Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Domme acties

+7
Atelier Madame
Marie
Zora
Moezie
VeryCherry
Blond
Chocolate Cookie
11 plaatsers

Ga naar beneden

Domme acties Empty Domme acties

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 3:45

Ik heb het net gepresteerd om te gaan rijden met in de bekerhouder een grote beker milkshake, dat ging altijd goed tot vandaag. Bij de laatste bocht kiepte het ding om met als resultaat een auto vol milkshake. Zo ontzettend stom en vooral smerig!

Hebben jullie nog domme acties?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Chocolate Cookie ma 21 maa 2011 - 3:47

Oh dat was gisteren. Ik zat achterin de auto met mijn zonnebril op. Toen we in de file stonden schemerde het inmiddels. Ik zei heel droog tegen mijn ouders: Tis wel vroeg donker he!
En 2 sec. later zei ik: Oh, waarom heb ik in godsnaam nog mn zonnebril op laughcry
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Blond ma 21 maa 2011 - 3:47

Getverdamme. Zal wel lekker plakken..

Ik heb genoeg domme acties, ga eventjes nadenken over de ergste.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  VeryCherry ma 21 maa 2011 - 4:00

Oh ja hoor, een labrador omschrijven als een zwarte golden retriever met kort haar Embarassed
Gelukkig wist mijn vriend meteen wat voor hond ik bedoelde Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Chocolate Cookie ma 21 maa 2011 - 4:01

VeryCherry schreef:Oh ja hoor, een labrador omschrijven als een zwarte golden retriever met kort haar Embarassed
Gelukkig wist mijn vriend meteen wat voor hond ik bedoelde Wink
Hahahaha geweldig!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  VeryCherry ma 21 maa 2011 - 4:03

Ja, ik wist het echt niet meer. Schaamde me dood Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 4:20

Hahaha VC, slimme opmerking! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Moezie ma 21 maa 2011 - 4:23

Ik verbrande me van het weekend aan het warm water wat uit de kraan komt.. Wat doe ik steek hem er nog eens onder.. Ow mijn vriend kwam niet meer bij Embarassed
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 4:23

zo kon ik gisteren niet op het woord 'caramel' komen..

Dus ik zo; Je weet wel, van dat spul van suiker?
Vriendin: suikerklontjes?
Ik: Nee het is bruin
Zij: Basterdsuiker?
Ik zo; Nee man het is vloeibaar en zit ook in Snickers enzo
Zij zo heel droog; Pinda`s!..

Het heeft wel 5 minuten geduurd voordat ik het wist..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Moezie ma 21 maa 2011 - 4:41

Dat heb ik ook wel eens.. Vergeet echt zoveel haha en dan moet ik echt mijn moeder opbellen die weet me dat meestal te vertellen haha
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:05

_Donnaa schreef:zo kon ik gisteren niet op het woord 'caramel' komen..

Dus ik zo; Je weet wel, van dat spul van suiker?
Vriendin: suikerklontjes?
Ik: Nee het is bruin
Zij: Basterdsuiker?
Ik zo; Nee man het is vloeibaar en zit ook in Snickers enzo
Zij zo heel droog; Pinda`s!..

Het heeft wel 5 minuten geduurd voordat ik het wist..

Laughing geweldig

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 8:16

Sinds twee weken gaan mijn toenmalige scharrel en ik weer goed met elkaar. Het was voorheen niet zo dat we niet door één deur konden, maar we spraken ons tegenover elkaar veel minder uit dan we voorheen deden. Goed, gisteren heb ik dus iets teveel gedronken en vandaag kreeg ik de hele tijd van die "flashbacks". Ik weet wel dat ik niet echt iets verkeerds heb gezegd, het was meer ouwehoeren, maar toch... Dat vind ik echt een domme actie! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Zora ma 21 maa 2011 - 9:02

Whahaha Donnaa Laughing

@ TO: owww brrr, dat zul je wel heeel lang ruiken :p gelukkig kunnen binnenkort de raampjes veel open Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 9:21

Volgens mij zeg ik iedere dag wel iets doms op m'n werk, maar het is natuurlijk de kunst om dat vooral niet bij de verkeerde mensen te doen. Dat mislukte vorige week.

Ik was op zoek naar de directeur vd afdeling, want moest wat vragen. Hij deelt een kamer met een Colombiaans meisje dat wel Engels spreekt, maar nog niet goed Nederlands. Dus toen ik binnenkwam en de directeur niet zag, vroeg ik aan dat meisje of ze wist wanneer hij terugkwam. Ze antwoordde in het Engels dat ze het niet wist, want hij was in vergadering. Toen vroeg ze hoe je dat in het Nederlands moest zeggen, dus ik zei: "De directeur is aan het vergaderen." Maar vergaderingen op onze afdeling duren doorgaans veel langer dan gepland, vanwege allerlei gedoe en het eindigt dus in eindeloos geouwehoer over iets heel kleins. Dus ik zei vervolgens: "Je kan ook zeggen dat de directeur aan het ouwehoeren is." Ze vroeg wat ouwehoeren in het Engels was en toen zei ik voor de grap: Ouwe = old en hoeren = hookering, thus one could translate it as follows: The director is old-hookering!

Kom ik een uurtje later terug om alsnog te vragen naar de mogelijkheid om vanaf begin juni opleidster/trainster te worden en dus te veranderen van functie, waarbij ik dus werknemers opleid in het bekend worden met de systemen maar ook in het begeleiden van goede zakelijke Engelstalige en Spaanstalige mails. Antwoord van de directeur: "Ja Guattari, daar lijk je me uitermate geschikt voor. Ik heb van de Colombiaanse stagiaire al vernomen dat je uiterst taalgevoelig bent en vooral heel creatief." Toen schaamde ik me toch wel een beetje... Gek genoeg word ik toch wel opleidster/trainster, whooo.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Marie ma 21 maa 2011 - 22:16

Nou ik had gisteren ook een domme actie.. Ik had m'n tassen gepakt om boodschappen te gaan doen, naar de supermarkt gefietst.. Wil ik voor de supermarkt m'n portemonnee uit m'n tas pakken.. Zit ie er niet in, ligt ie nog op m'n bureau thuis.. Kon ik weer heen-en-weer! :bom:
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 22:20

Whahahaha Guattari :P Geweldig!

Mijn domme actie van de week:

Mijn man was een spelletje aan het spelen en zei ineens tegen mij: Wat zeggen ze? Ze praten Frans en ik versta er geen hol van.

Ik luister mee en na een aantal zinnen zeg ik: Nou, ik versta er ook niks van, volgens mij is dit geen Frans.

Zegt m'n man: oh maar dit is gewoon Engels hoor.

Oh. Embarassed

(Dat Frans ging dus over een zin die eerder gezegd was.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Atelier Madame wo 23 maa 2011 - 20:24

In de categorie domme actie: 2 weken geleden was ons slot kapot dus moesten we (na 2 uur frasen) het raam inslaan om binnen te komen.. nja leuk en aardig, alles onder het glas.. maar mijn schoenen stonden in de gang. Nu trek ik vanochtend een paar gympen aan die ik al een tijdje niet heb aangehad, en in plaats van even te controleren of er glas in zit schiet ik er zo in. Ik voel wel iets zitten wat een beetje in mn voet prikt, maar ach boeiend. Kom ik net op mn werk, denk toch maar ff kijken, haal ik er zo nog een stuk glas uit :shock: *domme actie*
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  SoezieQ wo 23 maa 2011 - 23:56

Laatst kregen wij van een vriendin een groot vloerkleed voor in de woonkamer, die we nog even op rol in de rommelkamer neer hadden gelegd. Ik zeg nog tegen mijn vriend: goh dat past ook net, we moeten even opletten als we doe deur open doen.
En ja hoor.. Een half uur later wil ik wat uit die kamer pakken, dus ik gooi die deur open en wil meteen doorlopen.. Deur gaat 10cm open en ik loop er keihard tegen aan :P
Heb mijn vriend van de grond kunnen halen, die kon niet meer op zijn benen staan van het lachen :P
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  ExpressoB vr 25 maa 2011 - 9:41

vandaag in de AH, 'reed' ik weg met het verkeerde boodschappen karretje! moest er eigenlijk vet hard om lachen...maar moest me inhouden. De oudere mevrouw maakte er geen punt van en zei: "ik dacht al?! waar is mijn karretje nou?!" "kan gebeuren".

ik reed ermee weg nadat ik er iets in had gelegd en toen opeens ontdekte ik, dat die tas die eraan hing niet van mij was hahahahaha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Caroow vr 25 maa 2011 - 9:48

ExpressoB schreef:vandaag in de AH, 'reed' ik weg met het verkeerde boodschappen karretje! moest er eigenlijk vet hard om lachen...maar moest me inhouden. De oudere mevrouw maakte er geen punt van en zei: "ik dacht al?! waar is mijn karretje nou?!" "kan gebeuren".

ik reed ermee weg nadat ik er iets in had gelegd en toen opeens ontdekte ik, dat die tas die eraan hing niet van mij was hahahahaha

Hahaha ik moet hier echt heel hard om lachen!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:50

Ik vind vorige week in de kalverstraat gevallen en had daardoor een scheur in mijn spijkerbroek. Dat was niet zo leuk. Vriend kwam niet meer bij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Lynn_ vr 25 maa 2011 - 10:04

Jen_ schreef:Ik vind vorige week in de kalverstraat gevallen en had daardoor een scheur in mijn spijkerbroek. Dat was niet zo leuk. Vriend kwam niet meer bij!
Haha, mijn vriend zou dan ook niet meer bijkomen! Andersom vind ik dat ook het leukste wat er is. Mensen die vallen :-). Tenzij ze zich écht bezeren natuurlijk.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 10:13

Lynn_ schreef:
Jen_ schreef:Ik vind vorige week in de kalverstraat gevallen en had daardoor een scheur in mijn spijkerbroek. Dat was niet zo leuk. Vriend kwam niet meer bij!
Haha, mijn vriend zou dan ook niet meer bijkomen! Andersom vind ik dat ook het leukste wat er is. Mensen die vallen :-). Tenzij ze zich écht bezeren natuurlijk.

Ja ik schiet ook altijd in de lach, ook al hebben ze pijn. Kan ik niks aan doen smile

Mijn vriend is ook een keer keihard onderuit gegaan. Wij hebben een stalling voor onze fietsen in een autoparkeergarage. Je moet dan naar beneden fietsen. Mijn vriend, heel enthousiast 'kijk eens Jen hoe hard ik kan!' Hij fiets met een rotgang naar beneden en daar aangekomen knalt hij keihard onderuit op z'n fietsje. (het was winter, en spekglad) Ik ging stuk!

Of die keer dat 'ie uit de badkamer kwam, zijn voeten niet goed afgedroog had, en uitgleed over het laminaat. Naakt. Dat was ook hilarisch Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Domme acties Empty Re: Domme acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum