Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie hiervan?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  MarySun vr 27 jul 2012 - 1:52

.


Laatst aangepast door MarySun op vr 27 jul 2012 - 3:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Verwijderd)

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  SoGood vr 27 jul 2012 - 2:00

Volgens mij maak je jezelf te druk, wij kunnen hier toch geen analyses uit gaan trekken? Bel de betreffende vriendinnen op en zeg wat je dwars zit. Als ze je vriendinnen zijn hebben ze daar heus wel begrip voor, lijkt me.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Atelier Madame vr 27 jul 2012 - 2:20

In geval 1 snap ik wel dat het jammer is dat je iets afspreekt en de eerste week erna het al misloopt, maar goed dan weet je dat je beter met die vriendin daar geen afspraken over kunt maken.
Los daarvan lees ik uit je verhaal dat die vriendin wel een poging doet om contact op te nemen en iets af te spreken, te stuurt nota bene ook nog een email om aan te geven dat ze heel druk is, maar toch loopt het wat mis / dood. Is het geen optie om gewoon wat vaker af te spreken en het contact ook wat meer van jou kant af te laten komen?
Overigens snap ik niet waarom je met die andere vriendin geen contact kan hebben omdat deze vriendin er onenigheid mee heeft. Ik zou gewoon eens in de mail / whatsapp / telefoon / pen klimmen en een afspraak plannen. Vriendschappen moet je nou eenmaal onderhouden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  MarySun vr 27 jul 2012 - 3:00

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk ook wel dat ik me een beetje te druk maak. Bij situatie 1 moet ik er me erbij neerleggen dat ik met haar zulke afspraken beter niet kan maken. We zullen zien of volgende keer doorgaat.

Bij situatie 2 is het niet zo dat alle contact van mij vandaan komt. Wel kan het geen kwaad dat ik wat meer initiatief neem. Dat vind ik soms best moeilijk, omdat ik dit van huis uit niet gewend ben. Maar er wordt aan gewerkt :-) Vriendschap moet je inderdaad onderhouden en je moet er wel moeite voor doen.

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie hiervan? Empty Re: Wat vinden jullie hiervan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum