Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Genante acties

+36
Melis_je
Jerry
Flippin' Bitch
ExpressoB
Toet
sonly
Sophiee
vlinder-19
VeryCherry
Sissi
Oasis
RYW
Caro
Famke
Mizz_S
Raven
PrimaBella
Highway
_Lacey_
Rose
Blond
Mermaid
June
Reeza
Discordia
Sarah1985
Burn
Caroow
Rumble
Bisq
Magenta
Paper Crown
Suus
Bazinga
Rush
SuperGrover
40 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Genante acties Empty Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 2:32

Ik ben wel even toe aan wat luchtig vermaak.

Dus een topic voor al je blunders, genante acties en andere schaamtevolle gebeurtenissen.

Een tijdje terug zat ik met een stel collega's te ouwehoeren. Er was een man bij die bij mij op kantoor zou komen werken, want daar was een plekje vrij.

Hij zat te geinen dat hij mij een beetje eng vond, dus dat hij liever ergens anders wilde werken. Dus, ik wilde, bijdehand als altijd, beginnen over exposuretherapie, (als je bang bent voor spinnen, dat je dan geconfronteerd wordt met spinnen, zodat je angst afneemt), maar helaas niet bijdehand genoeg kon ik níet op het woord exposure komen.

Wel op de vertaling. Waardoor ik er dus uitgooide dat het tijd was voor blootstellingstherapie. Embarassed Maar dan ook nog op zo'n toon dat het leek alsof ik van plan was om al mijn kleren uit te trekken zodra hij op kantoor aankwam Embarassed En dat had ik zelf door, en zo was het níet bedoeld, dus probeerde ik nog wat te stamelen om het goed te maken, maar er was geen redden meer aan, ik stond met een gigantisch rooie kop te stotteren dat het niet zo bedoeld was en de rest van mijn collega's lagen onder de tafel van het lachen.

Misschien is dat er één in de categorie: had je bij moeten zijn, maar genant was het wel en ik word er nog steeds mee geplaagd. Genante acties 394967



En nu jullie Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 2:53

Haha, ja jammer zijn die dingen hè? Ik zat laatst bij de bushalte van de uni te wachten op de bus. Ineens zie ik dat er een spin over mijn hand heen wandelt. Ik ben echt panisch voor spinnen, dus ik krijs en spring op en ga hysterisch met mijn hand heen en weer schudden. Ineens word je dan aangestaard door zeker 100 studenten die die spin niet zagen, en denken dat ik een plotselinge aanval van gekte kreeg.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 2:53

Oh ja joh, iedereen leest het, maar niemand doet ooit iets genants? Genante acties 394967

Tot zover een poging om het forum weer wat minder dood te krijgen Genante acties 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 2:54

Ah, gelukkig, nog een kneus Genante acties 2474380249 Laughing



Dat klinkt eh, heel interessant Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 2:55

Oh ik kan mijn hele la met schaamtevolle anekdotes wel open trekken. Zoals dat ik laatst van het trapje in de Beurs gevallen was. Donderdagavond, dus hartstikke druk. Ik hield er zo'n grote blauwe plek aan over, dat het onder mijn zomerrokjes vandaan kwam. Ja, en leg dat maar eens uit aan je ooms en tantes Razz
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Rush di 18 sep 2012 - 2:56

Laatst, bij de Welkoop, zat er zo`n bord wat buiten staat met de aanbiedingen erop in de dode hoek van m`n auto. Met uitparkeren heb ik dat bord een stukje opgeschoven en m`n auto een beetje rood gekleurd. Er stond 1 man buiten en ik zag hem gewoon denken 'vrouwen achter het stuur'..

Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Bazinga di 18 sep 2012 - 2:57

Tijdens m'n rijles moest ik achteruit in parkeren en dus de auto naast een andere auto zetten. Ennn ik dacht dat de rijschool die daar had neergezet, omdat leerlingen misschien wel een auto zouden kunnen raken of zo? Dus ik zei 't en m'n instructeur zei 'jaa klopt die hebben we daar neer gezet'. Hij dacht dat ik een grap maakte namelijk... Dus toen ik zei 'Ja slim!' Keek-ie me alleen maar vreemd aan..

En dag daarna, had ik 't met een vriendin over kinderen vernoemen en zo toen zij bekende dat haar oma's naam niet eens wist. Ja, oma gewoon, dus ze grapte dat ze O.M.A. heette, Odette Maria Anna of zo. Enn ik dacht dat ze serieus was. Niet dus..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 2:58

Ik wandelde laatst op mijn allerelegantst met mijn man de parkeergarage uit. Om vervolgens uit te glijden op mijn (ok ok, iets te hoge, met nat weer) hakken en mét gil, uiterst charmant de lucht in te vliegen om óp mijn kont te landen. Op koopavond. Bij de betaalautomaat, waar een lánge, lánge rij stond. Embarassed


Laatst aangepast door Eucalypta op di 18 sep 2012 - 2:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 2:59

Ooh Rush, dat doet me denken aan dat ik laatst de auto van de buren van mijn moeder heb geraakt. Die auto stond heel dicht op die van mijn moeder geparkeerd, en ik zei al dat het me niet ging lukken om uit te parkeren. Maar het was zondagmiddag, en mooi weer, dus de halve buurt stond op straat, allemaal te joelen dat ik het gewoon moest doen. Tja, groepsdruk, ik achter het stuur. Om dus vol tegen die andere auto op te rijden. Waar dus de halve buurt bij stond :nopompom: Dat vond ik echt niet grappig, om de meeste acties kan ik best lachen (achteraf), maar dit was echt stom.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 2:59

Hahahaha geweldig dit!!

Ik belde laatst de helpdesk op mijn werk omdat de beltoon van mijn vaste (nieuwe) telefoon het niet deed.

Die gast vraagt aan mij: wat staat er in je scherm?

Dus ik noem ze op: progr, info, telboek, beluit (en ik sprak het uit met de klemtoon op 'uit'). Dus hij zegt: zie je ik weet het al.

Dus ik nog heel onnozel: hoe weet je dat zo snel?

Zegt hij: hallooo BEL UIT.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 2:59

Laatst was ik bij de supermarkt, ze hebben buiten zo'n afdakje met van die pilaren. Ik liep in gedachten onder dat afdakje door naar de ingang van de supermarkt, beng, met m'n kop tegen zo'n paal aan. Er stonden best wel wat mensen buiten te praten en het deed gigantisch veel pijn. Een vrouw zei: 'Gaat het?' Het ging niet, maar stoicijns als ik dan ben zei ik: 'ja hoor' en liep naar binnen. Eenmaal binnen ben ik in het eerste het beste lege gangpad gedoken en heb ik mijn tranen weggeveegd en nog even flink over mijn voorhoofd gewreven.

En vorige week woensdag bij het gemeentehuis. Ik was wezen stemmen, had mijn auto filegeparkeerd voor een andere auto. Voor mij was een paaltje. Ik stap in de auto, rijd weg.. Juist: Bats, auto tegen paaltje aan.. En Rush idd, er fietste een man voorbij, en ik zag 'm denken... Ik kon toen ook wel door de grond gaan. Gelukkig heb ik bijna geen schade, alleen een minuscuul krasje voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 3:00

Jetje schreef:Hahahaha geweldig dit!!

Ik belde laatst de helpdesk op mijn werk omdat de beltoon van mijn vaste (nieuwe) telefoon het niet deed.

Die gast vraagt aan mij: wat staat er in je scherm?

Dus ik noem ze op: progr, info, telboek, beluit (en ik sprak het uit met de klemtoon op 'uit'). Dus hij zegt: zie je ik weet het al.

Dus ik nog heel onnozel: hoe weet je dat zo snel?

Zegt hij: hallooo BEL UIT.

lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 3:00

Eucalypta schreef:Ik wandelde laatst op mijn allerelegantst met mijn man de parkeergarage uit. Om vervolgens uit te glijden op mijn (ok ok, iets te hoge, met nat weer) hakken en mét gil, uiterst charmant de lucht in te vliegen om óp mijn kont te landen. Op koopavond. Bij de betaalautomaat, waar een lánge, lánge rij stond. Embarassed
Ooh ja... Dat overkomt je ook alleen als er heel veel mensen staan te kijken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  SuperGrover di 18 sep 2012 - 3:01

Hahaha Jetje!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Rush di 18 sep 2012 - 3:01

Oh parkeergarages, daar heb ik ook nog een leuke over.

Ik met een vriendin, rij de parkeergarage in en de onderste laag was vol, dus op naar boven. Boven aangekomen moesten we nog 1 naar boven, want de tweede laag was ook vol. Op een gegeven moment besefte ik me dat ik nu al voor de derde keer langs een oude rode golf en een volvo station reed. Was ik niet steeds een laag omhoog gegaan, maar op dezelfde laag gebleven en rondjes aan het rijden. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 3:02

Rush schreef:Oh parkeergarages, daar heb ik ook nog een leuke over.

Ik met een vriendin, rij de parkeergarage in en de onderste laag was vol, dus op naar boven. Boven aangekomen moesten we nog 1 naar boven, want de tweede laag was ook vol. Op een gegeven moment besefte ik me dat ik nu al voor de derde keer langs een oude rode golf en een volvo station reed. Was ik niet steeds een laag omhoog gegaan, maar op dezelfde laag gebleven en rondjes aan het rijden. Rolling Eyes

Eh, hoe kun je dat nu precies níet doorhebben? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Rush di 18 sep 2012 - 3:05

Eucalypta schreef:
Rush schreef:Oh parkeergarages, daar heb ik ook nog een leuke over.

Ik met een vriendin, rij de parkeergarage in en de onderste laag was vol, dus op naar boven. Boven aangekomen moesten we nog 1 naar boven, want de tweede laag was ook vol. Op een gegeven moment besefte ik me dat ik nu al voor de derde keer langs een oude rode golf en een volvo station reed. Was ik niet steeds een laag omhoog gegaan, maar op dezelfde laag gebleven en rondjes aan het rijden. Rolling Eyes

Eh, hoe kun je dat nu precies níet doorhebben? Laughing
Ja ik snap het nog steeds niet. En m`n vriendin ook niet! We hebben er achteraf ook keihard om gelachen. Je blijft gewoon op zelfde hoogte, dat zou je na 1x toch wel door hebben zou je zeggen.

Ik heb als brunette ook geen geldig excuus. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Suus di 18 sep 2012 - 3:09

Hahaha, mooie acties hier! Laughing

Ik kan niet omgaan met kleine paaltjes, tot aan mijn scheen ongeveer... Ik parkeerde mijn fiets voor de universiteit, draai me om om naar binnen te lopen en val pardoes over het paaltje waar ik net nog langs gefietst ben... Ik lag echt languit en zo vlak voor de start van een college was het natuurlijk hartstikke druk! Ik schaamde me dood... Embarassed
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Paper Crown di 18 sep 2012 - 3:09

Die keer dat ik met een overvol karretje van iemand anders de hele albert heijn door ging en mijn eigen boodschappen erbij in deed. Ik dacht serieus dat het mijn karretje was. Eenmaal bij de kassa dacht ik.. he? Ik heb helemaal geen smuldier gekocht.. en geen tomaat en geen en geen en... had wel de helft erop gezet al. Zo dóm!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Magenta di 18 sep 2012 - 3:12

Op de route naar mijn vriend moet je behoorlijk vaak van snelweg wisselen, wat niet altijd logisch staat aangegeven.
Ik was dus heel trots op mezelf dat ik het na een paar keer uit mijn hoofd kon.
De eerstvolgende keer zat ik onderweg te bedenken dat ik het nog steeds goed van mezelf vond (hoe bescheiden kun je zijn :p) dat ik prompt een afslag voorbij reed en daar pas tien kilometer later achterkwam.
Vriend vroeg zich af waarom ik er langer over gedaan had, ik heb maar gezegd dat het druk was op de weg Embarassed :P
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Bisq di 18 sep 2012 - 3:12

Hahaha, heerlijk om alle verhalen te lezen. Ik zit heel hard na te denken, maar ik heb serieus niets grappigs om hier bij te zetten scratch
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 3:15

Mijn meest genante actie was toch wel tijdens één van de eerste keren dat ik bij mijn man bleef slapen.

We waren uitgeweest en ik had een jurkje aan met met een netpanty en een lange jas erover. Voor we naar zijn kamer gingen, ging ik nog even naar het toilet beneden.
Op zijn kamer aangekomen, trok ik mijn jas aan en vroeg mijn, toen nog, vriend waar mijn jurkje gebleven was. Ik bleek met mijn aangeschoten hoof mijn panty over mijn jurkje heen te hebben getrokken.Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Paper Crown di 18 sep 2012 - 3:15

Afslagen missen mét navigatie lukt mij..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Rumble di 18 sep 2012 - 3:18

Haha Jetje, die zou mij ook zo kunnen overkomen. Te grappig.
Rush, ik dacht dat jij altijd een ster was in parkeren. Hoe ik daar nou weer bij kom..Rolling Eyes



Ik ging voor een nieuwe auto kijken eergisteren, wil die vent mij een Nissan Micra aansmeren. Dus ik roep; Nah, nee hoor, dat vind ik zo'n ontzettend lelijke auto. Echt voor ouwe wijven. Daar ga ik écht niet inzitten. Ik heb ook een reputatie!
Kijkt ie me heel serieus aan, zegt ie: Ok, ik zal het doorgeven aan mijn vrouw.

Oeps. Hahaha.

Oh, en in het bedrijfsrestaurant vandaag riep ik heel hard dat ik een bepaald kledingstuk echt heel erg lelijk vond. Dat ik echt niet snap hoe mensen dat kunnen aantrekken.
Roept mijn collega: "en bedankt he, Rumble."
Ik kijk opzij en zie dat zij dus zo'n kledingstuk aan heeft... Ai.


Laatst aangepast door Rumble op di 18 sep 2012 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Magenta di 18 sep 2012 - 3:18

Paper Crown schreef:Afslagen missen mét navigatie lukt mij..
Vriendin van mij is met navigatiesysteem nog verdwaald. En dat rond het eigen dorp.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties Empty Re: Genante acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum