Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mutsige acties...

+5
Fortissimo
Elliot
Bolleke
Kannibaal
Printje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Mutsige acties...

Bericht  Printje wo 19 jun 2013 - 8:42

Ik had vandaag weer een actie, als iemand het gefilmd had had ik een prijs gewonnen voor grootste doos allertijden.

Eindelijk kon ik met N en R gaan fietsen maar wij hebben een dubbele poort en de fietskar past dus niet door de enkele poort...dus eerst de groenbak en de andere bak voor het tweede gedeelte weg, poort openschroeven (we zijn de sleutel kwijt dus moeten hem aan de bovenkant openmaken) vervolgens past fiets niet met kar erachter het gangetje in. Dus fiets naar buiten, kinderen zaten overigens al in de kar en deur was op slot, kar naar buiten, tweede poort dichtmaken, eerste poort dicht.
Toen moest nog de kar aan de fiets, wat doe ik handige harrie, zet ik eerst die kar vast zonder dat wieltje vd kar eraf te halen (waardoor het dus zeg maar een buggy is) dus kar weer los, wiel eraf, kar weer vast en we konden vertrekken.

Ik voelde me echt zo'n muts, het duurde echt in en uit. En toen bij de winkel begon het weer van voor af aan, kar los van fiets, wiel erop, fiets op slot etc etc etc.

Nog meer handige acties?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Kannibaal wo 19 jun 2013 - 20:31

Ik was met de trein op weg naar huis, en zo verzonken in een boek dat ik echt niet had gehoord dat de trein niet verder zou rijden dan station H. Op een gegeven moment keek ik eens om me heen en dacht zo lekker rustig hier in de trein, en verrek dit stuk omgeving heb ik ook nog nooit eerder gezien. Het werd pas minder leuk toen de trein stil ging staan en alle lichten uitgingen. Ik raakte helemaal in paniek, tranen en al, zag hele doemscenario's voor me (kannibaal die moet overnachten in de trein), dus ik zette het maar op het rennen, van de ene coupe naar de andere. Op een gegeven moment kwam ik de conducteur tegen, wat was ik blij. Die heeft me weer gekalmeerd en na een uur op het rangeerterrein gingen we weer terug naar het laatste station. De conducteur heeft wel 3 keer tegen me gezegd "mevrouw u moet er hier zo uit hè en dan overstappen" laughcry
Kannibaal
Kannibaal
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Bolleke wo 19 jun 2013 - 20:49

Over treinen gesproken. Ik ben al 2x via een ander station naar huis gegaan en twee keer in precies dezelfde verkeerde trein gestapt, zodat ik weer op het beginpunt stond van mijn reis naar huis..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Elliot wo 19 jun 2013 - 20:56

Printje, ik snap niks van jouw mutsige actie. Ik snap niet wat er dom aan is. Maar ik weet ook niet precies hoe een fietskar werkt, misschien dat dat scheelt..?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Fortissimo wo 19 jun 2013 - 21:30

En dan nog (als ik het wel goed begrijp) vind ik het niet eens heel mutsig, maar goed Wink

Ik had vorige week mezelf bijna buitengesloten in onze flat. Ik zou de deur uitlopen, sleutels in mijn hand en wil de deur dichttrekken. Net op tijd bedacht ik me dat mijn huissleutels niet meer aan die bos zaten omdat ik daar de nieuwe huissleutels (van het nieuwe huis) aan heb hangen. Was echt op het nippertje.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Gast wo 19 jun 2013 - 21:49

Ik had ook iets stoms een tijdje geleden. Ik was samen met mijn vriend in een winkel en we waren achterin een beetje dom aan het doen (rare dingen pakken en om lachen). We hadden gevonden wat we wilden, en op weg naar de kassa gingen de lichten uit. We komen bij de kassa, zit er al zo'n ijzeren rolgordijn voor de ingang en iedereen is weg! Toen bleek dus dat de winkel een uur eerder dicht ging dan we dachten... Ik wist gelukkig waar het magazijn was en toen zijn we over een heleboel dozen geklommen naar de uitgang. Er waren in het magazijn nog 2 medewerkers, maar die vonden het helemaal niet erg dat we ingesloten zaten, ze deden er nogal luchtig over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Bazinga wo 19 jun 2013 - 22:01

Ik kwam er eigenlijk net pas achter dat in 'Pricetag' van Jessy J, ze zingt over 'Video-ho's' en niet over 'Video hosts'... Ik vroeg me af waarom 'video-hosts' werd weg gepiept op MTV en ging daarna denken wat er lijkt op 'hosts'. Meh, ik leer elke dag.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Toet wo 19 jun 2013 - 22:56

Elliot schreef:Printje, ik snap niks van jouw mutsige actie. Ik snap niet wat er dom aan is. Maar ik weet ook niet precies hoe een fietskar werkt, misschien dat dat scheelt..?

Haha, ik ook niet! Het verhaal is er zo raar neer gezet. Voor jou, Printje, waarschijnlijk allemaal heel herkenbaar omdat je weet hoe de poort/het gangetje/de fietskar er uit zien maar voor lezers veel te abstract allemaal, ik snap er hélemaal niks van. Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Elliot wo 19 jun 2013 - 23:47

Ik heb trouwens ook nog een leuke. Een vriend van mij komt uit Friesland en is 'fan' van één of andere vage Frieze band, De Hunekop ofzo.

Zij hebben een liedje en dat heet (op z'n Fries) Fersûp de kater (wat je dus zo ongeveer uitspreekt als Versoep de kater).

Ik zat bij die vriend in de auto en hij had dat nummer aanstaan. Ik zat er een beetje naar te luisteren en dacht dus écht dat het over een kater ging die Versoep heette. Ik zei dat hardop, dus hij moest heel erg lachen en zei: Nee, da's Fries voor verzuip de kater. Dus ik ook lachen, want ik vond het een beetje suf van mijzelf.

Maanden later had hij weer dat liedje aanstaan, dus ik zei: Wel zielig eigenlijk, waarom willen ze die kater eigenlijk verzuipen? Pas toen viel het kwartje dat het ging over het wegdrinken van een kater, als in een hangover zegmaar. Ik dacht dus maandenlang dat het ging over het verzuipen van een poes. Very Happy


Oh, en een jaar geleden was er in de Albert Heijn een heel cool Hello Kitty speelgoedvliegtuigje met afstandsbediening in de aanbieding. Deze:
Mutsige acties... Nikko_hello_kitty_plane_radio_control_118_12855

Omdat ik Hello Kitty heel leuk vind had mijn vriend hem voor me gekocht. Dus ik helemaal blij de batterijen erin gepropt en op het knopje gedrukt, ging het vliegtuig alleen rijden. Toen was ik heel verdrietig, want ik dacht dus echt dat ie kon vliegen. Ook best wel een beetje dom.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Pineco wo 19 jun 2013 - 23:54

Haha Elliot, dan zou ik ook teleurgesteld zijn Laughing

Ik dacht gisteren slim te zijn door op de drukke en krappe parkeerplaats bij de supermarkt mijn auto alvast achteruit in te parkeren. Mooi niet dat ze mij zouden betrappen op stuntelend wegrijden straks! Was alleen vergeten dat de achterklep nu niet open kon (stond vrij dicht op een muur geparkeerd), dus toen ik met mijn volle kar kwam aanlopen, stond ik alsnog te stuntelen om alles via het zijportier in de auto te mikken Rolling Eyes
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Paper Crown do 20 jun 2013 - 8:25

Vandaag had ik letterlijk een fuck my life moment. Ok dus ik had een waxafspraak staan voor de 18de in Amsterdam, ik netjes heen eergisteren, bleek dus iets verkeerd te zijn gegaan met het inplannen waardoor ik dus voor niets was gekomen.. Na veel gedoe (en helemaal geen plaats in Amsterdam) was ik dus bereid naar Rotterdam te rijden en dan zou de volgende behandeling ná de vakantie in Amsterdam gratis zijn. Nou ok, had dus met mijn moeder afgesproken dat zij naar ons zou komen om op julian te passen en zij had weer begrepen dat ik hem zou brengen. Toen ze er om 13:00 nog niet was heb ik maar gebeld, je raadt het al.. Zij was op óns bij haar aan het wachten. Mijn moeder heeft geen rijbewijs, vanaf mijn huis naar rotterdam is ong 1 uur rijden, mijn afspraak was om 14:00 dus ik heb Julian in de auto gezet en naar mijn moeder gereden en vanaf daar topspeed naar Rotterdam, de auto knalde ik zonder te betalen in op een parkeerplek, ren die shop binnen waar ik dus te laat kwam en ze dus al meteen zeiden dat ik waarschijnlijk niet aan de hele behandeling zou komen wegens tijdgebrek dus ok prima begint ze met de behandeling, toch alles kunnen doen. Sta ik bij de kassa om €80,- af te tikken en grijp in mijn tas voor mijn portemonee.............. Die was thuis gebleven.... Uiteindelijk heeft mijn man dat geld overgemaakt aan een van de medewerksters die ook Rabo had en heeft zij t voor mij betaald.. Echt hoe dom!!!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Pineco do 20 jun 2013 - 8:34

Oh PC, op zulke dagen zou je wensen dat je je bed niet was uitgekomen 's ochtends Laughing Ze zullen blij me je geweest zijn daar in Rotterdam Wink
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 8:36

Ik had maandag mijn eerste werkdag en ik had geen brood bij me, en dat hadden ze daar niet, dus ik ging even snel op het station een broodje kopen met wat drinken. Nou netjes betaald, en ik weet 100% zeker dat ik mijn pinpas & ov chipkaart toen in mijn portemonnee heb gestopt.

Dinsdag ging ik boodschappen doen, alles gescand, ik pak mijn portemonnee.... GEEN pinpas.

Ik werd gek! Ik had namelijk net een week een nieuwe pinpas, omdat ik mijn oude verloren ben.

Nou overal gezocht, op werk, in mijn tas... denk ik, laat ik toch maar even de HEMA bellen waar ik maandag het laatst betaald heb. En jawel, hij lag daar netjes in de kassa-lade op me te wachten Rolling Eyes

Dus vanaf vandaag heb ik mijn pinpas weer! Vanmorgen ben ik hem gaan halen... hahahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 8:39

Ik vind mijn topic over 9 Gag ook vrij mutsig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsige acties... Empty Re: Mutsige acties...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum