Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gierige acties

+54
Stuiterbal
mzcharlotte
Shisha
Silver
Lejow
Snoes
Suusie
blondje1313
Jeanette
Toet
VeryCherry
Lady1984
Atelier Madame
Lenthe
SoGood
litllejoy
Melis_je
Elliot
TukTuk
Minx
Bliss
Tania
luenca
Gympie
Sanne
Noortje
Rebecca
Angela_1986
Bosjesvrouw
_Lacey_
Joss1
Paper Crown
Clapperdie
RYW
Guus
Zininzon
Phileine
SarahKey
Niekske
June
luisa
Blond
Marin
Magenta
Susan
Lavendel
Mari
Sugarfall
Sterre
Arwyn
Sarah1985
Alex
Rush
Petteflet
58 plaatsers

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Lavendel wo 15 aug 2012 - 3:23

Wij hebben een gezamelijke rekening voor huur, boodschappen, vakanties en andere dingen die we gezamelijk ondernemen of waar we gezamelijk gebruik van maken.

Daarnaast hebben we een eigen rekening voor dingen zoals kleding/hobbies/etentjes. Soms betaald hij wel eens iets voor mij en soms ik iets voor hem. Dat hoeft echt niet op de weegschaal. Lijkt me heel irritant.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 3:24

Jammer dat het hier zo'n discussie wordt of het wel of niet normaal is om in een relatie de financiën te splitsen. Ik wil hilarische verhalen. Gierige acties - Pagina 2 1270000679
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Magenta wo 15 aug 2012 - 3:26

Wij wonen niet samen dus we hebben geen gezamenlijke rekening.

Wel is het zo dat, omdat ik momenteel zonder inkomen zit, hij vaker wat betaald dan ik. Maar voorheen gingen wij het ook echt niet tot op de cent af splitsen.

Als ik boodschappen voor hem doe, krijg ik dat geld overigens wel gewoon terug.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Marin wo 15 aug 2012 - 3:28

_Jackie schreef:Rookte die vriendin ook?

Mijn vriend rookt, ik niet. Van mij mag hij, maar ik ga niet voor zijn verslaving betalen.
Ik betaal best eens wat voor hem en hij ook voor mij, maar sigaretten betaalt hij maar lekker zelf!

Dat heb ik ook wel een beetje. Mijn vriend rookt ook en ik sta daar natuurlijk niet om te juichen, maar ga zijn keuze ook zeker niet bekritiseren. Maar ik ga 'm ook niet echt daar in sponsoren. Ik nam een tijdje lang goedkope sloffen uit Istanbul voor 'm mee en dan vond ik 't toch wel fijn als ik dat geld terug kreeg. Terwijl we verder echt nooit moeilijk doen over geld.

We hebben intussen gewoon een gezamelijke rekening waar we elk een bedrag op storten en daar alle vaste lasten plus boodschappen van doen. Vergeten we allebei nog wel eens dat we daar boodschappen van moeten doen en dan betalen we 't van onze eigen rekening. Nou ja, ook geen ramp. Zo heeft m'n vriend gisteren voor 59 cent ketjap voor me gekocht, ja ja, helemaal van z'n eigen rekening Wink


Sorry Susan, hilarische verhalen heb ik niet :nopompom:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Blond wo 15 aug 2012 - 3:37

Mijn ouders noemden me vroeger Dagobert Duck omdat ik volgens hen zo gierig was (of ben?).

Ik vind mezelf helemaal niet zo gierig, maar het zal wel.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:39

Susan schreef:Jammer dat het hier zo'n discussie wordt of het wel of niet normaal is om in een relatie de financiën te splitsen. Ik wil hilarische verhalen. Gierige acties - Pagina 2 1270000679
Een vroegere vriendin van mij heeft echt maanden gezeurd omdat ik een hamburger vergeten was terug te betalen, van jawel, 1 euro.

Ze beschuldigde mij er ook van dat ik haar vriend leuk vond, een veel te dikke plompe gast, nee dankje :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  luisa wo 15 aug 2012 - 3:40

Mijn collega vertelde me laatst dat zijn vrouw hun afval naar haar werk meeneemt en daar in de container gooit. Zo gaat hun container minder vaak aan de weg (ze betalen dus per keer geleegd een bedrag).
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Alex wo 15 aug 2012 - 3:41

Ik heb buren gehad waarvan de jongen beweerde dat ik verliefd op hem was. Ik was net getrouwd, het buurmeisje praatte ineens niet meer tegen me en uiteindelijk kwam de aap uit de mouw. Ik heb nog nooit zo gelachen, wat een aap.

Maar dit heeft niks met gierigheid te maken. Gierige acties - Pagina 2 1270000679
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:41

luisa schreef:Mijn collega vertelde me laatst dat zijn vrouw hun afval naar haar werk meeneemt en daar in de container gooit. Zo gaat hun container minder vaak aan de weg (ze betalen dus per keer geleegd een bedrag).
Dat snap ik eigenlijk nog wel! Vind dat niet echt gierig ofzo....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  luisa wo 15 aug 2012 - 3:44

Zelda schreef:
luisa schreef:Mijn collega vertelde me laatst dat zijn vrouw hun afval naar haar werk meeneemt en daar in de container gooit. Zo gaat hun container minder vaak aan de weg (ze betalen dus per keer geleegd een bedrag).
Dat snap ik eigenlijk nog wel! Vind dat niet echt gierig ofzo....
Echt? Ik vind het idioot en gierig! Beetje met je eigen afval slepen om wat euros te besparen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:45

luisa schreef:
Zelda schreef:
luisa schreef:Mijn collega vertelde me laatst dat zijn vrouw hun afval naar haar werk meeneemt en daar in de container gooit. Zo gaat hun container minder vaak aan de weg (ze betalen dus per keer geleegd een bedrag).
Dat snap ik eigenlijk nog wel! Vind dat niet echt gierig ofzo....
Echt? Ik vind het idioot en gierig! Beetje met je eigen afval slepen om wat euros te besparen.
Ja een beetje gierig is het wel, maar zeker als je moet betalen elke keer als je je afval weg gooit dan zou ik ook elke euro willen besparen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  June wo 15 aug 2012 - 3:47

Mijn baas betaalt ook gewoon om dat afval weg te laten halen hoor, die is echt niet blij als zijn vijftig werknemers allemaal wekelijks ook nog een zak afval komen dumpen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Niekske wo 15 aug 2012 - 3:51

Twee jaar geleden ben ik op vakantie geweest met een collega. Eén keer en nooit meer!! Om zeer veel verschillende redenen, eentje ervan was inderdaad dat ze heel erg op de centen zat. Ik had voorgesteld om een pot te maken en daarvan lunch en drinken te betalen, maar dat wilde ze niet. Als zij iets betaalde, ook al was het een flesje water van 50 cent, wilde ze dat terug. Ik kreeg het overigens ook elke keer terug, terwijl ik het allemaal wel prima vond, hier en daar een paar euro. Maar ze stond erop dat ik het terugkreeg. Ze hield die uitgaven ook allemaal bij en na de vakantie kwam er uit haar berekening dat ik haar nog wel 3,50 euro schuldig was ofzo laughcry
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Marin wo 15 aug 2012 - 3:52

Oh Niekske wat erg. Daar zou ik zulke kriebels van krijgen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Alex wo 15 aug 2012 - 3:53

Oh, wat vreselijk, Niekske :O
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 3:53

Ohhhh Niekske, dat is echt heel gierig ja...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 3:58

Ik zou daar ook echt niet tegen kunnen, iemand die alles tot op de cent wil uitrekenen. Dat je niet altijd een pot wil maken snap ik wel, want de één geeft gewoon veel meer uit aan eten, drankjes, et cetera, dan de ander, maar moeilijk doen over 50 cent gaat mij wel erg ver.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  SarahKey wo 15 aug 2012 - 3:59

Oh ja dat topic op viva, geweldig! Al vind ik sommige verhalen wel aangedikt op de een of andere manier.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 4:00

Ik ken een man die best wel gierig was in de voetbalkantine. Of gewoon slim?

Hij ging bij een groep staan en wachte alle rondjes af. Op het moment dat hij aan de beurt was, dan ging hij naar een andere groep om hetzelfde te doen. Tot ze hem doorkregen. Toen was het afgelopen. Maar dat heeft hij toch nog heel lang kunnen volhouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 4:01

Of het aangedikt is weet ik niet, je hebt natuurlijk wel heel gierige mensen, maar sommige verhalen zijn wel echt heel erg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan wo 15 aug 2012 - 4:02

Maura schreef:Ik ken een man die best wel gierig was in de voetbalkantine. Of gewoon slim?

Hij ging bij een groep staan en wachte alle rondjes af. Op het moment dat hij aan de beurt was, dan ging hij naar een andere groep om hetzelfde te doen. Tot ze hem doorkregen. Toen was het afgelopen. Maar dat heeft hij toch nog heel lang kunnen volhouden.

Ik vind het niet gewoon slim, je zet jezelf daar best wel mee te kakken. Je komt toch ook in de voetbalkantine voor je sociale contacten en dan lijkt dit me niet bevorderlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sugarfall wo 15 aug 2012 - 4:03

Zo heb ik een vriendin die nooit eens een keer wil lunchen als we de hele dag de stad in gaan. Ik vind dat gezellig en leuk, zij vind het geld weggooien. Ze wil dus altijd ''een krentenbol delen'' Dat vind ik wel zo iets doms hebben.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Alex wo 15 aug 2012 - 4:03

Maura schreef:Ik ken een man die best wel gierig was in de voetbalkantine. Of gewoon slim?

Hij ging bij een groep staan en wachte alle rondjes af. Op het moment dat hij aan de beurt was, dan ging hij naar een andere groep om hetzelfde te doen. Tot ze hem doorkregen. Toen was het afgelopen. Maar dat heeft hij toch nog heel lang kunnen volhouden.

Ik vind dat vooral heel erg asociaal.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Phileine wo 15 aug 2012 - 4:17

Ik had vroeger een vriendin die altijd erg moeilijk deed over geld. Ze wilde ook nooit eens samen iets doen buiten de deur, want ze had nooit geld. Toen we toch eens een keer bij de Mac gingen eten, waren we iets van 5 euro kwijt en dat wilde ze ook per se delen. Nou ja, op zich prima, maar wat ik minder leuk vond was dat ze altijd gingen jengelen om spullen. Ze wist dat ik wel redelijk vaak wat verkocht via marktplaats en dan zei ze, nou als je toch niks meer met die tv doet, dan willen wij hem wel hebben. Of, als je nog iets over hebt waar je niks mee doet, dan willen wij het wel. Oh, dat vond ik wel zo irritant. Als ik iets weg wil geven, dan bied ik het zelf wel aan.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sterre wo 15 aug 2012 - 4:20

Na even denken heb ik toch 2 goede voorbeelden

1) na een avondje uit met vriendinnen waar we ook wat mannen die we kenden tegen waren gekomen die een auto hadden, gingen we naar huis. We sliepen bij mijn ouders thuis, in een dorpje naast de stad waar we waren. Wij dus op zoek naar een taxi, maar 1 van mijn vriendinnen vond het nodig om naar die jongens te schreeuwen dat ze ons heus wel even thuis konden brengen omdat ze de taxi zo duur vond. Heeeeel genant.

2) ik heb ooit gedate met iemand die ik in de trein was tegen gekomen. Hij had de drankjes in de ene kroeg betaald en ik wilde die in de andere kroeg betalen. Ik was even naar het toilet en toen ik terug kwam had hij z'n jas al aan en mijn spullen in z'n hand. Later die avond vroeg ik wat 'ie van me kreeg voor de drankjes in de 2e kroeg, zei hij: oh ik heb niet betaald, het was zo druk, merkten ze toch niet. What the... ?!!! het is natuurlijk niks geworden smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 2 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum