Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gierige acties

+54
Stuiterbal
mzcharlotte
Shisha
Silver
Lejow
Snoes
Suusie
blondje1313
Jeanette
Toet
VeryCherry
Lady1984
Atelier Madame
Lenthe
SoGood
litllejoy
Melis_je
Elliot
TukTuk
Minx
Bliss
Tania
luenca
Gympie
Sanne
Noortje
Rebecca
Angela_1986
Bosjesvrouw
_Lacey_
Joss1
Paper Crown
Clapperdie
RYW
Guus
Zininzon
Phileine
SarahKey
Niekske
June
luisa
Blond
Marin
Magenta
Susan
Lavendel
Mari
Sugarfall
Sterre
Arwyn
Sarah1985
Alex
Rush
Petteflet
58 plaatsers

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  June do 16 aug 2012 - 1:26

Rush schreef:
Hadewijch schreef:Rush, wil je in mijn vriendengroep?
Koop jij dan voor mij een busje? Gierige acties - Pagina 8 1578173417

Logischerwijs heb ik mijn auto natuurlijk ook altijd vol haha!

Oké, als de langstudeerboete niet doorgaat heb ik het sneller bij elkaar, dus als je even helpt duimen!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Tania do 16 aug 2012 - 1:27

Ik drink bijna nooit alcohol maar ik heb ook een hekel aan autorijden. Ik zou het dus ook niet echt fijn vinden als mensen zouden verwachten dat ik iedere keer zou rijden omdat ik toch niet drink.

Maar als ze verder altijd veel auto rijdt en het niet erg vindt dan is het wel een beetje onzin inderdaad.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 1:33

Hadewijch schreef:
Rush schreef:
Hadewijch schreef:Rush, wil je in mijn vriendengroep?
Koop jij dan voor mij een busje? Gierige acties - Pagina 8 1578173417

Logischerwijs heb ik mijn auto natuurlijk ook altijd vol haha!

Oké, als de langstudeerboete niet doorgaat heb ik het sneller bij elkaar, dus als je even helpt duimen!
Hahahaha, ik duim voor je! Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Suusie do 16 aug 2012 - 1:38

Zo ken ik ook een stel... Nouja zij voornamelijk. Alles wordt gesplitst tot op de cent, maar bij de benzine moet hij een x aantal % meer betalen hij trekt namelijk harder op.Gierige acties - Pagina 8 878948377 Haha



Edit: Ze zijn nu dan ook uit elkaar.
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Magenta do 16 aug 2012 - 1:53

Niet dat een vriendin van mij echt heel gierig is, maar sinds ze een baan heeft laat ze wel merken dat zij en haar vriend niet krap bij kas zitten.
Nu is het de gewoonte dat ik mijn verjaardag met een aantal vriendinnen vier in de sauna. We maken er dan met ons allen een gezellig dagje van, omdat we dat allemaal leuk vinden, en dat doen we dan rond mijn verjaardag, zodat het er ook echt van komt. Ieder betaald dan zijn eigen rekening. Prima deal.

Dit jaar vroeg ze me van te voren of ik ook nog een cadeau verwachtte, aangezien ze het dan wel duur vond worden. Mijn verjaardag draait niet om cadeaus, maar om gezelligheid, dus ik heb gezegd dat ze dat zelf maar moest bekijken. Vervolgens kreeg ik een krappe week voordat we zouden gaan een mailtje of ik voor haar een behandeling ter waarde van € 20,-- wilde bijboeken. Dat heb ik uiteraard wel gedaan, maar ik hield er wel een nasmaakje aan over moet ik zeggen...
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Sterre do 16 aug 2012 - 1:59

Suusie schreef:Zo ken ik ook een stel... Nouja zij voornamelijk. Alles wordt gesplitst tot op de cent, maar bij de benzine moet hij een x aantal % meer betalen hij trekt namelijk harder op.Gierige acties - Pagina 8 878948377 Haha



Edit: Ze zijn nu dan ook uit elkaar.

:shock: hahahaha wat errrrg!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Melis_je do 16 aug 2012 - 2:16

Suusie schreef:Alles wordt gesplitst tot op de cent, maar bij de benzine moet hij een x aantal % meer betalen hij trekt namelijk harder op.Gierige acties - Pagina 8 878948377 Haha.

Prachtig verhaal!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Snoes do 16 aug 2012 - 2:21

Suusie schreef:Zo ken ik ook een stel... Nouja zij voornamelijk. Alles wordt gesplitst tot op de cent, maar bij de benzine moet hij een x aantal % meer betalen hij trekt namelijk harder op.Gierige acties - Pagina 8 878948377 Haha



Edit: Ze zijn nu dan ook uit elkaar.
Serieus :shock:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 2:25

Een bevriend stel van ons rookt beide, zij verdiend vrijwel niks en hij verdiend volledig. Hij rookt shag en zij rookt sigaretten en bij een biertje wil het nog wel eens voor komen dat hij haar pakje sigaretten pakt en er 1 uit wil halen waarop zij dat pakje vast knijpt en hem daarvan probeert te weerhouden omdat ze geen geld heeft voor nieuwe (stop dan met roken als je het niet kan betalen) en dan volgt er ALTIJD een hele discussie dat ze een baantje moet zoeken en uiteindelijk is dat hele pakje sigaretten door haar fijngeknepen (had dan 1 weggeven, nu heb je 19 slappe), heeft hij alsnog een sigaretje en krijgt ze 20 cent van hem.

Erg galant.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 2:27

O Rush, altijd fijn, bevriende stelletjes die ruzie maken in het openbaar. Ik krijg daar altijd plaatsvervangende schaamte van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Rush do 16 aug 2012 - 2:29

Zelda schreef:O Rush, altijd fijn, bevriende stelletjes die ruzie maken in het openbaar. Ik krijg daar altijd plaatsvervangende schaamte van.
Oh, die gaan heel ver hoor en ze hebben bijna altijd woorden als ze bij ons zijn of als we met z`n allen zijn. Vrijwel altijd ook over geld. Ik probeer het ook altijd wat te sussen, want dan schaam ik me ook dood.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Blond do 16 aug 2012 - 3:13

Zelda schreef:O Rush, altijd fijn, bevriende stelletjes die ruzie maken in het openbaar. Ik krijg daar altijd plaatsvervangende schaamte van.

Vreselijk hé. Mijn beste vriendin kon er met haar ex ook wat van, echt gênant gewoon.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Bliss do 16 aug 2012 - 3:37

Hahaha ik zit me hier echt te verbazen over al die verhalen! Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook wel eens erg krap bij kas zit en als ik dan toevallig een etentje o.i.d. op de planning heb staan, geef ik van tevoren wel aan dat ik liever gewoon mijn eigen deel betaal.
Normaal gesproken vind ik het ook wel prima om te splitsen, maar soms moet ik nou eenmaal op de kleintjes letten.

Oh, terwijl ik dit typ, herinner ik me weer zo'n situatie. Ik ging uit eten met zes vriendinnen en hun vriendjes (ik was de enige vrijgezel, maar dat terzijde). Op dat moment had ik ook weinig geld en ik bestelde daarom niet zo'n duur gerecht en niet te veel drankjes. Met name de jongens tikten het ene na het andere biertje weg en namen grote vleesgerechten. Aan het eind kwam de rekening en toen ik aangaf liever mijn eigen deel te betalen, werd dit meteen van tafel geveegd door één van die jongens (met nogal een vervelende dronk). Hij vond het maar onzin en we zouden gewoon splitsen. Hij ging er zo fel op door, dat ik niks meer durfde te zeggen en we dus allemaal evenveel hebben betaald. Het ergste was nog, uiteindelijk was de rekening betaald en bleek er een tientje over te zijn; stopte hij die ook nog gewoon in zn portemonnee! Oh ik was zó pissig achteraf, baal echt dat ik er niks van zei. Inmiddels zijn dit trouwens geen vriendinnen meer, ben er niet rouwig (meer) om.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gympie do 16 aug 2012 - 3:40

Oja, nog een over mijn pa. Hij verkondigt graag dat hij van de opmaakgeneratie is en dus al zijn geld zal spenden voor hij dood is. Prima, jouw geld, lekker doen. Alleen dat je daarnaast elke 2 jaar een nieuwe auto koopt, mooie merkkleding draagt en een vakantiehuis hebt gekocht maar geen van je kinderen een verjaardagscadeau geeft...dat vind ik echt gierig. Ik hoef het niet eens meer, maar verwacht ook niets van mij.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Toet do 16 aug 2012 - 3:41

Suusie schreef:Zo ken ik ook een stel... Nouja zij voornamelijk. Alles wordt gesplitst tot op de cent, maar bij de benzine moet hij een x aantal % meer betalen hij trekt namelijk harder op.Gierige acties - Pagina 8 878948377 Haha



Edit: Ze zijn nu dan ook uit elkaar.

Hahaha, dit is echt de grap van de dag Laughing

Ohja ik weet niet meer wie het vroeg, die vriendin van mij is echt niet bang om auto te rijden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Magenta do 16 aug 2012 - 3:52

Suusie schreef:Zo ken ik ook een stel... Nouja zij voornamelijk. Alles wordt gesplitst tot op de cent, maar bij de benzine moet hij een x aantal % meer betalen hij trekt namelijk harder op.Gierige acties - Pagina 8 878948377 Haha



Edit: Ze zijn nu dan ook uit elkaar.
Haha, briljant.

Het is maar goed dat mijn vriend een auto van de zaak heeft, sinds dat ik ook in zijn auto rijd, is die auto een stuk pittiger geworden Embarassed Gierige acties - Pagina 8 253468018
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 4:21

Rush schreef:Een bevriend stel van ons rookt beide, zij verdiend vrijwel niks en hij verdiend volledig. Hij rookt shag en zij rookt sigaretten en bij een biertje wil het nog wel eens voor komen dat hij haar pakje sigaretten pakt en er 1 uit wil halen waarop zij dat pakje vast knijpt en hem daarvan probeert te weerhouden omdat ze geen geld heeft voor nieuwe (stop dan met roken als je het niet kan betalen) en dan volgt er ALTIJD een hele discussie dat ze een baantje moet zoeken en uiteindelijk is dat hele pakje sigaretten door haar fijngeknepen (had dan 1 weggeven, nu heb je 19 slappe), heeft hij alsnog een sigaretje en krijgt ze 20 cent van hem.

Erg galant.

Ik vind het vooral van hem raar dat hij steeds haar sigaretten pakt en dan nog ruzie gaat maken als zij dat niet wil, als ik haar was zou ik die sigaretten in mijn tas bewaren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 4:21

Wat komen er hier toch erge dingen voorbij! Ik doe met uitgaan ook niet meer aan rondjes trouwens. Ik betaalde altijd veel meer dan dat ik zelf zou spenderen en dat vind ik niet erg voor een keer, maar na een paar keer wordt het toch prijzig. Ik betaal gewoon mijn eigen drinken en that's it. Ik voelde mij er in het begin wel een beetje schuldig door, voelde mij een ontzettende krent. Na een tijd deden de vrienden met minder dure drankjes ook niet meer mee, dus het rondjes geven is in mijn vriendengroep wel een beetje voorbij. Scheelt echt veel gezeur onderling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Lejow do 16 aug 2012 - 4:25

Bliss schreef:Hahaha ik zit me hier echt te verbazen over al die verhalen! Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook wel eens erg krap bij kas zit en als ik dan toevallig een etentje o.i.d. op de planning heb staan, geef ik van tevoren wel aan dat ik liever gewoon mijn eigen deel betaal.
Normaal gesproken vind ik het ook wel prima om te splitsen, maar soms moet ik nou eenmaal op de kleintjes letten.

Oh, terwijl ik dit typ, herinner ik me weer zo'n situatie. Ik ging uit eten met zes vriendinnen en hun vriendjes (ik was de enige vrijgezel, maar dat terzijde). Op dat moment had ik ook weinig geld en ik bestelde daarom niet zo'n duur gerecht en niet te veel drankjes. Met name de jongens tikten het ene na het andere biertje weg en namen grote vleesgerechten. Aan het eind kwam de rekening en toen ik aangaf liever mijn eigen deel te betalen, werd dit meteen van tafel geveegd door één van die jongens (met nogal een vervelende dronk). Hij vond het maar onzin en we zouden gewoon splitsen. Hij ging er zo fel op door, dat ik niks meer durfde te zeggen en we dus allemaal evenveel hebben betaald. Het ergste was nog, uiteindelijk was de rekening betaald en bleek er een tientje over te zijn; stopte hij die ook nog gewoon in zn portemonnee! Oh ik was zó pissig achteraf, baal echt dat ik er niks van zei. Inmiddels zijn dit trouwens geen vriendinnen meer, ben er niet rouwig (meer) om.

Herkenbaar!
We gingen met de vriendengroep van mijn ex ooit eens bij een Chinees eten, ik vond niet veel dingen lekker, dus heb vooral nasi op en wat stokjes sate, en 2 glazen frisdrank (ook onder het mom, ik heb niet zoveel geld).
Die gasten tikte het ene na het andere biertje weg, het werd met kannen aangedragen. Een aantal ervan bleven zelfs onaangeraakt, omdat ze het nodig vonden om met pepermuntjes te gaan gooien die in die kannen bier eindigde.
En ook aan het einde, kwam de rekening, en wilde ze die door het aantal personen delen.
Ik weigerde het te betalen!
Bij ons heeft uiteindelijk mijn exvriend toen voor mij betaald, maar ik vind dat zo belachelijk.
Ik drink niet, ik ga graag mee omdat ik het gezellig vind, maar probeer dan toch een beetje zuinig te doen, en dan mag ik opdraaien voor het zuipen van een ander. Ammehoela!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Lejow do 16 aug 2012 - 4:26

Peachy schreef:Wat komen er hier toch erge dingen voorbij! Ik doe met uitgaan ook niet meer aan rondjes trouwens. Ik betaalde altijd veel meer dan dat ik zelf zou spenderen en dat vind ik niet erg voor een keer, maar na een paar keer wordt het toch prijzig. Ik betaal gewoon mijn eigen drinken en that's it. Ik voelde mij er in het begin wel een beetje schuldig door, voelde mij een ontzettende krent. Na een tijd deden de vrienden met minder dure drankjes ook niet meer mee, dus het rondjes geven is in mijn vriendengroep wel een beetje voorbij. Scheelt echt veel gezeur onderling.

Oh dit deed ik ook nooit..
Die 3 7upjes die ik drink op een avond.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Silver do 16 aug 2012 - 4:27

Ik geloof dat ik zelf ook bij de gierige personen hoor. Maar van huis uit moesten we altijd op het geld letten, en als ik dan iets ging doen met vrienden wou ik ook nooit de rekening delen, gewoon mijn eigen deel betalen. Ik wist ook altijd voordat ik iets bestelde hoe duur het was, had al van te voren uitgerekend zoveel kost het, en zoveel houd ik over..

Met dorpsfeesten hier in de buurt komt het wel voor dat ik van de jongens tijdens een rondje ook een drankje krijg, maar die halen continu een tree bier en het is maar net wie erbij staat. Ik haal eigenlijk nooit een rondje, Embarassed Dat doet mijn vriend dan weer wel.


Laatst aangepast door Silver op do 16 aug 2012 - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Niekske do 16 aug 2012 - 4:29

Vorig jaar organiseerde ik een vrijgezellenfeest voor een vriendin van me. De dames die mee gingen, waren voornamelijk nog studenten, dus daar hielden we rekening mee met de plannen. Voor twee dames kon het niet goedkoop genoeg, ze besloten een groot deel van de dag over te slaan en pas bij het eten (bbq met boodschappen van de aldi) aan te sluiten. Daarna gingen we op stap en wilden een pot maken. Ze wilden niet meedoen, want ze dronken nooit iets op stap zeiden ze. Als ze dorst hadden, gingen ze wel water drinken op het toilet... prima als je niet mee wil potten, maar dit vond ik echt gierig!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 4:30

Wow Niekske, jij kent wel veel gierige dames....water op het toilet drinken, haha! Echt goor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Niekske do 16 aug 2012 - 4:32

Zelda schreef:Wow Niekske, jij kent wel veel gierige dames....water op het toilet drinken, haha! Echt goor.

Haha ja best veel verhalen eigenlijk... maar deze dames kende ik eigenlijk niet. De vriendinnen van die bruid waren allemaal 'losse' vriendinnen, geen groep. Ik organiseerde omdat ik haar getuige was, maar ik had een aantal van die meiden nog nooit gezien.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gympie do 16 aug 2012 - 4:55

Zelda schreef:Wow Niekske, jij kent wel veel gierige dames....water op het toilet drinken, haha! Echt goor.

Ik moet zeggen dat ik op bijvoorbeeld een trance energy ook 1 flesje water kocht en de rest van de avond bij vulde op het toilet. Vond ik niet goor, was gewoon kraanwater.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gierige acties - Pagina 8 Empty Re: Gierige acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum