Het 17 dagen dieet
+15
_Lana_
Sweet Sylvana
Poubelle
Sayuri
Theeleut
Lavendel
Rouge
Mida4you
Cheesegirl
Aziraphale
Novalee
Arwyn
norah
Tiana
Inge
19 plaatsers
Pagina 9 van 11
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Re: Het 17 dagen dieet
Hier gaat het slecht
Het valt me nu veel zwaarder om me aan het eetpatroon te houden. Ontbijt lukt wel, braaf m'n citroensapje en een bakje yoghurt, maar daarna ga ik toch weer de fout in.
We hebben nu gelukkig niet echt iets te snaaien meer in huis, dus ik ga zo naar de supermarkt voor sla, komkommer, eieren, kipfiletreepjes, worteltjes, yoghurt.. En dan hopen dat ik het ritme van voor de vakantie weer kan pakken!
Minx: Jij gaat echt goed! Echt hulde voor jou, dat je het zo goed volhoudt Die 7,5 en 10 gaan lukken!
Het valt me nu veel zwaarder om me aan het eetpatroon te houden. Ontbijt lukt wel, braaf m'n citroensapje en een bakje yoghurt, maar daarna ga ik toch weer de fout in.
We hebben nu gelukkig niet echt iets te snaaien meer in huis, dus ik ga zo naar de supermarkt voor sla, komkommer, eieren, kipfiletreepjes, worteltjes, yoghurt.. En dan hopen dat ik het ritme van voor de vakantie weer kan pakken!
Minx: Jij gaat echt goed! Echt hulde voor jou, dat je het zo goed volhoudt Die 7,5 en 10 gaan lukken!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit nou weer thuis en het valt me op zich wel zwaarder. Ik vind c1 toch het makkelijkste dan hoef je ook geen rekening met porties te houden. Nou ja nog een paar dagen en dan mag ik daar weer mee beginnen haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij gaat het nog hetzelfde. Helaas deze week migraine gehad en nu nog nasleep (flinke hoofdpijn) dus dan eet ik wel wat (verboden) koolhydraten ivm alle pillen. Dit weekend op vakantie daarna er weer vol tegen aan. Ik wil ook die 7,5kg halen minimaal!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ook ik meld me weer... Heb de afgelopen weken wat minder goed op gelet, dus ik ga vanaf maandag week 37 weer opnieuw beginnen. Ik begin dan pas weer, omdat we het weekend ervoor nog een weekendje weg gaan. Dus vanaf die tijd ga ik weer mee schrijven hier.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Ja wat is dat toch met die ronde getallen :p schaal was vandaag lief zit nu op precies -7 dus nog 0,5 in c3.
Had gister eiwit schuimpjes gemaakt. Dingen waren na twee en half uur een keer klaar haha. Wel allerlei leuke ideeën voor lekkere dingen weer gekregen.
Had gister eiwit schuimpjes gemaakt. Dingen waren na twee en half uur een keer klaar haha. Wel allerlei leuke ideeën voor lekkere dingen weer gekregen.
Minx- Lady Post-a-lot
Succes!
Ik kom jullie ook weer gezelschap houden vanaf volgende week.
Ik kom jullie ook weer gezelschap houden vanaf volgende week.
litllejoy- Prater
Ik heb ook al een poosje niets meer gepost maar ik ben nu 3 kilo afgevallen in bijna 2 maand tijd. Had gehoopt dat het wat sneller ging. Maar ik hou gewoon vol en het is prima te doen! Af en toe zit er een mindere dag tussen dat eten we een keer patatjes of pasta ( ik eet dan wel met mate pasta )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben vandaag weer met c1 begonnen, ik heb dit weekend een behoorlijk dip weekend gehad. Was ook 7 ons aangekomen dus nu weer even c1 en dan moet het goed komen
Minx- Lady Post-a-lot
Even een vraagje, hoeveel calorieën krijgen jullie per dag binnen? En wat is de max?
Gast- Gast
Ik heb werkelijk geen idee.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik geloof tussen de 1100 en 1500 kcal tijdens C1, ik heb eens zo'n dag ingevuld bij voedingswijzer en dat kwam eruit.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Mmm... Dan eet ik toch te weinig.
Heb gister gegeten: bak kwark met perzik tussendoor druiven, lunch omelet met tomaat, bosui en champignons, bak yoghurt en avondeten geroerbakte groenten en gegrilde kipfilet en 's avonds nog worteltjes.
Heb gister gegeten: bak kwark met perzik tussendoor druiven, lunch omelet met tomaat, bosui en champignons, bak yoghurt en avondeten geroerbakte groenten en gegrilde kipfilet en 's avonds nog worteltjes.
Gast- Gast
Ik heb me niet in kunnen houden om te wegen, maar ben nu in 4 dagen 1,6 kilo kwijt.
Gast- Gast
Dat eet ik Ook zo'n beetje op een dag. Zolang je geen honger hebt is het volgens mij niet fout .
Minx- Lady Post-a-lot
Hier weer even een update. Weegschaal was weer lief na een week stil te hebben gestaan zit ik nu op -7,6 dus op naar de -10 en waar ik ook blij mee ben ik ben niet meer obese maar heb overgewicht . Donderdag kan ik nu pas weer wegen dus ik ben benieuwd.
Minx- Lady Post-a-lot
Jij gaat echt goed Minx.
Ik ben nu nog op vakantie dus ik ben benieuwd maandag op de weegschaal of en hoeveel ik ben aangekomen.
Heb besloten na mijn vakantie wel verder te gaan met lijnen maar niet meer geheel volgens het 17 dagen dieet. Ik ben nu 3 mnd bezig en 5 kg afgevallen. Wat ik echt weinig vind en mij ook echt grotendeels aan het dieet heb gehouden.
Aangezien ik altijd al op mijn eten let, zo eet ik geen aardappelen en vlees bijv. denk ik dat dit niet het juiste dieet voor mij is. Mijn probleem zit meer in snoepen en geen maat weten te houden als ik toch in de verleiding kom.
Denk dat het een combi gaat worden van het 17 dagen dieeten de Weight Watchers daar heb ik eerder al goede resultaten mee behaalt.
Ik ben nu nog op vakantie dus ik ben benieuwd maandag op de weegschaal of en hoeveel ik ben aangekomen.
Heb besloten na mijn vakantie wel verder te gaan met lijnen maar niet meer geheel volgens het 17 dagen dieet. Ik ben nu 3 mnd bezig en 5 kg afgevallen. Wat ik echt weinig vind en mij ook echt grotendeels aan het dieet heb gehouden.
Aangezien ik altijd al op mijn eten let, zo eet ik geen aardappelen en vlees bijv. denk ik dat dit niet het juiste dieet voor mij is. Mijn probleem zit meer in snoepen en geen maat weten te houden als ik toch in de verleiding kom.
Denk dat het een combi gaat worden van het 17 dagen dieeten de Weight Watchers daar heb ik eerder al goede resultaten mee behaalt.
Bay- Prater
Hoe gaat het trouwens met de andere meiden? Afwin, novalee, mirjam4u?
Bay- Prater
Ja, ik heb al even niet meer geschreven maar hier gaat het wel goed. Ik blijf al een tijdje op 1 lijn en er gaat niets meer af.... Heel vervelend is dat.... Maar qua eten en alles is het goed vol te houden!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik meld me weer.
Vanaf vandaag ga ik weer beginnen.
De afgelopen weken heb ik weer regelmatig brood, pasta, rijst en aardappelen gegeten en ondanks dat ik wel heb opgelet is er wel weer wat aan gekomen.
Niet veel, maar wil het toch kwijt. Zo'n 2 a 3 kilo.
Normaal gesproken heb ik altijd erg veel last van m'n darmen maar toen ik bezig was met het dieet, waren alle klachten compleet weg.
Nu heb ik weer veel brood etc. gegeten en het gaat gelijk weer een stuk minder.
Ook vanwege dit ga ik toch voorlopig weer verder met het dieet.
S'avonds blijf ik nog wel koolhydraten eten in m'n gerechten maar voor de rest niet.
Vanochtend begonnen met een bakje yoghurt met aardbeien.
Voor straks heb ik een appeltje en tussen de middag maak ik een omeletje met tomaat.
Voor vanmiddag tussendoor kan ik nog yoghurt pakken en vanavond eet ik een runderhamburger met groente.
Vanaf vandaag ga ik weer beginnen.
De afgelopen weken heb ik weer regelmatig brood, pasta, rijst en aardappelen gegeten en ondanks dat ik wel heb opgelet is er wel weer wat aan gekomen.
Niet veel, maar wil het toch kwijt. Zo'n 2 a 3 kilo.
Normaal gesproken heb ik altijd erg veel last van m'n darmen maar toen ik bezig was met het dieet, waren alle klachten compleet weg.
Nu heb ik weer veel brood etc. gegeten en het gaat gelijk weer een stuk minder.
Ook vanwege dit ga ik toch voorlopig weer verder met het dieet.
S'avonds blijf ik nog wel koolhydraten eten in m'n gerechten maar voor de rest niet.
Vanochtend begonnen met een bakje yoghurt met aardbeien.
Voor straks heb ik een appeltje en tussen de middag maak ik een omeletje met tomaat.
Voor vanmiddag tussendoor kan ik nog yoghurt pakken en vanavond eet ik een runderhamburger met groente.
litllejoy- Prater
Ik volg nu samen met Doedel het 17 dagen dieet. Ik geloof dat vandaag dag acht is. Ik ga volgende week wegen.
Gast- Gast
Hier ging het ronduit slecht, haha. Druk in huis bezig geweest, waardoor ik er gewoon niet mee bezig ben geweest. Zit nu dus nog steeds weer op mijn startgewicht.
Ik wil er nu wel weer goed tegenaan. Niet helemaal volgens het dieet, maar hoe ik het voor de vakantie ook deed. Als ik thuis ben 's ochtends het citroensap, een bak yoghurt met aardbeien en thee, tussen de middag salade met tzatziki en kip en/of ei, tussendoor een appel met kaneel en 's avonds gewoon eten, maar dan een kleinere portie aardappelen/pasta.
Als ik moet werken eet ik 's ochtends en tussen de middag wel gewoon brood, in de kleine pauze een appel, tussen de middag er een appel en soep bij en na schooltijd ook weer een appel.
Op die manier hoop ik toch langzaamaan weer af te gaan vallen en dit kan ik volgens mij ook wel lang volhouden. In het weekend mag ik van mezelf dan trouwens gewoon wat lekker als een stukje chocola of m&m's of zo.
Minx: Jij houdt het echt goed vol! Wat goed dat je al richting de 10 gaat!!
Doedel: Ook een heel mooi resultaat toch, ik zou er trots op zijn
Zilver: Jij bent toch FF?? Ik heb foto's van jou gezien en jij hebt toch een hartstikke mooi figuur! Ik teken ervoor iig
Mirjam: Dat is wel erg jammer.. Misschien wat meer gaan bewegen, dat je lichaam daardoor weer even een boost krijgt?
Littlejoy: Jij ook succes, gaan we samen dus weer beginnen! Maar bij jou hoeft er een stuk minder af, haha
Smikkel: Jij ook succes!
Ik wil er nu wel weer goed tegenaan. Niet helemaal volgens het dieet, maar hoe ik het voor de vakantie ook deed. Als ik thuis ben 's ochtends het citroensap, een bak yoghurt met aardbeien en thee, tussen de middag salade met tzatziki en kip en/of ei, tussendoor een appel met kaneel en 's avonds gewoon eten, maar dan een kleinere portie aardappelen/pasta.
Als ik moet werken eet ik 's ochtends en tussen de middag wel gewoon brood, in de kleine pauze een appel, tussen de middag er een appel en soep bij en na schooltijd ook weer een appel.
Op die manier hoop ik toch langzaamaan weer af te gaan vallen en dit kan ik volgens mij ook wel lang volhouden. In het weekend mag ik van mezelf dan trouwens gewoon wat lekker als een stukje chocola of m&m's of zo.
Minx: Jij houdt het echt goed vol! Wat goed dat je al richting de 10 gaat!!
Doedel: Ook een heel mooi resultaat toch, ik zou er trots op zijn
Zilver: Jij bent toch FF?? Ik heb foto's van jou gezien en jij hebt toch een hartstikke mooi figuur! Ik teken ervoor iig
Mirjam: Dat is wel erg jammer.. Misschien wat meer gaan bewegen, dat je lichaam daardoor weer even een boost krijgt?
Littlejoy: Jij ook succes, gaan we samen dus weer beginnen! Maar bij jou hoeft er een stuk minder af, haha
Smikkel: Jij ook succes!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
hello!
Ik ben hier al heel lang niet meer geweest dus geen idee wie er allemaal nog meeschrijven, maar wilde nog even mijn voor en 'na' foto laten zien. Ben eind juni begonnen met 17 dagen dieet en ben inmiddels bijna op mijn streefgewicht. Ik ben wel 4,5 maanden geleden bevallen, en de eerste foto is daarom ook heel erg niet charmant met voedingsbh. Ik hou nu nog steeds de principes aan van het 17 dagen dieet, (eigenlijk als belangrijkste zo min mogelijk koolhydraten) verder ben ik gewoon gezonde dingen gaan eten. Haal de foto's zo weer weg..
Op de 'voor' foto was ik iets boven de 70 kilo (73 denk ik). En de na foto 63 kilo.
Weg
Ik ben hier al heel lang niet meer geweest dus geen idee wie er allemaal nog meeschrijven, maar wilde nog even mijn voor en 'na' foto laten zien. Ben eind juni begonnen met 17 dagen dieet en ben inmiddels bijna op mijn streefgewicht. Ik ben wel 4,5 maanden geleden bevallen, en de eerste foto is daarom ook heel erg niet charmant met voedingsbh. Ik hou nu nog steeds de principes aan van het 17 dagen dieet, (eigenlijk als belangrijkste zo min mogelijk koolhydraten) verder ben ik gewoon gezonde dingen gaan eten. Haal de foto's zo weer weg..
Op de 'voor' foto was ik iets boven de 70 kilo (73 denk ik). En de na foto 63 kilo.
Weg
Laatst aangepast door Rouge op ma 10 sep 2012 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge wat heb je een prachtig lichaam!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Mooi, Rouge! Je ziet er geweldig uit Mooie gespierde buik!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 9 van 11 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11
Pagina 9 van 11
Permissies van dit forum: