Wat vinden jullie hiervan?
+31
Phileine
Slakje
Lolly's
Bolleke
Marin
Lonely Goatherd
Mamsie
Aimee
Thunder
Tiara
Susan
Ilargi
Tania
*Troela*
bolus26
meisjesmama
May
Lejow
snoezel
Limburg85
Star007
Coco
kwak
Teddyaapje
Liadan
_Nina
Linda
LDJ
Annie24
Rebecca
Printje
35 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat vinden jullie hiervan?
Ik laat ze ook altijd 1 ding uitkiezen en de rest in de tas.
Dat voorbeeld van mama1985 zou ik (als moeder zijnde), dan weer niet leuk vinden. Ik vind het erg leuk om traktaties te maken, alleen dan wel in normale proportie haha
Dat voorbeeld van mama1985 zou ik (als moeder zijnde), dan weer niet leuk vinden. Ik vind het erg leuk om traktaties te maken, alleen dan wel in normale proportie haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind de regel van Printje's school ook te streng, het stukje van brood=brood dan. Kaas en komkommer lijken mij geen probleem. Ik zou me ook als ouder ernstig gestuurd voelen, alsof ik niet zelf in staat ben mijn kind fatsoenlijk eten te geven. Het lijkt me dat uitwassen als pizza en rollen koek eerder uitzondering zijn dan regel, en het lijkt mij dan zinniger die ouders daar individueel op aan te spreken in plaats van alle ouders en kinderen ermee te belasten.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Maar wordt bij jullie dan alles meteen opgegeten? Je bent daar als leerkracht natuurlijk zelf bij. Hier mogen ze 1 snoepje eten en de rest gaat gewoon mee naar huis. Chips wordt niet eens opengemaakt in de klas, dat gaat gewoon mee naar huis.Printje schreef:Ik geef ook aan een grote voorkeur te hebben voor een gezonde traktatie en anders gewoon iets kleins, ze krijgen al genoeg en daarnaast geef jij maar eens les aan 28 kinderen die téveel suiker hebben gehad...
Lolly's- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Printje, hoe hebben de ouders gereageerd op dit nieuwe beleid?
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Printje, hoe hebben de ouders gereageerd op dit nieuwe beleid?
Alleen maar positieve reacties, ze vonden het prima.
Bij mij mogen ze bij een traktatie ook maar 1 snoepje kiezen en de rest gaat mee naar huis.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
En is dit onderwerp ook nog tijdens de vergadering aan bod gekomen?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:En is dit onderwerp ook nog tijdens de vergadering aan bod gekomen?
Ja ook. Er waren slechts in een klas (vd 5) wat negatieve reacties geweest. We hebben wel samen besloten tomaatjes/ komkommers wel maar na de boterhammen en zonder dipjes etc.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Linda schreef:En is dit onderwerp ook nog tijdens de vergadering aan bod gekomen?
Ja ook. Er waren slechts in een klas (vd 5) wat negatieve reacties geweest. We hebben wel samen besloten tomaatjes/ komkommers wel maar na de boterhammen en zonder dipjes etc.
Super toch!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Printje schreef:Linda schreef:En is dit onderwerp ook nog tijdens de vergadering aan bod gekomen?
Super toch!
Zeker, het wordt nu ook ingevoerd in midden- en bovenbouw.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie hiervan?
» Wat vinden jullie hiervan....?
» wat vinden jullie hiervan?
» Wat vinden jullie hiervan....?