Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gierige acties

+54
Stuiterbal
mzcharlotte
Shisha
Silver
Lejow
Snoes
Suusie
blondje1313
Jeanette
Toet
VeryCherry
Lady1984
Atelier Madame
Lenthe
SoGood
litllejoy
Melis_je
Elliot
TukTuk
Minx
Bliss
Tania
luenca
Gympie
Sanne
Noortje
Rebecca
Angela_1986
Bosjesvrouw
_Lacey_
Joss1
Paper Crown
Clapperdie
RYW
Guus
Zininzon
Phileine
SarahKey
Niekske
June
luisa
Blond
Marin
Magenta
Susan
Lavendel
Mari
Sugarfall
Sterre
Arwyn
Sarah1985
Alex
Rush
Petteflet
58 plaatsers

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Gierige acties Empty Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 2:43

Naar aanleiding van een opmerking van Susan in een ander topic, kwam ik op dit topic op het forum van Viva terecht. Erg leuk om te lezen....

Zelf hadden wij vrienden die al zo'n 8 jaar samenwoonden, maar met verjaardag had zij haar eigen alcohol (ook echt apart in een kast staan met haar naam erop). Net als drinken e.d. Stond dan in de koelkast met haar naam erop.
Ik kan mij nog één moment heel goed herinneren. Ik had echt net verkering met P. en we waren onderweg met de trein om queensday in A'dam vieren. Het andere stel ging ook mee (zij hadden op dat moment al zo'n 8 jaar een relatie en woonde daarvan 6 jaar samen). Opeens zegt vriendin tegen vriend: oh ja trouwens, ik krijg nog €5,00 van je, want ik heb gister jouw sigaretten betaald. Ik vond dat zo raar.... helemaal omdat P. en ik al helemaal niet meer in die fase zaten. Let wel we werkten allemaal destijds al full-time.

Kom maar op met jullie gierige acties! Kan wel wat humor gebruiken in mijn warme kantoortje.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 2:47

Is dat een fase dan? Financiën gescheiden houden en dat aan elkaar terug betalen is toch gewoon een keuze?

Als mijn vriend iets voor mij betaald en ik heb beloofd om dat terug te betalen, dan doe ik dat. Het komt wel eens voor dat m`n vriend me daar aan moet herinneren zoals die vriendin bij haar vriend deed. Maakt niet uit of het nou of €5 of €50 gaat.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 2:50

Ik vind idd dat je op een gegeven moment in een fase komt in je relatie dat je je financiën niet meer zo specifiek uitsplitst als zij altijd deden.

Vriendin verdiende ook veel meer dan vriend, maar kosten werden niet naar rato verdeeld. Ieder betaalde precies evenveel per maand. Hierdoor kon vriend bijna niet rondkomen en ging vriendin regelmatig uit eten, naar feestjes, iedere week nieuwe kleding enz. En vriend maar in oude, verwassen, versleten kleding blijven lopen, omdat hij hier geen geld voor had. Ik vind dat echt heel erg. Relatie is ook uitgegaan.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 2:51

Rush schreef:Is dat een fase dan? Financiën gescheiden houden en dat aan elkaar terug betalen is toch gewoon een keuze?

Als mijn vriend iets voor mij betaald en ik heb beloofd om dat terug te betalen, dan doe ik dat. Het komt wel eens voor dat m`n vriend me daar aan moet herinneren zoals die vriendin bij haar vriend deed. Maakt niet uit of het nou of €5 of €50 gaat.
Haha ik vind dat best apart smile je woont samen, je deelt de financiën, en dan ga je elkaar eraan herinneren om 5 euro terug te betalen....het zal wel komen doordat het bij ons zo anders is, zijn geld is mijn geld en andersom. Nu zitten we in een periode waarin mijn vriend alles betaalt enzo, maar dat zal dadelijk wat meer in evenwicht zijn. We hebben daar nooit een punt van gemaakt eigenlijk. Daarom kan ik me ook niet zo goed voorstellen dat er stelletjes zijn die hun geld helemaal splitsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Alex wo 15 aug 2012 - 2:55

Zelda schreef:Haha ik vind dat best apart Gierige acties 561177 je woont samen, je deelt de financiën, en dan ga je elkaar eraan herinneren om 5 euro terug te betalen....het zal wel komen doordat het bij ons zo anders is, zijn geld is mijn geld en andersom. Nu zitten we in een periode waarin mijn vriend alles betaalt enzo, maar dat zal dadelijk wat meer in evenwicht zijn. We hebben daar nooit een punt van gemaakt eigenlijk. Daarom kan ik me ook niet zo goed voorstellen dat er stelletjes zijn die hun geld helemaal splitsen.

Eens. Wij zeggen ook wel eens voor de gein tegen elkaar bijvoorbeeld: 'Wedden voor een tientje dat ...' of als we uit eten gaan 'zullen we splitsen?', maar ons geld staat gewoon op een gezamenlijke rekening, dus het slaat nergens op. Nou ja, als ik het zo typ is het helemaal niet grappig, maar ik vind het dus wel grappig. Je moet er bij zijn, denk ik Gierige acties 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 2:56

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet weet wat zij afgesproken hebben, maar aan de tweede reactie van Petteflet te zien ging dat sowieso niet helemaal eerlijk.

Wij hebben het gescheiden en daar voelen wij ons prettig bij. Maar ik bedoel er dus vooral mee te zeggen dat je niet weet wat voor afspraken zij hebben en voor de 1 is €5 wel veel en voor de ander niet. Enorm gierige actie wil ik het dus niet noemen. Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 2:56

Alex schreef:
Zelda schreef:Haha ik vind dat best apart Gierige acties 561177 je woont samen, je deelt de financiën, en dan ga je elkaar eraan herinneren om 5 euro terug te betalen....het zal wel komen doordat het bij ons zo anders is, zijn geld is mijn geld en andersom. Nu zitten we in een periode waarin mijn vriend alles betaalt enzo, maar dat zal dadelijk wat meer in evenwicht zijn. We hebben daar nooit een punt van gemaakt eigenlijk. Daarom kan ik me ook niet zo goed voorstellen dat er stelletjes zijn die hun geld helemaal splitsen.

Eens. Wij zeggen ook wel eens voor de gein tegen elkaar bijvoorbeeld: 'Wedden voor een tientje dat ...' of als we uit eten gaan 'zullen we splitsen?', maar ons geld staat gewoon op een gezamenlijke rekening, dus het slaat nergens op. Nou ja, als ik het zo typ is het helemaal niet grappig, maar ik vind het dus wel grappig. Je moet er bij zijn, denk ik Gierige acties 394967
Ik snap het wel, denk ik laughcry maar zo gaat dat bij ons ook idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 2:58

Alex schreef:
Zelda schreef:Haha ik vind dat best apart Gierige acties 561177 je woont samen, je deelt de financiën, en dan ga je elkaar eraan herinneren om 5 euro terug te betalen....het zal wel komen doordat het bij ons zo anders is, zijn geld is mijn geld en andersom. Nu zitten we in een periode waarin mijn vriend alles betaalt enzo, maar dat zal dadelijk wat meer in evenwicht zijn. We hebben daar nooit een punt van gemaakt eigenlijk. Daarom kan ik me ook niet zo goed voorstellen dat er stelletjes zijn die hun geld helemaal splitsen.

Eens. Wij zeggen ook wel eens voor de gein tegen elkaar bijvoorbeeld: 'Wedden voor een tientje dat ...' of als we uit eten gaan 'zullen we splitsen?', maar ons geld staat gewoon op een gezamenlijke rekening, dus het slaat nergens op. Nou ja, als ik het zo typ is het helemaal niet grappig, maar ik vind het dus wel grappig. Je moet er bij zijn, denk ik Gierige acties 394967

P. en ik zeggen dit echt heel vaak tegen elkaar, omdat wij juist vriend en vriendin als voorbeeld hebben. Dus ik vind het wel grappig... Cool

Zij hadden echt ALTIJD van die vage dingen.
Als ze ruzie hadden bijvoorbeeld en daarbij sneuvelde een wekker van de een (ja ze hadden echt heeeeel heftige ruzies), dan ging de ander iets zoeken wat van diegene was en dat expres kapot gooien. Gierige acties 878948377
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:01

Rookte die vriendin ook?

Mijn vriend rookt, ik niet. Van mij mag hij, maar ik ga niet voor zijn verslaving betalen.
Ik betaal best eens wat voor hem en hij ook voor mij, maar sigaretten betaalt hij maar lekker zelf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sarah1985 wo 15 aug 2012 - 3:02

De broer van mijn man is ook zo met zijn vrouw. Ze delen zelfs een pakje kauwgom door tweeën. En laatst had hij nieuwe kasten gekocht maar zij wou er niet aan mee betalen.

Ik vind het vreemd. Wij hebben dat nooit gedaan. Alles komt op 1 bult hier
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Arwyn wo 15 aug 2012 - 3:03

Wij hebben een gezamenlijke en een eigen rekening, maar over een bedrag van 5,- dat van mijn rekening gaat voor hem, kan ik me echt niet druk maken. De ene keer betaald hij iets, de andere keer ik.
Naar vrienden toe kan ik me er trouwens ook niet druk over maken.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 3:03

_Jackie schreef:Rookte die vriendin ook?

Mijn vriend rookt, ik niet. Van mij mag hij, maar ik ga niet voor zijn verslaving betalen.
Ik betaal best eens wat voor hem en hij ook voor mij, maar sigaretten betaalt hij maar lekker zelf!

Ja vriendin rookte ook. Vriendin rookte sigaretten en vriend shag.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:04

_Jackie schreef:Rookte die vriendin ook?

Mijn vriend rookt, ik niet. Van mij mag hij, maar ik ga niet voor zijn verslaving betalen.
Ik betaal best eens wat voor hem en hij ook voor mij, maar sigaretten betaalt hij maar lekker zelf!

Mijn vriend rookt (soms), maar ik ga weer sneller met een vriendin in de stad wijntjes drinken, dat heft elkaar weer op, vind ik. Wij doen gewoon samen met het geld, en de ene keer geeft de een wat meer uit, en de andere keer de ander..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 3:05

Sarah1985 schreef:De broer van mijn man is ook zo met zijn vrouw. Ze delen zelfs een pakje kauwgom door tweeën. En laatst had hij nieuwe kasten gekocht maar zij wou er niet aan mee betalen.

Ik vind het vreemd. Wij hebben dat nooit gedaan. Alles komt op 1 bult hier

Maakt zij dan wel gebruik van die kasten? Gierige acties 394967
Bij ons komt ook alles op één grote hoop. Helemaal met kinderen vind ik dat je het niet meer kunt scheiden. Anders wil ik best de bovenkant van mijn kinderen. Eten kost bijna geen drol in vergelijking met luiers, nieuwe broeken enz. Gierige acties 827601
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sterre wo 15 aug 2012 - 3:07

Wij hebben een deel van de financien gescheiden en een deel gezamenlijk. Meestal betalen we boodschappen/etentjes/leuke dingen van de gezamenlijke rekening, maar soms schiet een van ons dat voor omdat het handiger is. Dan betaalt de ander het ook terug.

Zo heel raar vind ik het voorbeld uit de openingspost niet, maar dat met stickertjes in de koelkast weer wel Rolling Eyes

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sugarfall wo 15 aug 2012 - 3:07

Haha, mijn vriend vroeg in het begin van onze relatie een keer aan mij ''Ja, kun je een riem voor mij meenemen uit de stad, dan stort ik het geld vanavond wel meteen naar je rekening''. Toen heb ik ook wel gezegd doe even normaal, ik hoef het geld voor zulke dingen echt niet terug te hebben. Nu denkt hij ook niet meer zo, ik betaal weleens wat voor hem, hij voor mij, of allebei apart als het zo uitkomt.

Laatst hadden we bij een vriendin een barbeque, zij had al het vlees/stokbrood etc gehaald, en wij zouden dat de volgende dag allemaal een bedrag naar haar overmaken zodat ze het weer terug had. Heeft haar vriend echt de hele avond gezeten van ''Ja, je moet wel nog een paar keer je vriendinnen eraan herinneren hoor, anders krijg je dat geld NOOIT meer terug!'' ''Ik zou zeggen voor morgen 13.00, anders zie je dat geld nooit meer!'' Vond ik zo vervelend overkomen. Vooral omdat we het bijna elk jaar zo doen, en het ook gewoon elk jaar goedkomt, terwijl zij pas 6 maanden samen zijn.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:08

Petteflet schreef:
_Jackie schreef:Rookte die vriendin ook?

Mijn vriend rookt, ik niet. Van mij mag hij, maar ik ga niet voor zijn verslaving betalen.
Ik betaal best eens wat voor hem en hij ook voor mij, maar sigaretten betaalt hij maar lekker zelf!

Ja vriendin rookte ook. Vriendin rookte sigaretten en vriend shag.
Dan vind ik het wel vreemd ja!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Petteflet wo 15 aug 2012 - 3:08

Sugarfall schreef:Haha, mijn vriend vroeg in het begin van onze relatie een keer aan mij ''Ja, kun je een riem voor mij meenemen uit de stad, dan stort ik het geld vanavond wel meteen naar je rekening''. Toen heb ik ook wel gezegd doe even normaal, ik hoef het geld voor zulke dingen echt niet terug te hebben. Nu denkt hij ook niet meer zo, ik betaal weleens wat voor hem, hij voor mij, of allebei apart als het zo uitkomt.

Laatst hadden we bij een vriendin een barbeque, zij had al het vlees/stokbrood etc gehaald, en wij zouden dat de volgende dag allemaal een bedrag naar haar overmaken zodat ze het weer terug had. Heeft haar vriend echt de hele avond gezeten van ''Ja, je moet wel nog een paar keer je vriendinnen eraan herinneren hoor, anders krijg je dat geld NOOIT meer terug!'' ''Ik zou zeggen voor morgen 13.00, anders zie je dat geld nooit meer!'' Vond ik zo vervelend overkomen. Vooral omdat we het bijna elk jaar zo doen, en het ook gewoon elk jaar goedkomt, terwijl zij pas 6 maanden samen zijn.

Aan dat laaste zou ik ook echt een raar gevoel overhouden....
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Mari wo 15 aug 2012 - 3:11

Wij gooien ook alles op een hoop, ik kan me ook niet anders voorstellen. Van thuisuit ging het ook altijd zo, bij hem ook en wij voelen ons er prettig mee.

Wij vinden het altijd grappig om bij de kassa mensen te plagen. Dan heeft hij een paar nieuwe shirts en trek ik mijn pinpas met de boodschap, ik zal wel weer jou kleding betalen he sloebertje, en dan kijken hoe het winkelmeisje reageerd. Dat doet hij ook andersom, of met de boodschappen. Betaal jij schat, want jij eet toch het meeste op.

Kheb een collega die ook altijd alles splitst, wilt haar man een tv van een bepaald bedrag dan wil zij daar een fiets voor. Gaat hij op vakantie met een maat, wil zij evenveel geld voor iets. Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen. Soms heeft mijn partner wat, hij gaat dit weekend naar decibel, nou ik hoef dan echt niet ook dat bedrag om maar ook iets te kopen of doen.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:11

Pippa schreef:
_Jackie schreef:Rookte die vriendin ook?

Mijn vriend rookt, ik niet. Van mij mag hij, maar ik ga niet voor zijn verslaving betalen.
Ik betaal best eens wat voor hem en hij ook voor mij, maar sigaretten betaalt hij maar lekker zelf!

Mijn vriend rookt (soms), maar ik ga weer sneller met een vriendin in de stad wijntjes drinken, dat heft elkaar weer op, vind ik. Wij doen gewoon samen met het geld, en de ene keer geeft de een wat meer uit, en de andere keer de ander..
Wij hebben wel een gezamelijke rekening waarvan de huur, boodschappen, verzekeringen en internet worden betaald. Maar alle andere dingen betalen we van onze eigen rekening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 3:11

_Jackie schreef:
Petteflet schreef:
_Jackie schreef:Rookte die vriendin ook?

Mijn vriend rookt, ik niet. Van mij mag hij, maar ik ga niet voor zijn verslaving betalen.
Ik betaal best eens wat voor hem en hij ook voor mij, maar sigaretten betaalt hij maar lekker zelf!

Ja vriendin rookte ook. Vriendin rookte sigaretten en vriend shag.
Dan vind ik het wel vreemd ja!
Ja, ik had het stukje dat ze beide fulltime werkten ook gemist. Dan snap ik het ook niet zo. Ik dacht dat zij wellicht veel minder had, en vond het daarom geen gierige actie.

Wij splitsen trouwens helemaal niks en al helemaal geen €5 haha. Mijn voorbeeld was dan ook een 'bij wijze van' aangezien het nooit voor zal komen bij zo`n bedrag. Maar als m`n vriend m`n auto reperatie betaald, dan betaal ik dat terug. Zo vinden wij dat fijn, zolang het nog kan, zo zonder kinderen enzo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:14

Ik betaal ook vaak mee aan reparaties van de auto, ik heb dan wel geen rijbewijs dus rij er nooit in, maar aangezien we hem vaak samen gebruiken voor boodschappen of dat hij me wegbrengt/ophaalt vind ik dat logisch.
Vriend vind dat onzin Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sugarfall wo 15 aug 2012 - 3:15

Petteflet schreef:
Sugarfall schreef:Haha, mijn vriend vroeg in het begin van onze relatie een keer aan mij ''Ja, kun je een riem voor mij meenemen uit de stad, dan stort ik het geld vanavond wel meteen naar je rekening''. Toen heb ik ook wel gezegd doe even normaal, ik hoef het geld voor zulke dingen echt niet terug te hebben. Nu denkt hij ook niet meer zo, ik betaal weleens wat voor hem, hij voor mij, of allebei apart als het zo uitkomt.

Laatst hadden we bij een vriendin een barbeque, zij had al het vlees/stokbrood etc gehaald, en wij zouden dat de volgende dag allemaal een bedrag naar haar overmaken zodat ze het weer terug had. Heeft haar vriend echt de hele avond gezeten van ''Ja, je moet wel nog een paar keer je vriendinnen eraan herinneren hoor, anders krijg je dat geld NOOIT meer terug!'' ''Ik zou zeggen voor morgen 13.00, anders zie je dat geld nooit meer!'' Vond ik zo vervelend overkomen. Vooral omdat we het bijna elk jaar zo doen, en het ook gewoon elk jaar goedkomt, terwijl zij pas 6 maanden samen zijn.

Aan dat laaste zou ik ook echt een raar gevoel overhouden....

Ja, ik ook. Hij heeft wel meer van dat soort rare opmerkingen of heel dominant gedrag. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het binnenkort uitgaat. Gierige acties 394967
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sterre wo 15 aug 2012 - 3:17

Mari schreef:
Kheb een collega die ook altijd alles splitst, wilt haar man een tv van een bepaald bedrag dan wil zij daar een fiets voor. Gaat hij op vakantie met een maat, wil zij evenveel geld voor iets. Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen. Soms heeft mijn partner wat, hij gaat dit weekend naar decibel, nou ik hoef dan echt niet ook dat bedrag om maar ook iets te kopen of doen.

Dan kan je toch beter een deel van het geld sowieso voor jezelf houden en daar je eigen dingen van betalen? Als zij precies wil uitgeven wat hij uitgeeft dan lijkt me dat erg omslachtig.

Ik voel me er goed bij om ook een deel eigen geld te hebben. Ik koop bijvoorbeeld veel vaker kleding dan mijn vriend, daar hoeft hij echt niet aan mee te betalen. Misschien als we later ooit kinderen hebben dat ik het handiger vind om alles op een hoop te hebben, maar voor nu vind ik dit fijner smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush wo 15 aug 2012 - 3:19

Mari schreef:
Kheb een collega die ook altijd alles splitst, wilt haar man een tv van een bepaald bedrag dan wil zij daar een fiets voor. Gaat hij op vakantie met een maat, wil zij evenveel geld voor iets. Ik kan me daar gewoon niks bij voorstellen. Soms heeft mijn partner wat, hij gaat dit weekend naar decibel, nou ik hoef dan echt niet ook dat bedrag om maar ook iets te kopen of doen.
lol!

Dat had ik met een vriendin. Als haar broertje een nieuwe broek kreeg, dan kreeg zij geld ter waarde van de broek. En als zij een nieuwe fiets kreeg, kreeg hij dat ook, of het geld ter waarde van die fiets. Wat een ruzie hadden die thuis. En wat een duur geintje ook voor die ouders.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum