Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gierige acties

+54
Stuiterbal
mzcharlotte
Shisha
Silver
Lejow
Snoes
Suusie
blondje1313
Jeanette
Toet
VeryCherry
Lady1984
Atelier Madame
Lenthe
SoGood
litllejoy
Melis_je
Elliot
TukTuk
Minx
Bliss
Tania
luenca
Gympie
Sanne
Noortje
Rebecca
Angela_1986
Bosjesvrouw
_Lacey_
Joss1
Paper Crown
Clapperdie
RYW
Guus
Zininzon
Phileine
SarahKey
Niekske
June
luisa
Blond
Marin
Magenta
Susan
Lavendel
Mari
Sugarfall
Sterre
Arwyn
Sarah1985
Alex
Rush
Petteflet
58 plaatsers

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 11 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 21:15

Oh, dat had ik dus echt niet gedaan van dat bioscoopkaartje. Zij kan alleen gratis omdat jij een kaartje koopt, aan dat Albert Heijn kaartje op zich heeft ze niks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 11 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Phileine do 16 aug 2012 - 22:16

Susan schreef:Oh, dat had ik dus echt niet gedaan van dat bioscoopkaartje. Zij kan alleen gratis omdat jij een kaartje koopt, aan dat Albert Heijn kaartje op zich heeft ze niks.

Echt schofterig vind ik dat Gierige acties - Pagina 11 878948377
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 11 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 8:10

Ik dacht, het topic weer eens uppen, misschien hebben er in de tussentijd nog gierige acties plaatsgevonden? Wink Wink

Ik herinner me er nog één van een paar jaar geleden. We waren op excursie met school naar Belgie met de bus. Afgesproken was om op een bepaalde tijd weer terug bij de bus te zijn om terug te keren naar huis. Ik was met een paar klasgenoten en we raakten verdwaald, we konden de bus niet meer vinden. We hadden wel een papier meegekregen met een "noodnummer", dit bleek het nummer te zijn van de school zelf. Hadden we niks aan, want ja, school was inmiddels al dicht, het was al laat. Van één meisje die niet bij ons in het groepje zat maar we wel het mobiele nummer van hadden hebben we geprobeerd te bellen om te zeggen dat ze tegen de chauffeur moest zeggen dat we onderweg waren en nog even moest wachten. Ze nam niet op, want dan moest ze extra kosten betalen omdat we dan in het buitenland waren...Heel gedoe daarna nog geweest om thuis te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 11 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Liz di 11 sep 2012 - 9:56

Mijn ex is echt onwijs gierig. Hij moest een deel huurtoeslag terug betalen toen wij uit elkaar gingen waaraan ik moest meebetalen. Tot zover prima. Dat hij een zeer goedbetaalde baan heeft en ik nog studeerde heb ik maar voor lief genomen. Vervolgens ging hij de kosten per dag berekenen omdat ik volgens hem meer dagen in ons huis had gezeten dan hij? En een jaar later probeerde hij nog een keer 800 euro van me af te troggelen omdat hij zogenaamd nog een keer de huurtoeslag moest terug betalen. Heb hem niet vriendelijk verteld dat hij dat geld in zijn .. kan steken. Vervolgens nooit meer iets van hem gehoord Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 11 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 10:24

Rush schreef:
Lenthe schreef:
Vriendin heeft een AH-filmkaartje met 2e bioscoopkaartje gratis en vraagt of ik meega naar de bios. Ik kon toen het volledige bedrag betalen en zij ging gratis.

lol! lol!

Ik had eens een internetdate met iemand die meer van een kabouter weghad dan zijn foto deed vermoeden. We dronken iets voor we naar de film zouden gaan. Hij stond erop voor de drankjes te betalen want hij vond dat dat hoorde op een date. Nou ja, prima. Komen we bij de balie voor de filmkaartjes te kopen, gaat hij achter mij staan zodat ik wel moest betalen. En dat terwijl hij wist dat ik een abbo had en dus gratis kon. Nah, dat filmkaartje was duurder dan de drankjes. Zogenaamd de gentleman uithangen, pfff... Sukkel laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 11 Empty Re: Gierige acties

Bericht  roosje87 wo 12 sep 2012 - 2:55

Wij hebben ook een stel vrienden die al langere tijd samenwonen en alles apart betalen, zij koopt geen bier voor hem.. en hij ook niks voor haar. Bij de kassa wordt het allemaal apart betaald. Maar goed ieder zijn ding.

Nu is het zo, dat wij al vrij lang samenwonen en 9 van de 10 keer in het weekend bij ons wordt gezeten op zaterdag. Wij zorgen altijd voor bier, hapjes en drankjes.

Nu werden we laatst uitgenodigd bij het andere stel om daar 'bier' te komen drinken. Dus wij daar naartoe, bleek dat hij maarliefst 3 flesjes bier had gekocht voor hem en de vrienden. Nu snap ik dat ze het misschien niet zo breed hebben, maar dan vind ik wel dat die vriend bij een ander thuis zich iets anders op kan stellen. Die vriend 'schooit' altijd om eten en vraagt continu om bier... Dan ga ik mij aan dit soort situatie behoorlijk ergeren!
roosje87
roosje87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 152
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 11 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum