Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Impulsieve acties

+5
Lejow
Raindrop
Susan
Rush
Marin
9 plaatsers

Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 1:44

Ooit wel eens iets gedaan waarvan je denkt; Heb IK dat echt gedaan?!
Dat heb ik vanmorgen gedaan. Ik heb stage gelopen in het buitenland en ik ben net een paar weken terug. Mijn relatie is net uit en ik kan maar niet wennen hier, ook helemaal geen zin in. Ik heb vanmorgen een ticket terug geboekt. Het is voor maar 2 weken, maar ik kan gewoon niet geloven dat IK (bang voor impulsieve acties, graag alles volgens planning) dit gedaan heb. Dat ik gewoon echt op die knop 'betalen' heb gedrukt en daarmee te keuze heb gemaakt om terug te gaan. :shock:

Jullie wel eens impulsieve acties ondernomen waarvan je niet kan geloven dat je dat echt gedaan hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 1:46

ik heb te vaak van die inpulsieve acties....

En soms zijn ze gewoon niet goed voor de beurs hahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 1:47

Niet heel schokkends, doe bijna nooit iets impulsiefs. Gister wel, 2 truitjes gekocht voor 20 euro, en dan voel ik me daarna gelijk schuldig altijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 1:51

Qua geld heb ik inderdaad ook altijd wel een onderbuik gevoel van; was dat nou wel zo verstandig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Marin di 26 jul 2011 - 1:57

Heel goed dat je dat gedaan hebt smile

Ik zou ook wel zoiets kunnen doen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Rush di 26 jul 2011 - 1:58

Vorig jaar op woensdag een ticket naar Canada geboekt en de dinsdag daarop zat ik in het vliegtuig. Tussendoor nog een paspoort geregeld, want ik had nog nooit eerder gevlogen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Susan di 26 jul 2011 - 2:03

Ezra is superfan van Mega Mindy, toen ik laatst las over een Mega Mindy Show ben ik meteen naar de computer gerend om kaartjes voor de eerste rang te bestellen. Ik ben zó benieuwd hoe hij zal reageren als we daar zitten en hij ziet dat we bij Mega Mindy zijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Rush di 26 jul 2011 - 2:03

Leuk Susan! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 2:06

Rush schreef:Vorig jaar op woensdag een ticket naar Canada geboekt en de dinsdag daarop zat ik in het vliegtuig. Tussendoor nog een paspoort geregeld, want ik had nog nooit eerder gevlogen.

En hoe voelde dat? Had je er stress om of gaf het een kick? (omdat je nooit gevlogen had en nog een paspoort moest regelen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Rush di 26 jul 2011 - 2:08

Geen stress, was inderdaad 1 grote kick haha. Wel spannend though, was ook nog nooit echt op Schiphol geweest en daarna stond ik dan alleen op Toronto! :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Raindrop di 26 jul 2011 - 2:09

Ik heb dat wel als ik bijvoorbeeld kleding ofzo gekocht heb of teveel gekocht heb haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 2:12

Pfff, nee ik ben alles behalve impulsief. Ik twijfel over alles en zoek alles tig keer uit..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 2:14

Vind het wel een gave actie rush! Ik heb nu wel stress om de reis terwijl het zeker niet de eerste keer is en wel eens vaker alleen heb gevlogen. Meer de hele actie denk ik. Maar wel op een goede manier. De reacties van de mensen die daar nog zijn toen ik vertelde dat ik terug kwam, waren echt geweldig waardoor ik alleen nog maar meer zin krijg om te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 2:17

Oh trouwens; onze vakantie was vrij impulsief. Vriend van ons vroeg of mijn vriend mee wilde naar een golf-resort voor alleen de schoonmaakkosten. Had te maken met zijn ouders ofzoiets. Vriend overlegde eerst met mij en vroeg toen of ik ook mee wilde. JA! Very Happy kan ik heerlijk relaxen in het zwembad/aan het strand als zij aan het golfen zijn.
Dit alles was in 10 minuten besloten, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 2:19

Ohhh i love impulsieve acties !!!!

Ben ook niet echt een planner...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 2:21

Stuiterbal schreef:Ohhh i love impulsieve acties !!!!

Ben ook niet echt een planner...
Ik wel, ik ben zo'n plan-muts...ik word gek als ik geen planning voor een dag heb, óf ik moet een dag gepland hebben dat ik helemaal niks ga doen die dag. Maar dat moet ik wel met mezelf afgesproken hebben anders word ik onrustig en chagrijnig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 2:22

Storm schreef:Oh trouwens; onze vakantie was vrij impulsief. Vriend van ons vroeg of mijn vriend mee wilde naar een golf-resort voor alleen de schoonmaakkosten. Had te maken met zijn ouders ofzoiets. Vriend overlegde eerst met mij en vroeg toen of ik ook mee wilde. JA! Very Happy kan ik heerlijk relaxen in het zwembad/aan het strand als zij aan het golfen zijn.
Dit alles was in 10 minuten besloten, haha!

Daar zou ik ook wel ja tegen zeggen haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Beachgirl di 26 jul 2011 - 2:23

Jolee schreef:Vind het wel een gave actie rush! Ik heb nu wel stress om de reis terwijl het zeker niet de eerste keer is en wel eens vaker alleen heb gevlogen. Meer de hele actie denk ik. Maar wel op een goede manier. De reacties van de mensen die daar nog zijn toen ik vertelde dat ik terug kwam, waren echt geweldig waardoor ik alleen nog maar meer zin krijg om te gaan.

Waar ga je heen dan? En wat heb je daar gedaan tijdens je stage?


Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  luisa di 26 jul 2011 - 2:27

O ja ik kan ook wel impulsief zijn, met name met reizen idd. Besluit vaak op laaste moment, dan snel alles regelen en vertrekken.
Zo werd ik gebeld of ik interesse had in een baan in het buitenland en of ik hier iig over na wilde denken. Heb geantwoord dat nadenken niet nodig was, in nam de baan. Toen ik thuis kwam moest ik het nog ff aan vriend vertellen, maar die vond het ook gelijk prima. 1 maand later emigreerde ik.

luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 2:29

Beachgirl_24 schreef:
Jolee schreef:Vind het wel een gave actie rush! Ik heb nu wel stress om de reis terwijl het zeker niet de eerste keer is en wel eens vaker alleen heb gevlogen. Meer de hele actie denk ik. Maar wel op een goede manier. De reacties van de mensen die daar nog zijn toen ik vertelde dat ik terug kwam, waren echt geweldig waardoor ik alleen nog maar meer zin krijg om te gaan.

Waar ga je heen dan? En wat heb je daar gedaan tijdens je stage?



Hm, vertel ik liever niet. Zit hier aardig anoniem en wil dat zo houden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 2:29

luisa schreef:O ja ik kan ook wel impulsief zijn, met name met reizen idd. Besluit vaak op laaste moment, dan snel alles regelen en vertrekken.
Zo werd ik gebeld of ik interesse had in een baan in het buitenland en of ik hier iig over na wilde denken. Heb geantwoord dat nadenken niet nodig was, in nam de baan. Toen ik thuis kwam moest ik het nog ff aan vriend vertellen, maar die vond het ook gelijk prima. 1 maand later emigreerde ik.

Woonde je vriend ook in Nederland?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  luisa di 26 jul 2011 - 2:35

Storm schreef:
luisa schreef:O ja ik kan ook wel impulsief zijn, met name met reizen idd. Besluit vaak op laaste moment, dan snel alles regelen en vertrekken.
Zo werd ik gebeld of ik interesse had in een baan in het buitenland en of ik hier iig over na wilde denken. Heb geantwoord dat nadenken niet nodig was, in nam de baan. Toen ik thuis kwam moest ik het nog ff aan vriend vertellen, maar die vond het ook gelijk prima. 1 maand later emigreerde ik.

Woonde je vriend ook in Nederland?

Nee, weer in een ander land. Hij is later naar mij gekomen, als ik niet geemigreerd was zou hij naar NL komen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  PrimaBella di 26 jul 2011 - 3:00

Ik heb laatst vrij impulsief een auto gekocht via marktplaats. Ik wist wel al dat ik (aan het einde van de zomervakantie) misschien een auto wilde kopen ivm stage. Maar toen zag ik deze voorbij komen en die wilde ik echt graag hebben! 's Middags berichtje gestuurd en 's avonds was de auto al van mij. En toen had ik ruzie met mijn vriend omdat hij vond dat ik er niet goed genoeg over na had gedacht.. (Ik woon nog bij mijn ouders, had het wel met mijn vader besproken hoor. Hij heeft ook de auto nagekeken)
Verder ben ik totaal niet impulsief! Ik moet altijd alles goed plannen en van te voren weten wat er komt. Ik hou ook echt niet verassingen! :P
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 3:17


Ik ben in een impulsieve, depressieve zondagbui ingegaan op zo'n domme tel sell actie over een wondermiddeltje dat je stoelgang bevordert of wat het ook was...
scratch Ik weet nog steeds niet waarom ik dat heb gedaan, ik heb helemaal geen moeite met schijten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Sorella di 26 jul 2011 - 3:25

Ik heb één keer een hele spontane actie gehad met het versieren van een jongen. Het is niks geworden laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Impulsieve acties Empty Re: Impulsieve acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum