Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gierige acties

+54
Stuiterbal
mzcharlotte
Shisha
Silver
Lejow
Snoes
Suusie
blondje1313
Jeanette
Toet
VeryCherry
Lady1984
Atelier Madame
Lenthe
SoGood
litllejoy
Melis_je
Elliot
TukTuk
Minx
Bliss
Tania
luenca
Gympie
Sanne
Noortje
Rebecca
Angela_1986
Bosjesvrouw
_Lacey_
Joss1
Paper Crown
Clapperdie
RYW
Guus
Zininzon
Phileine
SarahKey
Niekske
June
luisa
Blond
Marin
Magenta
Susan
Lavendel
Mari
Sugarfall
Sterre
Arwyn
Sarah1985
Alex
Rush
Petteflet
58 plaatsers

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 7:28

Ik kan er wel een boek over schrijven, die 2. Heerlijk even zeuren haha.

Nu hou ik weer op. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 7:29

Omg Rush :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  RYW do 16 aug 2012 - 7:29

Pfff nou, inderdaad. Ik ken wel een stel waarvan zij bewust thuis blijft bij de kinderen en het huishouden doet en hij werkt. En dat is natuurlijk prima, maar die man vindt dus ook echt dat hij zijn vrouw onderhoudt en dat ze maar enorm blij mag zijn dat hij alles voor haar betaalt, en moet dat dus ook elke keer benadrukken. Telkens weer moet hij benoemen waarvoor geluk ze heeft dat ze een nieuwe jurk mag kopen van hem, en als er vrienden komen eten en zij heeft lekker gekookt, dan zegt hij dingen als 'mag ook wel, ik heb tenslotte het geld verdiend waarmee dit eten gekocht is'.

En het erge is: zij vindt dat óók, dat ze maar in haar handjes mag knijpen als ze van hem een drankje 'mag' als ze op het terras zitten of als ze een nieuwe fles shampoo 'mag' kopen. Ik kan daar echt slecht tegen, zoveel nadruk op die financiën en de ongelijkheid daarin.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Phileine do 16 aug 2012 - 7:29

Een kennis had er altijd een handje van om spullen aan te bieden, zo van, ik heb dat nog wel liggen, mag je hebben. Maar als ze het dan mee had genomen en wilde geven, vertelde ze wat ze ervoor wilde hebben. En dat waren geen zuinige bedragen Rolling Eyes Een vriendin heeft haar toen wel nog een hak gezet, samen met een andere vriendin en toen heeft ze eindelijk een keer iets kosteloos weggeven. Wel met twijfel en een hoop gestamel.

Op de middelbare school heb ik ook vaak geld uitgeleend, vooral aan 1 klasgenootje. Zij betaalde alleen nooit terug, ook niet na de zoveelste keer vragen. Het ging ook om best veel geld uiteindelijk, want ze leende vaak twee vijftig per keer. Ik durfde toen totaal niet voor mezelf op te komen, dus bleef aan haar uitlenen Rolling Eyes

Op de basisschool had ik een vriendin die vaak kwam logeren. Super gezellig vond ik dat. Mijn moeder haalde dan vaak wat lekkers voor ons, ook vaak speciaal iets wat vriendin K. lekker vond. Op een gegeven moment hadden we weer afgesproken en we zouden dan ook naar de bioscoop gaan. Leuk, daar verheugde ik me op. Alleen toen kwam K. naar mij toe en zei dat ze wel met mij naar de bios wilde, maar alleen als ik voor ons allebei zou betalen. Anders ging ze met een andere vriendin, die wel voor haar zou betalen Neutral We waren nog maar jong, maar ik vond het toch erg lullig.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 7:32

Dus zij is extreem lui en hij extreem krenterig, lekkere combinatie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 7:33

RYW schreef:Pfff nou, inderdaad. Ik ken wel een stel waarvan zij bewust thuis blijft bij de kinderen en het huishouden doet en hij werkt. En dat is natuurlijk prima, maar die man vindt dus ook echt dat hij zijn vrouw onderhoudt en dat ze maar enorm blij mag zijn dat hij alles voor haar betaalt, en moet dat dus ook elke keer benadrukken. Telkens weer moet hij benoemen waarvoor geluk ze heeft dat ze een nieuwe jurk mag kopen van hem, en als er vrienden komen eten en zij heeft lekker gekookt, dan zegt hij dingen als 'mag ook wel, ik heb tenslotte het geld verdiend waarmee dit eten gekocht is'.

En het erge is: zij vindt dat óók, dat ze maar in haar handjes mag knijpen als ze van hem een drankje 'mag' als ze op het terras zitten of als ze een nieuwe fles shampoo 'mag' kopen. Ik kan daar echt slecht tegen, zoveel nadruk op die financiën en de ongelijkheid daarin.

Oh, gatver, ik ben echt ZO blij dat Dion totaal niet zo is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 7:34

Phileine schreef:Een kennis had er altijd een handje van om spullen aan te bieden, zo van, ik heb dat nog wel liggen, mag je hebben. Maar als ze het dan mee had genomen en wilde geven, vertelde ze wat ze ervoor wilde hebben. En dat waren geen zuinige bedragen Rolling Eyes Een vriendin heeft haar toen wel nog een hak gezet, samen met een andere vriendin en toen heeft ze eindelijk een keer iets kosteloos weggeven. Wel met twijfel en een hoop gestamel.

Ik ben nu wel benieuwd wat die vriendinnen hebben gedaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 7:38

RYW schreef:Pfff nou, inderdaad. Ik ken wel een stel waarvan zij bewust thuis blijft bij de kinderen en het huishouden doet en hij werkt. En dat is natuurlijk prima, maar die man vindt dus ook echt dat hij zijn vrouw onderhoudt en dat ze maar enorm blij mag zijn dat hij alles voor haar betaalt, en moet dat dus ook elke keer benadrukken. Telkens weer moet hij benoemen waarvoor geluk ze heeft dat ze een nieuwe jurk mag kopen van hem, en als er vrienden komen eten en zij heeft lekker gekookt, dan zegt hij dingen als 'mag ook wel, ik heb tenslotte het geld verdiend waarmee dit eten gekocht is'.

En het erge is: zij vindt dat óók, dat ze maar in haar handjes mag knijpen als ze van hem een drankje 'mag' als ze op het terras zitten of als ze een nieuwe fles shampoo 'mag' kopen. Ik kan daar echt slecht tegen, zoveel nadruk op die financiën en de ongelijkheid daarin.
Jemig....ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die gelukkig worden in zo'n relatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Blond do 16 aug 2012 - 7:38

Mijn zusje had vroeger ook nog een vriendinnetje, en als ze daar ging spelen kreeg zij een klein glaasje limonade, en dat vriendinnetje een enorm glas. En ze kreeg maar 1 glaasje, en als ze dorst had kon ze water uit de kraan krijgen.

En toen presteerde die moeder ook nog om tegen mijn moeder te zeggen: 'Ja, S.askia heeft altijd honger als ze bij jullie heeft gespeeld'. Echt WTF, mijn moeder bood dat kind van alles aan, maar ze lustte niets, alleen droge soepstengels. (tja, die hadden we inderdaad niet in huis). Als ik mijn moeder was geweest had ik gezegd 'Ja, en mijn dochter heeft altijd dorst als ze bij jullie is geweest'.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 7:54

Chance schreef:Mijn zusje had vroeger ook nog een vriendinnetje, en als ze daar ging spelen kreeg zij een klein glaasje limonade, en dat vriendinnetje een enorm glas. En ze kreeg maar 1 glaasje, en als ze dorst had kon ze water uit de kraan krijgen.

En toen presteerde die moeder ook nog om tegen mijn moeder te zeggen: 'Ja, S.askia heeft altijd honger als ze bij jullie heeft gespeeld'. Echt WTF, mijn moeder bood dat kind van alles aan, maar ze lustte niets, alleen droge soepstengels. (tja, die hadden we inderdaad niet in huis). Als ik mijn moeder was geweest had ik gezegd 'Ja, en mijn dochter heeft altijd dorst als ze bij jullie is geweest'.

Wat gênant, om je eigen kind veel meer drinken te geven dan het kind dat komt spelen. Lekker voorbeeld geef je dan ook aan je eigen kind, die wordt ook niet erg gastvrij later.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Lenthe do 16 aug 2012 - 8:22

Hadewijch schreef:
Toet schreef:
Jeanette schreef:Een vriendin van ons had er ook een handje van. Wilde nooit rijden met stappen i.v.m benzine kosten en gaf amper rondjes, terwijl wij vaak reden en gewoon rondjes geven. Toen heb ik haar er op aangesproken dat we om en om rijden en ook een rondje moet geven en dat ze anders maar zelf met de auto moet komen en geen rondjes moet aan nemen, maar zelf gewoon voor haar eigen moet betalen. Toen is ze er van bij gedraaid.

Ohja zo'n meisje heb ik ook in mijn groepje, die nooit wil rijden. Zij gaat dan ook zo achterlijk ontwijkend doen, als we smiddags of de dag ervoor aan het overleggen zijn hoe we het doen met stappen reageert ze gewoon de hele dag niet, tot het moment dat er vervoer is. Of dan gaat ze zeuren dat ze 'nu een keer niet wil rijden' en drinkt vervolgens de hele avond cola.. bah zo irritant. Niet dat je per se alcohol moet drinken, maar als je dan toch niks drinkt, rij dan gewoon, dan kan de rest wel drinken en wij betalen gewoon de drankjes voor de bob (of benzinegeld als je dat graag wil)

Noem me een alcoholist, maar zooo mee eens!!

Heel erg mee eens! Hebben wij ook al een aantal keren gehad.. Hele discussie over wie er rijdt, vriendinL wil niet rijden, maar het enige wat vriendinL over de hele avond heeft besteld is 2 cola. (en niet omdat ze te weinig geld heeft, zij en haar vriend kunnen er wel in zwemmen!)
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Minx do 16 aug 2012 - 8:38

@rush dat is ook dat stel toch waarvan zij altijd gezellig bij jou komt zitten?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Phileine do 16 aug 2012 - 8:44

Susan schreef:
Phileine schreef:Een kennis had er altijd een handje van om spullen aan te bieden, zo van, ik heb dat nog wel liggen, mag je hebben. Maar als ze het dan mee had genomen en wilde geven, vertelde ze wat ze ervoor wilde hebben. En dat waren geen zuinige bedragen Rolling Eyes Een vriendin heeft haar toen wel nog een hak gezet, samen met een andere vriendin en toen heeft ze eindelijk een keer iets kosteloos weggeven. Wel met twijfel en een hoop gestamel.

Ik ben nu wel benieuwd wat die vriendinnen hebben gedaan.

Niet heel spannend, de een heeft haar met de neus op de feiten gedrukt. En gevraagd waarom ze eerst a zei en dan niet b deed.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Joli86 do 16 aug 2012 - 8:47

Wat een heerlijk topic dit! smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 8:51

Minx schreef:@rush dat is ook dat stel toch waarvan zij altijd gezellig bij jou komt zitten?
Ja helaas wel haha. Kan niet wachten tot ze verder weg wonen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Melis_je do 16 aug 2012 - 10:57

Rush schreef:zij zit de hele dag op haar reet TV te kijken bij zijn vader in huis. Ze stofzuigt niet, doet geen afwas, laat de hond maar wat z`n gang gaan en als ze dan een hele dag thuisgezeten heeft en de heren komen thuis van een dag klussen (in notabene hun nieuwe huis, waar ze nog maar 5x geweest is, het boeit haar totaal niet) en zijn vader vraagt of ze misschien ook gekookt heeft, dan zegt ze glashard dat hij niks aan z`n handen mankeert. :O

Zo dan. Eerst vond ik hem de krent, maar als ik haar vriend was, zou ik er dan geloof ik ook wel klaar mee zijn om haar luiheid te financieren. Ik zou er waarschijnlijk sowieso wel klaar mee zijn Gierige acties - Pagina 10 253468018
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  luenca do 16 aug 2012 - 11:09

RYW schreef:
Atelier Madame schreef:@Shygril: die persoon stamelde vervolgens oh ik dacht dat jullie al klaar waren met eten.. gewoon onopgevoed dat jong..

En dan nog... Het is jullie broodje, als je je er bij wijze van je kont mee had willen afvegen, dan had je dat kunnen doen, er zat niks van hem bij. Het lef, zeg.

ja precies, het lef..argh heb echt een hekel aan zulke mensen Embarassed
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Snoes do 16 aug 2012 - 20:29

Oh jeetje, wat een verhalen komen er hier voorbij :shock:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 20:44

Mijn ex is gierig met bepaalde dingen, en nu onze relatie over is zie ik dat nog duidelijker.

Voorbeeld: Wij hebben toen we samen gingen wonen gordijnen op maat laten maken, en hij heeft die toen betaald van zijn spaargeld. Nu is hij uit de woning, en ik woon er sinds gisteren weer tijdelijk tot ik een ander huis heb. Nu wil hij die gordijnen terug, en gelukkig kreeg ik hem zo ver dat ze er iig blijven hangen tot ik verhuis. Hij heeft er sowieso niks aan omdat ze dus op maat gemaakt zijn, maar toch wil hij ze uiteindelijk terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Toet do 16 aug 2012 - 20:49

Ohja ik had pas ook iets. Ik ga binnenkort op kamers en heb natuurlijk nog een hoop spullen nodig. Nou was ik pas bij een vriendin thuis, waar ik jaren lang een paar keer per week over de vloer kwam, ouders kennen mij dus ook goed. Op dat moment waren zij aan het verhuizen en wou haar vriend een kast op haar kamer in elkaar trappen. Toen ik dat zag vroeg ik of ik die kast niet mocht overnemen, voor op mijn kamer. Bleek ze ook nog een oud bed te hebben, zonder lattenbodem dat wel. Die mocht ik ook wel hebben, en als ik nog een TV nodig had mocht ik hem ook, ze moest er toch vanaf.

Kom ik twee weken later die spullen halen, wil ze er gewoon 100 euro voor hebben!! Vond ik echt zo belachelijk, prima dat je er iets voor wil hebben, maar geen 100 euro voor een oude, gammele kast die je anders weg wil gooien, een mega oude TV en een oud bed. Tevens wist ik dat ze deze spullen niet zelf heeft betaald en dat ze de complete inrichting voor haar nieuwe kamer óók van haar ouders gekregen heeft. Gelukkig greep haar vader op tijd in, die vond het ook een belachelijk bedrag. Uiteindelijk zijn we er wel uitgekomen maar ik vond het zo krom, eerst spullen aanbieden omdat je er toch vanaf moet, vervolgens zoveel geld ervoor vragen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 20:52

Als ze voet bij stuk had gehouden dan had ik gezegd dat ze die spullen mocht houden, dan maar via Marktplaats. Daar staan ook zat spullen voor heel weinig of zelfs voor niks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 20:53

PurpleSparkle schreef:Mijn ex is gierig met bepaalde dingen, en nu onze relatie over is zie ik dat nog duidelijker.

Voorbeeld: Wij hebben toen we samen gingen wonen gordijnen op maat laten maken, en hij heeft die toen betaald van zijn spaargeld. Nu is hij uit de woning, en ik woon er sinds gisteren weer tijdelijk tot ik een ander huis heb. Nu wil hij die gordijnen terug, en gelukkig kreeg ik hem zo ver dat ze er iig blijven hangen tot ik verhuis. Hij heeft er sowieso niks aan omdat ze dus op maat gemaakt zijn, maar toch wil hij ze uiteindelijk terug.

Oh en nog zoiets: hij woont nu weer bij zijn ouders, op de boerderij. Die hebben echt alles wat je maar nodig hebt van A tot Z. Zegt hij gisteren: "ik wil de trap op komen halen binnenkort, die is van mij"
Maar ik wil hem graag blijven gebruiken om bijvoorbeeld ramen te lappen. Hij heeft daar bij zijn ouders wel 5 van die trappen staan Gierige acties - Pagina 10 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Lenthe do 16 aug 2012 - 20:59

Heerlijk die verhalen, ook die van het vivaforum... 114 pagina's, ben pas bij p.12 laughcry
Nog een paar van mij:
Vriendin heeft een AH-filmkaartje met 2e bioscoopkaartje gratis en vraagt of ik meega naar de bios. Ik kon toen het volledige bedrag betalen en zij ging gratis.

Verder ben ik een aantal keren op vakantie geweest met gierige vriendinnen.
Groepje vriendinnen deed overal moeilijk over. Gingen we een weekendje weg en we hadden van tevoren bedacht om daar zoveel mogelijk te fietsen. Moest ik eigenlijk een fietsendrager regelen van ze (we gingen met mijn auto), want dan konden ze 2 fietsen meenemen en hoefden ze maar 3 fietsen te huren. (mijn fietsendrager is niet de beste die er is, dus dan had ik 3 uur lang met 85 km/h over de snelweg kunnen rijden, omdat die fietsen er anders afstuiterden, maar dan hadden we wel zo'n € 15,- aan fietshuur in totaal op het hele weekend uitgespaard. Niet gedaan dus)

Zelfde vriendinnen: Iedereen legde evenveel in de pot. In de supermarkt werden alle prijzen met elkaar vergeleken. Als er iets duur was in hun ogen, werd er meteen een heel relaas over gehouden waarom ze het niet kochten en gingen ze op zoek naar wat goedkopers. Er werd van alles gehaald in de supermarkt, maar ook aantal flessen Malibu en cola (wat ik niet lust), maar mij hoorde je er niet over. Toen ik zelf een klein dingetje voor 1 euro kocht (wat alleen ik zou gebruiken) werd me direct gezegd "dat reken je toch wel zelf af he?"

Zelfde vriendinnen, andere vakantie: Ze wilden op vakantie, maar uiteraard het liefst zo goedkoop mogelijk. Had ik van alles gevonden, maar zij dachten dat het goedkoper kon. Uiteindelijk kwamen we in een vakantiehuisje van een bekende van een van hen en vlogen we met Ryanair. Prima, heel goedkoop ja, maar dat vakantiehuisje stond in the middle of nowhere en Ryanair vliegt alleen op luchthavens ver buiten een stad.
We moesten in plaats X zijn, maar om daar te komen moest de reis dus van luchthaven - naar grote stad (ruim 1,5 uur reizen) - naar plaats X in the middle of nowhere (halve dag reizen). Dus uiteindelijk zijn we bijna een dag aan het reizen geweest om bij de bestemming aan te komen en die kosten hadden ze even niet op gerekend. Was dus uiteindelijk veel duurder dan de vakanties die ik had gevonden angel

Daarnaast werd gewoon ieder dubbeltje drie keer omgedraaid. Heel irritant. Je hoeft echt niet te smijten met het geld, maar daar werd over alles moeilijk gedaan!

Op de terugreis komen we in die grote stad aan en we weten niet hoe we naar de luchthaven moeten komen. Het blijkt dat de bus naar de luchthaven op een compleet andere plek vertrekt dan waar wij staan. Dus zij wilden met al onze koffers een metro opzoeken, om zo te kijken hoe ze bij de bus naar de luchthaven komen. Een taxi was namelijk veeeel te duur. Inmiddels begon de tijd al wat te dringen en was ik er helemaal klaar mee. Niemand kende de stad, niemand kende de taal, we reisden nooit met de metro, we wisten amper hoe het werkte, we wisten niet waar we over moesten stappen, hadden nog geen metrokaartjes, we hadden 5 koffers bij ons, de tijd begon te dringen en zij wilden geen taxi nemen, want de metro was goedkoper.
Ik heb toen gezegd dat zij best met de metro mochten, maar dat ik dan wel alleen een taxi nam en ze wel weer in Nederland zag. Daarbij ook even verteld dat de kosten voor het missen van een vlucht, incl een hotelovernachting omdat er geen andere vluchten meer zouden gaan die avond, waarschijnlijk hoger lagen dan zo'n rottaxi. Daarop hebben zij besloten dat ze dan toch maar in een taxi gingen (was uiteindelijk zo'n € 5,- pp) en hebben we net op tijd de bus naar het vliegveld kunnen nemen.

Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 21:01

Lenthe schreef:
Vriendin heeft een AH-filmkaartje met 2e bioscoopkaartje gratis en vraagt of ik meega naar de bios. Ik kon toen het volledige bedrag betalen en zij ging gratis.

lol! lol!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 21:04

Lenthe schreef:
Vriendin heeft een AH-filmkaartje met 2e bioscoopkaartje gratis en vraagt of ik meega naar de bios. Ik kon toen het volledige bedrag betalen en zij ging gratis.




Jemig. Echt, sommige mensen... No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 10 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum