Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gierige acties

+54
Stuiterbal
mzcharlotte
Shisha
Silver
Lejow
Snoes
Suusie
blondje1313
Jeanette
Toet
VeryCherry
Lady1984
Atelier Madame
Lenthe
SoGood
litllejoy
Melis_je
Elliot
TukTuk
Minx
Bliss
Tania
luenca
Gympie
Sanne
Noortje
Rebecca
Angela_1986
Bosjesvrouw
_Lacey_
Joss1
Paper Crown
Clapperdie
RYW
Guus
Zininzon
Phileine
SarahKey
Niekske
June
luisa
Blond
Marin
Magenta
Susan
Lavendel
Mari
Sugarfall
Sterre
Arwyn
Sarah1985
Alex
Rush
Petteflet
58 plaatsers

Pagina 9 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Shisha do 16 aug 2012 - 4:57

Toen ik tijdelijk met mijn ex ging samenwonen (hij woonde in Groningen maar was tijdelijk overgeplaatst bij mij in de buurt) kregen we van zijn moeder een stoomstrijkijzer. Toen ging haar eigen strijkijzer kapot en toen wou ze dus het strijkijzer wat ze ons gegeven had terug. Is echt een hele discussie geworden want ik vond het echt belachelijk dat ze haar eigen cadeau terug eiste. Haar beredenering: je hebt het van mij gekregen dus is en blijft het van mij en als ik het terug wil dan geef je het terug. Gierige acties - Pagina 9 394967

Dezelfde ex kwam toen het uit ging vanuit groningen nog wat spullen halen die bij mij lagen. Zo ook het afwasteiltje want die had hij betaald.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 4:59

Op scholen en kantoren enzo zie je zo vaak dat er flesjes worden bijgevuld op het toilet. In een uitgaansgelegenheid staat het alleen wat knieperig omdat het er daar toch wel bij hoort dat je gewoon wat te drinken bestelt.

In de dierentuin zag ik laatst in de toiletruimte dat het water uit de kraan geen drinkwater was, ik vraag me af of er nou echt iets mis mee is of dat ze gewoon bang zijn om te weinig consumpties te verkopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 5:00

Shisha schreef:Toen ik tijdelijk met mijn ex ging samenwonen (hij woonde in Groningen maar was tijdelijk overgeplaatst bij mij in de buurt) kregen we van zijn moeder een stoomstrijkijzer. Toen ging haar eigen strijkijzer kapot en toen wou ze dus het strijkijzer wat ze ons gegeven had terug. Is echt een hele discussie geworden want ik vond het echt belachelijk dat ze haar eigen cadeau terug eiste. Haar beredenering: je hebt het van mij gekregen dus is en blijft het van mij en als ik het terug wil dan geef je het terug. Gierige acties - Pagina 9 394967

Dezelfde ex kwam toen het uit ging vanuit groningen nog wat spullen halen die bij mij lagen. Zo ook het afwasteiltje want die had hij betaald.

Wat een stom wijf, die schoonmoeder. De hele essentie van geven en krijgen is toch dat het van eigenaar verandert?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Shisha do 16 aug 2012 - 5:02

Susan schreef:
Shisha schreef:Toen ik tijdelijk met mijn ex ging samenwonen (hij woonde in Groningen maar was tijdelijk overgeplaatst bij mij in de buurt) kregen we van zijn moeder een stoomstrijkijzer. Toen ging haar eigen strijkijzer kapot en toen wou ze dus het strijkijzer wat ze ons gegeven had terug. Is echt een hele discussie geworden want ik vond het echt belachelijk dat ze haar eigen cadeau terug eiste. Haar beredenering: je hebt het van mij gekregen dus is en blijft het van mij en als ik het terug wil dan geef je het terug. Gierige acties - Pagina 9 394967

Dezelfde ex kwam toen het uit ging vanuit groningen nog wat spullen halen die bij mij lagen. Zo ook het afwasteiltje want die had hij betaald.

Wat een stom wijf, die schoonmoeder. De hele essentie van geven en krijgen is toch dat het van eigenaar verandert?

Ja was echt een raar mens, ze had wel meer van die rare dingen en ik ben stiekem erg blij dat ik nu van haar af ben en een veel leukere schoonmoeder heb.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Bliss do 16 aug 2012 - 5:02

Susan schreef:Op scholen en kantoren enzo zie je zo vaak dat er flesjes worden bijgevuld op het toilet. In een uitgaansgelegenheid staat het alleen wat knieperig omdat het er daar toch wel bij hoort dat je gewoon wat te drinken bestelt.

In de dierentuin zag ik laatst in de toiletruimte dat het water uit de kraan geen drinkwater was, ik vraag me af of er nou echt iets mis mee is of dat ze gewoon bang zijn om te weinig consumpties te verkopen.

Dat zie ik wel vaker ergens staan, bijv. ook op de wc op het station. Dikke bullshit in mijn ogen en ik drink daar dan heus wel eens een slokje. Ik geloof niet dat er ergens in Nederland water uit de kraan komt dat niet drinkbaar is.

Edit: Shisha, idd echt belachelijk! Hoe verzint ze het?!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 5:06

Bliss schreef:
Susan schreef:Op scholen en kantoren enzo zie je zo vaak dat er flesjes worden bijgevuld op het toilet. In een uitgaansgelegenheid staat het alleen wat knieperig omdat het er daar toch wel bij hoort dat je gewoon wat te drinken bestelt.

In de dierentuin zag ik laatst in de toiletruimte dat het water uit de kraan geen drinkwater was, ik vraag me af of er nou echt iets mis mee is of dat ze gewoon bang zijn om te weinig consumpties te verkopen.

Dat zie ik wel vaker ergens staan, bijv. ook op de wc op het station. Dikke bullshit in mijn ogen en ik drink daar dan heus wel eens een slokje. Ik geloof niet dat er ergens in Nederland water uit de kraan komt dat niet drinkbaar is.

Edit: Shisha, idd echt belachelijk! Hoe verzint ze het?!

Alleen in de trein klopt het wel, dat is natuurlijk geen vers leidingwater.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Bliss do 16 aug 2012 - 5:07

Ja idd, daar drink ik ook niet uit de kraan (en sowieso mijd ik die treinwc's zoveel mogelijk!).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 5:11

Gympie schreef:
Zelda schreef:Wow Niekske, jij kent wel veel gierige dames....water op het toilet drinken, haha! Echt goor.

Ik moet zeggen dat ik op bijvoorbeeld een trance energy ook 1 flesje water kocht en de rest van de avond bij vulde op het toilet. Vond ik niet goor, was gewoon kraanwater.
Ik vind dat echt vies, al die mensen die hun handen wassen op het toilet en misschien wel aan de kraan zitten te lurken....bah. Misschien ligt het aan mij, heb lichtelijk smetvrees Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Magenta do 16 aug 2012 - 5:14

Nog eentje dan,

Mijn ex wilde, nadat hij het had uitgemaakt op een behoorlijk rotte manier, dat ik de helft van zijn telefoonrekening betaalde omdat hij zoveel sms'jes naar mij had gestuurd. Toen heb ik hem maar vriendelijk uitgelachen.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Melis_je do 16 aug 2012 - 5:20

Susan schreef:
In de dierentuin zag ik laatst in de toiletruimte dat het water uit de kraan geen drinkwater was, ik vraag me af of er nou echt iets mis mee is of dat ze gewoon bang zijn om te weinig consumpties te verkopen.

In een dierentuin wordt zoveel water verbruikt, dat ik me kan voorstellen dat het lonend is om daar niet-drinkwater van te maken. Eigenlijk ben ik daar ook wel voorstander van, vanwege het milieu. Maar dat laatste was misschien wel doorslaggevend ;-)

Niet potten vind ik niet gierig. Ik vind potten juist erg onhandig. Je bent bijna nooit in een groep die hetzelfde drinkt, even lang blijft en in hetzelfde tempo drinkt, dus het is meestal wel ergens 'scheef'. Als het groepje klein genoeg is, vind ik rondjes geven veel handiger, en in grote groepen onstaan er meestal wel groepjes 'bierdrinkers' die onderling rondjes halen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  mzcharlotte do 16 aug 2012 - 5:28

Ik kan me echt geen gierige acties herinneren van vrienden of familie. Het enige waar ik me wel over heb verbaasd, is de uitnodiging van mijn schoonzus (via mail) voor haar verjaardag. Daar zat een verlanglijstje bij, waar onder meer een fiets (!) bij stond. Nu was het een algemene e-mail, maar ik voelde me best voor het blok gezet om een kado te kopen (terwijl wij eigenlijk over het algemeen voor volwassenen geen verjaardagskadootjes meer kopen).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Alex do 16 aug 2012 - 5:56

Wat een erge verhalen komen hier voorbij! :O

Het enige wat ik me nu kan bedenken en wat ik nog altijd heel apart vind is dat ik het kettinkje dat ik van mijn ex-vriendje kreeg terug moest geven toen ik het uitmaakte. Ik heb me altijd afgevraagd wat hij er in hemelsnaam mee moest.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Stuiterbal do 16 aug 2012 - 6:02

Alex schreef:Wat een erge verhalen komen hier voorbij! :O

Het enige wat ik me nu kan bedenken en wat ik nog altijd heel apart vind is dat ik het kettinkje dat ik van mijn ex-vriendje kreeg terug moest geven toen ik het uitmaakte. Ik heb me altijd afgevraagd wat hij er in hemelsnaam mee moest.

Door geven aan zijn nieuwe vriendin hahahaha.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Alex do 16 aug 2012 - 6:03

Stuiterbal schreef:
Alex schreef:Wat een erge verhalen komen hier voorbij! :O

Het enige wat ik me nu kan bedenken en wat ik nog altijd heel apart vind is dat ik het kettinkje dat ik van mijn ex-vriendje kreeg terug moest geven toen ik het uitmaakte. Ik heb me altijd afgevraagd wat hij er in hemelsnaam mee moest.

Door geven aan zijn nieuwe vriendin hahahaha.


Ja, dat heb ik ook bedacht, maar dat zou ik dan wel heel erg vinden haha.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 6:03

Susan schreef:
Rush schreef:Een bevriend stel van ons rookt beide, zij verdiend vrijwel niks en hij verdiend volledig. Hij rookt shag en zij rookt sigaretten en bij een biertje wil het nog wel eens voor komen dat hij haar pakje sigaretten pakt en er 1 uit wil halen waarop zij dat pakje vast knijpt en hem daarvan probeert te weerhouden omdat ze geen geld heeft voor nieuwe (stop dan met roken als je het niet kan betalen) en dan volgt er ALTIJD een hele discussie dat ze een baantje moet zoeken en uiteindelijk is dat hele pakje sigaretten door haar fijngeknepen (had dan 1 weggeven, nu heb je 19 slappe), heeft hij alsnog een sigaretje en krijgt ze 20 cent van hem.

Erg galant.

Ik vind het vooral van hem raar dat hij steeds haar sigaretten pakt en dan nog ruzie gaat maken als zij dat niet wil, als ik haar was zou ik die sigaretten in mijn tas bewaren.

Ik vraag mijn vriend er nooit geld voor ofzo, maar ik rook sigaretten, en hij shag, omdat dat een stuk goedkoper is dan sigaretten. En dan wel steeds van mij sigaretten pakken, dat is ook een keer klaar natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Bazinga do 16 aug 2012 - 6:03

Wow wat waardeer ik mijn vrienden&vriendinnen zeg, na dit topic Very Happy als ik naar de kroeg ga, dan hoeven wij meiden maar één rondje te doen, gezamelijk :P En de jongens pakken de rest v/d de avond op, omdat zij 1 biertje per 20 minuten doen en wij 1 sapje per anderhalf uur. En ze zijn gewoon galant Wink

Vriendinnen en ik maken vaak juist ruzie om de rekening, wie wat betaalt. Voorheen is 't wel anders geweest; we zijn al 10 jaar bevriend met z'n drieën en doen ook heel veel samen. Één vriendin heeft eigenlijk nooit gewerkt, terwijl vriendinB en ik, al werkten vanaf ons 14e. VriendinA kreeg altijd geld van d'r ouders. 't Is een hele tijd zo geweest, dat wij van alles betaalden en nou waren 't geen wereldbedragen... maar we waren wel steeds de lul :P Uiteindelijk hebben we vriendin geconfronteerd en die zei 't gewoon niet door te hebben/niet te zien en dat geloof ik wel. Nu geeft ze vaak geld van te voren, omdat ze er dan aan denkt :P 9 van de 10 x geeft ze teveel en zegt ze dat 't goed is zo, omdat ze 't volgende keer vast weer vergeet...

Heb wel een tijdje een vriendin gehad die gewoon nooit haar portemonnee trok. Nou denk ik dat 't wel bekend was dat ik graag trakteer en dat zij 't krapper had, maar ze bood 't gewoon nooit aan; uit eten niet, bioscoop niet. Best jammer, vind trakteren leuk, maar als (mee)betalen wordt aangeboden, is 't wel prettig. (En helemaal als je daarna hoort dat ze wel met d'r vriend uit eten gaat en nieuwe kleding koopt enz enz:P)

Oh en m'n moeder had een vriendin, die wilde álles hebben. Ik had nog een paar laarzen staan, waarvan de hak was afgebroken. Verder waren de laarzen in perfecte staat. Die wilde ze wel hebben; 't was niet d'r maat, maar ach... En ze wilde onze boeken wel hebben, die we anders wel zouden verkopen op Bol.com of zo. Waren gewoon mooie boeken, die zou ze wel gaan lezen. Zit ze week later te vertellen dat ze nooit leest confused Deze zelfde mevrouw nam ook Spa-waterflesjes mee naar evenementen en zo; alleen dan gevuld met witte wijn...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Lady1984 do 16 aug 2012 - 6:41

Als we bij mijn opa en oma koffie dronken, kregen we een bakje senseo. Van 1 koffiepad zette ze dan ongeveer 4 kopjes koffie! Niet te drinken natuurlijk...

Ik ging een aantal jaren geleden wel regelmatig met 2 meiden uit. Eén van die meiden beschouwde ik als vriendin, de ander was een goede vriendin van haar. Ik sliep wel eens bij haar omdat we dan samen uit gingen, soms vroeg ze dan de andere vriendin ook mee (oke kan gezellig zijn, al was ik dan vaak het 5de wiel aan de wagen). Maar soms hadden zij plannen om met z'n 2en op stap te gaan maar hadden ze geen vervoer, ik was dan ook nog zo gek om mee te gaan bob te zijn. Eén keer gingen we met de taxi. Ze vonden de taxi te duur worden tijdens de rit dus moest de taxi ons op dat punt afzetten zodat we nog zo'n 5 kilometer konden lopen naar huis.

Zelf heb ik vast ook wel eens onbewust gierige acties gehad. Ik vind rondjes halen voor een grote groep vreselijk, vooral als iedereen wat anders wil drinken. Dan geef ik m'n vriend vantevoren geld en geeft hij dus 'dubbele' rondjes.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 6:49

Susan schreef:
Rush schreef:Een bevriend stel van ons rookt beide, zij verdiend vrijwel niks en hij verdiend volledig. Hij rookt shag en zij rookt sigaretten en bij een biertje wil het nog wel eens voor komen dat hij haar pakje sigaretten pakt en er 1 uit wil halen waarop zij dat pakje vast knijpt en hem daarvan probeert te weerhouden omdat ze geen geld heeft voor nieuwe (stop dan met roken als je het niet kan betalen) en dan volgt er ALTIJD een hele discussie dat ze een baantje moet zoeken en uiteindelijk is dat hele pakje sigaretten door haar fijngeknepen (had dan 1 weggeven, nu heb je 19 slappe), heeft hij alsnog een sigaretje en krijgt ze 20 cent van hem.

Erg galant.

Ik vind het vooral van hem raar dat hij steeds haar sigaretten pakt en dan nog ruzie gaat maken als zij dat niet wil, als ik haar was zou ik die sigaretten in mijn tas bewaren.
Het is ook een raar stel! :O Ze zijn al jaren bij elkaar en ieder jaar is het wel een paar weken uit geweest. Aan de ene kant denk ik; geef haar ook eens een pakje sigaretten, aangezien je meer dan 10x zoveel verdiend als zij. Aan de andere kant denk ik; koop zelf sigaretten als je weet dat je je vriendin gaat vragen terwijl ze dat niet leuk vind. Aan de andere kant denk ik, rook niet, want je (zij) kan het niet betalen. En aan nog een andere kant denk ik; waarom ga je er ruzie om zitten maken waar iedereen bij zit.

Laatst waren we naar de bioscoop en zij had geen geld. Gaf hij haar €5 voor wat drinken, maar ze moest het niet wagen om chips ervan te kopen, alleen drinken en dan het wisselgeld weer snel terug naar hem.

Ze gaan binnenkort samenwonen. laughcry

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  SoGood do 16 aug 2012 - 6:58

Oh! Ik ben zelf ook schuldig bedenk ik me nu ineens, whaha.

Toen ik een tijdje werkloos was, ging ik wel graag en een paar keer per week stappen. Enige hoogtepuntje nog van mijn saaie eindeloze weken. Nu is stappen natuurlijk niet echt een goedkope hobby en aangezien er geen geld binnen kwam stopte ik en een vriendin een fles wijn in onze tas. Dus we deden eigenlijk de hele avond met 1 wijntje die we in het begin van de avond gekocht hadden. We moesten wel vaak naar het toilet. Wink Onze wijn was trouwens ook nog velen malen lekkerder. Embarassed
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 7:06

Mijn opa was nogal gierig. Als we daar waren en we kregen bijvoorbeeld soep, dan had hij vooraf bedacht hoeveel balletjes per persoon in de soep ging. En dat zei hij dan pas op het moment dat je je soep opschepte en je per ongeluk 4 balletjes had in plaats van 3, dan moest je 1 balletje weer terug doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Lady1984 do 16 aug 2012 - 7:07

Sogood schreef:Oh! Ik ben zelf ook schuldig bedenk ik me nu ineens, whaha.

Toen ik een tijdje werkloos was, ging ik wel graag en een paar keer per week stappen. Enige hoogtepuntje nog van mijn saaie eindeloze weken. Nu is stappen natuurlijk niet echt een goedkope hobby en aangezien er geen geld binnen kwam stopte ik en een vriendin een fles wijn in onze tas. Dus we deden eigenlijk de hele avond met 1 wijntje die we in het begin van de avond gekocht hadden. We moesten wel vaak naar het toilet. Wink Onze wijn was trouwens ook nog velen malen lekkerder. Embarassed

Dit vind ik meer zuinig dan gierig, want je doet het niet ten koste van iemand anders (ja de horecagelegenheid). Gierigheid is meer dat je er alleen zelf voordeel van hebt, desnoods ten koste van anderen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/maatschappij/samenleving/verschil-tussen-gierig-zuinig.42284#antwoorden
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 7:08

Rush schreef:

Het is ook een raar stel! :O Ze zijn al jaren bij elkaar en ieder jaar is het wel een paar weken uit geweest. Aan de ene kant denk ik; geef haar ook eens een pakje sigaretten, aangezien je meer dan 10x zoveel verdiend als zij. Aan de andere kant denk ik; koop zelf sigaretten als je weet dat je je vriendin gaat vragen terwijl ze dat niet leuk vind. Aan de andere kant denk ik, rook niet, want je (zij) kan het niet betalen. En aan nog een andere kant denk ik; waarom ga je er ruzie om zitten maken waar iedereen bij zit.

Laatst waren we naar de bioscoop en zij had geen geld. Gaf hij haar €5 voor wat drinken, maar ze moest het niet wagen om chips ervan te kopen, alleen drinken en dan het wisselgeld weer snel terug naar hem.

Ze gaan binnenkort samenwonen. Gierige acties - Pagina 9 394967


Ik vraag me wel af hoe dat er dan uit gaat zien, gaat hij dan tien keer zo luxe leven als zij, terwijl ze onder één dak wonen? Of spaart hij het allemaal op?


Laatst aangepast door Susan op do 16 aug 2012 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  RYW do 16 aug 2012 - 7:15

Rush schreef:
Susan schreef:
Rush schreef:Een bevriend stel van ons rookt beide, zij verdiend vrijwel niks en hij verdiend volledig. Hij rookt shag en zij rookt sigaretten en bij een biertje wil het nog wel eens voor komen dat hij haar pakje sigaretten pakt en er 1 uit wil halen waarop zij dat pakje vast knijpt en hem daarvan probeert te weerhouden omdat ze geen geld heeft voor nieuwe (stop dan met roken als je het niet kan betalen) en dan volgt er ALTIJD een hele discussie dat ze een baantje moet zoeken en uiteindelijk is dat hele pakje sigaretten door haar fijngeknepen (had dan 1 weggeven, nu heb je 19 slappe), heeft hij alsnog een sigaretje en krijgt ze 20 cent van hem.

Erg galant.

Ik vind het vooral van hem raar dat hij steeds haar sigaretten pakt en dan nog ruzie gaat maken als zij dat niet wil, als ik haar was zou ik die sigaretten in mijn tas bewaren.
Het is ook een raar stel! :O Ze zijn al jaren bij elkaar en ieder jaar is het wel een paar weken uit geweest. Aan de ene kant denk ik; geef haar ook eens een pakje sigaretten, aangezien je meer dan 10x zoveel verdiend als zij. Aan de andere kant denk ik; koop zelf sigaretten als je weet dat je je vriendin gaat vragen terwijl ze dat niet leuk vind. Aan de andere kant denk ik, rook niet, want je (zij) kan het niet betalen. En aan nog een andere kant denk ik; waarom ga je er ruzie om zitten maken waar iedereen bij zit.

Laatst waren we naar de bioscoop en zij had geen geld. Gaf hij haar €5 voor wat drinken, maar ze moest het niet wagen om chips ervan te kopen, alleen drinken en dan het wisselgeld weer snel terug naar hem.

Ze gaan binnenkort samenwonen. laughcry


Sjongejonge zeg, hou dan je drinken, ik zou echt nog liever uit de wcpot drinken dan op zo'n manier drinken krijgen van mijn vriend. Walgelijk, gewoon.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 7:19

RYW schreef:
Rush schreef:
Susan schreef:
Rush schreef:Een bevriend stel van ons rookt beide, zij verdiend vrijwel niks en hij verdiend volledig. Hij rookt shag en zij rookt sigaretten en bij een biertje wil het nog wel eens voor komen dat hij haar pakje sigaretten pakt en er 1 uit wil halen waarop zij dat pakje vast knijpt en hem daarvan probeert te weerhouden omdat ze geen geld heeft voor nieuwe (stop dan met roken als je het niet kan betalen) en dan volgt er ALTIJD een hele discussie dat ze een baantje moet zoeken en uiteindelijk is dat hele pakje sigaretten door haar fijngeknepen (had dan 1 weggeven, nu heb je 19 slappe), heeft hij alsnog een sigaretje en krijgt ze 20 cent van hem.

Erg galant.

Ik vind het vooral van hem raar dat hij steeds haar sigaretten pakt en dan nog ruzie gaat maken als zij dat niet wil, als ik haar was zou ik die sigaretten in mijn tas bewaren.
Het is ook een raar stel! :O Ze zijn al jaren bij elkaar en ieder jaar is het wel een paar weken uit geweest. Aan de ene kant denk ik; geef haar ook eens een pakje sigaretten, aangezien je meer dan 10x zoveel verdiend als zij. Aan de andere kant denk ik; koop zelf sigaretten als je weet dat je je vriendin gaat vragen terwijl ze dat niet leuk vind. Aan de andere kant denk ik, rook niet, want je (zij) kan het niet betalen. En aan nog een andere kant denk ik; waarom ga je er ruzie om zitten maken waar iedereen bij zit.

Laatst waren we naar de bioscoop en zij had geen geld. Gaf hij haar €5 voor wat drinken, maar ze moest het niet wagen om chips ervan te kopen, alleen drinken en dan het wisselgeld weer snel terug naar hem.

Ze gaan binnenkort samenwonen. Gierige acties - Pagina 9 394967


Sjongejonge zeg, hou dan je drinken, ik zou echt nog liever uit de wcpot drinken dan op zo'n manier drinken krijgen van mijn vriend. Walgelijk, gewoon.

Nou inderdaad.

Maar ik zou ook niet met iemand samen willen zijn die op zo'n manier op zijn geld zit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 7:25

Ik heb echt geen idee hoe ze dat voor zich zien. Hij heeft totaal geen besef van realiteit qua geldzaken en zij zit de hele dag op haar reet TV te kijken bij zijn vader in huis. Ze stofzuigt niet, doet geen afwas, laat de hond maar wat z`n gang gaan en als ze dan een hele dag thuisgezeten heeft en de heren komen thuis van een dag klussen (in notabene hun nieuwe huis, waar ze nog maar 5x geweest is, het boeit haar totaal niet) en zijn vader vraagt of ze misschien ook gekookt heeft, dan zegt ze glashard dat hij niks aan z`n handen mankeert. :O Z`n broertje en zusje (ook bevriend met ons) geven het samenwonen nog geen 3 maand. laughcry

Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 9 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum