Het 17 dagen dieet
+15
_Lana_
Sweet Sylvana
Poubelle
Sayuri
Theeleut
Lavendel
Rouge
Mida4you
Cheesegirl
Aziraphale
Novalee
Arwyn
norah
Tiana
Inge
19 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Het 17 dagen dieet
Ik ben er nu 1 maand mee bezig en ik zit nog steeds op 1,5 kilo eraf. Het is wel goed vol te houden gelukkig
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zilver* schreef:Ik ben jaloers op jouw Minx, jij gaat echtgoed! Ik ben al 2 maanden bezig en maar 5 kg afgevallen Ik doe toch goed mijn best dacht ik zo.
Ik moet ook iets meer kwijt natuurlijk. En heb het geluk dat ik een lichaam heb dat heel snel reageert. Dat is ook weer mijn pech. Ik raak vrij snel wat kwijt maar kom het ook net zo hard weer aan. Hoeveel mensen lukt het nou om in drie maanden tijd 7 kg aan te komen. Als jullie het vol kunnen blijven houden komt het ook goed .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben na het kamp met mijn werk sinds vandaag ook weer begonnen dus sluit mij weer bij jullie aan :-)
Vandaag ook het hardlopen weer opgepakt.
Over 3 weken op vakantie dus tot die tijd streng
Vandaag ook het hardlopen weer opgepakt.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:
Als je het waagt om foto's te laten zien.....
Haha hier was ik aangekomen, van de lucht. Nou ja jammer besloten thuis te gaan wegen omdat ik de schaal niet vertrouw. Morgen even wegen en dan ticker aanpassen. Gaat was twee kg schelen.
Minx- Lady Post-a-lot
Mirjam, bij jou gaat het dus ook niet snel. Fijn om te horen. minder leuk voor jou natuurlijk maar heb bijna het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Mijn bmi is 24 dus opzich gezond en heb officieel ook geen overgewicht.
Fijn dat jij zo snel gaat Minx, bij mij gaan er ze moeilijk af de kilo's maar komen ze er snel weer aan.
Gelukkig was ik vanochtend 200 gr afgevallen van de 600 gram die ik weer was aangekomen. Gisteravond nog wel gesport. Ben benieuwd morgenochtend.
Kan je niet een keer een eetlijstje plaatsen, Minx van 2 dagen ofzo dan kan ik even vergelijken?
Vandaag heb ik 1 portie probiotica overgeslagen. Uit eten geweest en net pas thuis dus geen trek en tijd meer. Heb zalmspiesjes gegeten en een soort gele curry. Waren kleine Aziatische hapjes soort van Tapas dus wel dieet verantwoord.
Mijn bmi is 24 dus opzich gezond en heb officieel ook geen overgewicht.
Fijn dat jij zo snel gaat Minx, bij mij gaan er ze moeilijk af de kilo's maar komen ze er snel weer aan.
Gelukkig was ik vanochtend 200 gr afgevallen van de 600 gram die ik weer was aangekomen. Gisteravond nog wel gesport. Ben benieuwd morgenochtend.
Kan je niet een keer een eetlijstje plaatsen, Minx van 2 dagen ofzo dan kan ik even vergelijken?
Vandaag heb ik 1 portie probiotica overgeslagen. Uit eten geweest en net pas thuis dus geen trek en tijd meer. Heb zalmspiesjes gegeten en een soort gele curry. Waren kleine Aziatische hapjes soort van Tapas dus wel dieet verantwoord.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik eet vrij gemiddeld hoor,
Ontbijt: yoghurt met water met citroen
Lunch: twee eieren op allerlei manieren met groente en als ik dan nog honger heb er een stukje vis achteraan.
Tussendoor: fruit
Diner: vlees/kip met groente
Avond: yoghurt (als ik zin heb heb meestal een grote portie in de ochtend)
En verder veel drinken, heb ik een koolhydraatdag doe ik dat er 's avonds bij, het is vooral veel eten en zorgen dat je geen honger hebt.
Ontbijt: yoghurt met water met citroen
Lunch: twee eieren op allerlei manieren met groente en als ik dan nog honger heb er een stukje vis achteraan.
Tussendoor: fruit
Diner: vlees/kip met groente
Avond: yoghurt (als ik zin heb heb meestal een grote portie in de ochtend)
En verder veel drinken, heb ik een koolhydraatdag doe ik dat er 's avonds bij, het is vooral veel eten en zorgen dat je geen honger hebt.
Minx- Lady Post-a-lot
Dank je wel Minx, dat lijkt toch wel op wat ik ook eet.
Ik ben gelukkig weer wat afgevallen nu nog 100 gram eraf en dan is alles wat er bij zat er weer af! Moet lukken! Vanochtend mijn water met citroen vergeten....foei!
Succes weer allemaal!
Ik ben gelukkig weer wat afgevallen nu nog 100 gram eraf en dan is alles wat er bij zat er weer af! Moet lukken! Vanochtend mijn water met citroen vergeten....foei!
Succes weer allemaal!
Bay- Prater
Yeah, ik zit op 77,9 Vandaag precies een maand bezig en nu dus 4,6kg kwijt. Op m'n buik ben ik ook 3cm verloren.
Mijn lijstje van gister:
O: 150gr magere kwark met 150 gr aardbeien, 1 kop warm water met citroen, 1 kop groene thee
T: 1 appel
L: omelet van 2 eieren met een mengsel van tonijn, ui en spinazie en 1 kop groene thee
T: magere kwark met klein lepeltje halvajam
D: flinke hoeveelheid groente (broccoli, sperzieboon en doperwtjes) met een sausje van alpro soja met ui en stukjes kipfilet
Verder zeker 2,5L water en 2 keer een stuk gefietst.
Mijn lijstje van gister:
O: 150gr magere kwark met 150 gr aardbeien, 1 kop warm water met citroen, 1 kop groene thee
T: 1 appel
L: omelet van 2 eieren met een mengsel van tonijn, ui en spinazie en 1 kop groene thee
T: magere kwark met klein lepeltje halvajam
D: flinke hoeveelheid groente (broccoli, sperzieboon en doperwtjes) met een sausje van alpro soja met ui en stukjes kipfilet
Verder zeker 2,5L water en 2 keer een stuk gefietst.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Netjes het gaat nu ineens hard of niet?
Ik heb besloten een andere weegschaal te gaan gebruiken. Op de gok dus maar een beetje alles om gezet, en het leuke is ik ben bijna uit de 9 . Hopelijk morgen . De weegschaal bij mijn vriend vertrouw ik gewoon niet zo meer, dus vandaar deze keuze.
Straks even naar de stad om een cadeautje te kopen voor mijn nichtje die vandaag jarig is .
Ik heb besloten een andere weegschaal te gaan gebruiken. Op de gok dus maar een beetje alles om gezet, en het leuke is ik ben bijna uit de 9 . Hopelijk morgen . De weegschaal bij mijn vriend vertrouw ik gewoon niet zo meer, dus vandaar deze keuze.
Straks even naar de stad om een cadeautje te kopen voor mijn nichtje die vandaag jarig is .
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb sinds 2 weken weer eens op de weegschaal gestaan en ik zie dat ik 1 kilo ben afgevallen! Ik heb wel een paar slechte avond maaltijden, maar ondanks dat. Fijn, nu ben ik nog weer meer gemotiveerder
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam, wat goed weer een kilo eraf!
Minx, heb je al op je nieuwe weegschaal gestaan?
Minx, heb je al op je nieuwe weegschaal gestaan?
Bay- Prater
Ja op de nieuwe scheelt het ongeveer 2 kg die hou ik dus aan. Heb ticker er ook op aangepast overal gewoon 2 kg vanaf getrokken. Ben benieuwd of ik morgen onder de 90 zit.
Minx- Lady Post-a-lot
Jaaaaaa onder de 90 nu op naar een BMI onder de 30. Kleine stapjes maar wel belangrijke
Minx- Lady Post-a-lot
Mirjam en Minx.
De batterij van onze weegschaal is leeg dus geen idee wat ik weeg / of ik afgevallen ben.
Vanochtend ontbeten met kwark met aardbeien, citroenwater en groene thee, tussendoor frambozen, lunch met een half blikje tonijn met ijsbergsla en rucolasla en balsamicodressing, tomaat, ui, komkommer, tussendoor worteltjes en vanavond staat er gerookte kalkoenreepjes met groente op het menu en als toetje nog een bakje kwark
De batterij van onze weegschaal is leeg dus geen idee wat ik weeg / of ik afgevallen ben.
Vanochtend ontbeten met kwark met aardbeien, citroenwater en groene thee, tussendoor frambozen, lunch met een half blikje tonijn met ijsbergsla en rucolasla en balsamicodressing, tomaat, ui, komkommer, tussendoor worteltjes en vanavond staat er gerookte kalkoenreepjes met groente op het menu en als toetje nog een bakje kwark
Inge- Ratel
Minx, jeej! Wat goed zeg!
Mirjam, fijn dat er een kg af is!
Zilver, hoe is het bij jou?
Inge, klinkt lekker allemaal!
Hier gaat het nog steeds goed. Vanochtend was ik wel weer iets zwaarder maar dat was vocht want ben ongesteld geworden en plas me een ongeluk, haha. Dit weekend wordt wel wat moeilijker, morgen heb ik een meeting met meiden die ik via dit forum ken en dan doen we een soort van high tea. En zondag heb ik een verjaardag. Maandag maar even extra fanatiek doen in de sportschool
Fijn weekend!
Mirjam, fijn dat er een kg af is!
Zilver, hoe is het bij jou?
Inge, klinkt lekker allemaal!
Hier gaat het nog steeds goed. Vanochtend was ik wel weer iets zwaarder maar dat was vocht want ben ongesteld geworden en plas me een ongeluk, haha. Dit weekend wordt wel wat moeilijker, morgen heb ik een meeting met meiden die ik via dit forum ken en dan doen we een soort van high tea. En zondag heb ik een verjaardag. Maandag maar even extra fanatiek doen in de sportschool
Fijn weekend!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Minx, nog weer 2 kg extra! Jij gaat echt als een speer!
Novalee, vervelend hè dat vocht vast houden. Heb er ook veel last van. Succes dit weekend hoop dat je niet te veel in verleiding komt.
Bij mij gaat het goed tenminste ik eet echt wat mag alleen qua gewicht schommel ik heel erg. Geen idee waardoor dit komt enige wat ik kan bedenken is vocht vast houden. De ene dag Is er 500 gram af en de volgende dag zit er weer 700 gram bij.
Nog 1 weekje en dan op vakantie. Na mijn vakantie weer streng!
Novalee, vervelend hè dat vocht vast houden. Heb er ook veel last van. Succes dit weekend hoop dat je niet te veel in verleiding komt.
Bij mij gaat het goed tenminste ik eet echt wat mag alleen qua gewicht schommel ik heel erg. Geen idee waardoor dit komt enige wat ik kan bedenken is vocht vast houden. De ene dag Is er 500 gram af en de volgende dag zit er weer 700 gram bij.
Nog 1 weekje en dan op vakantie. Na mijn vakantie weer streng!
Bay- Prater
Dat is echt frustrerend, de 2 kg bij mij is de weegschaal wissel hè zit nu op-6,6 en daar ben ik wel blij mee. Morgen startten met c3 .
Minx- Lady Post-a-lot
Zilver, herkenbaar, ik schommel ook al weken in gewicht. Ga dan ook elke dag op de weegschaal en eigenlijk moet je dat natuurlijk niet doen.
Novalee hoe was je high tea met de meiden?
Hier alles wel goed. Vanmiddag op mijn werk soep gemaakt voor de groep 's avonds en zelf lekker 's middags een bakje genomen (kipbouillon met veel groente) daarna tomatenroomsoep er van gemaakt voor de groep :-)
Dinsdag moet ik wel koolhydraten eten, gaan 2 buitenduiken maken die avond en de instructeur gaf aan dat je echt wel koolhydraten nodig heb. Hij vroeg of ik afgevallen was, naja behoorlijk sinds de laatste keer duiken en vertelde hoe ik dat gedaan had. Toen zei hij dat ik voor het duiken echt wel koolhydraten nodig heb (ivm de kou en de intensiviteit). Dus neem denk lekker wat volkorenpasta of zilvervliesrijst bij mijn eten dinsdag :-)
Novalee hoe was je high tea met de meiden?
Hier alles wel goed. Vanmiddag op mijn werk soep gemaakt voor de groep 's avonds en zelf lekker 's middags een bakje genomen (kipbouillon met veel groente) daarna tomatenroomsoep er van gemaakt voor de groep :-)
Dinsdag moet ik wel koolhydraten eten, gaan 2 buitenduiken maken die avond en de instructeur gaf aan dat je echt wel koolhydraten nodig heb. Hij vroeg of ik afgevallen was, naja behoorlijk sinds de laatste keer duiken en vertelde hoe ik dat gedaan had. Toen zei hij dat ik voor het duiken echt wel koolhydraten nodig heb (ivm de kou en de intensiviteit). Dus neem denk lekker wat volkorenpasta of zilvervliesrijst bij mijn eten dinsdag :-)
Inge- Ratel
Ik wil zelf volgende week maandag beginnen eigenlijk, maar is het het te doen met de recepten met de rest van de familie? Want die willen natuurlijk wel gewoon aardappelen en pasta enzo eten.
Gast- Gast
Doedel, de meeste recepten zijn goed aan te vullen met rijst, pasta of aardappelen. En als je het gaat volgen ga je ook de tacosalade eten binnenkort
Gast- Gast
Reva schreef:Doedel, de meeste recepten zijn goed aan te vullen met rijst, pasta of aardappelen. En als je het gaat volgen ga je ook de tacosalade eten binnenkort
Jij met je taco salade!
Heb jij het ook gedaan?
Gast- Gast
De tacosalade lijkt mij ook lekker
Doedel je kan de gerechten idd goed aanvullen met aardappels rijst en pasta
Doedel je kan de gerechten idd goed aanvullen met aardappels rijst en pasta
Inge- Ratel
Inge, fijn om te horen dat jij ook zo schommelt. Ik hoop dat er eind van de week gewoon weer een echte kilo af is. Ben benieuwd gister niet zo'n goede dag gehad. Weekenden vind ik ook lastigst. Doordeweeks eet ik meestal alleen, soms met een vriendin maar in het weekend ben ik samen met mijn vriend en dan vind ik het toch wel lastig.
Bay- Prater
Ik ben 3 weken heel lui geweest, haha. Oeps!
Maar ja, vakantie, veel weg en daardoor geen zin om er steeds op te letten..
Vanaf morgen is vriend weer aan het werk, dus weer meer in het normale ritme. De yoghurt, eieren en citroenen zijn iig alweer in huis, dus morgen weer fris van start! Hopelijk gaat het net zo goed als voor de vakantie
Zal ook weer even alles bij gaan lezen!
Maar ja, vakantie, veel weg en daardoor geen zin om er steeds op te letten..
Vanaf morgen is vriend weer aan het werk, dus weer meer in het normale ritme. De yoghurt, eieren en citroenen zijn iig alweer in huis, dus morgen weer fris van start! Hopelijk gaat het net zo goed als voor de vakantie
Zal ook weer even alles bij gaan lezen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Hoe gaat het hier? Ik zit in c3 nu en hoera weer een doorbraakbleoding. Nu dus mega honger terwijl ik echt goed eet. Was ook drie ons aangekomen, dat moet er dus weer af. Nou ja over een week of twee mag ik weer naar het veilige c1 terug hopen dat ik met die c1 de -10 haal. Voor c3 zit mijn doel op -7,5 lijkt me een redelijk doel voor dan.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Pagina 8 van 11
Permissies van dit forum: