Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+15
_Lana_
Sweet Sylvana
Poubelle
Sayuri
Theeleut
Lavendel
Rouge
Mida4you
Cheesegirl
Aziraphale
Novalee
Arwyn
norah
Tiana
Inge
19 plaatsers

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Het 17 dagen dieet - Pagina 7 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Arwyn di 14 aug 2012 - 22:36

Zo, ik ben weer terug van vakantie! Wel weer een paar kilo zwaarder, maar ja, dat viel te verwachten!
Kreeg een mailtje dat het boek voor me klaar ligt bij de bieb, dus die ga ik vandaag of morgen halen.

Zal later even bijlezen hoe het met jullie gegaan is, maar volgens mij gaat vooral Minx als een speer!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Minx wo 15 aug 2012 - 0:17

Ik ga nu ook wat trager hoor maar ja er is bijna elke dag wel iets af. Ik weet ook gewoon dat ik er ongeveer een half jaar toch wel voor uit moet trekken dus ja.

@zilver dat heb ik ook altijd, is heel vervelend.

@arwyn even c1 er in knallen en je bent het zo weer kwijt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aziraphale wo 15 aug 2012 - 5:09

Ik doe fase 5, gewoon zelf gezond eten, niet meer volgens het boek ofzo Wink We zijn allebei op streefgewicht en het behouden hiervan gaat prima! Hopelijk blijft dit zo.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Minx wo 15 aug 2012 - 5:40

Aziraphale schreef:Ik doe fase 5, gewoon zelf gezond eten, niet meer volgens het boek ofzo Wink We zijn allebei op streefgewicht en het behouden hiervan gaat prima! Hopelijk blijft dit zo.

Dat is fase 4 toch Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aziraphale wo 15 aug 2012 - 6:18

Minx schreef:
Aziraphale schreef:Ik doe fase 5, gewoon zelf gezond eten, niet meer volgens het boek ofzo Wink We zijn allebei op streefgewicht en het behouden hiervan gaat prima! Hopelijk blijft dit zo.

Dat is fase 4 toch Wink

Fase 4 is meer alleen ih weekend alles eten en voor de rest wel afgemeten porties van allerlei vetten/koolhydraten/eiwitten. Daar doen we niet aan Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Bay wo 15 aug 2012 - 6:19

Azi, wat fijn dat jullie allebei op streefgewicht zitten!! Nu vasthouden en anders een weekje C1!

Arwyn, welkom terug van vakantie. Succes met het oppakken van het dieet weer.

Minx, trek er idd ook een tijdje vooruit om op mijn streefgewicht te komen. Ben nu zo'n 8 weken bezig. Elke dag een beetje afvallen is ook lekker!!

Ik ben benieuwd morgen op de weegschaal.Dit weekend een weekend weg hoop dat ik nog een beetje kan opletten. Vind het zonde om in zo'n weekend mij helemaal te buiten te gaan.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Aziraphale wo 15 aug 2012 - 6:21

Zilver, wij gaan morgen t/m vrijdag ook weg (naar Maastricht) en proberen idd ook een beetje op te letten. Dat blijft soms lastig als je steeds buiten de deur moet eten maar opzich lukt het aardig Wink Succes ermee!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Cheesegirl wo 15 aug 2012 - 22:11

Zo, ik zal hier ook weer eens reageren. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mij niet echt goed aan het dieet heb gehouden sinds ik naar Duitsland ben geweest. Toen ik terug kwam was ik dan ook wel wat aangekomen. Ik ben nog wel steeds een kilo afgevallen haha. Ik zit tenminste niet meer boven die vervelende 90. Ik doe het nu aan de hand van het boek en mijn eigen ingeving. Koolhydraten probeer ik zo min mogelijk te eten, omdat ik merk dat ik daar heel veel last van heb.

Knap om te lezen hoe het met jullie gaat!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Minx wo 15 aug 2012 - 23:01

Fijn dat je uit die vervelende 90 bent. Hopelijk kom je weer in de flow.

Ik hou nu veel vocht vast. Maar gelukkig geen weegschaal die het kan bewijzen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee do 16 aug 2012 - 19:43

Zo, ik meld me ook weer eens, ik heb gisteravond besloten dat ik vandaag weer terug ga naar cyclus 1. Eigenlijk zou ik op dag 9 van C2 zitten maar ben in die 9 dagen eigenlijk nog niet afgevallen, ik vind het nu ook moeilijk om me er aan te houden. Dus ik begin vandaag weer met een schone lei!

Veel succes allemaal!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  litllejoy do 16 aug 2012 - 21:32

Ook even een berichtje van deze kant, ik zit sinds een week op m'n streefgewicht! Ik heb me mezelf afgesproken wanneer ik minstens een week op m'n streefgewicht zou zitten, dat ik zou gaan starten met buikspieroefeningen. Dus vanaf volgende week volop aan de slag hahaha.

Wel hou ik me nog steeds in grote lijnen aan het dieet. Ook om de blijven waar ik ben kwa gewicht met af en toe een aardappeltje, pasta/ rijst/ brood tussendoor of iets anders lekkers Wink, maar ook omdat ik sinds dat ik aan het 17-dagen dieet ben begonnen een stuk minder last heb van mijn darmen. Voorheen had ik altijd opgeblazen buik en regelmatig diarree etc, maar sinds ik hier aan ben begonnen gaat het super!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  Minx do 16 aug 2012 - 21:36

@novalee niet doen ook al val je niet af, je moet namelijk dan de koolhydraten weer opbouwen. Het hele doel is om steeds wat anders te doen. En als ik me herinner heb je c1 ook niet helemaal volledig goed gevolgd toch. Als je nu gaat switchen word je er waarschijnlijk niet happy van.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee do 16 aug 2012 - 22:27

Littlejoy, wat goed dat je op je streefgewicht zit! :cheering: En ook fijn dat je minder lasthebt van je darmen!

Minx, c1 ging best goed, op een enkele uitzondering na. Op dag 16 zat ik er toen wel doorheen maar dat was een combinatie van hormonen en te weinig afwisseling met de lunch (ik at eigenlijk bijna elke dag dezelfde salade) waardoor het eentonig werd. Dat ga ik nu in elk geval anders doen. Ik merk dat m'n motivatie wat afneemt dus ik wil nu juist wat strenger zijn, want c2 gaat nu niet goed.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 16 aug 2012 - 22:37

Maar als je nou streng c2 doet. Dan heb je om en om c1 en c2 dagen. Als je c1 te lang doet moet je namelijk echt heel langzaam weer opbouwen. Steeds een beetje proberen.

Hier trouwens een prima dag gehad. 500 gram er af sinds gisteren. Al was ik toen aangekomen denk ik. Heb geen idee wat de stand nu is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 22:59

Hoe gaat het hier meiden?

Ik ben gisteren terug gekomen uit Italie (veel pizza en ijsjes gegeten haha) en ik stond vanmorgen op de weegschaal 57.6kg jeeeuhh helemaal geen grammeke aangekomen op vakantie :cheering:

Ik ben dus ook klaar in dit topic en hoop dat ik dit gewicht lekker kan vasthouden.

Allemaal heel veel succes met het dieet verder! Yes

Gast
Gast

Bericht  Bay zo 19 aug 2012 - 3:48

Punk'd, wat fijn dat je ondanks alle koolhydraten op gewicht bent gebleven!!

Ik ben weer terug van mijn weekendje weg. Helaas minder goed gelukt dan ik had gehoopt. Was met schoonfamilie dus ja om dan met iedereen rekening te moeten houden.... Wel heel veel beweging gehad en zo'n 70 km gefietst dus ik hoop dat de schade beperkt is gebleven. Morgen weer wegen en tot vrijdag sowieso C1 blijven doen. Morgen ook weer werken. Wilde een omelet gaan maken als lunch alleen het idee dat ik vanavond nog moet koken staat mij eten.....veeeel te warm.

Hoe gaat het verder bij iedereen?
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Minx zo 19 aug 2012 - 8:10

Hou heel veel vocht vast, vandaag dagje weg een broodje en een superdunne pizza gehad. Zie morgen wel wat de schade is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bay zo 19 aug 2012 - 18:44

Minx, vervelend zeg dat je vocht vasthoud. Ook niet heel gek met dit weer.

Ik was 300 gram aangekomen sinds donderdag. Valt mij reuze mee.

Deze week er weer flink tegenaan.
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Tiana zo 19 aug 2012 - 19:10

Meiden, ik meld me even af in dit topic! Ik blijf al een aantal weken hangen op hetzelfde gewicht en ik ben erachter gekomen dat ik niet zo goed tegen zuivel kan (wat je veel eet in dit dieet). Mijn buik is dan ook helemaal van slag dus ik ga even over op ''gewoon'' gezond eten.

Heel veel succes nog hier en ik zal vast af en toe nog even meelezen om te kijken hoe het hier gaat! smile
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Novalee zo 19 aug 2012 - 20:27

Stylegirl, vervelend zeg, dat je zo op zuivel reageert. Maar met gewoon gezond eten gaan de kilo's er vast ook af! Veel succes!

Zilver, fijn dat de schade meeviel! Veel succes weer de komende dagen!

Minx, irritant hè, dat vocht vasthouden? Viel het mee vanochtend?

Ik zit nu op dag 4 van C1 en het gaat goed. Zaterdagavond wel gebbqd en heb toen ook patat en een klein beetje saus gehad (1x rode saus en 1x heel klein beetje halfvolle fritessaus), verder veel sla en vis enzo (geen brood :cheering:) en wat ijs als toetje. Aangezien het de eerste en waarschijnlijk ook laatste bbq van het seizoen was vond ik dat het wel een keertje mocht. De rest van de tijd gewoon netjes aan het menu gehouden en ik zit nu op 78.2, hopelijk morgen in de 77 thumbup

Werd vanochtend wel wakker met een stijve/verrekte spier in m'n nek en schouder dus het sporten sla ik vandaag maar even over!

Veel succes allemaal!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx zo 19 aug 2012 - 20:59

@ Novalee fijn dat het nu goed gaat smile.

Schade was hier +200 gram valt erg mee dus. Ik hou behoorlijk wat vocht vast. Dus zal er van de week zo af zijn. Wel iets meer last van mijn enkel besloten vanavond niet te gaan spinnen. Wil ik me afmelden ben ik van de lijst af gegooid. Heel vreemd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Novalee ma 20 aug 2012 - 22:32

Gisteren een goede dag gehad maar vanochtend was ik toch gelijk gebleven. Maar ik denk dat het vocht is, volgens mij moet ik ongesteld worden want heb wel wat meer klachtjes.

Minx, wat raar! Dus omdat je één keer niet komt mag je meteen helemaal niet meer komen? scratch
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aziraphale ma 20 aug 2012 - 22:39

Ik lees nog wel mee hoor, maar ik post niet meer zo veel. Omdat we hier eigenlijk weinig met het dieet bezig zijn. M'n vriend zat vanochtend ook op z'n streefgewicht smile 82 kilo! Hij is van 87,7 naar 82 gegaan, sinds 9 juli. Vind het heel knap van 'm.
Met mij gaat het ook prima, ik weeg 59,5 en voel me heel goed zo. Afgelopen dagen veel in bikini rondgelopen en voelde me voor het eerst sinds jaren echt zekerder van mezelf :cheering:
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Minx di 21 aug 2012 - 0:18

Novalee schreef:Gisteren een goede dag gehad maar vanochtend was ik toch gelijk gebleven. Maar ik denk dat het vocht is, volgens mij moet ik ongesteld worden want heb wel wat meer klachtjes.

Minx, wat raar! Dus omdat je één keer niet komt mag je meteen helemaal niet meer komen? scratch

Morgen misschien beter, gister en vannacht was ook nog warm natuurlijk,

Het systeem bij de sportschool is zo dat je vast op een lijst staat je je af moet melden. Meld je je niet af word je er vanaf gegooid. Behalve bij onze vaste instructeur die ziet het nog wel eens een keer door de vingers als je het vergeet. Nou weet ik zeker dat ik me altijd heb afgemeld. De les die ik er volgens hun niet was, was ik er wel en heb ook zeker weten zelf goed afgetekend dus ergens is wat mis gegaan...

Hier de 300 die ik was aangekomen er weer af plus nog 300 extra zit nu op precies 6 kg. Dus ik ga nog even vrolijk verder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bay di 21 aug 2012 - 6:35

Ik ben jaloers op jouw Minx, jij gaat echtgoed! Ik ben al 2 maanden bezig en maar 5 kg afgevallen Het 17 dagen dieet - Pagina 7 1371890812 Ik doe toch goed mijn best dacht ik zo.Het 17 dagen dieet - Pagina 7 3079029344
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud