Het 17 dagen dieet
+15
_Lana_
Sweet Sylvana
Poubelle
Sayuri
Theeleut
Lavendel
Rouge
Mida4you
Cheesegirl
Aziraphale
Novalee
Arwyn
norah
Tiana
Inge
19 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Het 17 dagen dieet
Niet aangekomen niet afgevallen. Dus viel mee. Vandaag weer een c1 dagje. Moet zeggen vind dat makkelijker dan c2.
Net nog de overige stukken taart in de vriezer gegooid. Had er vanochtend geen zin in. Als ijsje vast ook lekker
Net nog de overige stukken taart in de vriezer gegooid. Had er vanochtend geen zin in. Als ijsje vast ook lekker
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
VervelendNovalee toch 400gram erbij. Heb dat ook steeds terwijl ik mij echt aan het dieet houd. Als ik alle kilo's op zou tellen die ik dubbel ben afgevallen was ik al bijna klaar denk ik
Weet het idd van de weegschaal maar deze komt aardig overeen met die ik thuis heb. Maar ik ga er vanuit dat de schade meevalt als ik weer thuis ben
Minx, dat heb ik ook da C1 makkelijker is op de een of andere manier. Ik heb ook nooit C2 volgens het boek gevolgd. Heb tot het avond eten c1 gedaan en avondeten dan wel iets van rijst,couscous,etc. Heb het idee dat ik anders de hele dag in de keuken sta.
Ben ook benieuwd hoe het met de andere meiden gaat!
En ook naar wat voor eten je meeneemt naar je werk als lunch. Verder dan een omelet of salade kom ik niet. Dus tips zijn welkom!
Weet het idd van de weegschaal maar deze komt aardig overeen met die ik thuis heb. Maar ik ga er vanuit dat de schade meevalt als ik weer thuis ben
Minx, dat heb ik ook da C1 makkelijker is op de een of andere manier. Ik heb ook nooit C2 volgens het boek gevolgd. Heb tot het avond eten c1 gedaan en avondeten dan wel iets van rijst,couscous,etc. Heb het idee dat ik anders de hele dag in de keuken sta.
Ben ook benieuwd hoe het met de andere meiden gaat!
En ook naar wat voor eten je meeneemt naar je werk als lunch. Verder dan een omelet of salade kom ik niet. Dus tips zijn welkom!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Mwah bij mij gaat het niet zo super. Ik heb ook gauw de neiging om maaltijden over te slaan. Gisteren een paar chipjes gehad en vandaag gebbqd. Ik zat in c2 maar vanaf maandag ga ik maar weer over naar c1. Ben in 3 weken 1,5 kilo afgevallen maar durf nu ff niet meer te kijken...Morgen nog een dag naar de sauna met een lunchbuffet, ook daar maar rustig aan doen.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Totaal nu -5,2 . Viel me nog mee na de chips patat en gister nog kibbeling, toch 500 gram afgevallen in 5 dagen. Dit tempo vind ik op zich prima straks met c1 zal het wel weer sneller gaan
Minx- Lady Post-a-lot
Hoe doe je dat Minx? Ik houd me netjes aan het dieet, gisteren gesport en blijf toch weer gelijk
Super dat je nu ruim 5 kg kwijt bent!
Super dat je nu ruim 5 kg kwijt bent!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Geen idee, denk dat ik behoorlijk gevoelig bEn voor koolhydraten. Eet je wel genoeg? Ik merk wel dat ik nu ook langzamer ga hoor maar dat is niet erg. En veel drinken is ook belangrijk.
Minx- Lady Post-a-lot
Wow Minz, je gaat goed!
En Novalee, je bent echt al veel afgevallen hoor (je ticker). In welke cyclus zit je nu?
Even voor de rest.. Wie doet welke cyclus eigenlijk?
En Novalee, je bent echt al veel afgevallen hoor (je ticker). In welke cyclus zit je nu?
Even voor de rest.. Wie doet welke cyclus eigenlijk?
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Hier gaat alles goed! Ik merk wel dat ik weer veel hoofdpijn begin te krijgen nu ik weer meer koolhydraten eet. Dit bevestigt voor mij wel dat ik er overgevoelig voor ben. Ik eet echt zelden zoetigheid, ik lust het ook niet graag. Ik denk omdat ik onbewust al weet dat ik er slecht tegen kan, van kinds af aan al.
Ik blijf wel mooi op gewicht, zo rond de 59,5/60 kilo. Zelfs na een weekend vol feestjes, maar ik eet niet overdreven ongezond dan. Ik ga in ieder geval tot donderdag weer C1 doen, kijken of ik me dan weer beter voel.
Ik blijf wel mooi op gewicht, zo rond de 59,5/60 kilo. Zelfs na een weekend vol feestjes, maar ik eet niet overdreven ongezond dan. Ik ga in ieder geval tot donderdag weer C1 doen, kijken of ik me dan weer beter voel.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit nu in c2 em vandaag was er 3 ons af ten opzichte van gisteren. En dat met een koolhydraatdag. Gisteren wel echt lekker gegeten. Vanavond pizza maken maar wel genoeg zodat ik morgen ook nog heb. Dan is mijn schoonzus jarig en normaal zouden we daar gaan eten. Nu neem ik mijn eigen eten mee.
Heb trouwens nu net weer een foto gemaakt en daar kun je het verschil al op zien ook al is het maar 5,5
@azi vervelend dat je zo op koolhydraten regeert.
Heb trouwens nu net weer een foto gemaakt en daar kun je het verschil al op zien ook al is het maar 5,5
@azi vervelend dat je zo op koolhydraten regeert.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx, jij gaat echt goed!
Azi, wel fijn dat je weet dat je hoofdpijn door koolhydraten krijgt. Heb zelf ook veel hoofdpijn en migraine en dat gaat ook erg goed, weet alleen niet of het door het dieet komt of door behandeling van Chiropractor.
Ik kan morgen weer op mijn eigen weegschaal staan en ben heeel benieuwd. Gister pasta gegeten bij mijn schoonouders. Niet mijn idee maar wel erg lekker.
Ook nog een verjaardag gehad dit weekend en gelukkig stonden er ook tomaatjes en stukjes komkommer op tafel dus daar van gegeten! Heb al wel van een aantal mensen gehoord dat het te zien is dat ik ben afgevallen en dat is altijd weer motiverend om te horen!
Nu net mijn ontbijt op. Roerei met champignons zo nog een schaaltje aardbeien. Lunch wordt wat lastig vandaag omdat ik zo bijna 2 uur in de auto zit.
Azi, wel fijn dat je weet dat je hoofdpijn door koolhydraten krijgt. Heb zelf ook veel hoofdpijn en migraine en dat gaat ook erg goed, weet alleen niet of het door het dieet komt of door behandeling van Chiropractor.
Ik kan morgen weer op mijn eigen weegschaal staan en ben heeel benieuwd. Gister pasta gegeten bij mijn schoonouders. Niet mijn idee maar wel erg lekker.
Ook nog een verjaardag gehad dit weekend en gelukkig stonden er ook tomaatjes en stukjes komkommer op tafel dus daar van gegeten! Heb al wel van een aantal mensen gehoord dat het te zien is dat ik ben afgevallen en dat is altijd weer motiverend om te horen!
Nu net mijn ontbijt op. Roerei met champignons zo nog een schaaltje aardbeien. Lunch wordt wat lastig vandaag omdat ik zo bijna 2 uur in de auto zit.
Bay- Prater
Ben benieuwd naar je weegschaal . En twee uur in de auto succes.
Ik heb net mijn vriend twee oude foto's gestuurd ben benieuwd wat hij er van zegt. Dat is ongeveer mijn streef wat ik daar weeg. Haha.
Ik heb net mijn vriend twee oude foto's gestuurd ben benieuwd wat hij er van zegt. Dat is ongeveer mijn streef wat ik daar weeg. Haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Het weekend heeft gelukkig weinig schade toegebracht en ben sinds donderdag 600 gram afgevallen. Nog 300 gram te gaan en zit op mijn tussengewicht!! Kon het niet geloven net op de weegschaal na een bord pasta, wat stokbroodjes bij de bbq en chips
Dit weekend ga ik een weekendje weg hoop dan dat de 300 gram eraf is en ik mij als nog redelijk aan het dieet kan houden! Maandag weer aan het werk dat zal ook nog lastig gaan worden.
Hoe gaat het bij jullie??
Dit weekend ga ik een weekendje weg hoop dan dat de 300 gram eraf is en ik mij als nog redelijk aan het dieet kan houden! Maandag weer aan het werk dat zal ook nog lastig gaan worden.
Hoe gaat het bij jullie??
Bay- Prater
Hier gaat het goed, vandaag iets zwaarder maar heb gister gespint dus dat is bekend.
Borstomvang is al een cm of 7 af, taille 3 cm en heupen 4.
@zilver gaat goed .
Borstomvang is al een cm of 7 af, taille 3 cm en heupen 4.
@zilver gaat goed .
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb sinds gisteren de draad weer opgepakt na een slecht weekend. Zaterdag gebbqd en zondag naar de sauna incl. lunchbuffet. Zoveeel lekkere dingen en zo niet gezond Maar ik ben sinds gisteren weer overgegaan naar C1. Er moeten bij mij echt heel wat kilo's af. Het liefst 20 kilo of meer maar ik hou het eerst op 10 kilo zodat ik het nog wel kan overzien.
Mida4you- Ratel
@mirjam probeer nog wel zoveel mogelijk de fases te volgen en dan echt 17 dagen. Als je steeds gaat switchen denk ik dat het moeilijk vol te houden is
Ik ging net hardlopen, moest wachten voor een stoplicht en dacht dribbel hier, ga ik onwijs hard door mijn enkel. Banden gelukkig niet gescheurd maar ze hebben wel een flinke tik gehad.
Ik ging net hardlopen, moest wachten voor een stoplicht en dacht dribbel hier, ga ik onwijs hard door mijn enkel. Banden gelukkig niet gescheurd maar ze hebben wel een flinke tik gehad.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja Minx, daar heb je wel gelijk in. Ik ga nu weer 17 dagen C1 volgen en daarna ga ik weer naar C2.
Mida4you- Ratel
Heeft er iemand nog een idee wat ik kan maken met prei? Aangezien het behoorlijk warm is en ik niet zo heel veel zin in warm eten heb. Maar ik heb nog een prei liggen en die moet eigenlijk op.
Mida4you- Ratel
Mirjam, heb je eieren in huis? Dan kun je een quiche maken misschien, is wel warm uitetaard, maar gevoelsmatig toch anders vind ik
Gast- Gast
Reva schreef:Mirjam, heb je eieren in huis? Dan kun je een quiche maken misschien, is wel warm uitetaard, maar gevoelsmatig toch anders vind ik
hoe maak je dat dan reva? eieren en prei door elkaar en dan in de oven?
Mida4you- Ratel
Mirjam, ik heb een recept voor C1 spinazie muffins. Dat zou je ook met prei kunnen doen, denk ik!
Muffinvorm invetten of bekleden met cakevormpjes, in een grote schaal de (voorgewokte) prei in ringen, twee eieren, parmezaanse kaas, geitenkaas/feta/mozzarella (1 van die 3) erbij, peper en zout. Dit mengsel dan in de muffinvorm doen. Ongeveer 25 min op 200 graden, afdekken met aluminiumfolie wanneer het te snel bruin wordt.
Muffinvorm invetten of bekleden met cakevormpjes, in een grote schaal de (voorgewokte) prei in ringen, twee eieren, parmezaanse kaas, geitenkaas/feta/mozzarella (1 van die 3) erbij, peper en zout. Dit mengsel dan in de muffinvorm doen. Ongeveer 25 min op 200 graden, afdekken met aluminiumfolie wanneer het te snel bruin wordt.
Aziraphale- Ratel
Dat klinkt erg lekker aziraphale. ik heb nu een mengsel van prei, eieren en xhampignons in de oven staan. jou recept ga ik morgen of overmorgen maken
Mida4you- Ratel
Ipv prei kun je dan verse bladpsinazie gebruiken met geitenkaas of feta, was heel lekker! Ik dacht eerst dat het nooit muffins zouden worden maar het lukte prima
Aziraphale- Ratel
Die muffins klinken erg lekker zeg! Die ga ik ook eens maken!
Bay- Prater
Hier een goede dag, had een verjaardag met eten erbij heb zelf mijn eten mee genomen. Twee frietjes van mijn vriend gehad en een hapje taart. De taart was heerlijk de friet niet. Maar met 1 hap geniet je er wel meer van. Heb niets gemist voor mijn gevoel
Minx- Lady Post-a-lot
Goedzo minx dat je je in hebt kunnen houden. Klein beetje smokkelen kan best!
Ik heb net op de weegschaal gestaan en was iets zwaarder. Heb gisteravond dan ook gesport dus ik denk dat het daardoor komt.
Net ontbijt op en als lunch wil ik een soort wrap maken van een omelet en die vullen met rucola en gerookte kip. Nog niet eerder geprobeerd dus ben benieuwd!
Ik heb net op de weegschaal gestaan en was iets zwaarder. Heb gisteravond dan ook gesport dus ik denk dat het daardoor komt.
Net ontbijt op en als lunch wil ik een soort wrap maken van een omelet en die vullen met rucola en gerookte kip. Nog niet eerder geprobeerd dus ben benieuwd!
Bay- Prater
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: