Het 17 dagen dieet
+15
_Lana_
Sweet Sylvana
Poubelle
Sayuri
Theeleut
Lavendel
Rouge
Mida4you
Cheesegirl
Aziraphale
Novalee
Arwyn
norah
Tiana
Inge
19 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Het 17 dagen dieet
@zilver wacht morgen even af. Ik viel na het sporten ook nooit veel af. Was meestal pas een dag later.
@de rest ligt aan het weer maar wel grappig dat het met zoveel tegelijk is. Het is dat het de derde is en niet de dertiende.
@de rest ligt aan het weer maar wel grappig dat het met zoveel tegelijk is. Het is dat het de derde is en niet de dertiende.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zilver, ik heb het boek niet, kan dat dus niet opzoeken..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn, dit recept vind ik lekker:
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/670696/langzaam-gegaarde-zalm
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/670696/langzaam-gegaarde-zalm
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Arwyn schreef:Zilver, ik heb het boek niet, kan dat dus niet opzoeken..
Dat wist ik niet! Mocht je nog niks hebben dan kan ik hem wel voor je overtypen.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik kom net bij de dokter vandaan, had een controle omdat ik nog steeds sterke pijnstillers slik voor 's nachts met m'n schouder. Ik gaf aan me niet bepaald fit te voelen en met dit dieet bezig te zijn. Huisarts was wel te spreken over dit dieet, maar niet over het feit dat ik het nu volg nu ik nog mijn medicijnen slik.
Ik ga dus weer verder met de manier van eten zoals ik van de week bezig was, wel gezond maar met koolhydraten enzo. Ik snackte al wel vaak groenten en at fruit vóór 14:00 en zulke dingen. Daarmee viel ik ook iets af hoor maar niet zo snel als zonder koolhydraten.
Ik ga dus weer verder met de manier van eten zoals ik van de week bezig was, wel gezond maar met koolhydraten enzo. Ik snackte al wel vaak groenten en at fruit vóór 14:00 en zulke dingen. Daarmee viel ik ook iets af hoor maar niet zo snel als zonder koolhydraten.
Gast- Gast
Maar wel goed te lezen zo
Dank je wel! Klinkt inderdaad lekker
Vervelend van je schouder zeg! Zowel mijn moeder als schoonvader hebben daar ook last van en als ik hun verhalen hoor over niet kunnen slapen ed.. Hoop dat het snel wat beter wordt!
Wel fijn dat de huisarts positief over het dieet is, dat vind ik dan toch wel weer fijn om te horen.
Azi: Ook bedankt voor het recept! Nou even goed nadenken welke ik ga maken, haha.
Dank je wel! Klinkt inderdaad lekker
Vervelend van je schouder zeg! Zowel mijn moeder als schoonvader hebben daar ook last van en als ik hun verhalen hoor over niet kunnen slapen ed.. Hoop dat het snel wat beter wordt!
Wel fijn dat de huisarts positief over het dieet is, dat vind ik dan toch wel weer fijn om te horen.
Azi: Ook bedankt voor het recept! Nou even goed nadenken welke ik ga maken, haha.
Arwyn- Ratel
Goed dat je niet helemaal terug gaat naar ongezond . Hoe lang moet je de medicatie nog? Of echt blijven gebruiken tot de pijn houdbaar is?
Minx- Lady Post-a-lot
Jackie, bedankt! Zo is het veel sneller.
Wel vervelend dat je dit dieet nu niet kan doen maar je gezondheid gaat natuurlijk voor! En bepaalde dingen kan je natuurlijk wel toepassen!
Wel vervelend dat je dit dieet nu niet kan doen maar je gezondheid gaat natuurlijk voor! En bepaalde dingen kan je natuurlijk wel toepassen!
Bay- Prater
Ik vond het ook fijn te horen dat de huisarts over het dieet positief is ja!
De medicijnen slik ik zolang ik ze nodig heb inderdaad, maar wel alleen 's nachts. Overdag probeer ik niets in te nemen en als het écht niet gaat een paracetamol.
De medicijnen slik ik zolang ik ze nodig heb inderdaad, maar wel alleen 's nachts. Overdag probeer ik niets in te nemen en als het écht niet gaat een paracetamol.
Gast- Gast
Dat is inderdaad een fijne gedachte.
Hier wel weer een goede dag. Huis op aan het ruimen dus flink wat beweging.
Hier wel weer een goede dag. Huis op aan het ruimen dus flink wat beweging.
Minx- Lady Post-a-lot
Balen van je schouder, Jackie!
Hier gaat het prima. Schade na 3 dagen Brugge vol broodjes en niet opletten is + 0,5 kg
Hier gaat het prima. Schade na 3 dagen Brugge vol broodjes en niet opletten is + 0,5 kg
Aziraphale- Ratel
Weer niets afgevallen. Zal wel een mini plateau zijn. Zou nu volgens de pil ook ongesteld moeten zijn dus maak me er nog niet druk over. Zolang ik niet aankom. Al is het wel een beetje frustrerend.
Minx- Lady Post-a-lot
Jammer, Minx! Morgen hopelijk weer wat eraf
Hier 2 ons erbij, maar dat is m'n eigen schuld. Gisteren was m'n moeder jarig en heb 2 kleine stukjes vlaai op en 's avonds wat aardappels en een toetje. En daarna nog een paar tucjes en een klein handje nootjes. Kortom, foute boel Zondag viert ze haar verjaardag voor familie enzo dus dan wordt het ook weer een moeilijke dag, dus zo maar weer naar de sportschool!
Succes allemaal vandaag!
Hier 2 ons erbij, maar dat is m'n eigen schuld. Gisteren was m'n moeder jarig en heb 2 kleine stukjes vlaai op en 's avonds wat aardappels en een toetje. En daarna nog een paar tucjes en een klein handje nootjes. Kortom, foute boel Zondag viert ze haar verjaardag voor familie enzo dus dan wordt het ook weer een moeilijke dag, dus zo maar weer naar de sportschool!
Succes allemaal vandaag!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
2 ons dat valt nog mee. Dat kun je er morgen weer af hebben.
Ik twijfel nog steeds wat ik woensdag doe. Aan de ene kant denk ik ik ben zo goed bezig nu maar aan de andere kant. Moeder word maar 1 keer 50. Maar ja mijn tante geeft 1 september een feest, oma 23 september, ik krijg 25 september mijn diploma, oma is 26 september jarig en zo is er elke keer wel weer een excuus te verzinnen.
Ik twijfel nog steeds wat ik woensdag doe. Aan de ene kant denk ik ik ben zo goed bezig nu maar aan de andere kant. Moeder word maar 1 keer 50. Maar ja mijn tante geeft 1 september een feest, oma 23 september, ik krijg 25 september mijn diploma, oma is 26 september jarig en zo is er elke keer wel weer een excuus te verzinnen.
Minx- Lady Post-a-lot
Zo, ik ben ook weer terug van een paar dagen Duitsland. Over de schade wil ik liever niet praten. Ik start vanaf dinsdag weer, morgen ben ik jarig en maandag mijn moeder...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Minx: Je moet soms toch ook echt wel even kunnen genieten hoor! Een verjaardag vieren kan natuurlijk ook zonder je helemaal vol te stouwen Komkommer op tafel, eventueel daar eens een blokje kaas bij, dan komt dat echt wel goed
Azi: Och, Brugge was die halve kilo wel waard denk ik! Sowieso heb jij al een super mooi figuurtje, dus die halve kilo meer of minder zou ik me niet zo heel druk over maken.
Nova: Vandaag even 5 minuten langer op de loopband en die 2 ons is er weer af!
Cheesegirl: Alvast gefeliciteerd, ook met je moeder!
Ik ben weer stabiel gebleven. Gisteravond ook wat patatjes gehad en wat dropjes. Ach ja, ik ga morgen op vakantie en daar ga ik ook gewoon brood eten en zo, dus ik vind het wel even prima, haha. Ga op vakantie echt niet alleen maar sla en eieren eten Gewoon 3 keer per dag en tussendoortjes en dan niet teveel gaan snoepen, dan moet het wel meevallen met de schade hoop ik!
Azi: Och, Brugge was die halve kilo wel waard denk ik! Sowieso heb jij al een super mooi figuurtje, dus die halve kilo meer of minder zou ik me niet zo heel druk over maken.
Nova: Vandaag even 5 minuten langer op de loopband en die 2 ons is er weer af!
Cheesegirl: Alvast gefeliciteerd, ook met je moeder!
Ik ben weer stabiel gebleven. Gisteravond ook wat patatjes gehad en wat dropjes. Ach ja, ik ga morgen op vakantie en daar ga ik ook gewoon brood eten en zo, dus ik vind het wel even prima, haha. Ga op vakantie echt niet alleen maar sla en eieren eten Gewoon 3 keer per dag en tussendoortjes en dan niet teveel gaan snoepen, dan moet het wel meevallen met de schade hoop ik!
Arwyn- Ratel
Pff vandaag wordt t wel een beetje moeilijk voor me. We vieren vandaag Z. haar verjaardag en we houden een house warming party met bbq en alles. Ik ga wel mijn best doen om alles met mate te nemen, maar de stokbroodjes zijn zo verleidelijk
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ben citroenen vergeten te halen. Had vanochtend al niet en heb er echt zin in. Haha. Heb nu geen tijd meer om te halen. Moet nog afwassen nog mijn lunch in elkaar zetten. Mijn ouders komen me zo namelijk ophalen. Heb ze nu 5 weken niet gezien. Gaan samen bij mijn broertje zijn voetbalwedstrijd kijken.
Minx- Lady Post-a-lot
Arwyn, bedankt Ik ben er zelf juist blij mee, maar 500 gram en wel heerlijk gegeten (ook chipjes en croissants). Vanavond eten we patat + snack (ik ga denk ik voor de groentekroket) want mijn neefje en nichtje logeren hier.
Vanaf maandag maar weer wat meer groenten. Ik merkte de laatste dagen echt dat ik weinig trek in bepaalde dingen had, zoals die croissant. Wat vettig zijn die dingen. Maar er was weinig anders te koop op het station daar, voor onderweg. Merk het ook aan m'n huid.
Vanaf maandag maar weer wat meer groenten. Ik merkte de laatste dagen echt dat ik weinig trek in bepaalde dingen had, zoals die croissant. Wat vettig zijn die dingen. Maar er was weinig anders te koop op het station daar, voor onderweg. Merk het ook aan m'n huid.
Aziraphale- Ratel
Geniet er van.
Ik denk inderdaad dat ik woensdag een sam dag heb. Neem die dag gewoon iets koolhydraten. Denk ik nu tenzij ik morgen weer veel ben af gevallen.
Edit: ik had weer een kleine overwinnen. Ik was met mijn ouders en de vriendin van mijn broertje bij mijn broertje aan het kijken. Zij namen allemaal een broodje hamburger. Ik heb toen netjes mijn druiven op zitten eten.
Ik denk inderdaad dat ik woensdag een sam dag heb. Neem die dag gewoon iets koolhydraten. Denk ik nu tenzij ik morgen weer veel ben af gevallen.
Edit: ik had weer een kleine overwinnen. Ik was met mijn ouders en de vriendin van mijn broertje bij mijn broertje aan het kijken. Zij namen allemaal een broodje hamburger. Ik heb toen netjes mijn druiven op zitten eten.
Minx- Lady Post-a-lot
Vandaag niet op de weegschaal gestaan. Gister uit eten geweest en dat was niet helemaal dieetproof. Vandaag een goed ontbijt gehad van yoghurt met aardbeien en een appel. Daarna niets meer gegeten tot de avond. Had echt knallende koppijn waarschijnlijk van het niet eten dus heb een paar stukjes stokbrood op. Daarna een zalm salade redelijk dieet proof. Was wederom uit eten.
Zie de schade maandag wel dan ga ik weer een weekje steng fase 1 doen. Die ene kilo moet er gewoon af!!
Zie de schade maandag wel dan ga ik weer een weekje steng fase 1 doen. Die ene kilo moet er gewoon af!!
Bay- Prater
Ik ga woensdag een koolhydraatarme taart proberen te maken. Ik laat jullie weten of het gelukt is. Denk haast wel dat het moet lukken.
Minx- Lady Post-a-lot
Welke ga je maken minx?
Ik heb regelmatig Indische taart gemaakt toen ik zonder koolhydraten at, heerlijk!
Ik heb regelmatig Indische taart gemaakt toen ik zonder koolhydraten at, heerlijk!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Pagina 2 van 11
Permissies van dit forum: