper neergezet. Toen ik klaar was, ben ik (met mijn fiets) nog even naar de HEMA gegaan en heb 'm daar voor de deur neergezet. Toen ik terug liep naar de kapper was ik helemaal in paniek omdat ik dacht dat mijn fiets gestolen was heb huilend mijn vriend opgebeld en ben zelfs nog de Albert Heijn ingelopen om te vragen of zij iets gezien hadden.
Een halfuur nadat ik compleet in paniek het hele winkelcentrum ben doorgestruind, besefte me ik ineens dat ik nog naar de HEMA was gegaan en dat dáár dus mijn fiets stond......
Een halfuur nadat ik compleet in paniek het hele winkelcentrum ben doorgestruind, besefte me ik ineens dat ik nog naar de HEMA was gegaan en dat dáár dus mijn fiets stond......
Gast- Gast
Mijn vriend moest vandaag mijn handtekening zetten want ik ben niet thuis, en papieren moesten naar de makelaar.
Ik zet mijn handtekening op papier met daaronder een stappenplan hoe hij hem zo kan krijg dus stap 1 t/m stap 5, scan het papier in en stuur het naar zijn email.
Bel ik hem net op: ''schat heb je mn handtekening er nog onder gezet'' hij : ''ja hoor, ik heb handtekening nummer 3 gekozen ''. Dus ik weer '' maar het was een stappenplan hoor '' hij: O ik dacht dat ik kon kiezen ''
Hoezo blond
Nu staat er dus een halve handtekening op
Ik zet mijn handtekening op papier met daaronder een stappenplan hoe hij hem zo kan krijg dus stap 1 t/m stap 5, scan het papier in en stuur het naar zijn email.
Bel ik hem net op: ''schat heb je mn handtekening er nog onder gezet'' hij : ''ja hoor, ik heb handtekening nummer 3 gekozen ''. Dus ik weer '' maar het was een stappenplan hoor '' hij: O ik dacht dat ik kon kiezen ''
Hoezo blond
Nu staat er dus een halve handtekening op
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Toen ik net mijn rijbewijs had ging ik ergens heen, toen ik weer naar huis wilde rijden merkte ik dat ik uit automatisme aan de pasagierskant was ingestapt. Lastig autorijden.
Ook ben ik me weleens suf geschrokken toen ik 's avonds op een donker verlaat weggetje reed. Ik kreeg ineens van die broodje aap verhalen in mijn hoofd en bedacht me dat het inderdaad wel dood eng moest zijn als er iemand op de achterbank zou zitten o.i.d. Voor de zekerheid checkte ik mijn achterruitspiegel om die mogelijkheid uit te sluiten. Keek ik ineens in 2 enorme ogen. Ik schrok me kapot.
Ook ben ik me weleens suf geschrokken toen ik 's avonds op een donker verlaat weggetje reed. Ik kreeg ineens van die broodje aap verhalen in mijn hoofd en bedacht me dat het inderdaad wel dood eng moest zijn als er iemand op de achterbank zou zitten o.i.d. Voor de zekerheid checkte ik mijn achterruitspiegel om die mogelijkheid uit te sluiten. Keek ik ineens in 2 enorme ogen. Ik schrok me kapot.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:
Gast- Gast
Chance schreef:Yasmin, waar werk jij? Bij I. in E.? Daar heb ik namelijk ook gewerkt
---
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Ik zat vanmiddag in de auto en een vogel vloog nogal laag over. Ik bukte voor dat verdomde beest
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Dat doe ik ook. En ik ga wat opzij voor passerende vrachtwagens. Lekker zinvol._Lacey_ schreef:Ik zat vanmiddag in de auto en een vogel vloog nogal laag over. Ik bukte voor dat verdomde beest
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Kamperseboekenwurm schreef:Chance schreef:Yasmin, waar werk jij? Bij I. in E.? Daar heb ik namelijk ook gewerkt
Misschien bij VDE in K.?Daar heb ik 2 jaar geleden gewerkt.
nee ook niet, ik werk in V. We doen trouwens voor echt heel veel scholen studieboeken(middelbare scholen), de wat jongere meiden zullen me miss wel eens aan de tel hebben gehad haha
Gast- Gast
---
Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
haha blijkbaar! wel leuk werk trouwens
trouwens, vde in k is het hoofdkantoor wij zijn een vestiging daarvan zegmaar, boeken worden vanuit daar geleverd en bij vragen en problemen bellen ze naar ons in v.
trouwens, vde in k is het hoofdkantoor wij zijn een vestiging daarvan zegmaar, boeken worden vanuit daar geleverd en bij vragen en problemen bellen ze naar ons in v.
Gast- Gast
Mijn collega had vandaag een domme actie, al kwam ze er nog wel nét op tijd achter... We waren online materiaal aan het bestellen en ze had eerst bedacht dat ze 10 stuks zou bestellen. In overleg besloten we toch maar 15 stuks te bestellen. Kijkt ze naderhand in het winkelmandje, heeft ze de '10' niet weggehaald voordat ze '15' invoerde, had ze dus bijna 1510 stuks bestelt...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Jaren terug keken mijn vriend en ik naar funiest homevideos. Daar sloeg iemand een honkbal recht op de camera af..
Mijn vriend en ik doken beide naar beneden en dan ook echt flink naar beneden!
Mijn vriend en ik doken beide naar beneden en dan ook echt flink naar beneden!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Domme acties
» Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?
» Genante acties
» Stomme acties
» Impulsieve acties
» Domme acties. Ik heb ze dagelijks ;) Jij?
» Genante acties
» Stomme acties
» Impulsieve acties
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: