Het 17 dagen dieet
+15
_Lana_
Sweet Sylvana
Poubelle
Sayuri
Theeleut
Lavendel
Rouge
Mida4you
Cheesegirl
Aziraphale
Novalee
Arwyn
norah
Tiana
Inge
19 plaatsers
Pagina 1 van 11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Re: Het 17 dagen dieet
hmmm ik zat aan het begin te kijken bij dat lijstje bij fase 1 :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben misselijk. Heb vanmorgen een smoothie op met spinazie, druiven en wat aardbeien en net een kom tomatensoep.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Ik vind het trouwens heel raar om volgende week al weer zetmelen e.d. Toe te moeten voegen. Ik heb ooit koolhydraatvrij een paar maanden vol gehouden en toen mijn galblaas verknalt. Het voelt zo raar om nu ineens weer wat extra te doen. Ach heb nog een week .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jeetje Minx, jij gaat echt goed! Jaloers!!
Ik ben in totaal nu 4,2 kg afgevallen en mag vandaag starten met fase 3. Dit ga ik alleen niet doen en blijf nog even fase 2 doen. Wel wil ik afentoe wat zuurdesembrood gaan eten.
Vanochtend ontbeten met yoghurt met aardbeien en nu heb ik Bulgursalade gemaakt met gerookte kip, paprika en komkommer.
Gister uit eten geweest en ben trots op mezelf dat ik de verleiding heb kunnen weerstaan en geen brood heb gegeten tussendoor. Het duurde allemaal erg lang tussen de gangen. Ook netjes spa blauw gedronken. Gelukkig ook nog weer iets afgevallen.
Vandaag ook weer gesport dus ik ben benieuwd morgen op de weegschaal!
Ik ben in totaal nu 4,2 kg afgevallen en mag vandaag starten met fase 3. Dit ga ik alleen niet doen en blijf nog even fase 2 doen. Wel wil ik afentoe wat zuurdesembrood gaan eten.
Vanochtend ontbeten met yoghurt met aardbeien en nu heb ik Bulgursalade gemaakt met gerookte kip, paprika en komkommer.
Gister uit eten geweest en ben trots op mezelf dat ik de verleiding heb kunnen weerstaan en geen brood heb gegeten tussendoor. Het duurde allemaal erg lang tussen de gangen. Ook netjes spa blauw gedronken. Gelukkig ook nog weer iets afgevallen.
Vandaag ook weer gesport dus ik ben benieuwd morgen op de weegschaal!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik denk dat het bij mij vooral ook regelmaat is. Ik eet nu 5 kleine maaltijden op een dag normaal kwam ik nooit aan de tussendoortjes e.d.
Vanavond ga ik de pizza maken. Ben benieuwd. Voor morgen word het weer soep. Staat nu al te pruttelen.
En zaterdag komen mijn ouders thuis ben benieuwd of ze het kunnen zien . Stiekem hoop ik er dan 5 kwijt te zijn. Ga ik niet van uit maar ergens zou het wel leuk zijn.
Vanavond ga ik de pizza maken. Ben benieuwd. Voor morgen word het weer soep. Staat nu al te pruttelen.
En zaterdag komen mijn ouders thuis ben benieuwd of ze het kunnen zien . Stiekem hoop ik er dan 5 kwijt te zijn. Ga ik niet van uit maar ergens zou het wel leuk zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
ik zal hier ook maar eens gaan posten na een tijdje te hebben meegelezen en zaterdag ben begonnen met het dieet wat ik vrij streng opvolg.
ik moet namelijk veel kwijt om op een juist bmi te komen 40 kg ik denk dat dit niet haalbaar is maar 30 kg moet er zeker vanaf omdat ik veel gewrichtspijn heb omdat ik hms heb.
ik heb ene begin gemaakt van 2,2 kilo sinds zaterdag dus.. ik merk dat ik het best moeilijk heb ik ben zo aangekomen door overeten en nou ja ik denk dat bijna iedereen dit heeft suikerverslaving.....
nou iedereen die meedoet en meeleest in ieder geval succes
ik moet namelijk veel kwijt om op een juist bmi te komen 40 kg ik denk dat dit niet haalbaar is maar 30 kg moet er zeker vanaf omdat ik veel gewrichtspijn heb omdat ik hms heb.
ik heb ene begin gemaakt van 2,2 kilo sinds zaterdag dus.. ik merk dat ik het best moeilijk heb ik ben zo aangekomen door overeten en nou ja ik denk dat bijna iedereen dit heeft suikerverslaving.....
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
De pizza gaat zo de oven in. Heb het recept wel wat aangepast. De bodem bestaat nu uit bloemkool, drie eieren en twee en halve schep magere kwark. Ik dacht kwark is een soort van hele jonge kaas. Mozzarella is ook kaas dus moet kunnen. Ik ben zo nieuwsgierig.
Minx- Lady Post-a-lot
norah schreef:ik zal hier ook maar eens gaan posten na een tijdje te hebben meegelezen en zaterdag ben begonnen met het dieet wat ik vrij streng opvolg.
Heel veel succes norah. Blijf vooral hier schrijven, iedereen motiveerd elkaar toch weer en er komen veel lekkere receptjes langs!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Succes Norah!
Minx, alvast smakelijk eten met je pizza. Ik at eerst ook geen tussendoortjes, dus nu moet ik mezelf soms dwingen om een tussendoortje te nemen.
Zilver, goed dat je de verleiding hebt weten te weerstaan!
Ik ga nu fase 2 in, iets eerder dan gepland maar ik heb wel behoefte aan wat meer afwisseling dan vis en kip. Wat je eet blijft verder hetzelfde, maar nu mag je er 's ochtends en 's middags een portie natuurlijk zetmeel (koolhydraten) aan toevoegen. Dit kan in groente zitten (o.a. maĂŻs, aardappel, zoete aardappel, pompoen), ook in allerlei soorten bonen (o.a. kidneybonen, doperwten, linzen) en ook kun je granen nemen (o.a. couscous, havermout, basmati rijst). Ik ben er nog niet over uit of ik het 's ochtends en 's middags extra ga eten of dat ik het 's middags en 's avonds aan het eten toe gaan voegen.
In deze fase eet je de ene dag volgens fase 1 en de andere dag volgens fase 2.
Minx, alvast smakelijk eten met je pizza. Ik at eerst ook geen tussendoortjes, dus nu moet ik mezelf soms dwingen om een tussendoortje te nemen.
Zilver, goed dat je de verleiding hebt weten te weerstaan!
Ik ga nu fase 2 in, iets eerder dan gepland maar ik heb wel behoefte aan wat meer afwisseling dan vis en kip. Wat je eet blijft verder hetzelfde, maar nu mag je er 's ochtends en 's middags een portie natuurlijk zetmeel (koolhydraten) aan toevoegen. Dit kan in groente zitten (o.a. maĂŻs, aardappel, zoete aardappel, pompoen), ook in allerlei soorten bonen (o.a. kidneybonen, doperwten, linzen) en ook kun je granen nemen (o.a. couscous, havermout, basmati rijst). Ik ben er nog niet over uit of ik het 's ochtends en 's middags extra ga eten of dat ik het 's middags en 's avonds aan het eten toe gaan voegen.
In deze fase eet je de ene dag volgens fase 1 en de andere dag volgens fase 2.
Tiana- Ratel
@stylegirl die moest je toch ook eerst nog bij lunch of ontbijt doen??
De pizza was lekker. Bodem is wel bloemkoolig maar met saus en groente proef je dat niet. Wel een rotwerk om te maken. En na een klein stukje heb je ook wel genoeg gehad. Dus morgen bij de lunch pizza
De pizza was lekker. Bodem is wel bloemkoolig maar met saus en groente proef je dat niet. Wel een rotwerk om te maken. En na een klein stukje heb je ook wel genoeg gehad. Dus morgen bij de lunch pizza
Minx- Lady Post-a-lot
Ja ontbijt of lunch. Maar om nu 's ochtends een aardappel te eten o.i.d. zie ik ook niet zitten! En ik eet 's ochtends kwark / griekse yoghurt met aardbeien en haverzemelen, dat wil ik er ook in houden!
Tiana- Ratel
Ik heb net lekker gegeten, zalm uit de oven met citroen, bleekselderij en tomaatjes. Dit in zilverfolie met een heel klein beetje olijfolie er over heen gesprenkeld. En lekker sperzieboontjes bij opa en oma uit de tuin er bij
Gast- Gast
Ik hou me vandaag totaal niet aan het dieet.
Voel me de hele dag al niet lekker. Ontzettend hoofdpijn en misselijk.. Hoopte dat het over zou gaan als ik weer gewoon zou gaan eten, dus tussen de middag twee volkoren boterhammen gehad ipv alleen 2 eieren en vanavond bij het eten ook noodles.
Verder niet gesnoept of zo, dus wat dat betreft nog wel netjes. Het heeft helaas niet echt geholpen. Misselijkheid is wel minder, maar nog steeds behoorlijk hoofdpijn..
Vanavond maar vroeg naar bed en morgen er weer fris tegenaan!
Minx: Kwark erdoor had ik zelf nooit bedacht, omdat het in de over gaat.. De mozzarella geeft de bodem wel een mooie kleur trouwens, haha. Maar als kwark smaakt, werkt dat net zo goed lijkt mij!
Jackie: Klinkt goed hoor, je diner!
Stylegirl: Weet wat meer afwisseling dus. Kan me voorstellen dat je daar aan toe bent, als je je echt strikt aan het dieet houdt.
Voel me de hele dag al niet lekker. Ontzettend hoofdpijn en misselijk.. Hoopte dat het over zou gaan als ik weer gewoon zou gaan eten, dus tussen de middag twee volkoren boterhammen gehad ipv alleen 2 eieren en vanavond bij het eten ook noodles.
Verder niet gesnoept of zo, dus wat dat betreft nog wel netjes. Het heeft helaas niet echt geholpen. Misselijkheid is wel minder, maar nog steeds behoorlijk hoofdpijn..
Vanavond maar vroeg naar bed en morgen er weer fris tegenaan!
Minx: Kwark erdoor had ik zelf nooit bedacht, omdat het in de over gaat.. De mozzarella geeft de bodem wel een mooie kleur trouwens, haha. Maar als kwark smaakt, werkt dat net zo goed lijkt mij!
Jackie: Klinkt goed hoor, je diner!
Stylegirl: Weet wat meer afwisseling dus. Kan me voorstellen dat je daar aan toe bent, als je je echt strikt aan het dieet houdt.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb trouwens ook de hele dag een beetje hoofdpijn en een misselijk gevoel. Maar vooral de hoofdpijn word wel onderdrukt door de pijnstillers voor mijn schouder
Gast- Gast
Ja smaakte prima en was ook een mooi kleurtje. En de oven heeft alleen nog een gril functie dus het duurde wel even voor alles klaar was.
Wel vervelend dat je zo'n slechte dag hebt.
@stylegirl ik heb in Amerika hashbrows bij het ontbijt gehad, ofwel aardappel en dat was best lekker. Al liet ik daar wel het meeste van liggen omdat het te veel was.
Wel vervelend dat je zo'n slechte dag hebt.
@stylegirl ik heb in Amerika hashbrows bij het ontbijt gehad, ofwel aardappel en dat was best lekker. Al liet ik daar wel het meeste van liggen omdat het te veel was.
Minx- Lady Post-a-lot
Gister niets afgevallen maar ook niet aangekomen. Nou ja Morgen of overmorgen weer beter. Kan natuurlijk ook niet steeds een halve kg per dag af blijven vallen. (en ben nu echt ongesteld)
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben ook stabiel gebleven.
Valt me mee, haha. Maar ja, gister ook niks ongezonds gehad, dus wat dat betreft zou het ook niet goed zijn als ik dan gelijk aan zou komen
Valt me mee, haha. Maar ja, gister ook niks ongezonds gehad, dus wat dat betreft zou het ook niet goed zijn als ik dan gelijk aan zou komen
Arwyn- Ratel
Conclusie het ligt aan de dag
Minx- Lady Post-a-lot
Denk ik ook
Arwyn- Ratel
Ja het ligt aan de dag, ik ben gelijk gebleven qua gewicht!
Tiana- Ratel
Ik ook
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
En ik ben een halve kilo aangekomen ik snap er helemaal niets van. Ik heb gister niets gedaan wat niet mag en mij keurig netjes aan het dieet gehouden Ik ben zelfs gaan sporten.
Mijn weegschaal is vast stuk
Mijn weegschaal is vast stuk
Bay- Prater
Zilver: Morgen ben je opeens een kilo lichter!
Kunnen jullie mij trouwens even tips geven? Ik wil vanavond zalm gaan maken, maar hoe kun je dat het beste doen en het lekkerst maken? Ik heb er worteltjes bij en gebakken aardappeltjes voor vriend. Kan ik de zalm nou het beste in de grillpan doen of in de oven? En waarmee kruiden jullie hem en zo? Ik heb dus echt nog nooit zalm gemaakt, haha.
Kunnen jullie mij trouwens even tips geven? Ik wil vanavond zalm gaan maken, maar hoe kun je dat het beste doen en het lekkerst maken? Ik heb er worteltjes bij en gebakken aardappeltjes voor vriend. Kan ik de zalm nou het beste in de grillpan doen of in de oven? En waarmee kruiden jullie hem en zo? Ik heb dus echt nog nooit zalm gemaakt, haha.
Arwyn- Ratel
In het boek staat een lekker recept voor zalm met citroen. Vond het zelf erg lekker fris smaken en ga het misschien morgen weer maken. Ik maak zalm liever klaar in de oven, vind het in de pan zo stinken.
Bay- Prater
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Pagina 1 van 11
Permissies van dit forum: